JACKO29 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Widocznie ktoś czytał to co napisałem,albo też wpadł na tren sam pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 W dniu 8.11.2017 o 21:30, JACKO29 napisał: Wiecie co??? Po tym uszczelnieniu jak się doda gazu to rura ...puchnie Może nie jest to tak doslownie,ale poszerza się widocznie.Wiem,ciśnienie wiatru z turbo itd,itd....icek stawia opór....Zwróćcie u siebie na to uwagę,jak jest u Was? Z jak dodać gazu będąc przy silniku? Zdjęcie tej krótszej rury przy turbinie nie jest jakoś trudne, bo jest tak jakaś folia, a poza tym chyba trzeba zepsuć ten oryginalny oring, aby zdjąć tę rurkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 27 minut temu, aquariusmax napisał: Z jak dodać gazu będąc przy silniku? Trzeba mieć znajomych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 31 minut temu, Jacoob napisał: Trzeba mieć znajomych E, to w maluchu i peugeot'cie 206 dało się to zrobić z cięgna w komorze silnika. Teraz, to gaz i nawet sprzęgło jest 'by wire'. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JasiQ Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 A macie jakiś intercooler do 1.6-dig-t 163?:) bardziej wydajny niż ten standardowy ale też taki by nie trzeba było ciąć pół zderzaka montując ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS350 Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 Witam. Podbijam temat. Zaopatrzyłem się w w/w O-ringi. Zdjąłem rurę z króćca górnego tuż pod maską i zonk. W tym rowku, w którym proponujesz założenie o-ringu znalazłem uszczelniacz gumowy którego profil ma kształt położonej na jednym boku litery V, usytuowany w tym rowku ostrym końcem w kierunku króćca w IC. Mimo, że był założony to osadzony koniec gumowej rury wykazywał tendencję do luzów. Wymieniłem go na zaproponowany o-ring. Zobaczymy, czy pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 19 minut temu, RS350 napisał: Wymieniłem go na zaproponowany o-ring. Zobaczymy, czy pomoże. A w czym ma pomóc? Moja nowa rura też wydawała się być luźna, ale uszczelnienie wewnątrz jest szczelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS350 Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 21 godzin temu, aquariusmax napisał: A w czym ma pomóc? Moja nowa rura też wydawała się być luźna, ale uszczelnienie wewnątrz jest szczelne. Dzień dobry. Szukałem rozwiązania ze względu na fakt, że złącze poci się olejem i jest przedmuch objawiający się charakterystycznym gwizdem przy pewnych prędkościach obrotowych. I to wszystko. Odnośnie zaproponowanego rozwiązania z o-ringiem sugerowałbym rozmiar 60/3,5 zamiast 60/3 Pozdrawiam RS350 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 11 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 W dniu 8.11.2017 o 21:30, JACKO29 napisał: Ja kupowałem od tego gościa:http://allegro.pl/o-ring-oring-55x3-5-nbr-i7004907996.html A gdzie miała zastosowanie ta uszczelka 55x3, bo przy IC pasuje przecież 60x3 lub 60x3,5 ? Po drugiej stronie, czyli przy turbinie mam zieloną uszczelkę, ale ona ma wymiary raczej 30x3,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Aquarius,ja stosowalem przy IC,ale miałem pierwszą wersję 1.2 J11A 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K2o Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 W dniu 21.08.2021 o 10:17, m@rcin sz-n napisał: Witam. Pękł mi ten „drucik - zawleczka” na metalowej opasce na tej rurze. Dokładnie w miejscu, w którym jest wyprofilowany pod kątem prostym. Mogę to jakość naprawić, wymienić tę zawleczkę, czy muszę wymienić całą rurę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Pierwszy raz spotkałem się z takim zdarzeniem...Na prawdę nie wiem czy kupisz gdzieś tą sprężynę .Może podzwoń gdzieś po allegro,albo popytaj kolegów na forum zwłaszcza tych ,którym kuna pogryzła rurę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_B Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Z tego co pamiętam, to powinienem mieć rurę pogryzioną przez kunę (ale od silnika 1.3). We wtorek będę już w domu, to sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K2o Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Dzięki, ale sprawa już nieaktualna. Dzisiaj odpiąłem tę rurę i okazało się , że ta zawleczka jest dobra. Najprawdopodobniej po ostatniej naprawie nie wskoczyła na swoje miejsce i miałem tam już takie znaczne zapocenie. Jak wczoraj wieczorem patrzyłem się, to wydawało mi się, że jest pęknięta, ale nie jest. Z jednej strony nie siedziała na swoim miejscu. Wyczyściłem to i poprawnie osadziłem. Będę obserwował. Wąż raczej jest dobry. Gdyby dalej brudziło, to zmienię ten oring. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmel Opublikowano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2023 Mi przy wymianie tej rury u mechanika została jedna ta obejma, zawleczka. Tylko nie wiem gdzie ją wcisnąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 A po co masz ją gdzieś wciskać? Skoro wymieniał mechanik,to w nowej miałeś w komplecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max14 Opublikowano 21 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2023 Mam prośbę. Wrzuci ktoś fotkę z założona rura sporo 80 w celu zabezpieczenia przed kunami. Chciałem rzucić okiem jak to robicie. Chodzi o zakończenia. Pozdrawiam Chodzi o rurę intercolera oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 W dniu 11.05.2022 o 12:15, RS350 napisał: Dzień dobry. Szukałem rozwiązania ze względu na fakt, że złącze poci się olejem i jest przedmuch objawiający się charakterystycznym gwizdem przy pewnych prędkościach obrotowych. I to wszystko. Odnośnie zaproponowanego rozwiązania z o-ringiem sugerowałbym rozmiar 60/3,5 zamiast 60/3 I jak się sprawdzają te oringi? Wydaje mi się że mam podobny problem z 1.4TCe, na forum Renault przekierowują do tego wątku Czy ktoś może pokazać na zdjęciach, gdzie podważyć, żeby zdjąć tą rurę bez jej uszkadzania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.