Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

mnie tam sie podoba ta primerka :D

zreszta wieksza jest od almerki i wiecej konikow moze szalec jak napisałes :P

wiec moja mowa bedzie krotka-kupic :lol:

p.s. ale zastanawia mnie ta almera :shock: co nie ma kupca na TAKIE AUTO 8) moze cena za wysoka dałes :?

 

mnie sie tez podoba i to bardzo, jak ktos dzwoni to podaje cene 25 000 za almere albo 24 000 bez felg i jakos nikt nawet nie przyjedzie zobaczyc :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko żebyś niemiał tak jak ja. Kupiłem w maju a stała od stycznia. Teraz bierze sporo oleju. Ale wszystko da rade zrobić. Powodzenia

 

Pozdrawiam

 

wlasnie tak jest niestety, stala 10 miesiecy i w ogole nie jedzie :cry: :cry: :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem że bierze olej przez uszczelniacze i to był błąd.

Zrobilem głowice i jest to samo. Teraz musze wymienić pierścienie.

Jak pojedziesz do aso to sprawdz cisnienie na garach i zrób próbe olejową.

Powodzenia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo mi przyszlo do glowy z uszczelniaczami hehe, no maja zrobic pelna diagnostyke i juz ich tam przypilnuje zeby sprawdzili kompresje, gdyby kupno doszlo do skutku to sobie wleje dodatek do benzyny rozpusczajacy nagar - mam nadzieje ze sie silnik nie rozszczelni hehe bo narazie wyglada na suchy.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary nie peniaj do tego silnika jest czesci od cholery i wsyztkie w dobrych cenach.

 

Np. kpl wtryskjwiaczy 300zł, pompa plawia męska do 200koni CI starczy 250zł...

 

Ps. zrob autodiagnostyke ta samodzielna i zoabcz czy jakieś czujniki się nie pokręciły...

 

Wszystko wyjdzie w praniu, wywalenie kata, wymiana filtra poweitrza lub usunięcie na probna jazde. Aj szkoda ze nie jestm gdzieś z bliska z chęcią bym rozkminił ten problem i troche podrasował silniczek tak na stage I.

 

Pss. Przydał by się pomiar na hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no skoro tak to spoko bo cala reszta jest w dobrej kondycji, w takim razie bede musial sobie sam z tym poradzic :twisted: z takiego przyspieszania do setki to bedzie na oko ze 12-13 sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12-13 sekund to tragedja...

 

żeczywiscie coś mozę być z ukł. paliwowym.

Narazie rób autodiagnostyke i mów co wyśweitliło.

 

Ps. auto z dołu czy z gory zle ciągneło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram sie jutro tam podjechac i to zalatwic, z poczatku mial straszne problemy z rozpedzaniem, potem minimalnie lepiej. od 1500 obr bylo nawet w miare, przy takim normalnym przyspieszaniu np od 2500 do 6000 tak samo ociezale niezaleznie od obrotow (but w podlodze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a silnik równo chodzi nie kuleje na 3 garach przypadkiem ?

 

Podociskaj wysztkei przeowdy wysokeigo napeicia... Zalej wachy do baku z 10 litró żeby powstale szlamy ropzmeiszać i pownów proby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestesmy z taba;)) posprawdzaj co sie do zeby nie wpakowac sie w klopoty

 

(ale jak widze ta pstrokata tapicerke to mysle ze ten ktory pozwolil na zastosowanie takiej juz dawnonie pracuje w Nissanie - ja zalozylem zaraz pokrowce na wymiar bo nie moglem na to patrzyc - jedynie na drzwiach mi zostala)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze przyczyna mula jest to ze stal pare miesiecy nie odpalany. powiedz pani zeby sie zamknela i potraktuj go po mesku i powkrecaj go na maksa na obroty moze sie odmuli troche. gdybys byl blizej to bym podjechal i zalozyl bym moje kable wys nap ale do SZ daleka droga...

 

ps. jak pani jest konkretna to tez ja potraktuj po mesku na rozgrzanej masce :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik chodzi miekko i rowno, na ludzie momentalnie wkreca sie na 6 tys a podczas jazdy tragedia, jak ladowali akumulator to potem sobie stal i tyrkal jakis czas az mu braklo calkiem paliwa i dolali 5 litrow (cholera wie czego), moze w pustym baku odlozyla sie woda i bylo malo benzyny i dlatego tak chodzi :-k , pamietam ze przy pierwszym przyspieszaniu przerwal na moment przy 2500 obr potem juz sie to nie zdazylo. w sumie tez mi sie wydaje ze cos tam moze byc nie tak od takiego dlugiego nieuzywania i trza to rozjezdzic

 

co do tapicerki to na zywo nie jest zla, welurowo-skorzana, jak sie uda dorwac to zamontuje fotele z GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladnie wyglada, w środku widać zadbana. Podoba mnie sie. Ciekawe tylko co jej jest??? Trzymam kciuki, zeby nic poważnego nie bylo, bo warto sie zamienić!

 

P.S. Ale mnie ta baba rozbawila z żylowaniem silnika :lol: tak to jest jak na nieodpowiednim stanowisku pracuje nieodpowiednia osoba hehe :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO I STAŁO SIĘ

jestem szczęśliwym posiadaczem P11.144 99rok ale rejestracja 00 kombi z nowym pyskiem na pełnej elektryce, ksenonach, wbudowane radyjo ze zmieniarką, klimatronik i jeszcze parę takich, silniczek 2.0 benzynka chyba ta najmocniejsza ale jeszcze nie wiem bo chłopaki go clą itd. jak rozkoduje to dam więcej danych :lol: ale odejście imponujące (co prawda przesiadka z 2.0 D ) teraz czekać będziemy na zagazowanko a butla w koło bo jest tam pełno miejsca. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: będzie jazda Ciekawe jaki czas z Koszalina Do Zamościa ostatnie wyniki to 7 godzin na dieselku :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje z okazji udanego zakupu. Czyli jednak zwyciężyły argumenty wyższości Pb/lpg nad ON :wink:

Pozdro i życzę bezstresowej eksploatacji nowego autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że każda myszka swój obonek chwali, albo inaczej - broni. Ale to dobrze, bo właśnie o to chodzi w tym aby poprzez dyskusję spokojnie się zastanowić i wybrać dla siebie to co najlepsze.

 

Ja jako uzytkownik TD od pięciu lat ogólnie chwalę sobie te auto, choć uważam że wiele jest w nim do poprawy. Konstruktorzy zrobili ten model z tzw rozpędu stosując stary sprawdzony motor CD20 stosowany w sunny i dokładając turbinę, oraz elektronikę i osprzęt boscha.

Generalnie to samochód dla osoby spokojnie jeżdżącei i to raczej w trasach. Jak przysłowiowy traktorek zawsze idzie do przodu i powinien bez kłopotu przejechać 500-700 tys km choć ogólnie w dość słabym stylu. Cenię sobie też to fakt, że nigdy nie miałem kłopotu z rozruchem, nawet przy 27 st mrozu; wystarczyło pół obrotu wałem i silnik już "zagadał".

Elektronika i osprzęt boscha ma wady i zalety. Wady: jakościowo reprezentuje standard europejski i wg mnie jakościowo odbiega od części japońskich. Zalety: jest gdzie i można go naprawić w rozsądnej cenie.

 

Z ekonomiką silnika TD faktycznie nie jest różowo, a jeśli dodać do tego awarię przepływomierza lub innego czujnika w układzie zasilania to faktycznie można się podłamać. Ogólnie - tak jak pisałem już w wielu innych postach - primera TD pali dużo bo silnik ma charakterysytykę benzynową i skłania do wkręcania go na obroty powyżej 3000 (wtedy czuć że w miarę ciągnie) a to niestety zobi zawirowanie w baku i pobiera dodatkowe 1,5 litra ON na setkę. Tak jest zresztą w większości diesli nawet TDI VW, tylko ludzie nie piszą tego bo silniki już od 1500 obr dysponują dużą mocą i momentem obrotowym i nie trzeba ich tak kręcić.

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszne stwierdzenie. Zależy do czego przeznaczony jest samochód. Jeśli do spokojnej i długiej eksploatacji, to diesel się sprawdza. Dla wielbicieli szybkości - benzyna GT lub dla Coobciopodobnych (pozdrawiam naszego guru demona szybkości) benzyna + turbina. Na szczęście w ofercie Nismo każdy coś znajdzie dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze Ci na priva co i jak

 

KUPUJE TA PRIMERE :D:D:D

 

diagnostyka wyszla super - zero bledow, lambda ok, swiece i filtr powietrza jak nowe, mechanior tez mowi: zalac do pelna i dac mu w dupe to ozyje :lol: dzisiejsze jazdy juz na luzie, kobitka tak nie marudzila gadka nawet nawet hihihihi tylko sie dziwila: "skad pan sie tak zna na autach :shock: " :oops: (tu musialem zaznaczyc kto napisal instrukcje o samodiagnostyce w dziale zrob to sam :wink: ) tak wiec mysle ze w ciagu kilku dni wszystko bedzie zalatwione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To świetna wiadomość,

 

znajomy,który naprawia auta po crash i pozniej nimi handluje, takze czesto zmuszony jest trzymac auta bez ruchu przez ladnych pare miesiecy i również zna objaw " zastania się " silnika , który potrzebuje trochę czasu na przyzwyczajenie się do normalnych warunków pracy, wiec stopniowo wszystko powinno wrócic do normy, z umiarem mozna go trochę pokręcić w górze skali , niech wszystkie syfy wypali.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...