Gość wszok Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 a ja z civic type-R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brt Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 będzie lżejszy i szybszy na prostej, to napewno Szybszy to moze bedzie od 300zx bez turbo albo po "polskim" tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 no z takim nissankiem to ciezko... ale z tego co tutaj zobaczylem coobcio wszystko potrafi... pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Kolejny dzień za nami Bardzo późno rozpoczęliśmy prace tak, więc został jedynie rozbudowany downpipe oraz rozpoczęta została budowa odcinka łączącego turbinę z Intercoolerem. W chwili nieobecności Seniora i Juniora Grabowskiego spróbowałem sprawdzić swoich sił w posługiwaniu się tym fenomenalnym sposobem spawania, jakim jest TIG, oto efekt mojego pierwszego podejścia do tego tematu: Zdecydowanie nie jest to zajęcie dla mnie, poparzyłem palucha i jakoś brzydko to wyszło - ma się to nie jak do lutowania Do tego Łapy się trzęsą, bo ten cały "pistolet energetyczny" trzeba trzymać jakieś 3-5mm od celu i jeszcze drut podawać - nie ma to jak powierzyć tą skomplikowaną czynność profesjonalistą... Przedłużenie downpipe musiało być nieco powywijane, żeby możliwie jak najbardziej odjechać od chłodnicy i jednocześnie zrobić miejsce na rurę łączącą turbinę z Intercoolerem, po wstępnym przyłapaniu wyszło to tak: Co do osiągów to bardzo bym był rady jaky były podobne do tych jakie reprezentuje seryjny 300ZX TT Z32 - pożyjemy zobaczymy Z góry zapowiadam że do Pruszcza się nie wyrobię. Jutro ostatni dzień zmagań przed ok. 10cio dniowa przerwą - wreszcie działkowanie i odpoczynek dla ciała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 robota pierwsza klasa jak dla mnie :grin: down pipe będzie dodatkowo podgrzewał kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 będzie lżejszy i szybszy na prostej, to napewno Szybszy to moze bedzie od 300zx bez turbo albo po "polskim" tuningu. Ze stockiem powinien dać rade (300ZX TT na USA miał 300 koni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 zejdz na ziemie Zell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 nie da rady,cos sie wysra predzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 nie da rady,cos sie wysra predzej e tam, to bedzie męsko zrobiony motor, nie moge sie doczekac kiedy z nim stane na kresce, zyje tym dniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 zejdz na ziemie Zell I waży 1600 kilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 skoro coobcio N/A nie jezdzil to turbo tym bardziej bedzie stalo w garazu albo tylko na hamownie i do domu,ciekawe w jakim stanie jest motor czy igla jak moj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Adaś dwie strony wcześniej Kuba napisał dla czego nie korzysta często z primy, ale widze ze nie zaczaiłeś i Ci to przytocze jeszcze raz : Adaś ja nieco inaczej podchodzę do swojego samochodu - to jest dla mnie porostu duża zabawka. Dłubanie przy nim i usprawnianie go to jest moja wielka pasja. Nie ukrywam finanse pozwalają mi, aby pakować w niego 400-500zł miesięcznie (przy dobrych wiatrach) stąd nie mogę sobie pozwolić by nim jeździć na codzień. Więc chyba nie dziwne jest, że w większości poruszam się Busami i Autobusami :?: W moim przypadku jest tak samo, kasy brak... Mnie od busów i autobusów ratuje moje zagazowane cabrio bez niego robił bym dokładnie tak samo jak Kuba... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 fajna robota drutuj dale widze sporo dwuznacznych uszczypliwych komentarzy, ale chyba co niektórzy nie wiedzą że tu chodzi tylko o zabawę i nie potrafią wyluzować.... nie ważne czy drut primera będzie szybsza od tego 300zx........ nie ważne że wybuchnie lub nie......... fajnie że ktoś cos takiego sobie robi..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 widze Kitket ze nie zaczailes co napisalem..to wytlumacze. Coobcia primera malo jezdzi a jak pojezdzi w turbo to cos sie wysra. projekt spoko nauczymy sie czegos. Btw ja tak jak Coobcio, ktory mi najgorsze scenariusze przepowiadal jak mialem zonki, to teraz ja czarnowidztwo robie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Chyba nigdy nie będe miał takiego zacięcie=wiedzy Pozdrowiam i mam nadzieję że napiszesz kiedyś jakąś książke Coobcio...:D:D Coobcio nie ma czasu na pisanie ksiazek,musi ciac metal i krzesac iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Panowie spokenzz, wysra się czy nie, to każdy z Was ma to za sobą (mniej lub więcej prawda adaś ;> ) to nie o to tu chodzi... ma być 300 KM a będzie 290 KM to też będzie super - porównajcie to do serii... i dlatego ja cały czas myślę udowodnić wszystkim, że da się uturbić E13S i wykręcić co nieco z tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Panowie spokenzz, wysra się czy nie, to każdy z Was ma to za sobą (mniej lub więcej prawda adaś ;> ) to nie o to tu chodzi... ma być 300 KM a będzie 290 KM to też będzie super - porównajcie to do serii... i dlatego ja cały czas myślę udowodnić wszystkim, że da się uturbić E13S i wykręcić co nieco z tego... a ja ci życzę mimo wszystko motorku z S13 ja się tylko zastanawiam ile Cooba z tego silnika wyciągnie ostatecznie (jeśli ten silnik kiedyś się wogóle podda, moze się okazać, że właściciela przeżyje ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20de+t Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 w zyciu nie bedziesz mial 300 koni w swoim "aucie" W żYCIU!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Gre mówisz o 300 KM z 1.3?? no to jest napewno nie do osiągnięcia... ale myślę, że z Kuby zacięciem i umiejętnościami ta magiczna liczba trzystu koni jest bardzo możliwa, nawet, żeby później miał się silnik rozlecieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20de+t Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Gre mówisz o 300 KM z 1.3?? no to jest napewno nie do osiągnięcia... ale myślę, że z Kuby zacięciem i umiejętnościami ta magiczna liczba trzystu koni jest bardzo możliwa, nawet, żeby później miał się silnik rozlecieć nie bedzie, bo brakuje mu pewnych czesci które kosztuja, a nie zaadoptuje ich z zadnego szrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 nie bedzie, bo brakuje mu pewnych czesci które kosztuja, a nie zaadoptuje ich z zadnego szrotu Jakże pożytecznej informacji można dowiedzieć się z twojego posta - dziękuje bardzo. 300KM to jest moja upragniona granica będe do niej dążył ale nie wiem czy fundusze mi na to pozwolą :sad: Oczywiście o postępach prac będe informować na bierząco i w miare możliwości możliwe najdokłądniej - może komuś przydadzą się te informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Coobcio nie pękaj będzie 300KM (wcześniej lub później) mi już przyszło część gratów na 1000KM przed wiosna złoże tylko weź się w końcu za robote!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 a co kosa kupiłeś 1000 trytytek?? gdzie ty je tam pod maską wsadzisz?? Żartuję, a swoją drogą to już nie mogę się doczekać kiedy uda Ci się Coobcio skończyć tego moda Czekam z niecierpliwością na wyniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 pare nowych pomysłów chodzi mi po głowie - chciałbym kupić drogie auto do jazdy (jakeigoś taniego N14...) W Primie niestety nic nie zrobiłem, roboty mam od cholery - całe szczęście że jej 95% to Nissany Jeszcze kobitka mi się burzy że mało czasu dla niej mam, w mordę jednej rurki* tylko brakuje żeby to poskladać do kupy, odpalić i wykonać jazdę próbną... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *plus przykręcić węrza olejowego do turbo i jedną rurkę do ścieku od turbinki przyspawać Ps. dam znać jak odwiędzę zakład Grabowskich - pomogło by mi w tym drógie auto wtedy można by częściej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Wiesz Kuba pogodzić kobietę i samochód będzie Ci niezmiernie trudno Póki co dłub szybko przy aucie - bo później bedzie za późno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.