Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

On już z 15 minut pracował więc oliwa miała przynajmniej z 50*C dodam że to oliwa syntetyczna.

 

A zresztą to było takie przezycie że udało się podnieść ten cholerny limiter że nie zapłakałbym jakby się np. obróciły panewki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On już z 15 minut pracował więc oliwa miała przynajmniej z 50*C dodam że to oliwa syntetyczna.

 

A zresztą to było takie przezycie że udało się podnieść ten cholerny limiter że nie zapłakałbym jakby się np. obróciły panewki :D

No to się nazywa czerpanie przyjemności z auta :)

Ale jak na 15 min pracy to nisko wskazówka stała. Z tym Twoim syntetykiem tak wolno się nagrzewa? Czy to nie zależy od oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D Tak czy inaczej udało się i gratki,ale dopiero jak zapniesz dwójkę na maxa to zobaczysz o ile jest lepiej :grin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licze na to że na II biegu bedzie "paczka" złamana i tym samym nie trzeba bedzie bić III biegu co jak wiadomo znaczaco zredukuje czas po którym auto osiągnie 100km/h :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie seryjnie jest:

1) do 60 km/h

2) do 96km/h

3) do 145km/h

4) do 185km/h

5) do 228km/h

 

A będzie:

1) do 66km/h

2) do 105km/h

3) do 160km/h

4) do 205km/h

5) do 250km/h ale na wolnossaku raczej nie do osiagniecia (za mało mocy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba OT był :)

Coobcio, a nie myślałeś żeby pod wyścigi na 1/4 mili wstawić skrzynię z krótszymi przełożeniami? Np 5-biegową, ale taką żeby Vmax na 5 biegu tylko trochę przekraczał osiągane na wyścigu prędkości, np 180 czy 200km/h.

Setkę osiągałbyś na 3, ale za to szybciej na poszczególnych biegach by się rozpędzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_okecie

Chyba konfiguracja przełożeń to nie taki prosty temat. Mi sie wydaje ze skoro Prima Coobcia kreci sie do 7200 i nawet pod koniec ma duzy moment obr. to nalezy to wykorzystac. Wiecej zmian biegow moze niekorzystnie wplynac na czas, chyba zeby coobcio zmienial je bez sprzegla i odpuszczania gazu (katowanie). A jak ustawiac konfiguracje skrzyni to długa jedynka żeby była :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie jeśli kręci się do 7200obr, to tym bardziej powinna zapierdzielać na większych przełożeniach. To jak w rowerze :)

Minus takiego rozwiązania, to że Vmax by było na poziomie Almerki 1.4 :wink:

 

Żeby nie robić znów OT poczekajmy co właściel ma do powiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wlezie już turbo to będe walczyć żeby wydłużyć skrzynie - wlezie przełorzenie główne z Primery 2.0 D... żeby moment obrotowy szedł w rozpędzanie a nie w mielenie kołami.

 

Do wolnossaka rzeczywiście żeby były efekty przydało by się skrócić przełorzenia, ew na tyle podnieśćlimiter obrotów żeby ciągle znajdować się w maksymalnym przedziale momentu obrotowego, odcinke musiał bym wtedy dać na ok 8.000 obr.miZobaczymy co będzie na 7.200 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troche zabawy było, rozwiązanie takie nowatorskie, najpierw została wyfrezowana aluminowa podstawka pod drązek reaktancyjny o wysokości 27mm, a wydłużenie samej dzwigienki zaminy biegów to poprostu rozciecie i dolozenie kawalka rurki stalowej i obspawanie.

 

Co do działania to jak dla mnie mistrzostwo, biegi się zmienia w mgnieniu oka, choc trzeba było się przyzwyczaić bo na początku nie moglem ich znaleść :D

Mialem okazje prowadzic Coobciowa krowe :)

Pierwsze wrazenie jest niesamowite. Ok dwukrotnie mniejszy skok dzwigni. Jak juz skumałem jak to chodzi, to zmiana biegow byla perfekcyjna. Biegi zmienia sie krotko i pewnie. Po prostu bomba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dziękuje - taki miał być zamiar tego shortshiftera, dzwignia na swoim miejscu a nawet nieco wyzej jak w seri dla poprawy ergonomi i jak najkrótszy skok lewarka.

 

Dobra co do stanu na tą chwile to już amorki mam poskładane, czekam aż farba zaschnie i wio do wozu z nimi - ok 16:00 planuje przestać okupować komputer i poskłądać to moje padło :)

 

Tak wyszły te wkładziki:

Pan Majster nagrodzony piwkiem - aż samo się robi :D

tokareczka1a.jpg

tokareczka.jpg

 

Tuleja gotowa, wspawana, gwint M51 - deczko się pomyliłem przy mierzeniu

tokareczka1b.jpg

 

No ale wszystko idealnie pasuje :)

tokareczka2.jpg

 

Amorki dotowe można je iść zakładać (ale mają gróbe golenie - gróbsze jak w moim rowerowym Marzochi Bomber...)

nagotowo.jpg

 

W Gararzu czeka mnie taki widok:

odtylca.jpg

Jakieś 60minut robótki i można na ziemie z tym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiosna o tak, dzwi od mojego pierdolinika na oścież otwarte, temperatura mało dokuczna, już zawias siedzi, narazie tyłek troche wysoko siedzi ale powinien się nieco ułożyć i zbić.

Jutro kończe z przeżucaniem aku do bagarznika i trzeba chyba rezerwować hamownie na strojenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D No Coobcio gratki,dla chcącego nic trudnego

PS:A te amorki to gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera wieco one mają tam w środku, w sumie jakby nie patrzeć to najwyższa półka amorków. Średniej twardości, tłumienie mocno ale nie regulowane jak w przypadku koni.

 

Ps. spójrzcie na to:

104nadwujce.jpg

 

[ Dodano: Pią 24 Mar, 2006 ]

Pojechałem stroić, trzymajcie kciuki :)

Wczorj odchodziło wstępne strojenie i jakby auto zbiera się troche lepiej, na III jak przytrzymam motor na odcince mam licznikowe 165 km/h, IV jeszcze nie sprwadzałem ale ok 215-220 km/h powinno być :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D No to ja nie mam pytań,165 na trójce to jest juz inna liga jak na mój gust 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i Wreszcie Stage II N/A Made by Coobcio wykonane, oto efekt dzisiejszej pracy na hamowni:

CATCAMSi24i03i2006.jpg

Ku mojemu zdziwieniu delikatne pocofanie zaplonów spowodowało wzrosty mocy dodatkowo waszką poprawiłem to tu to tam - to moja dróga wizyta na hamowni z laptopem hehe.

 

Przy okazji zmierzyłęm dokłądność mojego prędkościomeirza, IV bieg kończy mi się licznikowo na 210km/h a hamownia ukazała 204km/h +/- 0,3% więc licznik mia bardzo ale to bardzo mało przekłamuje :D

 

Co więcej taka fajna wyszła harakterystyka momentu obrotowego że jak zmeiniam biegi przy 7.000obr.min to mi one spdają na ok 4.700 więc ciągle znajduję się w jego najwyższym momęcie :)

 

Ps. Tak mi się spodobało dłubanie N/A że zapowiadam Stage III no tyle jeszcze do zrobienia jest że głowa puchnie i coraz bardziej mie ten projekt cieszy, mam burze mózgu co w następnej kolejce w nim poprawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D No i wykresik ładny,ale co ty Coobcio chcesz jeszcze z nim zrobic w N/A masz juz powera i to super,a jak dalej w N/A,to już musiałby sięSR 20DE kręcić jak :twisted: Honda S2000,żeby liczyć na większy przyrost mocy :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D No i wykresik ładny,ale co ty Coobcio chcesz jeszcze z nim zrobic w N/A masz juz powera i to super,a jak dalej w N/A,to już musiałby sięSR 20DE kręcić jak :twisted: Honda S2000,żeby liczyć na większy przyrost mocy :roll:

 

jest jeszcze bardzo duzo do zrobiena w n/a i bez krecenia do 9K tylko czy jest sens :wink:

 

znasz Kuba moje zdanie :grin: BTW gratuluje wyniku :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...