Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 On już z 15 minut pracował więc oliwa miała przynajmniej z 50*C dodam że to oliwa syntetyczna. A zresztą to było takie przezycie że udało się podnieść ten cholerny limiter że nie zapłakałbym jakby się np. obróciły panewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 jak zwykle musze wrzucac wszystkie filmy >>> http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=0O1VS4M...B9062A10LABFW2C <<< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 On już z 15 minut pracował więc oliwa miała przynajmniej z 50*C dodam że to oliwa syntetyczna. A zresztą to było takie przezycie że udało się podnieść ten cholerny limiter że nie zapłakałbym jakby się np. obróciły panewki No to się nazywa czerpanie przyjemności z auta Ale jak na 15 min pracy to nisko wskazówka stała. Z tym Twoim syntetykiem tak wolno się nagrzewa? Czy to nie zależy od oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Tak czy inaczej udało się i gratki,ale dopiero jak zapniesz dwójkę na maxa to zobaczysz o ile jest lepiej :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 licze na to że na II biegu bedzie "paczka" złamana i tym samym nie trzeba bedzie bić III biegu co jak wiadomo znaczaco zredukuje czas po którym auto osiągnie 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 jaka masz skrzynie coobcio, tylko 100 na dwóje?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 u mnie seryjnie jest: 1) do 60 km/h 2) do 96km/h 3) do 145km/h 4) do 185km/h 5) do 228km/h A będzie: 1) do 66km/h 2) do 105km/h 3) do 160km/h 4) do 205km/h 5) do 250km/h ale na wolnossaku raczej nie do osiagniecia (za mało mocy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Chyba OT był Coobcio, a nie myślałeś żeby pod wyścigi na 1/4 mili wstawić skrzynię z krótszymi przełożeniami? Np 5-biegową, ale taką żeby Vmax na 5 biegu tylko trochę przekraczał osiągane na wyścigu prędkości, np 180 czy 200km/h. Setkę osiągałbyś na 3, ale za to szybciej na poszczególnych biegach by się rozpędzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Chyba konfiguracja przełożeń to nie taki prosty temat. Mi sie wydaje ze skoro Prima Coobcia kreci sie do 7200 i nawet pod koniec ma duzy moment obr. to nalezy to wykorzystac. Wiecej zmian biegow moze niekorzystnie wplynac na czas, chyba zeby coobcio zmienial je bez sprzegla i odpuszczania gazu (katowanie). A jak ustawiac konfiguracje skrzyni to długa jedynka żeby była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 No i właśnie jeśli kręci się do 7200obr, to tym bardziej powinna zapierdzielać na większych przełożeniach. To jak w rowerze Minus takiego rozwiązania, to że Vmax by było na poziomie Almerki 1.4 :wink: Żeby nie robić znów OT poczekajmy co właściel ma do powiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Jak wlezie już turbo to będe walczyć żeby wydłużyć skrzynie - wlezie przełorzenie główne z Primery 2.0 D... żeby moment obrotowy szedł w rozpędzanie a nie w mielenie kołami. Do wolnossaka rzeczywiście żeby były efekty przydało by się skrócić przełorzenia, ew na tyle podnieśćlimiter obrotów żeby ciągle znajdować się w maksymalnym przedziale momentu obrotowego, odcinke musiał bym wtedy dać na ok 8.000 obr.miZobaczymy co będzie na 7.200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stAWek Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Coobcio zajefajna zajawka. Dźwięk miły dla ucha. Czekam na jakiś filmik jak twoja furka sie zbiera. No i te amorki B6?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 no troche zabawy było, rozwiązanie takie nowatorskie, najpierw została wyfrezowana aluminowa podstawka pod drązek reaktancyjny o wysokości 27mm, a wydłużenie samej dzwigienki zaminy biegów to poprostu rozciecie i dolozenie kawalka rurki stalowej i obspawanie. Co do działania to jak dla mnie mistrzostwo, biegi się zmienia w mgnieniu oka, choc trzeba było się przyzwyczaić bo na początku nie moglem ich znaleść Mialem okazje prowadzic Coobciowa krowe Pierwsze wrazenie jest niesamowite. Ok dwukrotnie mniejszy skok dzwigni. Jak juz skumałem jak to chodzi, to zmiana biegow byla perfekcyjna. Biegi zmienia sie krotko i pewnie. Po prostu bomba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Hehe dziękuje - taki miał być zamiar tego shortshiftera, dzwignia na swoim miejscu a nawet nieco wyzej jak w seri dla poprawy ergonomi i jak najkrótszy skok lewarka. Dobra co do stanu na tą chwile to już amorki mam poskładane, czekam aż farba zaschnie i wio do wozu z nimi - ok 16:00 planuje przestać okupować komputer i poskłądać to moje padło Tak wyszły te wkładziki: Pan Majster nagrodzony piwkiem - aż samo się robi Tuleja gotowa, wspawana, gwint M51 - deczko się pomyliłem przy mierzeniu No ale wszystko idealnie pasuje Amorki dotowe można je iść zakładać (ale mają gróbe golenie - gróbsze jak w moim rowerowym Marzochi Bomber...) W Gararzu czeka mnie taki widok: Jakieś 60minut robótki i można na ziemie z tym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 brawa za wytrwałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 chyba "z tym na ziemie" eheeee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 :grin: widze ze wiosna sie zbliza wiec kazdy w garazu siedzi i dlubie! wprost nie moge sie doczekac rezultatow :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Wiosna o tak, dzwi od mojego pierdolinika na oścież otwarte, temperatura mało dokuczna, już zawias siedzi, narazie tyłek troche wysoko siedzi ale powinien się nieco ułożyć i zbić. Jutro kończe z przeżucaniem aku do bagarznika i trzeba chyba rezerwować hamownie na strojenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 No Coobcio gratki,dla chcącego nic trudnego PS:A te amorki to gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Cholera wieco one mają tam w środku, w sumie jakby nie patrzeć to najwyższa półka amorków. Średniej twardości, tłumienie mocno ale nie regulowane jak w przypadku koni. Ps. spójrzcie na to: [ Dodano: Pią 24 Mar, 2006 ] Pojechałem stroić, trzymajcie kciuki Wczorj odchodziło wstępne strojenie i jakby auto zbiera się troche lepiej, na III jak przytrzymam motor na odcince mam licznikowe 165 km/h, IV jeszcze nie sprwadzałem ale ok 215-220 km/h powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 No to ja nie mam pytań,165 na trójce to jest juz inna liga jak na mój gust 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 No i Wreszcie Stage II N/A Made by Coobcio wykonane, oto efekt dzisiejszej pracy na hamowni: Ku mojemu zdziwieniu delikatne pocofanie zaplonów spowodowało wzrosty mocy dodatkowo waszką poprawiłem to tu to tam - to moja dróga wizyta na hamowni z laptopem hehe. Przy okazji zmierzyłęm dokłądność mojego prędkościomeirza, IV bieg kończy mi się licznikowo na 210km/h a hamownia ukazała 204km/h +/- 0,3% więc licznik mia bardzo ale to bardzo mało przekłamuje Co więcej taka fajna wyszła harakterystyka momentu obrotowego że jak zmeiniam biegi przy 7.000obr.min to mi one spdają na ok 4.700 więc ciągle znajduję się w jego najwyższym momęcie Ps. Tak mi się spodobało dłubanie N/A że zapowiadam Stage III no tyle jeszcze do zrobienia jest że głowa puchnie i coraz bardziej mie ten projekt cieszy, mam burze mózgu co w następnej kolejce w nim poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 =D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 No i wykresik ładny,ale co ty Coobcio chcesz jeszcze z nim zrobic w N/A masz juz powera i to super,a jak dalej w N/A,to już musiałby sięSR 20DE kręcić jak :twisted: Honda S2000,żeby liczyć na większy przyrost mocy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 No i wykresik ładny,ale co ty Coobcio chcesz jeszcze z nim zrobic w N/A masz juz powera i to super,a jak dalej w N/A,to już musiałby sięSR 20DE kręcić jak :twisted: Honda S2000,żeby liczyć na większy przyrost mocy :roll: jest jeszcze bardzo duzo do zrobiena w n/a i bez krecenia do 9K tylko czy jest sens :wink: znasz Kuba moje zdanie :grin: BTW gratuluje wyniku :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.