Coobcio Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 No własnie mam taki plan który jakoś będe musiał rozłorzyć w czasie, ale to już jest kosmetyka: - nawiew poweitrza na stozek bo aw zamknietym nadkolu jest mu zapewne duszno - zmodyfikuje jeszcze przepustnicę gazu - gumowy odcinek dolotu zastąpie aluminowym (ten przy samej przepustnicy) - idalnie dostroje - Zmienie olej w silniku Na tym się zakonczy moj N/A projekt bo żeby go dalej rozwijać to juz za duża kasa jest grana, trzeba by zrobić nowy kolektor wydechowy oraz ssacy, jeszcze bardziej zmodyfikować głowicę i w efekcię myślę że do osiągnięcia by bylo ok 200KM. Na tą chwilę latają 172 koniki a chciałbym jeszcze dołorzyć z 8 dla okrąglejszej sumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 s2000 dobra dzida.jak bylem mlody..... oj nie to zdjecie to sie lansowalem po wawie ale to bylo dawno temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Na tą chwilę latają 172 koniki a chciałbym jeszcze dołorzyć z 8 dla okrąglejszej sumy Coobcio ty maniaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Oto filmik z przejazdu moją 172konną padaką: http://www.weed.6th.pl/coobcio/natrujcedokonca.wmv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 no ładnie, ładnie pogratulować.... charakterystyka już inna niż w seryjnych sr20............ taraz aż się prosi żeby zrobić obróbę głowicy, do tego dwa silne magnetyzery i będzie 190HP :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 no teraz to ladnie idzie na trojce 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Ależ to pięknie idzie =D> tak trzymaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 A ja mam takie pytanie, może trochę laickie: Czy dłubanie w N/A idzie tylko w moc silnika, a na moment obrotowy to nie wpływa? Porównując Twoje osiągi: seria SR20De: 130KM/176Nm (w P10 125KM więc pewnie niutonów też mniej) stage I: 158KM/186Nm stage II: 172KM/184Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 W N/A to bardziej chodzi o przesunięcie maksymalnego obrotu w górę - to daje nam moc, dobrze jest przy tym podnieść maksymalne wartości momentu. A najwarzniejsze żeby zgrać przebieg momentu z zestopniowaniem skrzyni biegów. Myślę że jak się będe bawił w Stage III N/A to "nm" z pewnością troche dojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 duzo zalezy od tego jakie graty wrzucasz do wozu. potem sie to przeklada na krzywe mocy/momentu. walki, uklad wydechowy maja bezposredni wplyw na to. moze u Kuby moment obrotowy nie idzie wprost proporcjonalnie do mocy ale jest w klubie inny samochod ktory ma moc 155 KM i 195 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 tego momentu to mozna tylko pozazdroscic, piekna wartosc, od wczoraj jestem w szoku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 piekny wykres. qr** kiedy ja sie na hamownie wybiore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 piekny wykres.qr** kiedy ja sie na hamownie wybiore jak wyślesz mi wskaznik ciśnienia oleju;] :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Nad momentem też u Siebie musze popracować ale jakoś w moim przypadku bardziej się sprawdza że jedzie to mocą a nie momentem - GREG76 musimy stanąć razem na kresce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 a potem ze mną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciul Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Coobcio a nie wiesz jak jest z odcinką w CA16DE?? Bo tak na blacie to koło 8000 chyba jest... Co do 100 na dwójce to też żaden problem Ale ścigać bym się nie chciał z Tobą... bo to ani kucy ani obrotu nie ma porównywalnego... Sorki za OT, ale tak mi się to nasunęło z tą odcinką, bo jakby tak do końca obrotomierz sie kręcił(9000) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 musisz silnik do tego przygotować odpowiednio... kosztownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Wykresik owszem ,owszem,ale ten moment jak na tyle modyfikacji niźiutki i przy wysokich obrotach,ale ty już wkraczasz w zakres prawie wyczynowy :grin: życze 200 nm i 200 km,jak najniższym nakładem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Jakich wysokich od 4500 jest już na stałym poziomie aż do odciny. Teraz żeby zgrać to wszytko to trzeba by zrobić nowy kolektor ssacy i wydechowy, chyba czas powrócić do turbo - w tej chwili to będzie najtańsze rozwiązanie żęby mieć z powrotem te 200KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 A jednak turbinka,może to rzeczywiście jest najlepsze rozwiązanie w końcu masz najlepsze porównanie swojej furki w N/A i TURBO,a zawsze coś w kieszeni zostanie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Pamiętam jak na początku z Turbiną miałem 173km@0,35bara a teraz niby jeden mniej :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Pamiętam jak na początku z Turbiną miałem 173km@0,35bara a teraz niby jeden mniej :roll: Ale co ci lepiej chodzilo według ciebie N/A,czy Turbo,albo inaczej,który z tych projektów wydawał ci się lepszy z jakiś konkretnych powodów dla ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Turbo miało elastyczność 3.000 obr.min i leci a w przypadku N/A zaczyna się coś dziać dopiero powyzej 4500obr.min no i N/A nie pali tak na starcie tylko idize do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 :roll: Czyli wniosek jest jeden jak Turbo to 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 też nie bardzo bo 4x4 powyzej 100km/h przynosi same straty w mocy. FWD plus sliki i szpera - w zupelności to starczy na dobre czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.