Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie mam taki plan który jakoś będe musiał rozłorzyć w czasie, ale to już jest kosmetyka:

- nawiew poweitrza na stozek bo aw zamknietym nadkolu jest mu zapewne duszno

- zmodyfikuje jeszcze przepustnicę gazu

- gumowy odcinek dolotu zastąpie aluminowym (ten przy samej przepustnicy)

- idalnie dostroje

- Zmienie olej w silniku :)

 

Na tym się zakonczy moj N/A projekt bo żeby go dalej rozwijać to juz za duża kasa jest grana, trzeba by zrobić nowy kolektor wydechowy oraz ssacy, jeszcze bardziej zmodyfikować głowicę i w efekcię myślę że do osiągnięcia by bylo ok 200KM.

 

Na tą chwilę latają 172 koniki a chciałbym jeszcze dołorzyć z 8 dla okrąglejszej sumy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwilę latają 172 koniki a chciałbym jeszcze dołorzyć z 8 dla okrąglejszej sumy

:D Coobcio ty maniaku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie, ładnie pogratulować....

charakterystyka już inna niż w seryjnych sr20............ :D

taraz aż się prosi żeby zrobić obróbę głowicy, do tego dwa silne magnetyzery i będzie 190HP :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie, może trochę laickie: Czy dłubanie w N/A idzie tylko w moc silnika, a na moment obrotowy to nie wpływa?

Porównując Twoje osiągi:

seria SR20De: 130KM/176Nm (w P10 125KM więc pewnie niutonów też mniej)

stage I: 158KM/186Nm

stage II: 172KM/184Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W N/A to bardziej chodzi o przesunięcie maksymalnego obrotu w górę - to daje nam moc, dobrze jest przy tym podnieść maksymalne wartości momentu.

A najwarzniejsze żeby zgrać przebieg momentu z zestopniowaniem skrzyni biegów.

 

Myślę że jak się będe bawił w Stage III N/A to "nm" z pewnością troche dojdzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzo zalezy od tego jakie graty wrzucasz do wozu. potem sie to przeklada na krzywe mocy/momentu. walki, uklad wydechowy maja bezposredni wplyw na to. moze u Kuby moment obrotowy nie idzie wprost proporcjonalnie do mocy ale jest w klubie inny samochod ktory ma moc 155 KM i 195 Nm :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad momentem też u Siebie musze popracować ale jakoś w moim przypadku bardziej się sprawdza że jedzie to mocą a nie momentem - GREG76 musimy stanąć razem na kresce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio a nie wiesz jak jest z odcinką w CA16DE?? Bo tak na blacie to koło 8000 chyba jest... Co do 100 na dwójce to też żaden problem ;) Ale ścigać bym się nie chciał z Tobą... bo to ani kucy ani obrotu nie ma porównywalnego...

Sorki za OT, ale tak mi się to nasunęło z tą odcinką, bo jakby tak do końca obrotomierz sie kręcił(9000)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykresik owszem ,owszem,ale ten moment jak na tyle modyfikacji niźiutki i przy wysokich obrotach,ale ty już wkraczasz w zakres prawie wyczynowy :grin: życze 200 nm i 200 km,jak najniższym nakładem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich wysokich od 4500 jest już na stałym poziomie aż do odciny.

Teraz żeby zgrać to wszytko to trzeba by zrobić nowy kolektor ssacy i wydechowy, chyba czas powrócić do turbo - w tej chwili to będzie najtańsze rozwiązanie żęby mieć z powrotem te 200KM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: A jednak turbinka,może to rzeczywiście jest najlepsze rozwiązanie w końcu masz najlepsze porównanie swojej furki w N/A i TURBO,a zawsze coś w kieszeni zostanie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak na początku z Turbiną miałem 173km@0,35bara a teraz niby jeden mniej :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak na początku z Turbiną miałem 173km@0,35bara a teraz niby jeden mniej :roll:

Ale co ci lepiej chodzilo według ciebie N/A,czy Turbo,albo inaczej,który z tych projektów wydawał ci się lepszy z jakiś konkretnych powodów dla ciebie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo miało elastyczność 3.000 obr.min i leci a w przypadku N/A zaczyna się coś dziać dopiero powyzej 4500obr.min no i N/A nie pali tak na starcie tylko idize do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też nie bardzo bo 4x4 powyzej 100km/h przynosi same straty w mocy.

FWD plus sliki i szpera - w zupelności to starczy na dobre czasy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...