Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi?


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

masz mzoe foty swojego wydechu kolektor i reszta do konca?

jak tylko będę na kanale to zrobię foty całego wydechu. kolektor już sie trochę zmodyfikował tzn. nie ma tego zawężenia na końcu. 2 w 1 przechodzi w 53mm po zewnątrz później plecionka i reszta od gti na trzech tłumikach przelotowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walki nic nie daly a nawet zabraly :/

nie mam teraz na to czasu bo kupilem sobie fajnego dupowoza z klima :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

pierwsze na co zwróciłem uwagę to motor się bardzo wyciszył. przyspiesza bardzo ładnie w dolnym zakresie obrotów oczywiście. na razie do 3000rpm.

tak to wszystko w porządku żadnych podejrzanych stuków itp. jedyny problem to wyciek oleju z pod koła pasowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie :)

Ps. uszczelniacz wału do wymiany, jak będziesz go wymieniał to skróć w nim sprężynkę...

PS. coś czuję że będzie dużo Nm, aha i powiedz jaką konfigurację wałków zapodałeś ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. uszczelniacz wału do wymiany, jak będziesz go wymieniał to skróć w nim sprężynkę...

właśnie że nie, tokarz spierdolił mi koło pasowe przy obróbce :zly:

teraz tak... utkwiłem w garażu bo nie mogę znaleźć kółka pasowego. potrzebuje jakby ktoś miał od ga14 bez klimy tzn. na dwa paski nie na trzy. Kuba może masz w swoich gratach? potrzebne na wczoraj

coś czuję że będzie dużo Nm,

niutony już teraz czuć :)

powiedz jaką konfigurację wałków zapodałeś ??

wałki te same 2xssacy od sentry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś czuję że będzie dużo Nm,

niutony już teraz czuć :)

 

To dobrze że Nm czuć bo na co dzień są ważniejsze od koników

 

powiedz jaką konfigurację wałków zapodałeś ??

wałki te same 2xssacy od sentry

 

jednak wydech też z sentry dałeś :) wcześniej pisałeś że było kiepsko jest na takiej konfiguracji a teraz widzę jest oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam koło pasowe, ale potrzeby ściągacz by je zdjąć i na zapłate musisz przywieść 2L Coli + snickers :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie radze ściągać tych kulek ściągaczem bo pękają przynajmniej jak ja ściągałem to w 2 miejscach uszczerbilem i ściągnąłem po przez leciutkie pukanie młotkiem !

 

A masz już to wystrojone ? SMT czy jak ? ;)

 

ps tłoczki z QG18 tez już do mnie idą :027: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze na co zwróciłem uwagę to motor się bardzo wyciszył. przyspiesza bardzo ładnie w dolnym zakresie obrotów oczywiście. na razie do 3000rpm.

tak to wszystko w porządku żadnych podejrzanych stuków itp. jedyny problem to wyciek oleju z pod koła pasowego.

 

Jak przebiega docieranie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba poszła mi uszczelka pod głowicą :( zagrzał się i wywaliło płyn chłodniczy z zbiornika wyrównawczego. po zalaniu nowym płynem to samo czyli po jakimś czasie ciśnienie w układzie wzrasta, grzeje się i w zbiorniczku bombluje. w oleju nie ma śladów wody i nie kopci na biało. co jest? uszczelka? a było już tak dobrze.. :< zrobiłem już 350km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie wywaliło uszczelkę (tą od ciebie ;) ) to miałem identyczne objawy co jakiś czas wywalało płyn a później jak się dziura powiększyła to non stop :/

według mnie jest duże ciśnienie na garach więc uszczelka musi być dobra seryjna nie dała ci rady

ciekaw jestem czy moja ręcznie dorabiana miedziana da rade :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(tą od ciebie ;) )
a ja ją dostałem od kolegi lukasz_lublin :D czyli powiedzmy że odpowiedzialność jest wspólna ;)

wczoraj trochę grzebałem i tylko się upewniłem w przekonaniu że to uszczelka. wali ciśnienie do układu nawet kiedy jest zimny. myślę że wywaliło ją przez niedokładnie dorobione otwory wodne przez zemnie.

co teraz robić??? jaka uszczelkę kupić? dorabiać?

Tomaszek, twojej uszczelce też nie wróże długiego żywota :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(tą od ciebie ;) )
a ja ją dostałem od kolegi lukasz_lublin :D czyli powiedzmy że odpowiedzialność jest wspólna ;)

 

spoko nie mam żadnych uwag może to przypadek albo fatalna jakość tej uszczelki :583:

 

 

Tomaszek, twojej uszczelce też nie wróże długiego żywota :>

 

obyś był złym prorokiem :036:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa :!: blok pękł między garami... :(

prawdopodobnie Pan Maniek który szlif robił spierdolił. poszukuje bloku od 1,6 w obojętnym stanie. kto ma taki złom??? nie odpuszczę mu...albo ja albo on

po prostu super :(:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa :!: blok pękł między garami... :(

prawdopodobnie Pan Maniek który szlif robił spierdolił.

nie odpuszczę mu...albo ja albo on po prostu super :(:

 

Szkoda :( tego się właśnie najbardziej obawiam czyli bardzo zcieniowanych tuleji

puki nierozbieżesz niebędziesz miał pewności co zawiniło

poprostu super muwi mi że fajnie musiał zapodawać :) więc trzeba jeszcze raz sprubować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co radzicie?

jeszcze raz rozwiercać do 80mm czy wrócić do 1,6 a np. na jesień uturbic?

1,8 jeżeli by dobrze tym razem wyszedł chociaż to jest duża niewiadoma i tak będzie delikatny i awaryjny.

1,6 do czasu turbo max doprężony. już sam nie wiem...

 

i jeszcze jedno pytanie. zakładając że zostanie 1,6 przed montażem nowych pierścieni wystarczy honowanie cylindrów czy szlif i honowanie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przem127
co radzicie?

jeszcze raz rozwiercać do 80mm czy wrócić do 1,6 a np. na jesień uturbic?

1,8 jeżeli by dobrze tym razem wyszedł chociaż to jest duża niewiadoma i tak będzie delikatny i awaryjny.

1,6 do czasu turbo max doprężony. już sam nie wiem...

 

i jeszcze jedno pytanie. zakładając że zostanie 1,6 przed montażem nowych pierścieni wystarczy honowanie cylindrów czy szlif i honowanie???

 

Zostaw 1,6 i ładuj turbo jak tylko będzie możliwość. Z punktu widzenia tych co czekają na przetarcie szlaków to mniej atrakcyjne (GA1xDx turbo już się po świecie bujają), ale dla Ciebie bezpieczniej.

 

A co do ostatniego pytania to zależy wyłącznie od stanu silnika. Jeśli nie ma najeżdżone 400 kkm i na cylindrach nie znajdziesz progów to honuj, nowe pierścienie i jazda.

Inaczej musiałbys się i o tłoki postarać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...