Coobcio Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 masz mzoe foty swojego wydechu kolektor i reszta do konca? Fotki kolektora masz na pierwszej stronie projektu GOAGO, kliknij na 1 albo na tego linka: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 masz mzoe foty swojego wydechu kolektor i reszta do konca? jak tylko będę na kanale to zrobię foty całego wydechu. kolektor już sie trochę zmodyfikował tzn. nie ma tego zawężenia na końcu. 2 w 1 przechodzi w 53mm po zewnątrz później plecionka i reszta od gti na trzech tłumikach przelotowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 no i jakie nowe wieści przynosisz ? Dał coś SWAP wałka wydechowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 walki nic nie daly a nawet zabraly :/ nie mam teraz na to czasu bo kupilem sobie fajnego dupowoza z klima :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Wrzucaj z powrotem stary wałek wydechowy i odkładaj na ECU mastera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 GA18DE odpalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 I jak pierwsze wrażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 pierwsze na co zwróciłem uwagę to motor się bardzo wyciszył. przyspiesza bardzo ładnie w dolnym zakresie obrotów oczywiście. na razie do 3000rpm. tak to wszystko w porządku żadnych podejrzanych stuków itp. jedyny problem to wyciek oleju z pod koła pasowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 No nareszcie Ps. uszczelniacz wału do wymiany, jak będziesz go wymieniał to skróć w nim sprężynkę... PS. coś czuję że będzie dużo Nm, aha i powiedz jaką konfigurację wałków zapodałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ps. uszczelniacz wału do wymiany, jak będziesz go wymieniał to skróć w nim sprężynkę... właśnie że nie, tokarz spierdolił mi koło pasowe przy obróbce :zly: teraz tak... utkwiłem w garażu bo nie mogę znaleźć kółka pasowego. potrzebuje jakby ktoś miał od ga14 bez klimy tzn. na dwa paski nie na trzy. Kuba może masz w swoich gratach? potrzebne na wczoraj coś czuję że będzie dużo Nm, niutony już teraz czuć powiedz jaką konfigurację wałków zapodałeś ?? wałki te same 2xssacy od sentry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 coś czuję że będzie dużo Nm, niutony już teraz czuć To dobrze że Nm czuć bo na co dzień są ważniejsze od koników powiedz jaką konfigurację wałków zapodałeś ?? wałki te same 2xssacy od sentry jednak wydech też z sentry dałeś wcześniej pisałeś że było kiepsko jest na takiej konfiguracji a teraz widzę jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 mam koło pasowe, ale potrzeby ściągacz by je zdjąć i na zapłate musisz przywieść 2L Coli + snickers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 ach ci nie pijący... wszystko przeliczają na colę i snickersy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 gratulacje ! no to na wiosnę będzie szybko goago świetna robota :564: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 nie radze ściągać tych kulek ściągaczem bo pękają przynajmniej jak ja ściągałem to w 2 miejscach uszczerbilem i ściągnąłem po przez leciutkie pukanie młotkiem ! A masz już to wystrojone ? SMT czy jak ? ps tłoczki z QG18 tez już do mnie idą :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 pierwsze na co zwróciłem uwagę to motor się bardzo wyciszył. przyspiesza bardzo ładnie w dolnym zakresie obrotów oczywiście. na razie do 3000rpm. tak to wszystko w porządku żadnych podejrzanych stuków itp. jedyny problem to wyciek oleju z pod koła pasowego. Jak przebiega docieranie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 chyba poszła mi uszczelka pod głowicą zagrzał się i wywaliło płyn chłodniczy z zbiornika wyrównawczego. po zalaniu nowym płynem to samo czyli po jakimś czasie ciśnienie w układzie wzrasta, grzeje się i w zbiorniczku bombluje. w oleju nie ma śladów wody i nie kopci na biało. co jest? uszczelka? a było już tak dobrze.. :< zrobiłem już 350km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jak mnie wywaliło uszczelkę (tą od ciebie ) to miałem identyczne objawy co jakiś czas wywalało płyn a później jak się dziura powiększyła to non stop :/ według mnie jest duże ciśnienie na garach więc uszczelka musi być dobra seryjna nie dała ci rady ciekaw jestem czy moja ręcznie dorabiana miedziana da rade :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 (tą od ciebie ) a ja ją dostałem od kolegi lukasz_lublin czyli powiedzmy że odpowiedzialność jest wspólna wczoraj trochę grzebałem i tylko się upewniłem w przekonaniu że to uszczelka. wali ciśnienie do układu nawet kiedy jest zimny. myślę że wywaliło ją przez niedokładnie dorobione otwory wodne przez zemnie. co teraz robić??? jaka uszczelkę kupić? dorabiać? Tomaszek, twojej uszczelce też nie wróże długiego żywota :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 (tą od ciebie ) a ja ją dostałem od kolegi lukasz_lublin czyli powiedzmy że odpowiedzialność jest wspólna spoko nie mam żadnych uwag może to przypadek albo fatalna jakość tej uszczelki :583: Tomaszek, twojej uszczelce też nie wróże długiego żywota :> obyś był złym prorokiem :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 k**wa :!: blok pękł między garami... prawdopodobnie Pan Maniek który szlif robił spierdolił. poszukuje bloku od 1,6 w obojętnym stanie. kto ma taki złom??? nie odpuszczę mu...albo ja albo on po prostu super : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 k**wa :!: blok pękł między garami... prawdopodobnie Pan Maniek który szlif robił spierdolił. nie odpuszczę mu...albo ja albo on po prostu super : Szkoda tego się właśnie najbardziej obawiam czyli bardzo zcieniowanych tuleji puki nierozbieżesz niebędziesz miał pewności co zawiniło poprostu super muwi mi że fajnie musiał zapodawać więc trzeba jeszcze raz sprubować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 U mnie leży całym motor, brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 co radzicie? jeszcze raz rozwiercać do 80mm czy wrócić do 1,6 a np. na jesień uturbic? 1,8 jeżeli by dobrze tym razem wyszedł chociaż to jest duża niewiadoma i tak będzie delikatny i awaryjny. 1,6 do czasu turbo max doprężony. już sam nie wiem... i jeszcze jedno pytanie. zakładając że zostanie 1,6 przed montażem nowych pierścieni wystarczy honowanie cylindrów czy szlif i honowanie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przem127 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 co radzicie? jeszcze raz rozwiercać do 80mm czy wrócić do 1,6 a np. na jesień uturbic? 1,8 jeżeli by dobrze tym razem wyszedł chociaż to jest duża niewiadoma i tak będzie delikatny i awaryjny. 1,6 do czasu turbo max doprężony. już sam nie wiem... i jeszcze jedno pytanie. zakładając że zostanie 1,6 przed montażem nowych pierścieni wystarczy honowanie cylindrów czy szlif i honowanie??? Zostaw 1,6 i ładuj turbo jak tylko będzie możliwość. Z punktu widzenia tych co czekają na przetarcie szlaków to mniej atrakcyjne (GA1xDx turbo już się po świecie bujają), ale dla Ciebie bezpieczniej. A co do ostatniego pytania to zależy wyłącznie od stanu silnika. Jeśli nie ma najeżdżone 400 kkm i na cylindrach nie znajdziesz progów to honuj, nowe pierścienie i jazda. Inaczej musiałbys się i o tłoki postarać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.