goago Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udało się poskładać :?: taaaa poskładane jest niby wszystko ok ale chyba jest stuk :/ wczoraj testowaliśmy z Coobciem wtedy nie było nic słychać. wracając od niego do domu znowu się zaczęło. takie cykanie jakby świerszczy okolice 5000rpm na czwartym biegu. dzisiaj cofnąłem zapłon zrobiłem rundkę i na razie nic nie słychać. poza tym jest ok zbiera sie lepiej na górze w niskim zakresie jakby trochę gorzej ale to normalne. pozostało mi wyregulować luzy na zaworach wydechowych bo po obróbce sie zmniejszyły. tylko musze dorwać odpowiednie płytki regulacyjne. ile płaciłeś od gniazda i robiłeś standardowo czy na dwa lub trzy kąty no bez takiej finezji normalnie były robione a kosztowało to za 8 gniazd i zaworów 80PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 no to widze ze wszyscy w tym samym czasie skonczyli i udalo sie nam odpalic, tzn mi, goago i Tomeczkowi Jak działa to juz sukces mały jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ciekaw jestem czy znajdziesz takie płytki bo ja miałem problem w sunnym kupić Wziąłem je na magnesówkę i o ile był za mały luz o tyle je szlifnołem i było git Kosztowało mnie to 5zł szt. Część dało się zamienić więc nawet wszystkich nie szlifowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 świetny pomysł i tak tez zrobie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Tylko szlifowaną stroną kładz na szklankę tak żeby wałek współgrał z orginalnie wypolerowaną i zachartowaną powierzchnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Pochwal się w końcu nowym wykresem bo mnie ciekawość zje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 widze chlopaki(Łukasz goago i Tomaszek) ze z 1.6 mozna jednak troche wykrzesac moze ja sie w koncu zabiore za moje cudo zamisat gadac i wymyslac rozne nowe dziwne rzeczy typu kupie honde:/ - trzeba bedzie wsadzic dol z 16de i walki z 16ds kolektor 4-2-1 i wydech przelot i mysle ze to juz bedzie jakos jezdzilo. pozdrawiam i zycze wszystkim dalszej wytrwalosci w modach (mozna powiedziec ze mnie zainspirowaliscie hehehe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 no jeszcze jakis dolocik i porting glowicy i kol dolot , bo wylot wstawisz pewnie ladny 4-2-1 obrobiony i lekkie zjechanie glowy i wystrojenie tego bo jak ci koniki wskocza to trzeba i je wykarmic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 hehe wszystko w palanch ale powoli, jako ze postatnowilem nie sprzedawac almerci trzeba ja doprowadzic do stana "perfect" pozdrawiam i zycze wszystkim dalszych sukcesow w modach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 andy_czarny po co sie bawić w tuning GA14? Masz fajną almę więc wrzuć do niej coś takiego: http://www.allegro.pl/item167671018_komple..._sunny_gti.html albo chociaż takiego: http://www.allegro.pl/item169933048_silnik...owy_wtrysk.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Swapa na 2.0 odradzam. Zreszta pogadaj z Xzandaferem(mam nadzieje ze za bardzo nicku nie pokrecilem), albo z Zellem to powiedza Ci ze to nie takie proste. Teraz zauwazylem ze ten silnik GA16DE to silnik od sentry. Przynajmniej kolektor ma taki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Teraz zauwazylem ze ten silnik GA16DE to silnik od sentry. Przynajmniej kolektor ma taki. Dokładnie, bo to jest z NX1600 z rozbiórki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 hmmm fajny ten silniczek trzeba sie zastanowic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 zebrało mnie dzisiaj na pomiary... oto wynik wykres coś często znika także jest na nim 110,9KM@5280rpm 155,7Nm@4823rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 goago gratuluje nie zle:) tez mi sie marzy taki wynik NA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 MISTRZOSTWO STARY GRATULACJE ! ! ! Ps. ciekawe czy ta góra spada że zubarza się mieszanka czy coś innego ? Pss. jak masz już drugie auto i to nie musi być super oszczędne to ja bym je zrobił na beznynę czyli ECUMASTER + mapsensor/przeplywomierz + wtryski paliwka (pewno masz wraz z listwą) pompa jakaś ze sterego golfa zewnętrzna i jazda, wydaje mi się że do 120KM szło by dobić... [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 21:32 ] Ps. od 3500obr.min to jakby V-tec Ci się załączył Pss. czas na odświerzenie pierwszej strony [ Dodano: Czw 15 Mar, 2007 21:37 ] hehe jeszcze jedno - zapłonem na hamowni się bawiłeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 MISTRZOSTWO STARY GRATULACJE ! ! ! mistrzostwo to Ty robisz... ja to tylko taki dlubacz niedzielny mysle ze gaziora ma za malo albo blos sie nie otwiera. trzeba to jakos zmodyfikowac. co ciekawe jednak lepsze okazalo sie cofniecie zaplonu. co do benzyny to nie lubie jej bo strasznie smierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Przy następnej wizycie na hamowni warto zrobić pomiar ze zdjetym dolotem żeby bylo widać klapkę BLOSA... wtedy by było wiadomo czy do końca się otwiera jak nie to pasowało by zastosować taki siłownik jaki jest w tych blosach z allegro... i z pomocą jakiejś świnki zrobić tak by np. od tych 5000obr.min do końca otwierał przepustnice w BLOSIE. No i nareszcie góra się poprawiła bo wcześniej była z nią kaszana... tzn: różnica imponująca, twój przykład doskonale ukazuje ile można porpawić w takim niby to doskonałym silniczku Nissana nad którym pracowało setki inżynierów którzy mieli nieograniczony dostęp do $$ i technologii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 No nareszcie wykresik moje ukłony ładny wynik na gazioże :one: Zwłaszcza dla niedowiarków że samemu można tanio i dobrze podrasować :one: Kurcze zmobilizowałeś mnie Musze w przyszłym tygodniu Kubę dorwać aby mi wystroił moje toczydełko Bo aż takiej poprawy jak u ciebie niewidzę :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ładny wynik na gazioże mam jeszcze potencjał przynajmniej do 6000rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ładny wynik na gazioże mam jeszcze potencjał przynajmniej do 6000rpm Dokładnie :!: porównując twoje dwa ostatnie wykresy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 wlasnie wlasnie, ja rozpilowalem gore gwizdka (fotki w temacie blosa)ok kilku mm od krawedzi przy otwartej palcem przepsutnicy i jak bylo tak jest powyzej 5000tys zaczyna zubozec powyzej 5500 bardzo ubogo 6000 tys to juz nawet 0,1 v na sondzie nie ma, ja mysle ze albo kurtyna sie nie otwiera albo reduktor nie domaga, nieszczelnosc moge raczej wyleminowac bo widze ze podobnie u kazdego jest , moze za duza srednica dolotu i nie ma wystarczajacego podcisnienia zeby otowzylo cala kurtyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Powiem wam ze ostatnio mialem okazje scigac sie z goago i jego furka robi piorunujace wrazenie udalo mi sie dobrze wystartowac 1 i juz bulem o pol fury na przodzie widze ze goago zapina 2 a ja jeszcze ciagne na 1, przepinam na 2 i jeszcze trzymam sie na czele , goago zapina 3 i zostaje hen hen daleko a co do blosa to ja mam ubogo 1,200 na luzie:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 udalo mi sie dobrze wystartowac 1 i juz bulem o pol fury na przodzie właśnie to jest największa bolączka mojego sunny :/ co zrobić żeby poprawić trakcję :?: na jedynce to tylko miele kołami a dopiero później dochodzę. tak było na FR nie poradziłem sobie tylko z almerą Albina. ale gdybym dobrze wystartował to kto wie... mam kolka 195/45/14, czy winne mogą być amory? bo jeden już cieknie... chociaż wydaje się że jeszcze trzymają :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 ja jak tam sie scigalem pierwszy raz z tym czerwonym nx to tez stalem w miejscu na starcie , potem rozgrzalem opony i naprawde pomogło przed startem przypal gumke zasze jakis + no a ten twoj moment robi wrazenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.