Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

NAVARA - posypal sie silnik (przebieg jakies 6-8k)


crensch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Będąc a ASO w Katowicach u Sobczyka, czuję się jakbym był w ASO ŁADY lub...... nie ma prównania, a nie jak w serwisie Japonskiego samochodu. MASAKRA!!!!!

 

Taaa to jeszcze nie byleś w Wa-wie w Jaworski-Gajewski na Oczapowskiego 15. To dopiero bardacha. Tam to można serwisować furmanki. Dyszel brzozowy obstalować itp ale nie naprawic auto. Totalna ślimoza!!! Serwis Nissana w porównaniu z Toyotą którą jeździłem poprzednio to jakiś pierdolnik prowadzony przez Aborygenów! Powinni im pozabierać autoryzacje albo wprowadzic jakieś procedur żeby zaczęło to działać na jakimkolwiek akceptowalnym poziomie obsługi. To co sie tam dzieje to jeden wielki jebnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to nissan-europe robil nowa "autoryzacje" aso zatwierdzony ch przez nissan-poland

i z tego co wiem czesc nie przeszla...ale dalej dzialaja bo musza wygasnac umowy jakies tam..

ps. i nie samochodem z dolaczanym przodem tylko nissanem z dolaczonym przodem

jakos z tego co pamietam problem ten w hiluxie sie nie pojawial

ps2. sprobuj pojechac z napedem na tyl i skrecic na sniegu na 1 osi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

co do 1. zalezy to od kilku czynników, w niektórych autach np w samuraju da się kręcić kierownica na 4 łapach i dobrej nawierzchni, pomimo że ma prózd dołączany sztywno a w innych nie. Jednak zawsze jest to zabronione. Czym szersze opony i rozstaw kół, tym bardziej mechanizmy dostają w dupe

co do 2. ozywiście że bez problemu, kilka lat miałem bmw 2.4td

 

a dotrzegasz małą różnicę między przodzem dołączanym na sztywno, a przodem dołączanym przez centralny mechanizm różnicowy?

Navara ma prostą wersje napędu z dołączanym przodem na sztywno

Przy takim rozwiązaniu nie mozna jeździć po dobrze przyczepnej nawierzchni z załączonym przodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dotrzegasz małą różnicę między przodzem dołączanym na sztywno, a przodem dołączanym przez centralny mechanizm różnicowy?

Navara ma prostą wersje napędu z dołączanym przodem na sztywno

Przy takim rozwiązaniu nie mozna jeździć po dobrze przyczepnej nawierzchni z załączonym przodem.

Czym szersze opony i rozstaw kół, tym bardziej mechanizmy dostają w dupe

no i to wlasnie powiedzialem ze nawet nie tyle ze nie mozna (bo mozna duzo :) ) tyle ze nawet sie nie da...

jedziesz po sniegu to zanim zjedziesz np na parking podziemny musisz przelaczyc na tylnia os

pol biedy jak jest to orbione lewarem ale jak w nawarze jest elektrzycznie to nie wiem czemu czasem to trwa

lepiej wiec jesli nei zrobisz tego na czas zedrzec laczki na 4 niz ryzykowac skret kiedy skrzynia jest przelaczana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

masz rację że czasem lepiej pożałowac laczki, ale mechanizm naprawdę ostro wtedy dostaje i w razie awarii układu napędowego cofna Ci gwarancję po ekspertyzie. Mój kolega skupuje takie auta w Berlinie, których właściciele nie stosowali się do instrukcji i nie znali zbytnio na teorii napędow 4x4 i auta zwyczjnie zniszczyli jazda na 4 łapach po asfalcie.

Może najnowsze modele mają specjalne zabezpieczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wisz w salonie jak kupowalem misiek twierdzil ze powinienem wlaczyc na 4 bo jest mokro (trasa 300 km po asfalcie) no troche mnie to zdziwilo...no w manualu jest zakaz w zasadzie...

ale ktos kto nie przeczyta to pojedzie i bedzie zdzwiony

w jednym aso w wawie tez twierdza ze to tak po prostu dziala i sie martwic nie nalezy (czekajac na naprawe klimy podsluchalem rozmowe) ale jak juz ustawlilem ten aso to nie aso tylko jakies ch.wieco

 

pozatym jak to wiem z doswiadczenia i tak sie pozypie nawet jak bedziesz jezdzil zgodnie z przykazaniami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

popeliniarze jacyś.

Takim autem powinien zajmowac się serwis który ma doświadczenie i podstawowe pojęcie o terenówkach - inaczej będziesz miał same kłopoty i nerwy.

Przykładowo w Niemczech niektóre ASO Toyoty rekalmują się właśnie jako specjalne dla aut 4x4

Piszesz że miałeś toyote hilux - poprzednim modelom hiluxa nowa navara może najwyżej buty czyścić. Z tego co zauważyłem to najlepiej sprawuja sie terenowki bardzo prostej budowy, bez elektroniki w napędach i zawieszeniu. Czyli małe samurajki, starsze modele terrano 1 i 2, toyta landcruiser do modelu 90 itp.

 

Faktycznie 174KM i lekki tył w pickupie potrafią się dać we znaki na śliskiej nawierzchni, z tego co piszesz najlepszym rozwiązaniem byłaby dla Ciebie terenówka z permanentnym napędem czterech kół, te z dołączanym przeważnie (choć niezawsze) po dołączeniu przodu nie pozwalają na bezpieczna dla auta jazdę po asfalcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

174km z lekkim tylem to tylko kwestia przyzwyczajenia...i potem dobrze sie bawisz

zima jednak po prostu nie da sie jezdic tylko na tyle...chyba ze 2 pasami na raz...

nie mowie jednak ze nie jest to mozliwe ale na pewno trza czujnym byc jak wazka

tej zimy zarzucam zimowki...powinno pomoc...

jesli hilux by mial 150km i nawet to wyposazenie co ma to bym sie nawet nie zastanawial...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crensh, jak tam połamańcu? operacja się udała?

przeszczep w navarce jak najbardziej ;)

swoją drogą masz ciekawą skrytkę na kluczyk od felg, całe auto trza było przekopać a to ostatnie miejsce do którego się zajrzało ;):D

śrubka z chłodnicy już usunięta ;)

 

Pozdrawiam,

Ruda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crensh, jak tam połamańcu? operacja się udała?

przeszczep w navarce jak najbardziej ;)

swoją drogą masz ciekawą skrytkę na kluczyk od felg, całe auto trza było przekopać a to ostatnie miejsce do którego się zajrzało ;):D

śrubka z chłodnicy już usunięta ;)

Pozdrawiam,

Ruda

 

operacja sie udala ale pacjenta wyskubano z kasy:)

dzieki za srubke zapomnialem zonie powiedziec...

czekam na turbinke

 

no i niue wiem co zrobic z resorami z tylu..zaczely tez strasznie skrzypiec przy nawet min ruchu samochodem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację że czasem lepiej pożałowac laczki, ale mechanizm naprawdę ostro wtedy dostaje i w razie awarii układu napędowego cofna Ci gwarancję po ekspertyzie. Mój kolega skupuje takie auta w Berlinie, których właściciele nie stosowali się do instrukcji i nie znali zbytnio na teorii napędow 4x4 i auta zwyczjnie zniszczyli jazda na 4 łapach po asfalcie.

Może najnowsze modele mają specjalne zabezpieczenia?

co ciekawe okazuje sie ze l200 ma naped awd i podobno dziala bez zadnych ale,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

skrzypiące tulejki przy resorach piórowych to częsty problem. na przykład u mnie jak porządnie ciśnieniówką umyję te tulejki to jest na jakis czas spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Pick-up 2,5 Di rok prod. 2003 Przebieg 160tyś km. Wszystko zaczęło się od dziwnie klekoczącego silnika. W serwisie stwierdzili po 1,5 tygodnia stania że to "uszkodzeniu silnika uległy panewki korbowodowe 2 i 3 cylindra

uszkodzenie to spowodowane nadmierną eksploatacją silnika w wysokich temperaturach" Czy to aby możliwe? NIe zabrakło oleju, silnik był prawidłowo chłodzony. A może to jakaś wada fabryczna i chcą teraz zwalić winę na klienta. Za naprawę chcą 6250 zł!!! a ponad połowa to robocizna. Co robić? Samochód od poczatku serwisowany był tylko w serwisach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będą próbowali wmówic Ci, że nie pilnowałeś stanu oleju to po 1 przy takim przebiegu aż takie zmiany stanu oleju są conajmniej nie na miejscu a po 2 to czy wpisywali w książkę jakieś uwagi dotycząca stany z przed wymiany oleju- tzn czy pisali, że stan jest minimalny lub że są braki :?: Kolejny argument dla Ciebie na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...