azorek Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Cytat Jak kupisz Hiluxa to załamiesz się morzem gównolitu we wnętrzu.Pickupy są pomyśłane głównie jako samochody uzytkowe, do pracy. A nie limuzyny do lansu. i dlatego uważam że hilux jest lepszy do pracy, jak się uświni to można gównolit z węża spłukać i nie szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Wszystkie samochody japońskich marek dopóki były składane w Japonii nie było problemu , bo ASO nie miało nic do roboty. Teraz gdy sa potencjalnie narażone na niedoróbki w montażu (Nissan - Hiszpania, Honda - Wlk. Brytania , Mitsubishi-Tajlandia )- ASO musza wznieść się na inny poziom, a niektórzy przyzwyczaili się do nieróbstwa i głupoty. Zauważcie że Nissany terenowe - Terrano, Patrol , Navara , Pathinder już od wielu lat są produkowane w Hiszpanii. Navara jest bardzo dobrym samochodem, tylko jeśli ten samochód kupuje ktoś , który oczekuje że będzie miał komfort i zdolności trakcyjne na asfalcie jak w osobówce to się niestety rozczaruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Ryży Koń napisał: Spoty sa źle pomyślane. Wiem, zejeszcze na żadnym nie byłem Ale własnie w tym jest problem. Chłopaki z OCP czyli Octavia Club Polska spotykają sie w każdy czwartek w Route 66 przy Prymasa 1000lecia. I to jest lepsza opcja. A tu...raz w miesiącu. Małe OT - aż mnie sie podniosło :> ... powiedz ile osób bywa co tydzień ?? Jeśli masz okazję sie spotkać co tydzień to nie mobilizuje tak jak ten jedyny raz ..... ale o czym mowa - pojaw sie raz to zobaczysz ... navarocetryczny egoisto :diabel2: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 No wiesz w OCP to co tydzień przyjeżdżają ludzie w liczbie co najmniej 15 sztu więc wiesz...... I o to mi chodzi. Łatwiej jest się dostosować jełśi spotkanie jest co tydzień bo wtedy bywasz np na co drugim. A jak spot jest raz w miesiącu to jak nie wpadniesz to masz dwa miechy w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 26-sty-2007 po odpaleniu silnika rano zapalila sie ikona abs...po przejechaniu kawalka i zahamowaniu abs zadzialal a dioda za jakas minute przestala sie swiecic.. po polgodzinnym postoju i wlaczeniu silnika dioda zaswiecila sie znowu i juz nie gasnie, nie dziala tez abs nie dziala tez co sie okazuje 4x4 - jezdzilem rano po miescie ale na jedna os naped i przy wjezdzaniu w ordona (kto wie co to za ulica to wie o so chosi) chcialem zapiac druga os...i d*pa..ikona 4x4 mryga i nic sie nie dzieje 1 mozliwy termin w serwisie poniedzialek... prawdopodobnie jednak w zwiazku z tym ze w poniedzialek a w t&t byla zmiana rano ktora wg mnie klientow odstrasza a pozatym nie ma szans na samochod zastepczy a to 2 koniec warszawy to chyba pojade do pgd na torunskiej...zobaczymy jak to bedzie u nich wygladalo...no chyba ze 2 zmiana t&t zlituje sie nade mna... i znowu musze narzekac...a nie chcialem...q.. w d**pe mac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Ech, współczucia. Może ty masz jakiś egzemplarz szkoleniowy, albo co!? A kontrolka załączenia napędu na wyświetlaczu pokazuje ci że jest włączony 4x4? a tryb 4LO działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 domadm napisał: A kontrolka załączenia napędu na wyświetlaczu pokazuje ci że jest włączony 4x4? nie, mruga i nie zalapuje - dzwine bo wczoraj jedzilem i bylo ok,,a musze zrobic x2 jak wjezdzam do garazu bo tam sucho i szorstko domadm napisał: a tryb 4LO działa? nie sprawdzalem...to tez nie kwestia jakiegos przymarzniecia bo w garazu mam ponad 10 stopni zresetowalem tez kompa (metoda odlaczenia akumulatora) i d*pa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 możesz spróbować jeszcze reset kompa metodą "pedałowania": ECU Resetting Procedure When counting, count in your head or use a stop watch. 1. Turn ignition to ON, count to 3. 2. Depress/Release accelerator pedal 5 times ... hard and fast 3. Count to 10 and fully DEPRESS pedal. 4. Count to 12 (SES should be blinking), RELEASE pedal. 5. Count to 10, DEPRESS pedal. 6. Count to 10, RELEASE pedal. 7. Turn off ignition, then start engine, DONE!" Reply With Quote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 heh nie dziala to do d40? ktora strona w sm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 na pewno do D40, był wątek na navara.net ale nie pamiętam już dokładnie w którym miejscu. [ Dodano: Pią 26 Sty, 2007 12:43 ] Niektórym udawało się dopiero na kolejnymi podejściami ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 co to w ogole SES?? [ Dodano: Pią 26 Sty, 2007 20:05 ] no chyba sobie zrobie oltarzyk z michem posrodku... normalnie wyglaalo by to tak: jade do serwisu w poniedzialek zostawiam samochod a jak wracam to sie okazuje ze d*pa bo wiazke trzeba wymienic a to trzeba zamowic na szczescie michal zajrzal i to nie tylko - na szybko naprawil przewody i dzieki temu moge jezdzic do czasu sprowadzenia wiazki tak btw mialem wrazenie ze jak nie dziala abs to jakos o wiele dramatyczniej zachowuje sie samochod jak sie na 1 osi jedzie ... [ Dodano: Pon 05 Lut, 2007 22:57 ] q.. jakos ciezko chodza dzwi od strony kierowcy..bardzo ciezko ...zmolestuje serwis zeby zajrzal jak beda mieli wiazke do wymiany,,, [ Dodano: Pon 19 Lut, 2007 13:58 ] drzwi sie same z siebie naprawily...ale juz 2 tydzien czekam na wiazke od abs'a i dzwonilem w piatek i dowiedzialem sie ze w amsterdamie nie ma ) [ Dodano: Wto 27 Mar, 2007 18:10 ] po baaardzo dlugim czasie wiazka nadeszla....wymienili tez blaszke przy klapce wlewu paliwa.. i juz bylo pieknie kiedy dzisiaj na ulicy jeden taki landrover z hakiem wrzucil wsteczny i centralnie przypiepszyl w moja navale i co gorsza byl ubezpieczony w warcie... [ Dodano: Wto 08 Maj, 2007 09:50 ] sie naprawa udala i wymienili chlodnice intercoolera tylko ze no walasnie takie troche amatorstwo bo przykleili do nowego zderzaka stare oslony i troche odstaja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MARIAN28 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 WITAM WSZYSTKICH MAM NISSANA D25 REYLI RAID ZMONTOWANEGO W JAPONI ALE MOGE WAS ZAPEWNIC ZE TOJEDNO WIELKIE GOWNO. JAPONIA HISZPANIA LUB FRANCIA TO NIE TAKI WIELKI PROBLEM, PROBLEMEM JEST WADA SILNIKA O JAKIEJ NIE CHCA NAS POINFORMOWAC!!!!! :029: [ Dodano: Czw 09 Lip, 2009 21:51 ] W MOIM PRZYPADKU KUPILEM GO MOWEGO I PO 170 TYS /KM MASZ REMONT SILNIKA ZE STAREGO ZOSTAWILI TYLKO BLOK I COS JESZCZE KOSZT NAPRAWY 24.000 ZL 24 H PO WYJEZDZIE Z WARSZTATU NISSANA WYRWALO USZCZELKE POD POKRYWOM BYLA PRZECIETA RESZTE MOZECIE SOBIE WYOBRAZIC JAK WYGLADAL SILNIK TYDZIEN UZYTKOWANIA SILNIK TRACI MOC I DALEJ JEST MOKRY W OLEJU W EFEKCIE OKAZUJE SIE ZEUTRATA MOCY POMIEDZY 120 A 140 KM/H POWODOWANA JEST NIEDOKRECONYM COLETOREM OD TURBINY WYCIEK OLEJU SPOWODOWANY ZOSTAL PRZEZWADLIWE USZCZELNIACZE NA WTRYSKACH EFECTKONCOWY PRZEJECHALEM JUZ 7000 KM ZOSTALOMI JESZCZE 13000 DO KONCA GWARANCJI I SILNIK ZNOW PRACUJE Z RANA JAK KOSIARKA I PO TROCHU ZACZYNA ROBIC SIE MOKRY NA USZCZELCE POD GLOWICA ALE DLAPOCIESZENIA FACHOWCY Z NISSANA MOWIA ZE TO NORMALNE "TE SILNIKI SA GLOSNE I TAK POWINNY PRACOWAC" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Power Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 A ja mam pytanie : hmmm czy zostawiając samochód w salonie i czekając na naprawę gwarancyjna (padł rozrząd ) serwis nie ma jakiegoś limitu czasowego na naprawę po którym mógłbym się domagać wymiany egzemplarza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 W dniu 9.07.2009 o 19:32, MARIAN28 napisał: KOSZT NAPRAWY 24.000 ZL Za 20 tyś wrzuciłbyś sobie nówkę 3.0 z Terrano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zrazik Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Witam Mam problem w miarę w temacie - poszedł mi łańcuszek rozrządu - rozpiął sie.... A że już po gwarancjach etc (2008r) to będę sie z nissanem sądził bo teoretycznie mój egzemplarz był wzywany na wymianę w/w elementu... Ale że to troche potrwa, zwłaszcza dlatego, że silnik był rozbierany poza ASO W okolicy, na allegro jest silnik 190KM z rocznika 2010 do wzięcia czy ktos wie czy są one Plug and play? czy trzeba coś większego wymieniać? wtryski sprzęgło turbo kompa? Bo jeśli to ma tyle samo albo niewiele wiecej kosztować to chyba warto sie pobawić? Jak ktos ma dostęp do Etki - czy jak to sie w nissanach zwie (katalog części) to prosiłbym o sprawdzeni ew przesłanie - to sobie sam sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.