Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czujnik Spalania stukowego - błąd 34


Gość Xzandafer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NO taka jest realja polska, bez czujnika + strojenie more power ale i niebezpieczeństwo jak np. na stacji będzie benzyna pół na pół zmieszana z wodą.

 

[ Dodano: Czw 15 Cze, 2006 ]

- w swoim SR20DET nie mam czujnika stuku, jeżdze na 95 , auto zostalo wystrojone za pomoca SMT6

Jak swapowałeś SR20DET do swojejgo sunnego GTI to czy ECU też jest orginalne od doładowanego SR20DET ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ankieta tylko poto żebyś miał ogólny pogląd i żebyś wreszcie nie myślał że tylko u mnie tak jest (niesprawny czujnik s.stukowego).

Powiem Ci że z dziale projekty i prezentacje jest pare aut które także mają bład 34 i smigają równo i są bez problemowe a jak zwówarzyłeś są jutr to auta troche stuningowane.

 

Z tego co sie zdarzylem zorientowac poziom tego forum w temacie "strojenie" jest raczej na niskim poziomie. Wobec tego mozesz dac tutaj taka ankiete ale mysle ze bedzie tak samo obiektywna jak taka sama ankieta zamieszczona na forum grzybiarze.pl

 

Te kosmicznie stunigowane auta glownie z power team pokazaly na bialej podlasce co to znaczy MOC! stalem akurat na widowni i serio bez sciem' date=' ludzie miedzy soba rozmawiali i zadawali sobie pytania czy te zenujace przejazdy to przejazdy techniczne ! Wiec o czym ty tutaj piszesz?

Napisałem do Moderatora Bombla - na GG o godzinie 10:13 i niestety go nie zastałem, Borta o tym nie poinformowałem ale teraz już wie...

Wczesniej pisales ze do glownego admina :) ale olac to. To sa twoje najmniejsze klamstewka tutaj :P

Bartek pochwal się ile ty silników wysadziłeś' date=' dla mnie starszy Grabowski jest wysokim priorytetem, a młody Grabowski też wie swoje i teżby miał sporo do powiedzenia w sprawie takiego cofania zapłonu... Nie musze wspominać od Kiedy on uturbia wozy a Ty.[/quote']

Wysadzilem caly 1 silnik :D :D :D i to mi wystarczylo aby nie eskperymentowac zabardzo z zaplonami w autach jezdzacych na codzien. Dodam ze to byla honda civic 1.6 D16Z6 ktora seryjnie nie posiada czujnika stukowego. Jezdzila jezdzila i nagle sie popsula. No popatrz !

Grabowski jest takim priroytetem ze musial firme zamknac :D A teraz jest mistrzem nad mistrzami na forum streetracing.pl i proponuje ludzia wkladac walki od wolnossacaka do wykreconych fur turbo ! SUPER PROFI!

 

Dobrze trzymają tą wiedze dla Siebie i myśl tak dalej że dzięki czujnikowi s.stukowego ECU "nagina mape zapłonową i paliwową" ja mam inne do tego podejście.

 

Ale o czym ty pisesz ? To nie ja to wymyslilem. Poczytaj moze cos wreszcie zrozumiesz. Przestan palpac ciagle to samo' date=' moze wez sie do roboty i podlacz wreszcie tego consulta i zobacz. Przejedz sie z czujnikiem stuku z podpietym smt i przeprowadz kilka testow. Wykonaj kilka przejazdow i zmniejszaj stopniowo ilosc paliwa przy maksymanlym obciazeniu i doprowadzaj do stuku. Zobacz sobie wtedy na consulcie co sie dzieje z zaplonem i paliwem (oraz kiedy wskakuje mapa awaryjna) i wtedy ze mna dyskutuj! To wymyslil nissan! Nie ja!

 

Owszem ale zanim go dodmucham, to raz że go odpręże, dwa że będą zimne świeczki o odpowiedniej przerwie i trzy intercooler o takim czyś jak paliwo 98 też nie zapomnę ale zapłonu na -14 nie będe ustawiać zresztą z ciekawosci mogę i zobaczymy jak to się będzie miało do przebeigu momentu obrotowego, jak uwarzasz że rezultaty z hamowni u M. grabowskiego są z d*py i mają się nijak do rzeczywistości to no problemo mogę wpaść do VTG na obciążeniówkę i tam się bawić w cofanie zapłonów o -14...

 

Znow mam wrazenie ze rozmawiam z 5 latkiem. Zacznij w koncu uzywac glowy skoro sie bierzesz za tak powazne tematy. Jak odprezysz silnik to takze bedziesz musial cofac zaplon jezdzac na komputerze od wolnossaka. I nic tego nie zmieni. Dalej tego nie kumasz bo nie przegladales map wolnossacaka oraz turbodoladowanca ( ktory jest w seri odprezony)

Nie beda to wartosci rzedu -14 o ktorch tak ochoczo piszesz ale cofac bedzie trzeba. -14 mialo zastosowanie w twoim super doprezonym silniku turbodoladowanym. Przypominam ze bez tego miales Spalanie stukowe. Juz zapomniales? A moze nie wygodnie jest pamietac co ?

 

Wyzywasz mnie od sk***ysynów' date=' grozisz mi a teraz jeszcze zarzucasz kłamstwo... Po twoim telefonie z groźbą poprawiłem opis - na tak jak chciałeś że to nie ty pokasowałeś te posty.[/quote']

Ty sluchaj nie pisz juz do mnie tych slodkich smsow ze dales ciala na forum i straciles przez to kolege bo mam to gdzies! Prawda jest taka ze jestes s...synem za cala twoja szanowna tworczosc w tym traktowanie mnie, Kiviego, Grabowskiego itp. Bo jak tobie sie tylko wydaje ze jest cos nie tak to odrazu klepiesz na kogos ze jest partacz zlodziej itp. Zacznij myslec!

 

 

ale z ciebie agresor :shock: :lol: przypal sobie blanta to moze Ci sie poprawi :idea:

 

Tak jestem agresyny jak czytam kosmiczne glupoty. Pozatym ty tez bylbys agresywny gdybys uslyszal duzo dziwnych klamst i glupot na swoj temat od kogos komu bezinteresownie pomagales wiedzac ze sam nie da sobie wogole rady. A teraz ten ktos bawi sie na forum w wujka dobra rada piszac kosmiczne glupoty.

Bartku nie ukrywam że bardzo bardzo wiele zawdzięczam Tobie' date=' wszystko mi tlumaczyłeś i mnie uczyłeś co do kwesti tego czujnika się ze sobą nie zgadzamy i tyle.[/quote']

 

Nie zgadzasz sie nie ze mna tylko z komputerem nissana! Szkoda ze tego nie rozumiesz. Ale napisze to znow. Twoje wypociny na forum nie zmienia zasad dzialania komputera nissana. Koniec kropka.

Fakt faktem ja mam tylko i wyłacznie doczynienia z wolnossakami a ty siedzisz i w doładowanych.

W zamian za wiedzę którą mi kiedyś przekazałeś oferowałem różnoraką pomoc oraz przyprowadzałem Ci klientów.

Ps. nie ukrywam że czasem się mądrze bo jest czym zwłaszcza jak się rozmawia z osobami na wysokim poziomie takimi jak Ty' date=' Kivi, Grabowski, Jarkowy i paru innych... [/quote']

Przyprowadziles mi dokladnie 2 klientow :D Dziekuje na kolanach ! A pozniej zaczales po mnie jezdzic ze nic nie umiem bo ty wiesz lepiej :D wystarczyl miesiac abys ogarnal wszystko z zakresu strojenia :) Gratulacje :)

 

Nie zaprzeczysz że w Topiku na TK.com odnośnie reugulacji rozrządu pogineły posty' date=' bardzo mi przykro jeżeli za to obwiniłem Ciebie - doszły do mnie głosy żę Ty to moderowałeś ale przedstawiłeś inne fakty i nieprzecze że jest tak jak mowisz.

W związku z tym że posłóżyło mi to za argument bardzo przeperaszam i jak chcerz mi wpierdzielić to trudno - morda nie szklanka nie zbije się.

 

Pzodrawiam[/quote']

Chcesz kontynuowac temat? Prosze bardzo. W tamtym topicu nie zginely zadne posty. Po prostu moderator przenosil niektore posty do innego topicu. Jest calosc tylko w dwoch topicach. Wystarczy poczytac. A to ze obwiniales mnie to tylko i wylacznie twoja zlosliwosc bo skonczyly ci sie argumenty w naszej dyskusji tutaj na forum. No bo powiedz mi co ma nasza tamta dyskusja z tamta dyskusja? Podpowiadam NIC.

 

Nie chce ci wpierdzielic. Mam cie gleboko w D... Inni to zrobia bo przeginasz pale nie tylko w stosunku do mnie.

 

przeczytalem 10% postów tego wypracowania Was obu (BRT i Coopcia) i nie mam sily dalej bo jestem zmeczony' date=' ale napisze tylko (nie stajac w niczyjej obronie ani nie podwazajac zadnych teorii ) że :

 

- w swoim SR20DE nie mialem stuku , nic sie nie dzialo, jezdzilem na 95 i auto bylo mocniejsze od serii . Czujnika spalania stukowego ewidentnie nie mialem. [/quote']

 

Ile mocniejsze od serii? Masz wykresy przed i po ? bo inaczje to stwierdzenie nic nie wnosi.

- w swoim SR20DET nie mam czujnika stuku' date=' jeżdze na 95 , auto zostalo wystrojone za pomoca SMT6 , nic zlego sie nie dzialo i nie dzieje , mozliwe ze mam tak bardzo opozniony zaplon ze nie wykorzystuje pelnych mozliwosci uzyskania mocy przy danym setup`ie , ale jak to kiedys ktos powiedzial , ze niemozliwe zebym mial 238 KM przy 0.55 bara doladowania. a jednak . . .[/quote']

 

Auto masz wystrojone na smt. I tu konczymy debate. Jezdzic normalnie bedzie ale jezeli cos sie zmieni np. temperatura, cisnienie, jakosc paliwa w znaczynym stopniu to cos zlego moze sie stac. Zaprzeczysz?

 

Generalnie mam juz dosc tej dyskusji. Jezeli mnie nie rozumiecie no to trudno.

Robcie tak jak wam general podpowiada i bedzie gitara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem pisałem sms-y do CIebie z przeprosinami żeby nie wyjść na chama...

 

A Co do wykasowania postów na TK.com - to prosze bardzo zapytaj się chłopaków jak to możliwe że pogineły ich posty zwłaszcza te w ktorych krytykowali kolektor wydechowy do Golfa IV 1.6 N/A wykonany w twojej firmie - jak się okazało to były niewygodne dla Ciebie posty które zostały usunięte przez mellowa a nie z twojej ręki, konkretnie chodzi o ten topic: tutaj: http://forum.turbokillers.com/tematy11/3451,30.htm

 

Ps. Maciek Grabowski cały czas robi turbo zestawy z duzym powodzeniem nie wiem co ty masz do niego - zazdrościż żę spawa lepiej, czy poprsotu jest konkurencją której trzeba się pozbyć ?

 

Zresztą nie ma co tego dalej rozwijać....

 

Zeby było do tematu, poprosze Rafiego o Zgranie mapy zapłonowej z doładowanego silnika CA18DET i z N13 GTI z CA18DE to sobie porównamy te same silniki w wydaniu Turbo oraz N/A 8)

 

 

A teraz jest mistrzem nad mistrzami na forum streetracing.pl i proponuje ludzia wkladac walki od wolnossacaka do wykreconych fur turbo ! SUPER PROFI!

Co ty znowu wymyślasz, to jakie on doradził wałki do turbo jest napisane tutaj (użytkownik "Natenczas"):

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...%B3ki+pod+turbo

 

Tutaj jego kolejne tezy i to potwierdzone przez innych urzytkowników:

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...asc&start=0

 

Ale co tam, zapewne się pokłuciliście czy coś w tym rodzaju i teraz go krytykujesz że żaden z niego spec i że wywala silniki w powietrze...

 

Prawda jest taka ze jestes s...synem za cala twoja szanowna tworczosc w tym traktowanie mnie, Kiviego, Grabowskiego itp. Bo jak tobie sie tylko wydaje ze jest cos nie tak to odrazu klepiesz na kogos ze jest partacz zlodziej itp. Zacznij myslec!

Nie tylko ja jestem skurw...nem w twoim mniemaniu, nie wiem czy pamietasz jak to Kivi nie chciał dorobić CI pchełek do głowicy w twoim 200Sx S14 to żeś dokładnie tak samo o nim mówił...

 

Te kosmicznie stunigowane auta glownie z power team pokazaly na bialej podlasce co to znaczy MOC! stalem akurat na widowni i serio bez sciem, ludzie miedzy soba rozmawiali i zadawali sobie pytania czy te zenujace przejazdy to przejazdy techniczne ! Wiec o czym ty tutaj piszesz?

Spoko pokarzą na hamowni moc i to mimo błedu 34...

 

Pare przykładów aut z błędem 34 (Tryb Awaryjny jak to nazwałeś):

 

Lukasza P10 SR20DE całkowita serja łącznie z katem (katalogowo 125KM):

http://xs72.xs.to/pics/06115/LukaszaP10S.jpg

 

Mój gróz prawie seryjny:

http://members.chello.pl/g.lechowicz/hamow...era_12_2003.jpg

 

Szeryfa Sunny GTI (serja/wydech):

http://members.chello.pl/g.lechowicz/hamow...ryf/szeryf2.jpg

 

Wnioski jakie Ja wyniosłem z tych wykresów są takie że mimo braku czujnika spalania stukowego auto nadal wykazuje parametry seryjne albo lepsze od seri - mimo iż w twoim mniemaniu silnik chodzi w trybie awaryjnym... Gdzieś na forum bodajrze Forda wyczytałem że czujnik ten wprowadza niepotrzebne zakłucenia ktore kosztują moc, więc dla tego osobą które mają niesprawny ten czujnik doradzałem odpinanie jego.

 

Prawdziwy tryb awaryjny w moim mniemaniu odczujesz dopiero jak odepniesz przepływomierz poweitrza, czyli obroty maks 2500 i brak mocy a nie na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brt a czemu sam mu nie wpierdolisz tylko ktos?taki maly jestes metr piecdziesiat?tak jak krol sniegu nie masz pojecia jak kogos sprowadzic do parteru?

to co nissany pokazaly w bialej to calkiem ok jak na niewystrojone samochody i do konca nie dzialajace tak jak trzeba.

nie bede sie tlumaczyl ze swego czasu bo nie ma komu, a czas ze stalowej mozemy przedyskutowac porownujac moc i wage samochodu do innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze jestes s...synem za cala twoja szanowna tworczosc w tym traktowanie mnie, Kiviego, Grabowskiego

Brt nie rzyczę sobie żebyś publicznie wyzywał mnie od skurwy... Zachowaj to dla Siebie, jak nie umiesz rozmawiać na poziomie to trudno, już Cię wysłuchałem telefonicznie i tu na forum.

Ps. Przy okazji spotkania się z Rafim i obadania map w CA18DE z chęcią odwiedze Maćka Grabowskiego i Kiviego, zapytam się ich czy jest choć jeden powód żeby można było powiedzieć że jestem nie fer wobec nich, czy że im nie pomagam czy że na mnie się zawiedli.

 

a czas ze stalowej mozemy przedyskutowac porownujac moc i wage samochodu do innych.

I umiejętności kierowcy - tylko nie bić mnie proszę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem pisałem sms-y do CIebie z przeprosinami żeby nie wyjść na chama...
Wyszedles na chama i nic na to nie poradzisz. Juz ktorys raz z kolei Coobcio :D

A Co do wykasowania postów na TK.com - to prosze bardzo zapytaj się chłopaków jak to możliwe że pogineły ich posty zwłaszcza te w ktorych krytykowali kolektor wydechowy do Golfa IV 1.6 N/A wykonany w twojej firmie - jak się okazało to były niewygodne dla Ciebie posty które zostały usunięte przez mellowa a nie z twojej ręki' date=' konkretnie chodzi o ten topic: tutaj: http://forum.turbokillers.com/tematy11/3451,30.htm

Nie mam pojecia jak to mozliwe, moim zdaniem nie poginely zadne posty. Nikogo nie namawialem do usuwania czegokolwiek. Tymbardziej Mellow nie jest zadnym moim kolega aby pokasowal posty na moja prosbe. Wiec skoncz juz z tym. Co do postow o kolektorze to powiem szczerze ze byly raczej wygodne niz niewygodne poniewaz kolektor okazal sie zajebisice skuteczny :) I to na hamowni :) A hamownia to dla ciebie niepodwazaly dowod :D

 

Ps. Maciek Grabowski cały czas robi turbo zestawy z duzym powodzeniem nie wiem co ty masz do niego - zazdrościż żę spawa lepiej' date=' czy poprsotu jest konkurencją której trzeba się pozbyć ? [/quote']

 

Rozmawialismy o starszym Grabowskim wiec nie proboj mnie sklocic z mlodszym Grabowskim. Nie gadaj glupot.

 

 

Zeby było do tematu' date=' poprosze Rafiego o Zgranie mapy zapłonowej z doładowanego silnika CA18DET i z N13 GTI z CA18DE to sobie porównamy te same silniki w wydaniu Turbo oraz N/A 8) [/quote']

Oczywiscie porownaj sobie. sciagnij sobie rowniez mapy od sr20de i det.

Co ty znowu wymyślasz' date=' to jakie on doradził wałki do turbo jest napisane tutaj (użytkownik "Natenczas"):

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...%B3ki+pod+turbo

 

Tutaj jeko kolejne tezy i to potwierdzone przez innych urzytkowników:

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...asc&start=0

 

Ale co tam, zapewne się pokłuciliście czy coś w tym rodzaju i teraz go krytykujesz że żaden z niego spec i że wywala silniki w powietrze...

 

Nie mam zamiaru na ten temat z toba dyskutowac. Starszy Grabowski jest od lat znany z tego ze wypisuje bajki na forach tuningowych. I to nie jest tylko moje zdanie, twierdza to tak samo ludzie ktorzy robia w tej branzy od wielu lat. A temat z walkami jest smieszny dla kogos kto cos wogole rozumie z tematu dobieranie i ustawianie walkow rozrzadu. Dlatego ty nic nie zrozumiales i on jest dla ciebie BOGIEM.

 

Nie tylko ja jestem skurw...nem w twoim mniemaniu' date=' nie wiem czy pamietasz jak to Kivi nie chciał dorobić CI pchełek do głowicy w twoim 200Sx S14 to żeś dokładnie tak samo o nim mówił...[/quote'] Wiem wiem nikt ci prawdy w twarz nie powie aby ci drogie dziecko przykrosci narobic :) Moze to i lepiej :) A co do Kiviego to wszystko sobie wyjasnilismy i pomagamy sobie bardzo czesto. Roznica miedzy toba a Kivi jest znaczna. On ma doswiadczenie a ty jestes pokreconym fanatykiem.

 

Spoko pokarzą na hamowni moc i to mimo błedu 34...

 

Pare przykładów aut z błędem 34 (Tryb Awaryjny jak to nazwałeś):

 

Lukasza P10 SR20DE całkowita serja łącznie z katem (katalogowo 125KM):

http://xs72.xs.to/pics/06115/LukaszaP10S.jpg

 

Mój gróz prawie seryjny:

http://members.chello.pl/g.lechowicz/hamow...era_12_2003.jpg

 

Szeryfa Sunny GTI (serja/wydech):

http://members.chello.pl/g.lechowicz/hamow...ryf/szeryf2.jpg

 

Wnioski jakie Ja wyniosłem z tych wykresów są takie że mimo braku czujnika spalania stukowego auto nadal wykazuje parametry seryjne albo lepsze od seri - mimo iż w twoim mniemaniu silnik chodzi w trybie awaryjnym... Gdzieś na forum bodajrze Forda wyczytałem że czujnik ten wprowadza niepotrzebne zakłucenia ktore kosztują moc' date=' więc dla tego osobą które mają niesprawny ten czujnik doradzałem odpinanie jego. [/quote']

 

Wniostek po tym co napisales nasuwa sie jeden. Nie zadales sobie nawet ksztyny trudu aby przeczytac ze zrozumieniem co do ciebie tutaj pisze. Nie napisalem ze nie da sie zrobic tak mocy. Napisalem ze silnik nie ma sie jak bronic w sytuacjach podbramkowych. Ale do ciebie to nie trafia. Przeczytaj wczesniejsze posty.

 

A konie na hamowni beda skoro komp cofa sobie zaplon w trybie awaryjnym a ty go na chama przyspieszasz :D Ok niech ci bedzie. Gloria.

 

Prawdziwy tryb awaryjny w moim mniemaniu odczujesz dopiero jak odepniesz przepływomierz poweitrza' date=' czyli obroty maks 2500 i brak mocy a nie na odwrót.[/quote']

 

Bo brak przeplywki eliminuje nas z dalszej jazdy. To jest wogole co innego niz tryb awaryjny. Boze to tez musze ci tlumaczyc? Czemu ty dalej teoretyzujesz? Poczytaj sobie o tym. Nie zamierzam cie uczyc specjalisto.

 

Brt nie rzyczę sobie żebyś publicznie wyzywał mnie od skurwy... Zachowaj to dla Siebie' date=' jak nie umiesz rozmawiać na poziomie to trudno, już Cię wysłuchałem telefonicznie i tu na forum.

Ps. Przy okazji spotkania się z Rafim i obadania map w CA18DE z chęcią odwiedze Maćka Grabowskiego i Kiviego, zapytam się ich czy jest choć jeden powód żeby można było powiedzieć że jestem nie fer wobec nich, czy że im nie pomagam czy że na mnie się zawiedli. [/quote'] Ale o co ci chodzi? Myslalem ze to twoja nowa ksywa czy cos. Bo sam sie ak nazwales w jednym z poprzednich postach oraz w smsie do mnie. Jezeli tak nie jest to przepraszam :wink:

 

Tak tak zapytaj sie ale mysle ze chlopaki nie beda chcieli ci robic przykrosci. :lol::lol::lol:

 

 

Generalnie uwazam ze dyskusja z toba nie ma sensu bo jestes fanatykiem i tobie nie da sie nic wytlumaczyc.

 

brt a czemu sam mu nie wpierdolisz tylko ktos?taki maly jestes metr piecdziesiat?tak jak krol sniegu nie masz pojecia jak kogos sprowadzic do parteru?

to co nissany pokazaly w bialej to calkiem ok jak na niewystrojone samochody i do konca nie dzialajace tak jak trzeba.

nie bede sie tlumaczyl ze swego czasu bo nie ma komu' date=' a czas ze stalowej mozemy przedyskutowac porownujac moc i wage samochodu do innych.[/quote']

 

Ty a ty co sie wcinasz miedzy wodke a zakaske? Napisalem ze ktos bo ktos ma wiekszy zal do Coobcia. Sam jestes krol sniegu cwaniaku. Generalnie gadaj sobie w ten sposob ze swoja ekipa z lublina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brt, a jakis przyklad? bo ja jeszcze nie slyszalem zeby cos wybuchlo?

A jak taki kozak to czamu na TRYBUNACZ w BIALEJ a nie w swoim super wyczesanym samochodzie :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Malo slyszales :D :D :D

 

Nie pojechalem sie scigac bo auta uzywam na codzien i szkoda mi go katowac tylko i wylacznie po to aby strzelic znow 13.1 i nie zajac zadnego fajnego miejsca w klasie turbo+

 

lolku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co ci chodzi? Myslalem ze to twoja nowa ksywa czy cos. Bo sam sie ak nazwales w jednym z poprzednich postach oraz w smsie do mnie. Jezeli tak nie jest to przepraszam

Tak bo poczułem się do winy, ale to ty zacząleś i tak mnie nazwałeś po tym jak napisałem że to pousówałeś posty które Ci nie były na ręke - a co się później okazało że dokonał tego Mellow...

 

Wniostek po tym co napisales nasuwa sie jeden. Nie zadales sobie nawet ksztyny trudu aby przeczytac ze zrozumieniem co do ciebie tutaj pisze. Nie napisalem ze nie da sie zrobic tak mocy. Napisalem ze silnik nie ma sie jak bronic w sytuacjach podbramkowych. Ale do ciebie to nie trafia. Przeczytaj wczesniejsze posty

Bartek przeczytałem wszytko uwarznie - czy muszę się trudzić i ponownie cytować twoje posty z poprzedniej strony - czyżbyś zapomniał to co wcześniej napisałeś - z powyższej wypowiedzi wydaje mi się że przeczysz sam sobie.

 

Wcześniej głośiłeś teorję żę to własnie za sprawą tego czujnika są wprowadzane zmiany w mapie zaplonu ba nawet i paliwa :idea:

A niech CI będzie przytoczę Ci Twoje słowa z poprzedniej strony:

Czujnik stuku nie wprowadza zaklocen! Komputer na podstawie odczytow z czujnika stuku OPTYMALIZUJE kat wyprzedzenia zaplonu tak aby byl zawsze najlepszy do danego obciazenia oraz tak aby nie bylo spalania stukowego. Ten czujnik jest bardzo wazny bo bez niego komputer laduje blad 34 i wchodzi w tryb awaryjny zmieniajac tyle parametrow ze nie jestes w stanie tego skorygowac krecac aparatem zaplonowym albo zmieniajac ustawienia w smt6.

 

Prawda jest następująca i pozwole sobie tu zacytować to:

czujnik "słucha" czy nie następuje spalanie stukowe i w razie detonacyjnego spalania cofa całą mape zapłonową o zadana wartość. Ma to na celu oszczędzenie silnika.

Prościej rzecz ujmując: czujnik "słucha i w razie spalania detonacyjnego cofa całą mape zapłonową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bo poczułem się do winy' date=' ale to ty zacząleś i tak mnie nazwałeś po tym jak napisałem że to pousówałeś posty które Ci nie były na ręke - a co się później okazało że dokonał tego Mellow...[/quote']

 

Dalej uwazam ze nic nie zginelo. Powtarzam. Calos jest w dwoch tematach. Jeden temat jest w tecninczych a drugi w offtopicu. Poczytaj sobie moze znajdziesz swoja zgube.

 

 

Bartek przeczytałem wszytko uwarznie - czy muszę się trudzić i ponownie cytować twoje posty z poprzedniej strony - czyżbyś zapomniał to co wcześniej napisałeś - z powyższej wypowiedzi wydaje mi się że przeczysz sam sobie.

 

Wcześniej głośiłeś teorję żę to własnie za sprawą tego czujnika są wprowadzane zmiany w mapie zaplonu ba nawet i paliwa :idea:

A niech CI będzie przytoczę Ci Twoje słowa z poprzedniej strony:

Czujnik stuku nie wprowadza zaklocen! Komputer na podstawie odczytow z czujnika stuku OPTYMALIZUJE kat wyprzedzenia zaplonu tak aby byl zawsze najlepszy do danego obciazenia oraz tak aby nie bylo spalania stukowego. Ten czujnik jest bardzo wazny bo bez niego komputer laduje blad 34 i wchodzi w tryb awaryjny zmieniajac tyle parametrow ze nie jestes w stanie tego skorygowac krecac aparatem zaplonowym albo zmieniajac ustawienia w smt6.

 

Nie rozumiesz bo dalej nie masz pojecia jak dziala komputer nissana. Dlatego polecilem ci lekture. Ok opisze to dokladniej.

 

W trybie normalnym komputer wyznacza sobie kat wyprzedzenia zaplonu' date=' ilosc paliwa oraz moment wtrysku paliwa. Czujnik stuku sobie koryguje i jest gitara. mamy serjna moc. Mozemy sobie wyprzedzic aparat zaplonowy wiedzac ze lejemy dobre paliwo i komputer sobie z tym poradzi.

 

W trybie awaryjm komputer zwieksza ilosc paliwa, zmniejsza kat wyprzedzenia zaplonu oraz przyspiesza moment wtrysku paliwa. Tak jest zdefiniowana mapa awaryjna.

Mozesz sobie ustawic paliwo przez smt lub wcale, jest go troszke za duzo i ok.

Mozesz ustawic aparat zaplonowy aby przyspieszyc zaplon i zrobic z tego normalna moc.

Ale gdy krecisz aparatem zaplonowym wyprzedzasz jeszcze bardziej juz wyprzedzony moment wtyrsku. Dlatego moga pojawic sie mocne strzaly z wydechu w autach z przelotowym ukladem wydechowym. Generalnie nie jest to nic dobrego w aucie ktore tego nie potrzebuje. Dlaczego? To jest twoja nowa praca domowa.

 

Tak wiec nie jestes wstanie skorygowac mapy awaryjnej tylko poprzez krecenie aparatem zaplonowym. Niestety tak to jest skonstruowane. Konie moze wroca ale bezpieczenstwo nigdy a to jest wlasnie naszym tematem.

 

Prawda jest następująca i pozwole sobie tu zacytować to:

czujnik "słucha" czy nie następuje spalanie stukowe i w razie detonacyjnego spalania cofa całą mape zapłonową o zadana wartość. Ma to na celu oszczędzenie silnika.

 

Tak to jest prawda :) Jest to podstawowa definicja dzialania czujnika spalania stukowego. Widocznie Kivi chcial sobie oszczedzic glupich dyskusji z toba. Zreszta rozmawialem z nim na ten temat dzis u mnie w firmie :) Zgadnij jakie ma zdanie na ten temat :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no chwila moment , jeśli w żadko którym sr20 ten czujnik działa to połowa nissanów w polsce jeżdzi na stukowym tak lub na awaryjnym trybie ? znając jakość paliwa w naszym kraju :D , a jeśli wywala błąd 34 to jaka różnica czy jest wpięta koska czy nie ??? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahhahahhahahhahahahhahahhahahahahhaha tragedia :twisted: :twisted: :twisted:

 

brak mi słów na te wszytskie brednie które wypisujecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co za debilizm panuje

czytając wasze wypowiedzi płakać mi się chce- zastanawiam się czy ze śmiechu czy z głupoty jaką sobą reprezentujecie !!!!!!!!!!!!!!!!! Po pierwsze

 

 

Do wiekiego, wszechwiedzącego Coobcia ->

 

zaówarz

jerzdze

zaówarzyłem

piszerz

 

hahhahaha najpierw stary naucz się ortografii bo to jakie błedy robisz to juz świadczy o tobie ( i nie tłumacz się wrodzonymi wadami ) bo kazdy debil potrafi napisać "że" przez ż a nie tak jak ty przez rz ! masz tworda to spradzaj to co piszesz bo już same twoje rażace błędy świadczą o tobie !!!!

 

Dobrze, że wiesz jak się pisze DRUCIARZ ( hahahahahha ) no tak to co dotyczy ciebie to wiesz jak sie pisze :D:D

 

Dalej....

 

Uważasz się za wielkiego speca a gówno wiesz , piszesz swoje wywody i głębokie przemyślenia a dobrze wszyscy wiedzą, że to jest jedna wielka BZDURA.

Toczysz walke z osobami które mają większe pojęcie niż ty i więcej dokonały. No ale tak ....... Coobcia ma zawsze racje. Stary zamiast zajmować się autem zacznij ćwiczyć pisownie bo masz ogromne braki.

 

 

a co jeszcze do ciebie ........ Jestes mega fałszywą osobą. Taki dobry i pomocny Coobcio> niech ludzie wiedzą jaki jesteś naprawde, niech wiedzą że przy kimś jesteś milutki a zaraz za plecami jedziesz tą osobę. wazne jest dla ciebie to tylko wynieśc dla siebie korzyści. Fałszywych ludzi się niszczy!!! tak jak ciebie powinnien ktoś zniszczyć !!!!!!

 

Co do innych uwikłanych w tej chorej gierce . ZAZDROŚĆ i jeszcze raz zazdrość , Typowi Polacy! Was nie stać to inni tez nie mogą mieć! szkoda nawet komentować ale to juz w innym temacie !

A na koniec

 

Skończ Kuba te swoje wywody i naprawde zacznij czytac ksiązki może wtedy będziesz w stanie publicznie napiasć coś do ludzi bo narazie to jest dno!!! co z tego ze masz super szybką primere ( hahahah która nic nie prezentuje i aż przykro na nią patrzeć ) jak wychodzisz na debila ................................. :D:D :twisted: :twisted: :twisted:

Sory ktoś musiał to wkońcu napisać!!!!!!!!!

 

Nie pozdrawiam nikogo bo z debilami sie nie zadaje !! Nie obrażając tych, których to nie dotyczy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisze to już moja sprawa - brak CI jakichkolwiek argumentów to okey niech to będą twoje jedyne, jesteś jedyną osobą której to przeszkadza tylko z jakiego powodu ?

Czy zdania pisane przezemnie są nie zrozumiałe czy poprsotu chodzi o twoją złośliwość ?

 

Książek nie musze czytać, wiedze czerpie z internetu i od miłych ogarnietych w temacie chłopaków jak: ekipa legionowo, niedawno jeszcze Keyser no i BRT(wraz z chłopakami od siebie)... no i ze swoich obserwacji i eksperymentów.

 

o BRT ale kolega zrobił CI przysługę dająć mi wykład z ortografi i wyzywając mnie - teraz jesteś zadowolony :?: :lol:

 

Poziom dyskusji widzę że coraz wyższy się robi, może jakiś kolejny Anonim tu zawita żeby napisać coś piękną polszczyzną.

 

 

 

 

Najpierw napisałeś to:

Ten czujnik jest bardzo wazny bo bez niego komputer laduje blad 34 i wchodzi w tryb awaryjny zmieniajac tyle parametrow ze nie jestes w stanie tego skorygowac krecac aparatem zaplonowym albo zmieniajac ustawienia w smt6.

 

A potem to:

W trybie awaryjm komputer zwieksza ilosc paliwa, zmniejsza kat wyprzedzenia zaplonu oraz przyspiesza moment wtrysku paliwa. Tak jest zdefiniowana mapa awaryjna.

Mozesz sobie ustawic paliwo przez smt lub wcale, jest go troszke za duzo i ok.

Mozesz ustawic aparat zaplonowy aby przyspieszyc zaplon i zrobic z tego normalna moc

 

Czyli jednak nawróciłeś się do swojej drugiej tezy która jest całkowicie sprzeczna z tą pisaną przez Ciebie na początku, może doczekamy się jeszcze trzeciej wersji choć nie ukrywam że ta droga jest narazie najlepsza.

 

Widocznie Kivi chcial sobie oszczedzic glupich dyskusji z toba. Zreszta rozmawialem z nim na ten temat dzis u mnie w firmie Zgadnij jakie ma zdanie na ten temat

Tak oczywiście - "naginanie mapy zaplonowej i paliwowej" napewno Kivi się z tym zgadza, mam tu przytoczyć jego słowa z naszej rozmowy na GG co o tym sądzi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ja dodam 3 grosze...... jesli chodzi o przyspieszenie zaplonu.....Bit podejrzewam ze maz racje z tym czujnikiem ale znaczenie to ma pewnie w tych waszych super stuningowanych samochodach rzedu "pojemnosc 1.8 +turbo z kturych pewnie wyciagacie po 250KM tygodniami siedzac na hamowniach itd." dla nas jednak w wiekszoci tu na tym forum czytajacych a jest to 99% wszystkich zarejestrowanych uzytkownikow nie majacych 10tyś na zbyciu na tuningowe zabawki a nie mowiac tu o czujniku za 1300zl. Majacych samochody 1.4cm czy 1.6cm jeszcze na gaznikach z 91r przyspieszenie zaplonu i dzieki temu malo wyczuwalny... ale zawsze wyczuwalny wzrost mocy daje za***ista frajde ze cos sie zrobilo samemu a i samochod lepiej jezdzi. Wedlog ciebie porady coobcia jak to zrobic falszywe i bezsnsowne i do bani? jednak ja jako niezalezny forumowicz nie znajacy zadnego z was i nie siedzacy LATAMI w garazu, nie zauwazylem od ciebie ani jednego najmniejszego pomocnego postu na tym forum a jedyny jaki czytalem to jebanie ludzi na forum i nie bronie tu akurat "wielkiego Dr Coobcio" bo nie zam zadnego z was. jesli masz tak wielka wiedze to dlaczego sie nia nie dzielisz na tym forum? jesli twoje jedyne posty jakie maja powstawac na tym forum to krytykowanie i obrazanie ludzi to zwyczajnie z tad wypier.....

Cobbcio byc moze nie jest japonskim inzynierem i nie jest wszechwiedzacy i nieomylny ale pruboje pomagac innym jak umie i moze... tobie pewnie za jakakolwiek pomoc trzeba pewnie 500zl do kieszeni wlozyc. Najbardziej oburzajace jednak sa twoje texty typu (powinienes dostac czy cos takiego- nie chce mi sie szukac i cytowac wiec mnie nie poprawiac) tak wiec nie nawidze takich frajerow i cwaniakow rozwiazujacych spory silowo. Jak chcesz komus przyjebac to zapraszam do mnie nie wiem jak wygladasz i jaki z ciebie kozak ale podejzewam ze po strzale wkomponuje cie miedzy maske a gril samochodu ktorym przyjedziesz..

ps. bo brakuje mi juz sparingpartnerow...

to moje 3 grosze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze mnie nie mieszać do tej dyskusji. "Nie wiem, nie znam się , nie orientuję się, zarobiony jestem" jak mawiali w "Brunecie Wieczorową Porą"

Jak głosi stara prawda którą stosuję:

Prawdziwy dżentelmen potrafi zagrać na akordeonie ALE tego NIE ROBI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję sie obiema rękami pod tym co napisal tu wszok. A tak w ogole ukryty a raczej brt to tak sobie myślę, że ktoś kto czytal ta calą dyskusję to nie skorzysta z uslug pożal się firmy tuningowej T.. i to nie ze względu na brak fachowości tylko w razie jakiegoś problemu nie będzie chcial sie użerac z takim chamem. I to moje obiektywne zdanie w tym temacie.

ps. pewnie brt-ukryty zaraz mnie zjesz na forum, ale mnie to wali i już. :536:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisze to już moja sprawa

nie twoja, bo inni musza to czytać, jak ich topic interesuje, UKRYTY dobrze ci radzi, pisz w WORDZIE

 

ekipa legionowo, niedawno jeszcze Keyser no i BRT

uwierz mi: każdy z nich ma o tobie takie zdanie jak napisał UKRYTY, wysłannik prawdy :lol::lol:

 

k oczywiście - "naginanie mapy zaplonowej i paliwowej" napewno Kivi się z tym zgadza, mam tu przytoczyć jego słowa z naszej rozmowy na GG co o tym sądzi ??

przytocz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie cholera jasna: skończcie te jałową dyskusję, juz jedna taka była na forum TK i skończyła sie na izbie przyjęć.

Chyba, że wiekszośc sie zgodzi mozemy zrobić jakąś ustawkę i wtedy wszystkie zawiłości wyjaśnimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję sie obiema rękami pod tym co napisal tu wszok. A tak w ogole ukryty a raczej brt to tak sobie myślę, że ktoś kto czytal ta calą dyskusję to nie skorzysta z uslug pożal się firmy tuningowej T.. i to nie ze względu na brak fachowości tylko w razie jakiegoś problemu nie będzie chcial sie użerac z takim chamem. I to moje obiektywne zdanie w tym temacie.

ps. pewnie brt-ukryty zaraz mnie zjesz na forum, ale mnie to wali i już. :536:

 

Hmmmm, ROBERTESS, ZIOMKU COOBCIA, a byłęś tam wogle??

z tego co widze to pierdzisz w fotel i wachając swoje bąki piszesz takie brednie.Upuść gazy w toalecie, wyjdzie ci to na zdrowie

Firma T , nie raz uratowała nie jednego nissana, jak mojego , czy też Bluebirda Borta!

Dodam ze nie jeden chłopak stąd jkak sami czy młody także bedzie stroił auto w tej firmie.Ciekawe czemu nie u Coobcia?? Wybacz , musisz do tego dojść sam :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gre napisal

z tego co widze to pierdzisz w fotel i wachając swoje bąki piszesz takie brednie.Upuść gazy w toalecie, wyjdzie ci to na zdrowie

jak wszyscy widzą CHAM I PROSTAK WIECHEC SLOMY Z D.. ZNACZY SIĘ Z BUTÓW WYSTAJE, CO KOLEGA WSPOMAGA BRT ?

 

ps. wszystkich zainteresowanych nazwą firmy przeslę info na pw.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gre napisal
z tego co widze to pierdzisz w fotel i wachając swoje bąki piszesz takie brednie.Upuść gazy w toalecie, wyjdzie ci to na zdrowie

jak wszyscy widzą CHAM I PROSTAK WIECHEC SLOMY Z D.. ZNACZY SIĘ Z BUTÓW WYSTAJE, CO KOLEGA WSPOMAGA BRT ?

 

ps. wszystkich zainteresowanych nazwą firmy przeslę info na pw.

pzdr

tak chłopie, pomagam, bo jak widze Barta i reszte ekipy wkładającego całae serce i zdrowie swoje w mój wóz, nie tylko mój, siedzących po nocach i myslacych co jest nie tak, a co ma być lepiej; to jak widzę takiego krzykacza jak ty...poprostu przykro sie robi, rozumiesz?

i akarczma, mistrz nad mistrze, wpadnij do firmy zobacz jak chłopaki pracują posiedz tam chwile a wtedy sie wypowiadaj!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...