kmink Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) niestety to wciąż trochę druciarska robota;-( Edytowane 25 Września 2009 przez kmink Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 koledzy, jak Was tak czytam to cieszę się, że zakupiłem 2,2 a nie 1,8 :one: tylko pytanie mam, na jakim oleju Wy jeździcie na tych wykręconych Di. 10-40 czy inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 koledzy, jak Was tak czytam to cieszę się, że zakupiłem 2,2 a nie 1,8 :one: tylko pytanie mam, na jakim oleju Wy jeździcie na tych wykręconych Di. 10-40 czy inny? ja dopiero bede kupował ale miałem juzchyba ze 4 takie almy i wszystkie na 10W40 jezdziły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 a w serii na 2,2Di ile można pojechać najszybciej? bo mi więcej jak 190km/h to nie chciał pójść, a starałem się bardzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 no i do tego wieksze wtryski w almerze jest chyba garrett gt20 (przynajmniej u Albina taka siedzi) Seryjna Alma 2,2 Di 16V 110KM ma GT15 - dokładnie ta sama turbinka co w najsłabszych 90konnych 1,9 TDI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 fakt moja pomylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 a co z prędkością seryjnego 2,2Di? nie wierzę, że nikt nie sprawdzał :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PitPistol Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 U mnie 205 licznikowe, ale w książce 185 i pewnie to jest prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 u mnie licznik oszukuje o 10% - porównując z nawigacją- a to jest naprawdę bardzo dokładne.U mnie max 210 - 215 na liczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 kurcze Panowie, to mnie zmartwiliście... rozumiem, że te osiągi były zanim zawirusowaliście silniczki :029: Umnie też licznik oszukuje... licznikowe 190km/h, a na nawigacji zaledwie 175!!!!! smutno mi :/ ale tak sobie kombinuję czy to nie wina kółek... mam oponę 185/65/15... niby seria i błąd jest w normie (tzn. w granicach 10%) ale może jakby założył większe kółko to by się dało więcej śmignąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 kurcze Panowie, to mnie zmartwiliście... rozumiem, że te osiągi były zanim zawirusowaliście silniczki :029: Umnie też licznik oszukuje... licznikowe 190km/h, a na nawigacji zaledwie 175!!!!! smutno mi :/ ale tak sobie kombinuję czy to nie wina kółek... mam oponę 185/65/15... niby seria i błąd jest w normie (tzn. w granicach 10%) ale może jakby założył większe kółko to by się dało więcej śmignąć? sorry, ale po co :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 co, po co? Czemu większe kóła? Bo przede wszystkim ładnie wygląda, skutek uboczny, jak mi się wydaje, szybciej pojedzie, ale wolniej się rozpędzi. Czemu szybciej? A czemu nie? Albo bo tak! [ Dodano: Wto 10 Kwi, 2007 23:20 ] koledzy od 2,2 pytanie o te wydechy bo mnie na innym temacie skrzyczeli (nie bez racji) wymienił go ktoś? gdzie? za ile? jeśli od kolektora to rozumieć, że włącznie z kolektorem czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 nikt chyba nie robił wydechu w 2,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 szkoda, bo mam taki pomysł, a wziął sięz tego tematu - jeśli dobrze zrozumiałem mieliście plan grupowo udać się na wymianę do P. Grabowskiego. nie pamiętam czy to nie Czex ustalił, że cena to ok. 900zł z tłumikiem, ale od Coobcio powziąłem informację, że 1600zł... a to już spora różnica swoją drogą byłem ciekaw jak taka pusta przelotka wpłynie na głośność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 CZEX w koncu u siebie, wytluk katalizator, koncowy tlumik zastąpił rurą i ma jak na moje ucho ciszę seryjnego auta i poprawił sporo jeśli chodzi o reakcje na gaz i wstawanie turbiny z dołu. Firma która miała zrobić za 900zł to MOTOWYDECH okolice piseczna... Cena ta ustalona dla 3 identycznych N16... Moim zdaniem warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 i to jest konkretna pomoc, dzięki!!! :diabel: masz jakiś kontakt do nich? ps. czy uważasz, że jakość, skutek (w sensie doznań z jazdy) będzie taka sama jak przy wydechu wykonanym przez P. Grabowskiego? chodzi mi o to, czy różnica w cenie nie jest spowodowana powiedzmy wykonaniem tego wydechu na oko tj. bez pomiarów itp., nieprofesjonalnie... bo o Grabowskim słyszę od lat, a ta firma to dla mnie nowość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 nie wim jak robi motowydech ale szczerze moge polecic el-tec-a i oczywiscie macka grabowskiego. moj wydech to wlasnie kombinacja grabowski-el-tec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 niestety nici z wydechu, chipa i mbc... przynajmniej narazie miało być wirus, jest Yamaha Pozdrawiam i dziękuję za pomoc & cierpliwość! :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Ja mam pytanie troche z inne beczki do znawcow tematu. Bartek125 ma w pasku po lewo, ze jego Almera 2.2 DI spalila ostatnio 5,8 litra. Ja mam w swojej P12 troche wiece koni, bo rzekomo 150 i pewnie wieksza mase, ale moj samochod po miescie (przebieg minimalny 15km na raz) i drogach podmiejskich spala kolo 9-9,3 litra. Z czego to sie moze brac? Czy masa i minimalna moc daje tak duze roznice?? Chipa mam wstawionego na 150KM w jakiejs niemieckiej firmie i teraz zastanawiam sie czy go wlasnie nie wyrzucic i nie zrobic dobrego programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 hipa mam wstawionego na 150KM w jakiejs niemieckiej firmie i teraz zastanawiam sie czy go wlasnie nie wyrzucic i nie zrobic dobrego programu. Zacząłbym od shamowania tego co masz, wiadomo by było ile masz naprawdę kucy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Bartek125 ma w pasku po lewo, ze jego Almera 2.2 DI spalila ostatnio 5,8 litra. Bedac w PL latałem głownie trasy i z nich sa dane odnosnie spalania, w miescie czasami dochodział nawet do 8l ale to juz było katowanie.... Almera wcale mało nie wazy ,bo ok 1350 kg, co do twojej Primy hmm powiem ci szczerze ze pali troche za duzo, moze program jest napisany kiepsko,bo w moim Audi po wirusie przy normalnej jezdzie autko pali mniej a wazy 1500kg i ma jakies 170 Km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Ja jezdze szybko, ale nie katuje auta wysokimi obrotami. Moja Prima wazy 1494kg i pali po miescie spokojnie 9 litrow,a jak bardzo ciotowato bede jezdzil to do 8,4-8,5 zejde. Ciezko znalezc jakiegos dobrego diagnoste w Lodzi lub okolicach, bo moze mam cos uszkodzone. W weekend mam wyjac chipa bo mam troche do pojezdzenia. Zatankuje do pelna i zobacze co to zmieni, jak spalanie drastycznie spadnie to juz go nie wloze tylko poczekam, uzbieram kase i zrobie dobry program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 usuń katalizator, wóz zrobi się o wiele elastyczniejszy i powinien mniej palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radkow Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Juz o tym myslalem, ale zastanawiam sie czy go wyciac i zastapic rura czy wstawic rurke w srodek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Jak możesz wyjąć chipa to masz boxa, który relatywnie daje słabe przyrosty mocy vs. nowy program w sterowniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.