Gość radkow Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Mam prodykt tej firmy http://www.diesel-power.com/Kategorie_Products_2222.html generalnie jest to wpiete w wiazke za schowkiem (ładnie wyprowadzone gniazdo z wiazki) i moge wypiąć , ale w to miejsce musze wstawic taka jakby zaslepke (druga wtyczka zalana), by pewnie pozwierac przewody, ktore zostały przeciete, by wstawic tego chipa/boxa Inaczej silnik nie zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 zrob program w dobrej firmie bo boxy zwykle maja male przyrosty w stosunku do poniesionych kosztow. najlepszym przykladem byl box kolegi z SR vRS ktory w swojej skodzie mial przyrost rzedu (nie pamietam dokladnie ale jakos tak) 0.5konia i 2 Nm [ Dodano: Sro 25 Kwi, 2007 18:27 ] przepraszan nie docenilem BOX-a. kolega mi odpisal na pw i podal dane ile mu dalo to cudo UWAGA :!: :!: :!: Seria 131,5KM 327NM Box 134,6KM 330NM ps. prosil zebym wspomnial ze box jest na sprzedaz :diabel: niestety do VAG-a... :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 No i wczoraj odwiedzilem Diagtronik. Niestety, efekty sa wielce niezadowalajace w przypadku zmian wylacznie programu w serii bylo 114KM i 239 Nm po dlubaniu wyszlo tylko 118 KM i 280 Nm Wyglada na to ze trzeba by bylo zainteresowac sie ingerencja w cisnienie sprezania. Jakis trojniczek czy cos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 najtaniej to wychodzi załorzyć wąż ogrodowy, z czasem zrobi się nieszczelny i turbina coraz wiecej będzie dmuchać - CZEX miał tak u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Jadąc do janek w czwartek widziałem czerwoną n-16 WPR na rolkach w diagtroniku - to była twoja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Jadąc do janek w czwartek widziałem czerwoną n-16 WPR na rolkach w diagtroniku - to była twoja? Jezeli po poludniu to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szym Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Oj.....to rzeczywiście niezadowalające te wyniki.... Sam też chciałem podjechać na chipa ale po takich wynikach to powiem szczerze, że zaczynam się poważnie wahać... a z silnikiem u Ciebie wszystko ok?? przepływka jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Oj.....to rzeczywiście niezadowalające te wyniki....Sam też chciałem podjechać na chipa ale po takich wynikach to powiem szczerze, że zaczynam się poważnie wahać... Sie nie dziwie Inna rzecz, ze te kilkadziesiat niutkow zrobilo swoje. Auto zauwazalnie zwawsze sie zrobilo. Poza tym, do codziennej jazdy wystarczy. Poki co a z silnikiem u Ciebie wszystko ok?? przepływka jak?? Wszystko w porzadku. Przeplywka ok, zadnych problemow. Zreszta, sami Panowie w Diagtroniku stwierdzili, ze zdrowiutki silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Jak z seryjnym sprzęgłem po chipie :?: Czy mając ~280-300Nm nie trzeba się o nie za bardzo martwić :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 to zalerzy głownie od stylu jazdy, choć przy takim jeszcze niskim momęcie to luz... jak przekroczysz 350Nm to dopiero możesz się zacząć nad nim zastanawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dzisiaj pozbyłem się kata, poprawa w sumie trochę odczuwalna jest. Za parę dni chip, mówisz że do 300Nm nie ma się co martwić ? Czytałem o przypadkach ślizgania się sprzęgła na 4 i 5 biegu w innych autach (nie za bardzo rozumię dlaczego nie ślizgało na 1,2,3) :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Za parę dni chip, mówisz że do 300Nm nie ma się co martwić ? Zastanawiam sie czy uda Ci sie dojsc do 300... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Bez podnoszenia doładowania nie ma szans na 300Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Ja sie nie zgodzę - w pierwszj almerze miałem 122KM i 303nm bez żadnych przeróbek nie licząc programu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Ja sie nie zgodzę - w pierwszj almerze miałem 122KM i 303nm bez żadnych przeróbek nie licząc programu No to za cholere nie wiem czemu u nie tak slabo wyszlo Silnik zdrowy, kata brak i... jest jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 silnik silnikowy nie równy, być może u Albina suszarka więcej dmuchała np. na skutek nieszczlnego połączenia miedzy muszlą kompresora a aktuatorem, albo aktuator nie trzymał seryjnych parametrów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ciśnienie ładnie trzymał na 0,8 bara w kolektorze. Dorzucam porównawczy wykres pojazdu jaki teraz posiadam : Renault megane 1,9 Dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 No wreszcie maszw miarę mocnego disela i skonczyłeś z tym nierozwojowym 2,2 Di hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 troche odkopie temat jako ze cos trzeba zrobic w tym dieslu dzis podlaczylismy z kolega zegar boosta i probowalismy za pomoca smiesznego zaworka akwarystycznego podniesc troche cisnienie.jednak trioche to zle zrobilismy ale niewazne.zegar podpiety prawidlowo i w miare uczciewy(sluzyl power tronic'woi do pomiarow podczas strojenia) i o dziwo ladowalo prawie 1.1 bara.czy to aby nie za duzo jak na serie?od razu m,owie ze podpielismy sie w ten wezyk o dlugosci tak okolo 7cm wychodzacy z muszli do czegos co chyba jest waset gate'em.fotki nie mam ale chyba wiecie o ktory wezyk chodzi.z ciekawosci pomierzylismy czas na g-techu.przy fatalnej trakcji i we dwie osoby (jedna prawie 90 kg druga ponad sto ) udalo mi sie wykrecic 10,5 0-60mph .czy aby wszytko u mnie ok :> w sobote wybieram sie na hamownie w celu zweryfikowania na czym w ogole stoje. silnik seria, kat(jeszcze) jest nic nie dotkniete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 ja miałem ok 1 bar przy turbinie i ok 0,8 w kolektorze ssącym ( z tym ,że to były 2 różne auta) biorąc pod uwagę to ,że tanie zegary czasem oszukują o ok 0,1 więc wydaje mi się ,że jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Doszly mnie sluchy ze w Bloniu pod Wawa jest jakis serwis ktory zmienia/zwieksza parametry standardowej pompy w 2,2. Cena to podobno 350zl z tym ze aby to zrobic musza wyjac pompe z samochodu. Slyszal ktos o tym? :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 jeśli rzeczywiście coś zmieniają w vp44 a nie w vp37 to super wiadomość - jakiś namiar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigi6660 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 można by tutaj spróbować... http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=300588733 skoro naprawiąją je w sensie elektroniki to chyba poprawić też ją mogą ? dzwoniłem dwa razy i nikt nie odbiera... może Wy będziecie mieli więcej szczęścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Albin wiem tylko ze w Bloniu ,jak bede wiedzial wiecej to dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 jako ze ostatniozrobilismy sobie spot wiosenny klubu wwlclub.pl byly i male wyscigi w ktorych postanowilem sie sprobowac ze 110 konna ibiza sprzed FL a tu dwa filmiki: na 3 proby dwie wyszly zwyciesko, a raz przegralem o pol dlugosci auta ibiza straszne baty dostawala na pierwszych dwoch biegach co widac na filmiku. takze bylem bardzo milo zaskoczony takim obrotem sprawy.ibiza teoretycznie ta sam moc a przeciez lzejsza i z IC. probowalem sie jeszcze z alfa 145 1.4 103km ale tutaj nie bylo polotu do almerki takze jezdzi az milo bedzie chwila to wkoncu pomierze go g-techem w normalnych warunkach licze na jakies niskie 17 sec na cwiartke i srednie 9 sec do setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.