Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Krzywe tarcze w Notesie


Gość kedzior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

niestety zmieścili się :D .apropo pomiaru to podobno ten ekspert ma mieć jakieś użądzenie do "pomiaru bicia na tarczach"-mi się wydaje że chodzi o pomiar zużycia tarcz w różnych miejscach ich średnicy.ja nie dam za wygrana bo według mnie tarcze sa rozhartowana (nie nadaja się do przetoczenia).jak się nie zgodzą to ja już z nimi nie bede gadał tylko PIH.

a tak na marginesie to chcą mi zamydlić oczy tym ekspertem,bo mam wizytę umówiona na 15-ego ,więc od daty kiedy mi odpisali minie ponad 2 tygodnie.pewnie mysla że im nie odpisze (niezgadzam sie na toczenie niezależnie co stwierdzi ekspert),co by było jednoznaczne z ich proponowanymi rozwiązaniami(toczenie tarcz) - są poprostu w błędzie!

niestety w polsce trzeba walczyć o swoje!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Daniello

Hello

Witam @LL

 

To mój pierwszy post.

Podzielę się tutaj z Wami moimi doświadczeniami z tarczami i hamulcami w Note.

Kupiłem( odebrałem ) Nota 1.6 Tekna 01.06.2006 więc to jeden z "pierwszych" ,że tak to nazwę;-))

Wszystko cacy do momentu kiedy nie zaczął po ok 7 tysiącach szurać jak "wóz drabiniasty"-jak to ktoś gdzies na forum opisał.Nota kupiłem w Oddyseyu w Wawie(odbiór jeszcze na Jagiellońskiej).Pojechałem do serwisu z tymi hamulcami.Za 1 razem wzięli sie za czyszczenie tarcz bo klocki w 99% niezużyte.Zadziałało na tydzień.Kosztowało 70pln.Podczas 2 wizyty "majster" zaczął pociskać ,że za OSTRO jeżdzę i mogłem "przepalić" tarcze,na co oczywiście parsknąłem śmiechem.Ale nic to-przeczyścili tarcze 2 raz.Pomogło na parę dni.Wkur.... się i pojechałem 3 raz.Mialem ok.10 tys.przebiegu.Majster po oględzinach powiedział,że trzeba wymienić tarcze i klocki( mimo ,że nie są zużyte).Oczywiście musiałem za to zapłacić-choć bluzgałem na Nich.Mówili cos o pisaniu do Centrali ale Ich olalem.Wymienili tarcze i klocki.Zapłaciłem ok 700 pln-nie pamiętam dokladnie-ZAŁOŻYLI ORYGINALNE NISSANOWE.teraz czytając forum wiem ,że to byl błąd-było kupic samemu np.Brembo i dac Im niech montują( podobna cena).

I co dalej......minął niecały rok ( albo ok 15 tys km ) i problem kurw.... powrócił.Przejeździłem już tak z miesiąc ( czasami wyje jak cholera a czasami po jakiejś dłuższej trasie jest spokój na pare dni) najbardziej hałasuje na dochamowaniu z ok 20-30 do zera.Mam teraz przegląd przy 30 tysiącach i kupie sam tarcze i klocki i niech zamontują moje.Oczywiście zrezygnowalem z Odysseya i zrobię przegląd u konkurencji ( bo skoro Odyssey mnie olal to i ja ich zjele ciepłym mocz....)

Tak wyglądają moje doświadczenia z Notkiem.

Zastanawiam się czy nie przyjechac tego 15 tego maja do TT i "pogadać" z fachurą z Centrali;-))

Co Wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maxxx24

siemka! no słuchaj to ja bym proponował ci przyjechać (nawet poto by WRESZCIE zauważyli że maja problem na większą skalę). niepotrzebnie zgodziłeś się na wymianę tarcz na swój koszt.powinienłeś się uprzeć i niedać za wygrana.przy przebiegu tak małym jak pare tysi niepowinno być żadnych śladów zużycia na tarczach a tym czasem są bardzo nierównomiernie zjedzone-no i jeszcze te odgłosy :/ przyjerzdżaj! zobaczymy co powiedzą jak wszyscy na nich skoczymy! A MOŻE KTOŚ JESZCZE DOPISZE SIĘ DO NASZEGO "ZLOTU W T&T"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Na poczatku chcialem podziekowac serwisowi T&T za przyjecie nas w temacie tarcz. Ciesze sie rowniez, ze forum zaczeli czytywac nie tylko uzytkownicy Nissanow, ale takze inne osoby zwiazane z ta marka. Mam nadzieje, ze dzieki temu uda nam sie szybko i sprawnie wyjasnic wszelkie problemy zwiazane z naszymi autkami.

 

Nie wiem, jak wy, ale ja otrzymalem pismo (po uprzedniej rozmowie telefonicznej) odnosnie mojej reklamacji. Propozycja brzmi - przetoczenie tarcz... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maxxx24.

 

Ja poprosilem o odpowiedz na pismie - tak na wszelki wypadek.

 

Natomiast jezeli zgodze sie na przetoczenie, to tak jak mowil Notek poprosze o komisyjne zmierzenie przed i po przetoczeniu, oraz pisemnym oswiadczeniu wykonania uslugi. Tym bardziej, ze faktycznie chyba gdzies czytalem, ze grubosc "robocza" tarcz do Notesa to 2mm, a zwazywszy na fakt dosc mocnego bicia mysle, ze z 1mm przynajmniej trzeba bedzie zedrzec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maxxx24

no ok.pismo i tak musi przyjść.taka dostałem informacje.interesuje mnie tylko data wysłania tegoż pisma gdyż ja swoje wysłałem 30 maja (odebrali 7 czerwca i zadzwonili że mam przyjechać na tego 17 -ego bo będzie expert z nissana).w piśmie odwołałem się od odpowiedzi T&T w sprawie 1 pisma jakie wysłałem odnośnie tarcz (powołując się na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży kons.). zobacze czy zmieścili się w czasie z odpowiedzią na pismo (14 dni) jak nie to :D , a jak tak to poczekam na raport z centrali(to pismo co dostałeś to jeszcze podobno nie jest decyzja centrali tylko t&T).którego wysłali do ciebie pisemko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jak w temacie. opisana jest przygoda mojej zony. tarcze krzywe po 4,5 tys., odrzucone roszczenie z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. na pytania auto swiatu nissan odpowiedzial, ze zaproponowal klientce przetoczenie tarcza. nic takiego nie mialo miejsca. a tarcze sa sine wiec zdecydowanie nie nadaja sie do przetoczenia.

walka z dealerami i koncernami samochodowymi wydaje sie skazana na porazke. bylismy z tematem u dobrego prawnika - stwierdzil, ze czeka nas dwuletnia potyczka sadowa z dealerem. mimo iz chcielismy aby dokonano naprawy na podstawie niezgodnosci towaru z umowa w przypadku materialow eksploatacyjnych podobno kazdy prawnik bedzie potrafil przeprowadzil postepowanie takie jak przy zwyklej reklamacji tj. z powolywaniem bieglych, przeciaganiem procesu. to wiaze sie z dodatkowymi kosztami, straconymi nerwami. z racji ciazy mojej zony odpuscilismy sobie sad. ale temat w auto swiecie bedziemy kontynuowac (jesli tylko redakcja bedzie chciala podjac dalej temat).

pozdr.

pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzejtp

Może podaj nazwę dealera... No chyba że jest napisane w Auto Świecie... Z drugiej strony, jeżeli jest tam napisane, który to dealer tzn. informacja jest i tak dostępna publicznie, to nie widzę przeszkód, żeby tutaj napisać. Będziemy wiedzieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podaj nazwę dealera... No chyba że jest napisane w Auto Świecie... Z drugiej strony, jeżeli jest tam napisane, który to dealer tzn. informacja jest i tak dostępna publicznie, to nie widzę przeszkód, żeby tutaj napisać. Będziemy wiedzieć...

 

nissan oddysey na górczewskiej w warszawie. nie polecam. postaram sie wieczorem zamiescic nasza korespondencje z serwisem

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Podejrzewam, ze srednio to wyglada. Mowiac krotko - Nissan idzie w zaparte. I zastanawiam sie, czy jest sens przetaczac te tarcze, albo walczyc o nowe. Sugerujac sie spostrzezeniami kolegi Daniello wymiana ich na nowe g... da. Bo to ten sam poddostawca. I znow za 10 tys. beda krzywe pogiete, lub jak to mowia niektorzy "przegrzane".

Dlatego tez sklaniam sie do kupna zestawu EBC greenstuff i mam to cale badziewie nissanowskie w nosie. Bo to jedyny sposob, aby okreslic te tarcze - badziewie. Juz nie wspominajac o drobnym fakcie (choc nie jestem konstruktorem, inzynierem - to moja subiektywna opinia), ze wkladanie takiego samego ukladu hamulcowego do Micry i do Note-a, ktory jest ok 180 kg ciezszy, to pomylka. Notabene w Nissanie Tiida sa juz tarcze z tylu... (choc to znow ciezsze od Note-a autko)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notek,

 

Masz racje jezeli chodzi o tarcze z tylu. Notabene u mnie zaczyna juz schodzic farba z bebnow.... :( Chyba musze kupic jakas farbe i pomalowac samemu, bo tak srednio to wyglada przy tych 16" felgach...

 

Co do poddostawcy. Ja wiem, kto to jest. To pewna francuska firma. Nie zdradze nazwy, bo obiecalem. I robi ona tarcze nie tylko do Note-a... :/

 

Ja zmienie chyba i tarcze i klocki na EBC. Jest w opcji jeszcze tarcza BREMBO, ale do niej nie ma klockow - moze Ferrodo?

 

W kazdym badz razie mam juz tego serdecznie dosc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje z partia towarow, ale czemu mam placic za sredniej klasy tarcze i klocki Nissana (ktore w dodatku moga sie znow pogiac) tyle samo, co za dobrej klasy tarcze + klocki EBC? Wiem, moze poddostawca sie juz poprawil, ale ja nie mam ani czasu ani pieniedzy na loterie...

 

Kochani Dealerzy! Przykro jest wyznac, ale takie zachowanie firmy Nissan nie tylko, ze nie przysparza dodatkowych klientow, ale takze uszczupla wasze zarobki, jako dealera, bo jezeli uzytkownik raz przejedzie sie na jakosci produktu, a firma nic sobie z tego problemu nie robi, to chyba oczywiste, ze klient bedzie wolal wybrac podzespol innej marki, pasujacy do swojego pojazdu, ktory ma renome na skale calej Europy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj dostałem wiadomość od PIH,że zaczeli "pertraktacje" z t&t odnośnie moich tarcz.zobaczymy co z tego wyniknie.ale jak nic to ktoś już wspominał o komisyjnym mierzeniu tarcz po przetoczeniu.pytanie tylko czy pujdą na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...