El_Diablo Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Minęło sporo czasu zmęczyłem serwis i to na tyle ile się dało efekt następujący: Serwis zaproponował wymianę kolumny kierownicy, gdyż stwierdził, że nie potrafi usunąć usterki - zgodziłem się. Samochód zostawiłem w serwisie na tydzień - po kilku telefonach co się dzieje okazało się ku mojemu zdziwieniu, okazało się, że wszystko wyregulowano. Efekt taki samochód trzymali 2 tygodnie - wyregulowali do ustawień fabrycznych (rzekomo) pomogło na tyle że na razie zrobiłem 500 km i wszytko w porządku. Po naciskach na serwis opis usterki - usunięto luzy na krzyżaku kierownicy (jak się źle wysłowiłem mile widziane poprawki) Jak będzie się coś działo będę pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo130 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Minęło sporo czasu zmęczyłem serwis i to na tyle ile się dało efekt następujący: Serwis zaproponował wymianę kolumny kierownicy, gdyż stwierdził, że nie potrafi usunąć usterki - zgodziłem się. Samochód zostawiłem w serwisie na tydzień - po kilku telefonach co się dzieje okazało się ku mojemu zdziwieniu, okazało się, że wszystko wyregulowano. Efekt taki samochód trzymali 2 tygodnie - wyregulowali do ustawień fabrycznych (rzekomo) pomogło na tyle że na razie zrobiłem 500 km i wszytko w porządku. Po naciskach na serwis opis usterki - usunięto luzy na krzyżaku kierownicy (jak się źle wysłowiłem mile widziane poprawki) Jak będzie się coś działo będę pisał MAM TEN SAM PROBLEM ZE SSTUKAMI W KIEROWNICY KILKA WIZYT W ASO WSZYSTKO OK CZY MOZESZ OPISAC DOKLADNIE SWOJE OOBJAWY DLA POROWNANIA DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Objawy - najłatwiejsze do usłyszenia i odczucia: - przy skręconej kierownicy podczas powolnego ruszania pukanie i delikatne przeskoki kierownicy podczas puknięć, - pukanie i przeskoki kierownicy podczas pokonywania ostrych zakrętów na normalnej równej drodze, - podczas ruszania na nierównościach, Najlepiej zdiagnozować wg mnie to znaleźć jakieś pole - nieużytki tam gdzie można pojeździć samochodem i na skręconych kołach powoli jeździć (właśnie w takie miejsce zabrał mnie gość z serwisu) no i na takim polu bez problemu są słyszalne i wyczuwalne przeskoki. Trochę już pojeździłem na zrobionej (wyregulowanej kierownicy) i uważam, że za mocno skręcili, gdyż samochód sam nie prostuje kół przy lekkim (naprawdę delikatnym) skręceniu, jedzie po prostu w nadanym już kierunku, a dawniej prostował koła, to mnie trochę przeszkadza, ale na razie pojeżdżę bo 500km jazdy nie daje mi argumentów. Może się trochę poluzuje i wtedy będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.