Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Irytujące dźwięki


Notesik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Minęło sporo czasu zmęczyłem serwis i to na tyle ile się dało efekt następujący:

 

Serwis zaproponował wymianę kolumny kierownicy, gdyż stwierdził, że nie potrafi usunąć usterki - zgodziłem się.

Samochód zostawiłem w serwisie na tydzień - po kilku telefonach co się dzieje okazało się ku mojemu zdziwieniu, okazało się, że wszystko wyregulowano.

Efekt taki samochód trzymali 2 tygodnie - wyregulowali do ustawień fabrycznych (rzekomo) pomogło na tyle że na razie zrobiłem 500 km i wszytko w porządku.

 

Po naciskach na serwis opis usterki - usunięto luzy na krzyżaku kierownicy (jak się źle wysłowiłem mile widziane poprawki)

 

Jak będzie się coś działo będę pisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło sporo czasu zmęczyłem serwis i to na tyle ile się dało efekt następujący:

 

Serwis zaproponował wymianę kolumny kierownicy, gdyż stwierdził, że nie potrafi usunąć usterki - zgodziłem się.

Samochód zostawiłem w serwisie na tydzień - po kilku telefonach co się dzieje okazało się ku mojemu zdziwieniu, okazało się, że wszystko wyregulowano.

Efekt taki samochód trzymali 2 tygodnie - wyregulowali do ustawień fabrycznych (rzekomo) pomogło na tyle że na razie zrobiłem 500 km i wszytko w porządku.

 

Po naciskach na serwis opis usterki - usunięto luzy na krzyżaku kierownicy (jak się źle wysłowiłem mile widziane poprawki)

 

Jak będzie się coś działo będę pisał

 

MAM TEN SAM PROBLEM ZE SSTUKAMI W KIEROWNICY KILKA WIZYT W ASO WSZYSTKO OK

 

CZY MOZESZ OPISAC DOKLADNIE SWOJE OOBJAWY DLA POROWNANIA DZIEKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy - najłatwiejsze do usłyszenia i odczucia:

 

- przy skręconej kierownicy podczas powolnego ruszania pukanie i delikatne przeskoki kierownicy podczas puknięć,

- pukanie i przeskoki kierownicy podczas pokonywania ostrych zakrętów na normalnej równej drodze,

- podczas ruszania na nierównościach,

 

Najlepiej zdiagnozować wg mnie to znaleźć jakieś pole - nieużytki tam gdzie można pojeździć samochodem i na skręconych kołach powoli jeździć (właśnie w takie miejsce zabrał mnie gość z serwisu) no i na takim polu bez problemu są słyszalne i wyczuwalne przeskoki.

 

Trochę już pojeździłem na zrobionej (wyregulowanej kierownicy) i uważam, że za mocno skręcili, gdyż samochód sam nie prostuje kół przy lekkim (naprawdę delikatnym) skręceniu, jedzie po prostu w nadanym już kierunku, a dawniej prostował koła, to mnie trochę przeszkadza, ale na razie pojeżdżę bo 500km jazdy nie daje mi argumentów. Może się trochę poluzuje i wtedy będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...