Gość Ryży Koń Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Hehehehehehe No ja na razie to widze więcej plusów...ale trzeba pamiętać żeby te plusy nie przesłoniły minusów Jak się zbiorę w sobie to strzelę większy elaborat..... A co do spalania to... trza umic jeździć i tyle. jak komuś kotłuje 15 litrów znaczy, że nie umi obsługiwać traktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy gordon Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ryzy, ale Ty zdaje sie latasz manualem?Wiec pomimo zes troche wczesniej zalowal ze automata nie bylo , to jednak manual ma ta zalete ze pali mniej.I znow jakis plus :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 No prawdę gadasz....... Ale z grubsza by mi wisiało spalanie jak bym miał automata. Tyle śmigam, że zużycie paliwa mi wisi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 jak komuś kotłuje 15 litrów znaczy, że nie umi obsługiwać traktora aha...nie wiedzialem...mistrzu... a co jak przy tej samej jezdzie palil 10 a teraz 13 od momentu wymiany silnika??? to ze malo pali to moze znaczyc tylko tyle ze prowadzacy jest piepszonym zawlidroga. jak chcesz troche miotnac 2t to nie ma bata spalanie wejdzie nawet jakbys byl ryzy btw jak bym duzo jezdzil to bym raczej zwlaszcza na spalanie zwracal uwage... ja wole pobrykac ale martwi mnie jak po jednym incydencie brykanie kosztuje mnie wiecej,,, wykrecilem na 100 po wawie niezy wynik ..palilem prawie tyle co reklamowany pezot ale jazda z a do b byla meka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 z tego co wyczytalem w SM ... i wlasnej interpretacji tego co tam wyczytac mozna ... wydaje mi sie ze to ile pali auto zalezy od sposobu jazdy ... tyle ze nie nalezy sie spodziewac efektow od razu ... w navarce jest inteligentny system wtrysku i turbo ... w SM pisze learn ... wiec z czasem system sam sie dostosowuje do sposobu jazdy i tak podaje fresh air i fuel ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 crensch, a może by tak resecik kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 robilem w mitsu to znany motyw ze stawiasz dwa did obok siebie i jeden zmulas wiec robisz reseta i go gonisz i juz nie jest zmulas:) po zmianie silnika niestety pali wiecej...baaa coraz wiecej a resetow to conajmniej 3 musialem robic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Panowie tonie PC żeby go resetować . Adaptować pod stopę to może się sterownik skrzyni A/T i to nie każdy. Tego typu jednostki mają z góry założone pewne parametry w mapach których nawet „fabrik tester” nie obskoczy, wszelkie zmiany między innymi w temacie paliwa można załatwić tylko po przez tzw. Chiptuning (na razie fizycznie nie możliwe do obejścia w sterowniku denso jaki jest w nawarze, niestety). Co do spalania to poszczególne egzemplarze mogą się różnic w jego zużyciu i jest to naturalne, jeżeli chodzi zaś o soft w sterowniku to większość producentów zmienia go w zależnie od wersji jak i rocznika danego modelu i często są to zmiany pozytywne. Pewnie navary z rocznika 07 będą coś więcej spalały i być może mogą być bardziej mulaste niż te bez normy EURO4. Dość skomplikowany system EGR jak i dopalacz sadzy mają na pewno wpływ na w/w parametry. Cóż ekologia nigdy nie będzie szła z ekonomią i powerem przynajmniej w dziedzinie jednostek spalinowych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy gordon Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 -choc pewnie gdy zjezdzasz na stacje,to serce troche boli co?Zwlaszcza ze podobno paliwo kosztuje juz ok 4,25!granda!Ito przed wiosennymi podwyzkami!Ja smigam automatem nawet w plaskaczu i bardzo sobie chwale.Na szczescie u "nas"paliwo tanie jak barszcz. :diabel2: [ Dodano: Czw 29 Mar, 2007 16:42 ] niewiem jak to sie stalo ale pisalem w innym temacie i to miala byc odp do ryzego ..dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Crensch nie jest ważne czy ci się wydaje, że szybko jedziesz ale czy szybko jedziesz. Mnie spalił 10l/100 przy jeździe z włączonym tempomatem. Wskazówka prędkościomierza stała na 140. Praktycznie od wjazdu na autostradę do samego wiednia nie musiałem zwalniać jakoś szczególnie. Mam wrażenie, że ostatni odcinek w Polsce mogła spalić więcej ale musze zatankować żeby się przekonać. Jak były mrozy to udało mi się raz zrobić 11,2 chyba ale nigdy więcej. i nie mówię tu o odczycie z kompa tylko o wyniku kalkulacji przy tankowaniu. I jeszcze co do stylu jazdy... zawalidrogą raczej nie jestem staram się po prostu jeździć płynnie. Pałowanie do odcięcia między jednym skrzyżowaniem a drugim mija się zupełnie z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Mnie spalił 10l/100 przy jeździe z włączonym tempomatem. Wskazówka prędkościomierza stała na 140. u mnie to jest 12 na a2 jak jade ebz tempomatu to lepiej to wychodzi Pałowanie do odcięcia między jednym skrzyżowaniem a drugim mija się zupełnie z celem.dziwnym nie jest. ale jedzic tak jak ja teraz (uwaazam coby sie turbinka za bardzo nie zalaczala) to pada pytanie po co mi te 150 koni wiecej...pewnie po takiej zmianie short engine'u to by sie przydalo poejchac na dostrojenie ale gwarancja tego nei robi a na zmiane softu po tym co mi sie zdarzylo to odwagi nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 -choc pewnie gdy zjezdzasz na stacje,to serce troche boli co?Zwlaszcza ze podobno paliwo kosztuje juz ok 4,25!granda!Ito przed wiosennymi podwyzkami!Ja smigam automatem nawet w plaskaczu i bardzo sobie chwale.Na szczescie u "nas"paliwo tanie jak barszcz. :diabel2: [dziwne Nie jest tak źle z cenami paliw. Wczoraj tankowałem na Shellu - 3,33 brutto ,ale jak sobie nasz ukochany Vat-cik odliczysz , to zaledwie - 2,73 zł. Da się wytrzymać i zawsze zostanie na :564: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 OT , No bo nasz miłościwie panujący Wielki Romek jest od edukacji - VAT czy Akcyza Nieuk jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy gordon Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 A' tomek i Tytus tez mieli przeboje z Romkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek 007 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 No, wczoraj odebrałem, hard topik i kuweta załozone, hak też pierwsza jazda super chodź trochę trzeba sie przyzwyczaić do bujania, dziwne uczucie, narazie docieramy jak napisano do 1600 km bez szaleństw, jest :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy gordon Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 No to gratulacje!Maciek007-czy masz ten hard top ktory zamiesciles na fotce?jaki jest w srodku-czy ma oswietlanie wew,uchylne szybki,tapicerka?(pytam o hard top oczywiscie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 A jakoś tak mi przyszło do głowy... No moja sztuka dalej jeździ i ma już 16500km. Wszystko działa. Mam zastrzeżenia do klimy. Sterownik jest jakis ... dziwny. W Octavii lepiej jest rozdzielany nawiew. Jak ustawię w Skodzie 22 stopnie to jest przyjemnie. W Navarze musze ustawić na 18 stopni a później po 30 minutach na 24 stopnie bo inaczej jest zimno. Trzeba się będzie przywyczaić. Teraz zbieram na nalewki w teren bo wybieram się do Bojanowa [ Dodano: Nie 06 Maj, 2007 12:43 ] No dopiszę coś niecoś. Może ktoś zauważy i temat podleci wyżej. Pisałem o sterowniku klimy, że jest marny..on jest po prostu beznadzieny. Przy ustawieniu na auto jest w samochodzie gorąco i choćby nie wime co to dmucha na "dwie kreski". Porażka. Poza tym jest dobrze. Ostatnio zrobiłem 2000km z przyczepą i nawet więcej nie spaliła. Cały czas 10l/100km pomimo włączonej klimy. Buda ARB sprawuje się super. Wyjazd do Bojanowa stoi pod znakiem zapytania ale może się uda dotrzeć na piątek rano. W samochodzie nic nie stuka, nie puka i nie trzeszczy. Stuknęło wczoraj 20kkm i GIT. Zbieram na zawieszenie.... seryjne jest kijowe, a później na zderzaki. Docelowo na Land Criusera 105 :D:D:D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.