Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moja Navara


Gość Ryży Koń
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ryży Koń

Hehehehehehe

No ja na razie to widze więcej plusów...ale trzeba pamiętać żeby te plusy nie przesłoniły minusów ;)

Jak się zbiorę w sobie to strzelę większy elaborat..... A co do spalania to... trza umic jeździć i tyle. jak komuś kotłuje 15 litrów znaczy, że nie umi obsługiwać traktora ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy gordon

Ryzy, ale Ty zdaje sie latasz manualem?Wiec pomimo zes troche wczesniej zalowal ze automata nie bylo , to jednak manual ma ta zalete ze pali mniej.I znow jakis plus :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak komuś kotłuje 15 litrów znaczy, że nie umi obsługiwać traktora

aha...nie wiedzialem...mistrzu...

a co jak przy tej samej jezdzie palil 10 a teraz 13 od momentu wymiany silnika???

to ze malo pali to moze znaczyc tylko tyle ze prowadzacy jest piepszonym zawlidroga.

jak chcesz troche miotnac 2t to nie ma bata spalanie wejdzie nawet jakbys byl ryzy :)

btw jak bym duzo jezdzil to bym raczej zwlaszcza na spalanie zwracal uwage...

ja wole pobrykac ale martwi mnie jak po jednym incydencie brykanie kosztuje mnie wiecej,,,

wykrecilem na 100 po wawie niezy wynik ..palilem prawie tyle co reklamowany pezot ale jazda z a do b byla meka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wyczytalem w SM ... i wlasnej interpretacji tego co tam wyczytac mozna ... wydaje mi sie ze to ile pali auto zalezy od sposobu jazdy ... tyle ze nie nalezy sie spodziewac efektow od razu ... w navarce jest inteligentny system wtrysku i turbo ... w SM pisze learn ... wiec z czasem system sam sie dostosowuje do sposobu jazdy i tak podaje fresh air i fuel ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem

w mitsu to znany motyw ze stawiasz dwa did obok siebie i jeden zmulas wiec robisz reseta i go gonisz i juz nie jest zmulas:)

po zmianie silnika niestety pali wiecej...baaa coraz wiecej a resetow to conajmniej 3 musialem robic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tonie PC żeby go resetować :D . Adaptować pod stopę to może się sterownik skrzyni A/T i to nie każdy. Tego typu jednostki mają z góry założone pewne parametry w mapach których nawet „fabrik tester” nie obskoczy, wszelkie zmiany między innymi w temacie paliwa można załatwić tylko po przez tzw. Chiptuning (na razie fizycznie nie możliwe do obejścia w sterowniku denso jaki jest w nawarze, niestety). Co do spalania to poszczególne egzemplarze mogą się różnic w jego zużyciu i jest to naturalne, jeżeli chodzi zaś o soft w sterowniku to większość producentów zmienia go w zależnie od wersji jak i rocznika danego modelu i często są to zmiany pozytywne. Pewnie navary z rocznika 07 będą coś więcej spalały i być może mogą być bardziej mulaste niż te bez normy EURO4. Dość skomplikowany system EGR jak i dopalacz sadzy mają na pewno wpływ na w/w parametry. Cóż ekologia nigdy nie będzie szła z ekonomią i powerem przynajmniej w dziedzinie jednostek spalinowych :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy gordon

-choc pewnie gdy zjezdzasz na stacje,to serce troche boli co?Zwlaszcza ze podobno paliwo kosztuje juz ok 4,25!granda!Ito przed wiosennymi podwyzkami!Ja smigam automatem nawet w plaskaczu i bardzo sobie chwale.Na szczescie u "nas"paliwo tanie jak barszcz. :diabel2:

 

[ Dodano: Czw 29 Mar, 2007 16:42 ]

niewiem jak to sie stalo ale pisalem w innym temacie i to miala byc odp do ryzego ..dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ryży Koń

Crensch nie jest ważne czy ci się wydaje, że szybko jedziesz ale czy szybko jedziesz. Mnie spalił 10l/100 przy jeździe z włączonym tempomatem. Wskazówka prędkościomierza stała na 140. Praktycznie od wjazdu na autostradę do samego wiednia nie musiałem zwalniać jakoś szczególnie. Mam wrażenie, że ostatni odcinek w Polsce mogła spalić więcej ale musze zatankować żeby się przekonać. Jak były mrozy to udało mi się raz zrobić 11,2 chyba ale nigdy więcej. i nie mówię tu o odczycie z kompa tylko o wyniku kalkulacji przy tankowaniu.

I jeszcze co do stylu jazdy... zawalidrogą raczej nie jestem staram się po prostu jeździć płynnie. Pałowanie do odcięcia między jednym skrzyżowaniem a drugim mija się zupełnie z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie spalił 10l/100 przy jeździe z włączonym tempomatem. Wskazówka prędkościomierza stała na 140.

u mnie to jest 12 na a2 jak jade ebz tempomatu to lepiej to wychodzi

Pałowanie do odcięcia między jednym skrzyżowaniem a drugim mija się zupełnie z celem.
dziwnym nie jest. ale jedzic tak jak ja teraz (uwaazam coby sie turbinka za bardzo nie zalaczala) to pada pytanie po co mi te 150 koni wiecej...

pewnie po takiej zmianie short engine'u to by sie przydalo poejchac na dostrojenie ale gwarancja tego nei robi a na zmiane softu po tym co mi sie zdarzylo to odwagi nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-choc pewnie gdy zjezdzasz na stacje,to serce troche boli co?Zwlaszcza ze podobno paliwo kosztuje juz ok 4,25!granda!Ito przed wiosennymi podwyzkami!Ja smigam automatem nawet w plaskaczu i bardzo sobie chwale.Na szczescie u "nas"paliwo tanie jak barszcz. :diabel2:

 

[dziwne

 

Nie jest tak źle z cenami paliw. Wczoraj tankowałem na Shellu - 3,33 brutto ,ale jak sobie nasz ukochany Vat-cik odliczysz , to zaledwie - 2,73 zł.

 

Da się wytrzymać i zawsze zostanie na :564:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT , No bo nasz miłościwie panujący Wielki Romek jest od edukacji - VAT czy Akcyza :D

 

Nieuk jeden :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek 007

No, wczoraj odebrałem, hard topik i kuweta załozone, hak też :D pierwsza jazda super chodź trochę trzeba sie przyzwyczaić do bujania, dziwne uczucie, narazie docieramy jak napisano do 1600 km bez szaleństw, jest :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy gordon

No to gratulacje!Maciek007-czy masz ten hard top ktory zamiesciles na fotce?jaki jest w srodku-czy ma oswietlanie wew,uchylne szybki,tapicerka?(pytam o hard top oczywiscie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Ryży Koń

A jakoś tak mi przyszło do głowy... No moja sztuka dalej jeździ i ma już 16500km. Wszystko działa. Mam zastrzeżenia do klimy. Sterownik jest jakis ... dziwny. W Octavii lepiej jest rozdzielany nawiew. Jak ustawię w Skodzie 22 stopnie to jest przyjemnie. W Navarze musze ustawić na 18 stopni a później po 30 minutach na 24 stopnie bo inaczej jest zimno. Trzeba się będzie przywyczaić.

Teraz zbieram na nalewki w teren bo wybieram się do Bojanowa :D

 

[ Dodano: Nie 06 Maj, 2007 12:43 ]

No dopiszę coś niecoś. Może ktoś zauważy i temat podleci wyżej. Pisałem o sterowniku klimy, że jest marny..on jest po prostu beznadzieny. Przy ustawieniu na auto jest w samochodzie gorąco i choćby nie wime co to dmucha na "dwie kreski". Porażka.

Poza tym jest dobrze.

Ostatnio zrobiłem 2000km z przyczepą i nawet więcej nie spaliła. Cały czas 10l/100km pomimo włączonej klimy.

Buda ARB sprawuje się super.

Wyjazd do Bojanowa stoi pod znakiem zapytania ale może się uda dotrzeć na piątek rano.

W samochodzie nic nie stuka, nie puka i nie trzeszczy. Stuknęło wczoraj 20kkm i GIT.

Zbieram na zawieszenie.... seryjne jest kijowe, a później na zderzaki.

Docelowo na Land Criusera 105 :D:D:D:D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...