Gość jacekzet2 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 hej mam almerkę z 2003 z kaseciakiem i zmieniarą pod siedzeniem i mam pyatnie czy da sie podłączyć telefon w jakis sposób do tego radia?? masz zmieniarkę - podaj jaki model i nazwę producenta - chcę dokupić zmieniarkę lecz jakiej firmy ? napiszcie jakiej firmy macie zmieniarkę (poszukam na allegro) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szmergiel Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 ok dziś zerknę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magol Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 czy może mi ktoś pomóc z płynną regulacją wycieraczek. U mnie jest taki problem Mam ALMERKE TINO z fabryczną płynną regulacją wycieraczek, co z tego jak ją włącze to wycieraczki się zatrzymują w połowie szyby, po chwili idą do końca i troche z powrotem i po kolejnej chwili znowu ruszają Czyli jeden cykl robią na trzy razy. Jest też fabryczna opcja jednego machnięcia wycier. przy dzwigni do góry,co z tego że jest ale muszę tą dzwignie trzymać aż wycieraczka powróci na swoje miejsce ,acha przy spryskiwaniu szyby też powinne wyc. działać ale nie zawsze to robią czy ktoś wie co jest nie tak lub zepsute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAX02 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 witam wszystkich klubowiczów tino,,mam podobny a nawet taki sam problem z wycieraczkami mojego autka.jeśli ktoś wie co można z tym zrobić ?to proszę o pomoc! [ Dodano: Wto 22 Kwi, 2008 19:27 ] nie wiem czy to turbo czy zwykły proszę o podpowiedz autko jest z 2001r .na obudowie plastikowej silnika jest napis NISSAN DI na obudowie silnika jest napis nissan,ma84kw.ale nie wiem czy ma turbinę,nie mogę dołączyć fotek bo admin nie udostępnił miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekzet2 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 zobaczcie jaka cenę kolo chce za instrukcje he he (masakra) http://www.allegro.pl/item348704635_nissan...obslugi_pl.html myślę że warto pisać o wyzyskiwaczach przypominam mogę wysłać instrukcje piszcie zawadajacek@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo333 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam TINOWICZÓW.Krótkie pytanko,czy ktoś się orientuje czy w 2,2 dci jest wyłącznik uderzeniowy.Jeśli tak to gdzie jest umieszczony?Z góry dzięki za info i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Areks1977 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 jacekzet2, witam jak możesz przeslij instrukcje do tino na adres swiatekarek@poczta.fm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oski 34 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Witam ! mam pytanko - mój Tino z silnikiem 2,2 Di z przebiegiem 75000 po zapaleniu gaśnie , ponownie pali za trzecim / czwartym razem . Co może być tego przyczyną ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 czy może mi ktoś pomóc z płynną regulacją wycieraczek. U mnie jest taki problem Mam ALMERKE TINO z fabryczną płynną regulacją wycieraczek, co z tego jak ją włącze to wycieraczki się zatrzymują w połowie szyby, po chwili idą do końca i troche z powrotem i po kolejnej chwili znowu ruszają Czyli jeden cykl robią na trzy razy. Jest też fabryczna opcja jednego machnięcia wycier. przy dzwigni do góry,co z tego że jest ale muszę tą dzwignie trzymać aż wycieraczka powróci na swoje miejsce ,acha przy spryskiwaniu szyby też powinne wyc. działać ale nie zawsze to robią czy ktoś wie co jest nie tak lub zepsute Miałem taki sam problem w poprzednim aucie. Kombinowałem na różne sposoby, wymieniałem regulator i nic nie pomagało. W końcu dobrałem się do silniczka i okazało się, że w jego środku jest taki niewielki bezpiecznik bimetalowy zapobiegający przegrzaniu i uszkodzeniu silnika. Wystarczyło trochę go podgiąć, oczyścić styki i gotowe. Dla pewności, że to wina silniczka, sprawdź czy dochodzi 12V do jego styków w momencie kiedy się zatnie wycieraczka. jeśli nie masz woltomierza, to może być jakaś dioda LED z szeregowo podłączonym opornikiem 1k. Zawsze można się pokusić o wymianę silniczka na nowy, ale to już są koszty. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magol Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Dziekuje picad będe próbował z tym silniczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapetinho Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witam wszystkich. od wczoraj jestem posiadaczem almery tino 2001r. 1.8 benzyna auto sprowadzone z włoch. 65 tys przebieg. Potrzebuje do niego intstrukcji obsługi po polsku czy mógłby mi ktoś przesłać na meila ?? jezeli ktos taka posiada ? w ogóle?... mapetinho@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Black Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Witam , czy ktoś z kolegów orientuje się może w którym miejscu jest zamontowany sygnał dżwiękowy w Almerze TINO . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominokd Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 czejść jestem nowym użytkownikiem Tino 2002 rok2,2 84kw Umnie też szwankowały wycieraczki i wczoraj je rozebrałem . Okazało się że urządzenie które porusza piórami jest zapieczone w środkowym sworzniu . Pryskałem przed rozkręceniem w 40 ale to nic nie dało .Trzeba odkręcić wycieraczki , zdemontować plastiki ,odkręcić silniczek i mamy wszystko na wierzchu Żeby je poruszyć musiałem użyć imadła i żabki tak ciężko chodziły i dlatego zatrzymywały się. Jeśli ktoś ma insrukcję obsługi w języku polskim prosił bym o przesłanie na dominokd@wp.pl z góry serdecznie dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek1941 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 PROSZE O PODESLANIE INSTRUKCJI OBSŁUGI PO POLSKU DO ALMERY TINO 2002 2,2DI NA MEILA RysiekTabor@interia.pl z gory dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dejski Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Witam forumowiczów Posiadam od kilku dni Almere Tino 2,2 DI z 2002. Tradycyjnie uprzejmie prosze o instrukcję obsługi: dejski@o2.pl Dzisiaj pierwszy raz jechałem po zmierzchu, no i dopiero zauważyłem że nie mam podświetlenia zegara i licznika. Pewnie jakaś żaróweczka ub dioda się spaliła - czy to mozna samemu naprawić? Niestety nie działa mi CD, płyty się nie wysuwają, ale płyta która jest w środku nawet czasami gra, może ktoś miał podobny problem - ile może kosztować naprawa? Brakuje mi tez rolety bagaznika, na allegro ceny sa wysokie: 370, 450 zł Do tej pory była kratka i auto było zarejestrowane na 4 osoby, ja chce na 5, licze ze wydziale komunikacji nie bedą robili problemów... A poza tym auto auto ma dobrą dynamikę i ładnie się prowadzi, jak narazie jestem zadowolony Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eliotddz Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam wszystkich Jestem nowy na forum. 2 tyg. temu kupiłem Nissana Almere Tino 2,2 di 16V z 2002 r. Jak do tej pory wszystko pięknie aż dzisiaj zauważyłem podczas jazdy że włączyła mi się lampka ostrzegawcza systemu kontroli silnika ( pomarańczowa ). Zapala się i świeci ciągle. Jest czym się martwić? Kurcze wydałem ostatnie grosze na to auto i boję się ze naprawa będzie słono kosztować Może to być spowodowane paskiem od alternatora który mi piszczy ( właśnie miałem wymieniać). Pomóżcie proszę Podpowiedźcie mi również jaki i ile oleju wlać do tego silnika ( dokładną nazwe ) bo już musze wymienić! Najlepiej jakis dobry i w miare tani Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam, Eliot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekzet2 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam wszystkich Jestem nowy na forum. 2 tyg. temu kupiłem Nissana Almere Tino 2,2 di 16V z 2002 r. Jak do tej pory wszystko pięknie aż dzisiaj zauważyłem podczas jazdy że włączyła mi się lampka ostrzegawcza systemu kontroli silnika ( pomarańczowa ). Zapala się i świeci ciągle. Jest czym się martwić? Kurcze wydałem ostatnie grosze na to auto i boję się ze naprawa będzie słono kosztować Może to być spowodowane paskiem od alternatora który mi piszczy ( właśnie miałem wymieniać). Pomóżcie proszę Podpowiedźcie mi również jaki i ile oleju wlać do tego silnika ( dokładną nazwe ) bo już musze wymienić! Najlepiej jakis dobry i w miare tani Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam, Eliot co do oleju polecam castrol 10w40 potrzeba 5,2 litra ( czyli kupić musisz 6 litrów) ja olej kupowałem na allegro:http://www.allegro.pl/item348092657_olej_castrol_magnatec_10w_40_diesel_niemiecki_.html co do kontrolki to udaj sie do mechaniora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oski 34 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Mam kłopot z almerką tino . Po zapaleniu gaśnie , na 90 % jest rozkodowany kluczyk ( NATS ) . Wie ktoś jak go zakodować ? słyszałem że trzeba 10 razy przekręcić kluczyk on-off on-off itd. wtedy ma tino mignąć 2 razy światłami przytrzymać górny przycisk pilota przez 15 sek. i w tym czasie 3 razy nacisnąć dolnym . Tylko jest to diesel i chyba przy czymś takim spalą się świece , a jak posiadacze tino wiedzą jedna sztuka kosztuje 100zł . Próbować ten sposób czy można zrobić coś innego ? a może to nie kluczyk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewas Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Witam, od tygodnia jestem posiadaczką Tino 2,2Di 2001r. tradycyjnie bardzo proszę szczęśliwych posiadaczy polskiej instrukcji o przeslanie na maila ewa2266@wp.pl. Z góry dziękuję P.S. Czy wasze Tino też głośno pracują? To jest mój pierwszy diesel i nie bardzo wiem czy to jest norma czy może wada tego samochodu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eliotddz Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 do ilu się kręci wasza Almera Tino? Ja mam 2,2 di 16V i max kręci mi się do 5000 obrotów a nie do 6000. Czy to źle? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 do ilu się kręci wasza Almera Tino? Ja mam 2,2 di 16V i max kręci mi się do 5000 obrotów a nie do 6000. Czy to źle? Pzdr. to straszne, tylko d 5 tys? :diabel: PS jaki jest sens krecić ten silnik do 6 tys obrotów? Co to daje? Większa moc? Lepsze wykorzystanie momentu? Nie sądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigdany4 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Znowu ten sam problem-Poszukuje polskiej instrukcji do Almery Tino 2.2DI z 2000 roku. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje. [ Dodano: Wto 13 Maj, 2008 17:02 ] i jeszcze jedno pytanie " na wyświetlaczu radia pojawia sie sygnał TRAFFIC INFO-wyczytałem że jest to odbiór jakiegoś komunikatu drogowego" ale co to jest konkretnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eliotddz Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 herson nie o to chodzi. Po prostu czasem świeci mi sie kontrolka silnika i nie wiem co jest tego skutkiem. znajomy mechanik mówi że może to być przyczyną ciśnienia w cylindrach albo uszkodzeniu jednego z nich. I na trójce kręci sie max do 5 tys. obrotów. Powiedziałem mu o tym to mówił że mam zjebane coś w silniku. Czy to prawda? Jak się u Was kręci? Mam się czym martwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oski 34 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 nie sądzę ... Mój tino 2.2 Di też wyżej nie kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzeka53 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Witam, ostatnio dawałem tylny zderzak do lakierowania po kolizji (almera Tino 2002r.) i spartaczyli mi mocowanie. Mam prośbę może mi ktoś podesłać fotkę jakimi wkrętami jest mocowany do belki (po podniesieniu klapy, prawy i lewy dolny róg). Z góry dzięki mój e-mail grzes44@interia.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.