Gość TINO 2,2Di Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 6,5 l/100km, pomimo większej pojemności. wydaje mi się że jest to bardzo spokojna jazda,mi wychodzi 6,3 po trasie -jazda średnio energiczna, po mieście jeżdżąc bardzo energicznie wychodzi prawie 9 jeśli chodzi o że silnik nie może wejść na obroty pomimo dodawania gazu do dechy? to moje zdanie jest takie że ten typ tak ma,też to wszystko przerabiałem zdaje się że many też o tym pisał,jedynie co pomoże to wizyta u tiunera pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Ciekowe kto z posiadaczy Tino coś "tuningował"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TINO 2,2Di Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 miałem tu na myśli siebie,wiem że wielu posiadaczy tino 2,2 di nażekało na brak przyspieszenia jak ja zresztą jak dla mnie chiptuning to podstawa dla tego silnika przy tej pojemności auto powinno przyspieszać jak należy,miałem doczynienia z mniejszymi dieslami,które miały podobne osiągi,przy poj 2,2 powinno to wyglądać lepiej a tak nie było, wgrałem nowego softa do komputera dopiero wtedy poczułem przyjemność z jazdy,turbina ciągnie już od niższych obr.a moment obrotowy wzrósł na tyle że do wyprzedzania nie potrzeba redukcji, jedynie co pomoże to wizyta u tiunera jast to moje zdanie które podtrzymuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Właśnie rozważam problem nowego softu do komputera. Jakie miałeś koszty całej operacji i jak to wpływa na żywotność silnika? Moje Tino, gdy silnik jest zimny to nic przyjemnego ale gdy strzałka temp. osiągnie stan średni to ho, ho, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TINO 2,2Di Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 dlaczego silniki dci po 2003 roku mają 135KM?? bo mają wgrany inny soft,wiadomo że są też inne zmiany ale soft jest największą . silnik pracuje tak samo dymi jak poprzednio myślę że nie wpływa na żywotność ja np. przed softem bardziej piłowałem silnik teraz spokojniejszą jazdą mam lepszy wynik dlatego tez spalanie na 100 sie nie zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweld Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Witam! Nie ma zgodności co do tego czy tino z silnikiem diesla ma łańcuch czy pasek zębaty w rozrządzie. Pomoc w rozstrzygnięciu sporu mile widziana. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Nie ma zgodności co do tego czy tino z silnikiem diesla ma łańcuch czy pasek zębaty w rozrządzie. Między wałem korbowym a pompą wtryskową - łańcuch. Między pompą a wałkami rozrządu - łańcuch. No i jeszcze trzeci, z tyłu głowicy, nad skrzynią co napędza pompę próżniową. W Tino mamy tylko jednego dizla YD22. I nie wiem kto na tym forum upiera się przy pasku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Witajcie użytkownicy Tino! Mam takie auto na oku, mam dwa pytania..... rdza w komorze silnika (tj. po bokach komory silnika przy mastyce) i masce przedniej od wewnątrz, oraz na luzie latający jak kij w przeręblu drążek zmiany biegów, podobno to normalne, co sądzicie? Chodzi o Tino 2001 1.8 Dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość art01 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Witam jestem nowy na forum i swiezym posiadaczem tino 2,2 di 2000r.Autko ok ,silnik faktycznie zamulony do 1700 obrotow ale u siebie obserwuje ciekawy objaw ,na calkowicie zimnym silniku samochod nie jest oczywiscie wyrywny ale chce jechac i sytuacja sie nie zmienia pomimo osiagniecia normalnej temperatury pracy problem sie ujawnia po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu wtedy juz praktycznie w ogule nie reaguje na gaz pomaga "przegazowka" i ewentualnie polsprzeglo .Sytuacja wraca do normy po calkowitym wystygnieciu silnika i tylko do pierwszego zgaszenia.Czy ktos ma jakas teorie?I oczywiscie klasyk nowego na forum jakakolwiek ksiazka ,instrukcja.Dzieki z gory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario00 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Witam Jestem nowy na tym forum,ale od jakiegoś czasu przyglądałem się jemu.Mam przyjemność ,,od niedawna,,jezdzić Almerą Tino 2.2 .Jazda bardzo przyjemna ,spalanie też nie najgorzej i ta duża szyba przednia, ale .No właśnie ,ale język niemiecki w moim Tino po prostu mnie osłabia i moje pytanie brzmi nastepująco :czy istnieje możliwość "wgrania" angielskiego oprogramowania ? i czy mozna w jakiś sposób urucchomić nawigacje na terenie naszego kraju.Proszę o odpowiedz. Z góry dziękuję. Mario00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Skorzystaj z wyszukiwarki bo gdzieś to widziałem na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario00 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Witam Dzięki Many informacje,ale niestety niewiele sie dowiedziałem.Wiem już,że nawigacja jest raczej nieosiągalna ,ale na temat języka menu nic:(.Jakby ktoś coś wiedział o nawigacji lub o zmianie jezyka to bardzo proszę o info. Pozdrawiam Mario00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robson32 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Koledzy poszukuję chłodnicy oleju do tino 2.2 di rok 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 poszukuję chłodnicy oleju do tino 2.2 di rok 2000 I wyniki poszukiwań - zero, czy ceny z kosmosu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyjka Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Jeśli chodzi o części to jest masakra - oryginalne w ASO drogie, zamienników brak, uzywek podobnie, a jeśli są to też ceny niezbyt przystępne. Ja od pół roku szukam halogenów do tino i nic. Oryginalne w ASO 900 zł - dziękuje. Felgi stalowe znalazłem też po jakims czasie - mogłem kupić nowe za 220 zł sztuka, ale znalazłem uzywki (jak nowe) za 50 zl od sztuki. Czemu tak tanio - "panie siedzi mi to już dwa lata wiec oddam za pół darmo" ;-). Ale to cena jaką się płaci za nietypowe auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkom Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Ja halogeny kupiłem po 300 zł sztuka. Kupiłem gazetę "Giełda sochodowa" i obdzwoniłem wszystkich i w końcu znalazłem. Przy okazji dowiedziałem się, że podobno pasują od Laguny II (nie sprawdzałem). Ale generalnie to kicha z częściami, trzeba dzwonić i pytać lub szukać na np.: www.adMoto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TINO 2,2Di Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Koledzy poszukuję chłodnicy oleju do tino 2.2 di rok 2000 jeśli chodzi ochłodnicę to jest ciężko,mają na allegro ale nie powystawiane,proponuję poszukać dowolnej części do tino i dzwonić z pytaniem o chłodniczkę,jak ja szukałem to gość w warszawie miał za 350zł :!: :!: -używka ja kupiłem coprawda z drugiego końca polski ale z przesyłką 90zł-jest różnica ps delikatna ta chłodniczka mi poszedła gdy wlałem zimnej wody do gorącego silnika-chciałem przepłukać układ i dorobiłem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robson32 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 dzieki, znalazłem używaną chłodniczke za dwie stówki...mam nadzieję, że będzie działać bez zarzutu, te chlodnice oleju to faktycznie jakaś felerna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Witajcie! Orientujecie sie czy można wyłączyć automatyczne ryglowanie drzwi w tino po włączeniu zapłonu? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratino Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witam Szanownych Klubowiczów! Odkąd znalazłem to forum wczoraj, nie schodzę ze strony szacunek wszystkim, którzy wnieśli swoją cenną wiedzę i doświadczenie nt. konstrukcji Nissana. Ja od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Tino 2,2TD 2002, właśnie przechodzę żmudną procedurę rejestracji pojazdu z zagranicy... Poza tym od 4 lat służy mi wiernie N15 sedan 1,4GX z 1999, którą niedługo wystawię na rynek wtórny. Chętnie podzielę sie wiedzą na temat Almerki oraz pokornie licze na canne informacje dotyczące Tino. Pierwsza kwestia, która mi sie nasunęła - mimo usilnych prób nie zlalazłem odpowiedzi, na kilkakrotnie stawiane pytanie: Dlaczego Tino 2,2 diesel mają mieć zalewany półsyntetyk - czy to zalecenie producenta, wymóg konstrukcji silnika czy ... może temat tabu :027: Proszę niech ktoś z Szanownych Użytkowników się wypowie w tej kwestii. pozdro z Centralnej Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bulbeusz Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witam serdecznie, cieszę się, że nie tylko ja się dziś witam Od tygodnia mam Almerę Tino i też przechodzi żmudną procedurę rejestracji, ale to nie jest mój pierwszy kontakt z Nissanem - od blisko 5 lat jeżdżę Primerą, która również niedługo wróci na rynek wtórny... Wcześniej byłem członkiem AC Nissan Clubu, ale tu skusił mnie wątek poświęcony Almerze Tino, więc dołączam do towarzystwa. Pozdrawiam wszystkich, Bulbeusz P.S. Bardzo proszę o instrukcję w wersji elektronicznej, bo moja tylko po włosku, więc obrazki sobie obejrzałem, ale jestem ciekaw, co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam ! Czy możecie podać namiary na firmę gdzie wgrywają soft oczywiście w miarę tanio.jest nas dwóch do roboty) A tak przy okazji mam tinę od roku 2.2 di z 2001 roku.I narazie wycieraczki poleciały kupiłem na allegro cały mechanizm za 250 pln i czujnik abs w tylnym kole sam zdiagnozowałem i naprawiłem bo mam taką książeczkę z almerą tino (po angielsku i niemiecku) serwisową gdzie jest wszystko napisanne jak co naprawić i rozebrać posparawdzać około 2000 stron wszystkie modele.Almera pali średnio 8 literów.W tej chwili coś zaczyna stukać na dziurach ale to chyba nie amorki lecz jakieś łączniki albo drążki bo takie dziwne stukanie(po roku jazdy na naszych drogach) i najgorsze trzęsie mi się kierownica to znaczy nie drży ale lekko lewo prawo jakby nierówne opony wszystko niby sprawdzili ale nie wiedzą co raz to jest raz nie może ktoś miał podobny problem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratino Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 kolego Wasylu, czy byłaby mozliwosc udostępnienia wersji ang. Twojej instrukcji do tino, jeśli masz w jakiejś kopiowalnej formie? Byłbym b. wdzięczny, bo dopiero zaczynam znajomość z tą maszyną :-) pozdrawiam z centr. Polski!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel260670 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Zglaszam sie do klubu TINO!!! Naprawde przeuroczy samochodzik!!! [ Dodano: Pią 28 Wrz, 2007 21:06 ] Witam wszystkich , chcialbym sie dowiedziec czegos na temat, mojego samochodu Tino v10 z 2001 roku 2,2DI na razie mam pierwszy problem z silniczkiem wycieraczek, chdzi mi na szybkim i bardzo szybkim biegu, ale na wolnym sie przycina, zasiegnelem porady elrktryka a on stwierzil ze silniczek jest do wymiany, pytanie: czy silniczek z nissana almery (nie miniwana) bedzie pasowala w tino? orginalny slono kosztuje :!!: a uzywany jest ciezko dostac(szukam juz tydzien :zly: ) wiem ze wszystkie sa, i tak boscha. BEDE WDZIECZNY ZA NEWSY :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Many Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 @Bulbeusz, podaj mi adres mailowy to Ci wyśle instrukcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.