Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[TINO] Nissan Almera Tino


Gość kwamar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Many wyślij mi również, proszę

 

 

[ Dodano: Sob 29 Wrz, 2007 12:26 ]

Many,

dzieki za szybkie przesłanie instrukcji!!

 

Powiedz jeszcze, który masz rocznik i na jakim oleju jeździsz - nie mogę uzyskać odpowiedzi, czy konieczny jest półsyntetyk, np. 10W40 jak u mnie, czy można sobie zalać rzadszym 5W40?

pozdrawiam

 

Do Wszystkich: czy posiadacie może instrukcje dla TINO bez panelu LCD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! :)

Mam do was takie techniczne pytanie :D, jak wymieniacie żarówki w prawej przedniej lampie? niestety przepaliła mi się ta od kierunkowskazu i za nic nie mogę tam ręki włożyć, gdyż przeszkadza rura wlewowa płynu do spryskiwaczy. Macie moze jakieś patenty?

Dziękuję i pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja również prosiłbym o przesłanie instrukcji do nissana almery tino (slawiusz14@op.pl) jestem użytkownikiem tego samochodu dopiero jeden dzień i chciałbym co nieco więcej o nim wiedzieć

 

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wymieniacie żarówki w prawej przedniej lampie? niestety przepaliła mi się ta od kierunkowskazu i za nic nie mogę tam ręki włożyć, gdyż przeszkadza rura wlewowa płynu do spryskiwaczy

Jeśli chodzi o N15, to aby ułatwić sobie dostęp do lampy możesz wyciągnąć rzeczony zbiornik spryskiwacza. Siedzi on w takim jakby zatrzasku od dołu.

Jeśli to tylko żarówka kierunkowskazu, wystarczy, że odkręcisz górny uchwyt małego klosza od kierunku i możesz wypchnąć cały klosz do przodu, jest mocowany tylko na 1 bolcu od środka. Tak będzie najszybciej z wymianą żarówki.

Powodzenia!

Jeśli w Tino to możesz wykręcić lejek od zbiorniczka spryskiwacza poprzez jego naciśnięcie

i obrócenie w lewo- właśnie to wyczytałem w instrukcji... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem Almery Tino 2.2D i właśnie sypnęła sie skrzynia biegów i mam pytanko czy pasuje skrzynia z jakiegoś innego modelu a jak tak to z jakiego z góry dziękuję za pomoc .mirko_78@tlen.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ! Od tygodnia jestem posiadaczem Almery Tino (czy szczęśliwym to się okaże :)) Wcześniej kilka lat ujeżdżałem punciaki i korzystałem z forum wielbicieli tego auta. Mama nadzieję że ten podkącik dotyczący Almery również będzie się rozrastał i każdy z nas dorzuci jakąś cegiełkę wiedzy i doświadczenia . Póki co to prośba standardowa do wszystkich posiadaczy polskiej instrukcji o przesłanie takowej na maila. Z góry dziękuje i pozdrawiam !!! maniek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ! Od tygodnia jestem posiadaczem Almery Tino (czy szczęśliwym to się okaże :)) Wcześniej kilka lat ujeżdżałem punciaki i korzystałem z forum wielbicieli tego auta. Mama nadzieję że ten podkącik dotyczący Almery również będzie się rozrastał i każdy z nas dorzuci jakąś cegiełkę wiedzy i doświadczenia . Póki co to prośba standardowa do wszystkich posiadaczy polskiej instrukcji o przesłanie takowej na maila. Z góry dziękuje i pozdrawiam !!! maniek

 

witaj kolego! :D ja też niedawno przesiadłem sie z punciaka na Tino :D ciekawe czy korzystaliśmy z tego samego forum punciakowego :D

 

[ Dodano: Pon 01 Paź, 2007 10:03 ]

jak wymieniacie żarówki w prawej przedniej lampie? niestety przepaliła mi się ta od kierunkowskazu i za nic nie mogę tam ręki włożyć, gdyż przeszkadza rura wlewowa płynu do spryskiwaczy

Jeśli chodzi o N15, to aby ułatwić sobie dostęp do lampy możesz wyciągnąć rzeczony zbiornik spryskiwacza. Siedzi on w takim jakby zatrzasku od dołu.

Jeśli to tylko żarówka kierunkowskazu, wystarczy, że odkręcisz górny uchwyt małego klosza od kierunku i możesz wypchnąć cały klosz do przodu, jest mocowany tylko na 1 bolcu od środka. Tak będzie najszybciej z wymianą żarówki.

Powodzenia!

Jeśli w Tino to możesz wykręcić lejek od zbiorniczka spryskiwacza poprzez jego naciśnięcie

i obrócenie w lewo- właśnie to wyczytałem w instrukcji... :|

 

Dziękuję za pomoc! :) jak zwykle wychodzi nie czytanie ksiażki obsługi :D, a co do wymiany żarówki.... kiedy pokiereszowałem sobie reke pchajac do żarówki, to mnie oświeciło że ta rura wlewowa musi sie wyjmować :D

 

[ Dodano: Pon 01 Paź, 2007 10:07 ]

Ja tak w kwestii organizacyjnej :)

Co prawda niedługo czynnie korzystam z naszego forum, ale widzę żę bardzo szybko rozrasta sie grono właścicieli Tino, moze istnieje jakaś możliwość utworzenia chociaż małego "podforum"? na forum almery odnośnie naszych autek? bo na dłuższą mete pisanie w jednym wątku będzie mało czytelne.

Dziękuję za uwagę :):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram przedmówcę, też jestem za działem dla Tino-ujeżdżaczy :-)

 

Mały update ode mnie w temacie: REJESTRACJA AUTA ORAZ UBEZPIECZENIE

do osób, które rejestrują auto sprowadzone po raz pierwszy - pamiętajcie o obowiązku ubezpieczenia OC w dniu rejestracji, jeśli chcecie pakiet OC+AC nie jest to możliwe z jednym wyjątkiem - firmy Liberty Direct, która zawrze z Wami umowę na pełen pakiet w dniu rejestracji ale o godzinie 23:59, (przy okazji stawki ma o 1/3 niższe przy porównywalnych rynkowych obwarowaniach)

zysk polega na tym, że w pakiecie ubezpieczenia są zazwyczaj dużo tańsze!!!

tyle ode mnie - dziś rejestracja a od jutra śmigam moją nową V10 :D i to na OC+AC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Tino mam od 10 dni i na razie jestem bardzo zadowolony. Przesiadłem się z Escorta więc różnicę odczułem :) Autko jeździło w Italii, a od czerwca w Polsce (zresztą były właściciel napisał 1 post na tym forum ;) Na razie zmieniłem opony (były w fatalnym stanie) i wyprałem tapicerkę :) Czeka mnie wymiana płynu hamulcowego, chłodniczego, klocków, łożyska w alternatorze i przedniej szyby (ktoś tak wycieraczkami pracował, że porysował na całej szerokości). Gdy pojadę do serwisu diesla, dowiem się co piszczy w silniku - ale wydaje mi się, że jest OK. Mam 114KM i po przeczytaniu Waszych opinii zacząłem myśleć o czipie.

 

A odnośnie rozrządu, to w tej instrukcji która krąży po forum, jest napisane że silnik benzynowy ma łańcuch, a diesel pasek zębaty - stąd chyba te niejasności. No ale chyba kolega B12 rozjaśnił sprawę.

 

A propos opon - na jakich jeździcie? Widziałem w instrukcji 3 możliwe rozmiary. Ja kupiłem auto na felgach R16 i były opony 205/55. Zastanawiam się teraz nad kupnem używanych felg R15 do opon 195/65. Co o tym myślicie? Lepiej zostawić większe felgi i bulić więcej (dużo więcej) za opony, czy kupić mniejsze felgi i tym samym kupować tańsze opony?

 

Pozdrawiam wszystkich i widzę, że nie tylko ja jestem z Łodzi :)

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy!!! Wielka prośba o instrukcję do Tino w języku polskim . Lubię poczytać gdzie co jest a po niemiecku ani w ząb . Jeżeli to duży plik to pokryje koszty wysyłki nagranej płyty pocztą + dorzucę na 4 paka żywca dla dobrej duszy która uczyni mi te grzeczność. Mogę też zrewanżować się odesłaniem wydrukowanej wersji. Pozdrawiam Tino -maniaków.

W sprawie wysyłki kontakt na gg lub email .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Tino mam od 10 dni i na razie jestem bardzo zadowolony. Przesiadłem się z Escorta więc różnicę odczułem :) Autko jeździło w Italii, a od czerwca w Polsce (zresztą były właściciel napisał 1 post na tym forum ;) Na razie zmieniłem opony (były w fatalnym stanie) i wyprałem tapicerkę :) Czeka mnie wymiana płynu hamulcowego, chłodniczego, klocków, łożyska w alternatorze i przedniej szyby (ktoś tak wycieraczkami pracował, że porysował na całej szerokości). Gdy pojadę do serwisu diesla, dowiem się co piszczy w silniku - ale wydaje mi się, że jest OK. Mam 114KM i po przeczytaniu Waszych opinii zacząłem myśleć o czipie.

 

A odnośnie rozrządu, to w tej instrukcji która krąży po forum, jest napisane że silnik benzynowy ma łańcuch, a diesel pasek zębaty - stąd chyba te niejasności. No ale chyba kolega B12 rozjaśnił sprawę.

 

A propos opon - na jakich jeździcie? Widziałem w instrukcji 3 możliwe rozmiary. Ja kupiłem auto na felgach R16 i były opony 205/55. Zastanawiam się teraz nad kupnem używanych felg R15 do opon 195/65. Co o tym myślicie? Lepiej zostawić większe felgi i bulić więcej (dużo więcej) za opony, czy kupić mniejsze felgi i tym samym kupować tańsze opony?

 

Pozdrawiam wszystkich i widzę, że nie tylko ja jestem z Łodzi :)

 

 

Adam

 

co do felg, ja kupiłem Tino na oryginalnych 15 i powiem że jeżeli chodzi o wyglad to są trochę za małe do tego auta, dlatego 15 zostają na zime, i mam już 16 właśnie z oponami 205/55 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o felgi stalowe 15 - ta ja takich szukałem 5 miesiecy - rozstaw śrób jest nietypowy i mało jest tego na rynku. Ale gdy już znalazlem do gość pucił je w okazyjnej cenie bo już mu długo zalegały. Na lato mam orginalne alusy 16, a w zimie bede śmigał na 195/65/15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 zostają na zime, i mam już 16 właśnie z oponami 205/55

 

Zgadzam sie z przedmówcami,

czy macie jakieś doświadczenia z markami opon na lato oraz zimę?

Ja do tej pory w N15 jeżdziłem na Kleber Dynaxer2, ale słyszałem, ze w rozmiarze dla V10 moga okazać się za głośne. Z zimowych w N15 byłem bardzo zadowolony z Frigo2.

 

W Tino mam odpowiednio jakieś Dunlopy, ale są zjeżdżone, więc na wiosnę czeka mnie wybór nowych, zimówki odziedziczyłem w dobrym stanie razem z felgami 15" więc pewnie jeszcze pojeżdżę.

Macie jakieś własne doświadczenia?

pozdrawiam :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o felgi stalowe 15 - ta ja takich szukałem 5 miesiecy - rozstaw śrób jest nietypowy i mało jest tego na rynku. Ale gdy już znalazlem do gość pucił je w okazyjnej cenie bo już mu długo zalegały. Na lato mam orginalne alusy 16, a w zimie bede śmigał na 195/65/15.

 

pamiętasz może jakie ET mają oryginalne 16 z tino? bo ja kupiłem co prawda z Primery, ale z wygladu są identyczne

 

[ Dodano: Czw 04 Paź, 2007 15:37 ]

15 zostają na zime, i mam już 16 właśnie z oponami 205/55

 

Zgadzam sie z przedmówcami,

czy macie jakieś doświadczenia z markami opon na lato oraz zimę?

Ja do tej pory w N15 jeżdziłem na Kleber Dynaxer2, ale słyszałem, ze w rozmiarze dla V10 moga okazać się za głośne. Z zimowych w N15 byłem bardzo zadowolony z Frigo2.

 

W Tino mam odpowiednio jakieś Dunlopy, ale są zjeżdżone, więc na wiosnę czeka mnie wybór nowych, zimówki odziedziczyłem w dobrym stanie razem z felgami 15" więc pewnie jeszcze pojeżdżę.

Macie jakieś własne doświadczenia?

pozdrawiam :one:

 

o, dobre pytanie, na wiosnę też mnie czeka zakup nowych 16 do Tiniaka :) chyba będę celował z toyo CF1, bardzo dobre i niedrogie oponki :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest serdeczna prośba do administratora i moderatorów o rozważenie możliwości utworzenia poddziału o TINO. Bo tak troszkę bez sensu piszemy w jednym temacie o wszystkim. Jest coraz wiecej wypowiedzi i wątków/ 7500 wyświetleń/. Mam wrażenie,że auto coraz popularniejsze. Kto żyw niech poprze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest serdeczna prośba do administratora i moderatorów o rozważenie możliwości utworzenia poddziału o TINO. Bo tak troszkę bez sensu piszemy w jednym temacie o wszystkim. Jest coraz wiecej wypowiedzi i wątków/ 7500 wyświetleń/. Mam wrażenie,że auto coraz popularniejsze. Kto żyw niech poprze.

 

:one: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...