Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[TINO] Nissan Almera Tino


Gość kwamar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W weekend odkrecilem fotele, rozebrałem podłoge i boki.

Wszystko czyste i suche, jedynie tradycyjnie na blachach niezabezpieczonych (niepomalowanych) pod fotelami drobne slady rdzy (ale nie wielkie bo i tam wilgoci nie ma).

Celem bylo:

-pomalowanie łap trzymajacych fotele co wykonałem

-sprawdzenie czy mozna bardziej napiąć pasy bezpieczeństwa lub je nasmarować (otóż nei jest to możliwe -są nierozbieralne)

-zakonserwowanie podwozia z góry (zrobione ale nie było większej potrzeby)

-posprzątanie i odkurzenie bo był dobry dostęp

Przy okazji stwerdziłem że pod fotelami przednimi jest sporo miejsca którego nie da się wykorzystać (z reszta nie ma potrzeby ponieważ auto ma i tak sporo schowków).

 

[ Dodano: Wto 30 Cze, 2009 08:25 ]

Zauważylem ponadto w swoim aucie że pokrętło regulacji nawiewu nie zawsze dokładnie sutawi nadmuch na to co ja sobie zażyczę.

Mieliście taki przypadek?

Stad może byc problem że nadmuch ustawiony tylko na szybę jest częsciowo skierowany takze na nogi.

 

[ Dodano: Wto 30 Cze, 2009 08:26 ]

... to dotyczy zaparowywania przedniej szyby.

A jeżeli o tym już mowa to gdzies wyczytałem żeby wietrzyć auto -zwłascza w zimie lub połozyc luzem zierna ryżu do pochaniania wigoci wewnatrz pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jaworek

Jeżeli chodzi o parowanie przedniej szyby, to przy okazji grzebania przy mechanizmie wycieraczek stwierdziłem zatkany otwór, którym odprowadzana jest woda z wnęki podszybia. Po wyczyszczeniu nie mam już problemu parowania szyby, a i zapachu wilgoci nie czuć po uruchomieniu nawiewu.

 

Do rozważenia przy okazji innej roboty, lub w chwili wolnego czasu.

 

Wszystkim, którzy udają się na urlop życzę przede wszystkim dobrej pogody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o parowanie przedniej szyby, to przy okazji grzebania przy mechanizmie wycieraczek stwierdziłem zatkany otwór, którym odprowadzana jest woda z wnęki podszybia. Po wyczyszczeniu nie mam już problemu parowania szyby, a i zapachu wilgoci nie czuć po uruchomieniu nawiewu.

 

Podszybie i mechanizm wycieraczek jest jakby ... na zewnatrz z kanlikiem odprowadzania wody.

I jak to sie ma do parowania wewnatrz pojazdu? Nie rozumiem?

Mechanim wycieraczek akuratnie rozbieralem ale zauwazylem tam przewodow do nawiewu szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........."Zauważylem ponadto w swoim aucie że pokrętło regulacji nawiewu nie zawsze dokładnie sutawi nadmuch na to co ja sobie zażyczę.

Mieliście taki przypadek?

Stad może byc problem że nadmuch ustawiony tylko na szybę jest częsciowo skierowany takze na nogi. "

 

 

Wynika z tego Tolo że masz nie do końca dobrze ustawioną linkę w tym mechaniźmie z gałeczkami do regulacji (jest zatrzaśnięta z lekkim przesunięciem, albo ci tam pęka :zly: ) jak ja naprawialem u siebie to tak zrobiłem i niestety musiałem z powrotem rozbierać (naszczęście byłe mw polowie roboty) a chciałem dzięki temu uzyskać mniejsze wysuniecie linki aby się nie załamała tym razem ta (zresztą plasticzki w tym mechanizmie sa już mocno zmeczone unas i dobrze że te czarne zatrzaski mocno trzymają bo był by ból)

 

Przestawioną linkę zostawilem natomiast w pokrętle od ciepla ok 1 cm (mniej się wysuwa z pancerza to może dłużej wytrzyma) nie kupowałem nowej tylko wyprostowałem starą bo dało radę.

I w związku z tym cieplo na maxa mam już w polowie czerwonej skali- dalej nie wolno kręcić !!! :diabel: bo oczywiście się załamuje linka :kosci: a z zimnem jest normalnie bo tam jest taki moment przeskoku i jak już załapie zimno to jest ok ale zapewne jeszcze gdyby nie opór to by przekręcil dalej chociaż nie ma takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........."Zauważylem ponadto w swoim aucie że pokrętło regulacji nawiewu nie zawsze dokładnie sutawi nadmuch na to co ja sobie zażyczę.

Mieliście taki przypadek?

Stad może byc problem że nadmuch ustawiony tylko na szybę jest częsciowo skierowany takze na nogi. "

 

Wynika z tego Tolo że masz nie do końca dobrze ustawioną linkę w tym mechaniźmie z gałeczkami do regulacji (jest zatrzaśnięta z lekkim przesunięciem, albo ci tam pęka :zly: ) jak ja naprawialem u siebie to tak zrobiłem i niestety musiałem z powrotem rozbierać (naszczęście byłe mw polowie roboty) a chciałem dzięki temu uzyskać mniejsze wysuniecie linki aby się nie załamała tym razem ta (zresztą plasticzki w tym mechanizmie sa już mocno zmeczone unas i dobrze że te czarne zatrzaski mocno trzymają bo był by ból)

 

Czyli co proponujesz? Demontaz poki wczesniej, czy czas nie ma tu znaczenia?

Mozesz przypomniec jak sie do tego rozebrania zabrac?

 

[ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 09:31 ]

Witam.

Czy ktoś wie ile kosztują łożyska skrzyni biegów do almery tino 2,2 di bo mam do wymiany cztery i boję się że tego nie udźwignę.

 

Łozyska są raczej standaryzowane i nie powinny kosztowac wiele -max 200zl (na oko)

Gorzej z rozbieraniem i ich wymiana -ale jak posiada sie auto za kilkadziesiat tys zl to chyba naprawa raz na kilka lat za 1000zl nie powinna byc wielkim obciazeniem.

Gorzej gdyby to dzialo sie czesciej.

Moze to co napisalem nie pociesza Cie ale bezawaryjna to moze byc tylko hulajnoga, a tani w naprawie np maluch albo Tico (rozrzad Gates'a 60zł).

 

[ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 09:35 ]

W pliku serwisowym (np mt_5mt.pdf) widze tam mnostwo elementów, ale sam nie wiem jak na podstawie rysunku wskazac numer czesci (tutaj łozysk).

Tymnajlepiej jak zajmie sie firma kompleksowo (chyba z Siedlec ktos tutaj zachwalal).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość flyingpio

witam wszdzystkich Tinowiczów

zakupiłem autko w zeszłym roku i jeżdziło bez problemowo do tej pory

aż staneło mi 80 km od domu silnik odpalał i po 5s gasł

teraz doszedłem że jak odepnę przepływomież to odpala i nawet chodzi co przwda 2500 obrotów ale działa ,chyba mam walniętą przepływkę

czy ktoś mierzył kiedyś napięcia wyjściowe na przewodach może ktoś podać przwidłowe?

a i jeszcze jedno na wierzchu przepływki zamontowana jest jakaś dioda ma oporność 1280 om i to w obie strony czy to prawidłowe

może tylko ją trzeba by wymienić tylko że tam nie ma żadnej polaryzacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcin1977

Witam Wszystkich,

 

Od trzech tygodni jestem posiadaczem Tino 1.8. Jak narazie zadowolonym posiadaczem :)

 

Ale żeby nie było słodko, czy ktoś może mi wytłumaczyć, albo podesłać zdjęcia, jak wyjąć lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyły. Próbowałem, ale albo potrzeba sposobu albo siły. Trochę się obawiam bo jedna lampa jest już chyba uszkodzona i muszę ją dobrze docisnąć, żeby się trzymała. Instrukcja jest raczej skąpa w opisie.

 

Dzięki i pozdrawiam,

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benio36

Witam.Zabrałem się do wymiany filtra kabinowego i na starym nie było żadnych oznaczeń o sposobie montażu a na nowym jest narysowana strzałka z boku filtra i teraz nie wiem jak założyć ten nowy czy strzałką do góry czy w dół w kierunku wiatraka.Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zabrałem się do wymiany filtra kabinowego i na starym nie było żadnych oznaczeń o sposobie montażu a na nowym jest narysowana strzałka z boku filtra i teraz nie wiem jak założyć ten nowy czy strzałką do góry czy w dół w kierunku wiatraka.Będę wdzięczny za pomoc.

Ja też ostatnio wymieniałem i z tego co pamiętam na starym była strzałka i pisało"UP"(góra)

i tak samo zamontowałem nowy. aprpopos w nowym filtrze powinna być instrukcja

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benio36
Witam.Zabrałem się do wymiany filtra kabinowego i na starym nie było żadnych oznaczeń o sposobie montażu a na nowym jest narysowana strzałka z boku filtra i teraz nie wiem jak założyć ten nowy czy strzałką do góry czy w dół w kierunku wiatraka.Będę wdzięczny za pomoc.

Ja też ostatnio wymieniałem i z tego co pamiętam na starym była strzałka i pisało"UP"(góra)

i tak samo zamontowałem nowy. aprpopos w nowym filtrze powinna być instrukcja

Pozdrawiam ;)

 

I w tym problem,że nie ma instrukcji i jest tylko strzałka bez opisu.Na stronie Filtrona jest jest instrukcja montażu z fotkami i tam filtr jest zakładany strzałką w dół,teraz zgłupiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grzeniu

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy z uwagi na zakup Nissana Almery Tino 2,2 di, który niestety jest uszkodzony.( do tej pory poruszałem się tylko Hondami Accord kolejnych generacji) I tutaj pojawił się problem... Czy wie ktoś może czy do tego autka można zastosować jakieś zamienniki halogenów, albo czy przypadkiem nie można zastosować halogenu z innej marki. Poszukuję halogenu lewy przód. Z góry dziękuję za ewentualne informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak co do filtra to z całym przekonaniem twierdzę że :

a) jeśli jest opis "UP"+ ↑ to dajemy Up oczywiście do góry ale zazwyczaj jest tylko strzałka

B) jeśli jest sama strzłka ↑ to doczytałem, dzwoniłem do Filtrona to należy ją dać tak aby była "zgodna ze strumieniem" przepływającego powietrza czyli w tym przypadku w Tince powinna być w dół

 

Marcin1977

Żarówkę od rejestracji podważa się z wyczuciem (sam to ostatnio robiłem) i tak jest w instrukcji ale potrzeba chudziutki płaski wkrętak i trochę dedukcji generalnie wciskamy wkrętak od środka, osi autka (pamiętaj klosz + oprawka czarna nie samo szkło!!!) pójdzie ci raczej łatwo lepsze jajo jest z dostaniem się do samej żarówki niby w instrukcji coś tam jest ale dowcip polega na tym że "fajeczka,kolanko" które idzie z kablami do oprawki ma być do wyciągnięcia żaróweczki UWAGA pod kątem ok 40-45 stopni do oprawki. Inaczej nie ma szans a kombinowałem z 10 minut :kosci: dopiero jak wyłuskałem taka izolacyjną gumkę zrobił sie lekki luz i odkryłem ten patent. A człowiek dosłownie chce to urwać bo zazwyczaj (przynajmniej ja) przekręcam o 90 stopni lub próbuje wykręcać a tu nic :diabel: Jak potrzebujesz instrukcję to daj maila na PW mamy tu tą z modelu 2003↑ ale zawsze coś.

 

Tolo jak masz chwilke czasu to rozbieraj może teraz może uratujesz. Ja całość posklejałem poxipolkiem, kropelką i zdrutowałem troszkę zanim całkiem spęka. Oglądaj uważnie znajdziesz zapewne sporo mikro pęknieć ja je przytopiłem jakąś kropelką. Parę fotek z rozbiórki (zresztą moich) jest na stronie Roba. Generalnie robota wredna na ostatnim etapie pamiętaj o śrubkach w tunelu środkowym (w tym małym dołeczku przed uchwytami na kubki po czarną gumką ozdobną) bo inaczej nie wyjmiesz kolumny pionowej (tej poniżej pokręteł) no i sobie zapamiętaj gdzie były śrubki :036: mi niestety jedna została bo mnie gonił czas. Może być tak że Ci nic nie pęka tylko się przesunął pancerz w zatrzasku?

 

Uff.. :030:

 

[ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 23:06 ]

A więc tak co do filtra to z całym przekonaniem twierdzę że :

a) jeśli jest opis "UP"+ ↑ to dajemy Up oczywiście do góry ale zazwyczaj jest tylko strzałka

B) jeśli jest sama strzłka ↑ to doczytałem, dzwoniłem do Filtrona to należy ją dać tak aby była "zgodna ze strumieniem" przepływającego powietrza czyli w tym przypadku w Tince powinna być w dół

 

Marcin1977

Żarówkę od rejestracji podważa się z wyczuciem (sam to ostatnio robiłem) i tak jest w instrukcji ale potrzeba chudziutki płaski wkrętak i trochę dedukcji generalnie wciskamy wkrętak od środka, osi autka (pamiętaj klosz + oprawka czarna nie samo szkło!!!) pójdzie ci raczej łatwo lepsze jajo jest z dostaniem się do samej żarówki niby w instrukcji coś tam jest ale dowcip polega na tym że "fajeczka,kolanko" które idzie z kablami do oprawki ma być do wyciągnięcia żaróweczki UWAGA pod kątem ok 40-45 stopni do oprawki. Inaczej nie ma szans a kombinowałem z 10 minut :kosci: dopiero jak wyłuskałem taka izolacyjną gumkę zrobił sie lekki luz i odkryłem ten patent. A człowiek dosłownie chce to urwać bo zazwyczaj (przynajmniej ja) przekręcam o 90 stopni lub próbuje wykręcać a tu nic :diabel: Jak potrzebujesz instrukcję to daj maila na PW mamy tu tą z modelu 2003↑ ale zawsze coś.

 

Tolo jak masz chwilke czasu to rozbieraj może teraz może uratujesz. Ja całość posklejałem poxipolkiem, kropelką i zdrutowałem troszkę zanim całkiem spęka. Oglądaj uważnie znajdziesz zapewne sporo mikro pęknieć ja je przytopiłem jakąś kropelką. Parę fotek z rozbiórki (zresztą moich) jest na stronie Roba. Generalnie robota wredna na ostatnim etapie pamiętaj o śrubkach w tunelu środkowym (w tym małym dołeczku przed uchwytami na kubki po czarną gumką ozdobną) bo inaczej nie wyjmiesz kolumny pionowej (tej poniżej pokręteł) no i sobie zapamiętaj gdzie były śrubki :036: mi niestety jedna została bo mnie gonił czas. Może być tak że Ci nic nie pęka tylko się przesunął pancerz w zatrzasku?

 

Uff.. :030:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość benio36
A więc tak co do filtra to z całym przekonaniem twierdzę że :

a) jeśli jest opis "UP"+ ↑ to dajemy Up oczywiście do góry ale zazwyczaj jest tylko strzałka

B) jeśli jest sama strzłka ↑ to doczytałem, dzwoniłem do Filtrona to należy ją dać tak aby była "zgodna ze strumieniem" przepływającego powietrza czyli w tym przypadku w Tince powinna być w dół

 

I teraz jestem w "domu".Wielkie dzięki.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszdzystkich Tinowiczów

zakupiłem autko w zeszłym roku i jeżdziło bez problemowo do tej pory

aż staneło mi 80 km od domu silnik odpalał i po 5s gasł

teraz doszedłem że jak odepnę przepływomież to odpala i nawet chodzi co przwda 2500 obrotów ale działa ,chyba mam walniętą przepływkę

czy ktoś mierzył kiedyś napięcia wyjściowe na przewodach może ktoś podać przwidłowe?

a i jeszcze jedno na wierzchu przepływki zamontowana jest jakaś dioda ma oporność 1280 om i to w obie strony czy to prawidłowe

może tylko ją trzeba by wymienić tylko że tam nie ma żadnej polaryzacji

 

Napiecia byly podawane wczesniej w tym poscie (cofnij sie i przegladaj) -od ok 1,4V na postoju do 4V przy wysokich obrotach jak dobrze pamietam.

U mnie nie zauwazylem zadnej diody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość flyingpio

no to mam przepływkę walniętą bo ma tylko 1V i nic się nie zmienia

a ta dioda to czujnik temperatury powietrza dolotowego( też na forum znalazłem)

mój wkład przepływomieża taki ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, zapomniałem w ogóle o temacie bo nie przyszła mi odpowiedź. OT Dlaczego odpowiedzi przychodzą mi tylko na gg a nigdy na email? EOT

 

Mam mały problem. Wczoraj coś mi rozładowało akumulator. Wróciłem z pracy skuterem i okazało się, że aku ma 4,3V więc na noc zostawiłem pod prostownikiem. Rano idę do pracy, skuter zostawiłem bo lało jak z cebra, przekręcam stacyjkę w Tino, rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Po kilku próbach uruchomienia silnika zauważyłem, że w ogóle nie zapala się kontrolka immobiliser'a :] I teraz nie wiem czy to normalne, że przez ten spadek napięcia wyprogramował się immobiliser? I dlaczego w ogóle nie świeci kontrolka?

Po powrocie z pracy spróbuję jeszcze z drugim kluczykiem bo rano nie miałem już czasu i ściągnąłem jakąś instrukcję dotyczącą obsługi immobiliser'a:

- Rozmieszczenie systemu diód LED nad tablicą przyrządów albo prędkościomierzem

- System zostaje uaktywniony po wyłączeniu zapłonu

- Jeżeli silnik nie uruchamia się, wykonać czynności:

--- Usunąć wszelkie zakłócenia sygnału z pierścienia kluczyka

--- Włączyć zapłon na ok. 5 sekund

--- Wyłączyć zapłon

--- Odczekać ok. 10 sekund

--- Włączyć zapłon na ok. 5 sekund

--- Wyłączyć zapłon

--- Odczekać ok. 10 sekund

--- Uruchomić silnik

 

Czy ktoś z Was programował kiedyś immobiliser i czy ww. metoda jest poprawna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mam przepływkę walniętą bo ma tylko 1V i nic się nie zmienia

a ta dioda to czujnik temperatury powietrza dolotowego( też na forum znalazłem)

mój wkład przepływomieża taki ma

Na stronie rob'a jest zamieszczona fotka mojego przeplywomierza wraz ze schematem. MOzesz zerknac.

 

[ Dodano: Sro 08 Lip, 2009 13:38 ]

Witam Wszystkich,

 

Ale żeby nie było słodko, czy ktoś może mi wytłumaczyć, albo podesłać zdjęcia, jak wyjąć lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyły. Próbowałem, ale albo potrzeba sposobu albo siły. Trochę się obawiam bo jedna lampa jest już chyba uszkodzona i muszę ją dobrze docisnąć, żeby się trzymała. Instrukcja jest raczej skąpa w opisie.

Marcin

 

Mam fotke lampki oswietlenia tabl. rejestracyjnej.

Jak potrzeujesz jeszcze to pisz na mojego maila -wysle.

 

[ Dodano: Sro 08 Lip, 2009 13:42 ]

Wypolerowalem reflektory w swojej Tince pasta TEMPO z srednim efektem ale czas okolo 20minut.

Ogolnie z daleka sa ladne ale z bliska widac ze sa one pokryte jakby jakas powłoką ktora trudno dopolerowac. Nie stosowałem matowienia.

Niestety nie umiem tutaj wstawiac fotki, bo chyba wymagany jest hosting na innym serwerze.

 

Zielona pasta polerska do metalu jest mało skuteczna (chyba zbyt malo ziarnista).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link masz pod każdym postem rob'a.

 

Poradziłem sobie z immobiliser'em. Kolesie z warsztatu kazali mi przyciągnąć auto, winny miał być nawet czujnik położenia wału, układ rozrządu lub uszkodzony sterownik immobiliser'a :029: Ostatecznie udało mi się znaleźć przyczynę samemu w kilkanaście minut. Kurna, gdyby człowiek sam się nie znał na autach i nie szukał przyczyny taka drobna pierdółka mogła się skończyć wymianą części nawet za kilka tys. zł :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety Czmiel_t tacy są mechanicy - wymieniacze ich to nie kosztuje a jak po weymianie okaże się że to nie to to pada hasło w stylu: " to też było zużyte, autko ma swoje lata i to leci kompleksowo :kosci: " itp Ja ze względu na elektronikę odpuściłem sobie przepiekną Lagunę II kombi w kolorze czerwony metalik.Ma ona tak złą opinię że się wystraszyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj linka do tej stronki rob`a bo nie mogę nic wygooglać

 

Link do strony Tino stworzonej przez ROb'a

http://rob083.fm.interia.pl/

 

[ Dodano: Czw 09 Lip, 2009 14:58 ]

No niestety Czmiel_t tacy są mechanicy - wymieniacze ich to nie kosztuje a jak po weymianie okaże się że to nie to to pada hasło w stylu: " to też było zużyte, autko ma swoje lata i to leci kompleksowo :kosci: " itp Ja ze względu na elektronikę odpuściłem sobie przepiekną Lagunę II kombi w kolorze czerwony metalik.Ma ona tak złą opinię że się wystraszyłem.

 

Dlatego boje sie francuzow jak ognia -jestem elektronikiem i moze stad swieaomosc co tam sei znajduje i jak naprawia (modułami) odstrasza mnie całkowicie.

Aczkolwiek w Tino -zwlaszcza z komputerem- tez nie ma jej mało ale jest w wykonaniu japonskim czyli mniej zawodnym i pozbawionym w dalszym ciagu takich "udogodnien" jak karta startowa i przycisk rozruchowy -prawie jak w samolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcin1977

Witam,

 

Tolo74, dzięki wielkie. Udałomi się lampi wymontować i wymienić żarówki :) . Niestety prawa lampka siedziała sztywno, a teraz ma lekkie luzy. Muszę, na spokojnie wymontować je i popatrzeć, jak je zaczepić co by było po staremu.

 

Widzę, że zeszło na tematy elektryki i elektroniki w naszych autach :), ja sobie chwalę mój rocznik, bo klima manualna, i w ogóle mało elektroniki :) w porównaniu do roczników po 2003.

BTW, czy komputer pokładowy był montowany w Tino przed 07.2003 ? Mój nie ma :( więc nie mam informacji na temat spalania itp. wróciłem do metody ilość wlanego paliwa, kilometry przejechane i mamy średnie zużycie :). Szwagier ma też Tino (bliźniak do mojego) tylko 2.2 DCi rok 2000, ma nawet Webasto, ale komputera nie ma. Moja oryginalna książka nie wspomina nic o komputerze pokładowym nawet jako opcji.

 

No i żaróweczek ciąg dalszy tym razem czeka mnie wymiana, żarówki w desce rozdzielczej. Przepalona jest ta pod zegarem :(.

 

Co do kloszy lamp przednich, czy wasze też są tak porysowane? czy to normalne?

Moje wyglądają jakby przeszły przez jakiś gęsty busz !

 

Pozdrawiam,

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość flyingpio

dziś wstawiłem nową przepływkę i wszystko śmiga !!!

miałem jednak ją uszkodzoną, a najbardziej mnie dziwi możliwość uszkodzenia przepływki,

wciśnięciem pedału gazu do dechy w czasie jazdy, bo wtedy musiała walnąć i to tak że auto nie dawało się uruchomić!!

teraz położę sobie "cegłę" pod pedał gazu a nie na he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...