Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[TINO] Nissan Almera Tino


Gość kwamar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytałem o szybę w jednym zakładzie,nie usuwają takich uszkodzeń .Cena nowej szyby 375+130 montaż.Więc na razie pozostaje mi się przyzwyczaić do tych rysek.Dzięki za podpowiedzi,pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktos juz zmieniał filtr paliwa w benzyniaku , jesli tak proszę o dane w tym temacie .Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomek8301

Witam

Jestem po raz pierwszy na forum i mam pytanie?

Jaki olej mam wlać do silnika almery tino 1.8 - przebieg 140.000

chodzi mi o markę i parametry...?

 

Jeżdże nim pół roku zrobiłem jakieś 6 tys.km i z tego co wiem to silnik zalany jest syntetykiem 5W30 ,nie zauważyłem żeby silnik brał olej (z tego co słyszałem 1.8 ma tendencje do nadmiernego spalania "go")W ksiązce wyczytałem że powinno silnik zalać półsyntetykiem, a w ASO Nissanie poinformowano mnie żeby zalać 5W40...

no i co ja mam z tymi radami począć...???

Proszę o pomoc i odpowiedź.

 

Pozdrawiam

tomek8301

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalej takim jaki był

ja równiez mam 5W40 Tino 2.2DI

na forum pisza zeby zalac 10W40 ale czy ja wiem

pewnie by nic sie nie stało jak bys go zalał 10W40 ale to Twój wybór

ja zalewam takim jaki był zalany tzn 5W40

pozdrowienia

 

[ Dodano: Pią 05 Cze, 2009 23:53 ]

może ktos wie czy

silniczek wycieraczek przednich od almery N16 podejdzie do Tino

pomijam zamocowanie pewnie trzeba nawiercic nowe otwory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktos juz zmieniał filtr paliwa w benzyniaku , jesli tak proszę o dane w tym temacie .Dziekuje.

 

benzyniaki nie mają filtru paliwa, a przynajmniej mój (2005 rok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej nieobecności wszystkich tinowiczów!!Mam "mały" problem z moim autkiem i prosiłbym o radę,a mianowicie przedwczoraj zapaliła się (i nie gaśnie) kontrolka poduszki powietrznej,jeśli dobrze pamiętam to w instrukcji było coś na temat pierwszej kontroli serwisowej tego systemu po 4 latach od daty produkcji autka.Czy czeka mnie wizyta w serwisie?czy też można temu zaradzić w jakiś inny sposób.Autkiem pod moją nieobecność jezdzi teraz małżonka i podejrzewam,że mogła by nie wytrzymać psychicznie i fizycznie nagłego odpalenia.Z góry dzięki za odp.Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Czas szybko leci, wróciłem właśnie z Polski. Wszystko co zaplanowałem w Tino, wykonałem w 100% :one: Wymieniłem olej w silniku i skrzyni. Do skrzyni weszło mi ponad 4,0l oleju Valvoline GL-4 75W90 - zero problemu z wymianą i ze skrzynią po przejechaniu do Niemiec 1250km. Do silnika wlałem trochę ponad 5l. Castrol Magnatec 10W40, oraz jak zwykle 0,25l Militec-1 K2. Wymieniłem również wszystkie filtry, paski klinowe, przeczyściłem klimę, oraz wypolerowałem plastiki lamp przednich (szkła). Teraz krótko właśnie na ten temat: Kupiłem papier ścierny do metalu, gradacji 800. Zeszlifowałem "szkła" tym papierem na mokro z malutkim dodatkiem mydła. Jak cala powierzchnia równo się zmatowiła, zabrałem się za polerowanie. Niestety zakupiony preparat na Allegro, okazał się za delikatny (nadaje się tylko do końcowego polerowania), więc użyłem środka do polerowania lakieru Plastmal i dopiero na samym końcu tego z Allegro. Uwierzcie mi na słowo, że efekt końcowy jest naprawdę rewelacyjny! Niestety zapomniałem zabrać ze sobą cyfraka i nie mogłem tego uwiecznić, przed i po szlifowaniu, ale mogę zrobić teraz zdjęcie aby pokazać efekt końcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam "mały" problem z moim autkiem i prosiłbym o radę,a mianowicie przedwczoraj zapaliła się (i nie gaśnie) kontrolka poduszki powietrznej

Też to miałem dwa razy. podobno jest jakaś wada fabryczna poduszki bocznej w siedzeniu kierowcy (nie łączy na kostce). Jesteś z Wa-wy, więc na Ostrobramskiej (tam na przeciwko salonu BMW) biorą 100 PLN za sprawdzenie i skasowanie blędu.

Ja sobie powiedziałem, że jak jeszcze raz to się stanie to obcinam kostkę i lutuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktos juz zmieniał filtr paliwa w benzyniaku , jesli tak proszę o dane w tym temacie .Dziekuje.

 

benzyniaki nie mają filtru paliwa, a przynajmniej mój (2005 rok).

 

nie moge w to uwierzyc,

a gdyby wyżlopał całe paliwo ze zbiornika razem z syfem które jest na dnie?

 

[ Dodano: Pon 08 Cze, 2009 07:25 ]

Witam po dłuższej nieobecności wszystkich tinowiczów!!Mam "mały" problem z moim autkiem i prosiłbym o radę,a mianowicie przedwczoraj zapaliła się (i nie gaśnie) kontrolka poduszki powietrznej,jeśli dobrze pamiętam to w instrukcji było coś na temat pierwszej kontroli serwisowej tego systemu po 4 latach od daty produkcji autka.Czy czeka mnie wizyta w serwisie?czy też można temu zaradzić w jakiś inny sposób.Autkiem pod moją nieobecność jezdzi teraz małżonka i podejrzewam,że mogła by nie wytrzymać psychicznie i fizycznie nagłego odpalenia.Z góry dzięki za odp.Pozdrawiam!

 

Zadne serwisowanie na pewno nie jest koneiczne, a o kasowaniu bledu AIRBAG gdzies byl opisany sposob -nie wiem na ile skuteczny.

 

[ Dodano: Pon 08 Cze, 2009 07:31 ]

... oraz wypolerowałem plastiki lamp przednich (szkła). Teraz krótko właśnie na ten temat: Kupiłem papier ścierny do metalu, gradacji 800. Zeszlifowałem "szkła" tym papierem na mokro z malutkim dodatkiem mydła. Jak cala powierzchnia równo się zmatowiła, zabrałem się za polerowanie. Niestety zakupiony preparat na Allegro, okazał się za delikatny (nadaje się tylko do końcowego polerowania), więc użyłem środka do polerowania lakieru Plastmal i dopiero na samym końcu tego z Allegro. Uwierzcie mi na słowo, że efekt końcowy jest naprawdę rewelacyjny! Niestety zapomniałem zabrać ze sobą cyfraka i nie mogłem tego uwiecznić, przed i po szlifowaniu, ale mogę zrobić teraz zdjęcie aby pokazać efekt końcowy.

 

Napisz czym szlifowales? recznie, czy wiertarka, czy polerka czy tez moze szlifierka oscylacyjna?

Jaki to srodek do polerowania Plastmal? Pamietasz dokladnie?

Ciesze sie ze to wszystko opisales bo zdecyduje sie na to w koncu po waszych pozytywnych opiniach tego polerowania.

szkoda ze nie zrobili tych lamp ze szkla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge w to uwierzyc,

a gdyby wyżlopał całe paliwo ze zbiornika razem z syfem które jest na dnie?

sądzisz, że podczas jazdy, kiedy paliwo się przelewa w baku, to cały syf trzyma się dna jak przyklejony ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Tolo że w benzynce nie ma filtra paliwa :/ z normalnym dostępem. Coś jest jak ogladnąć pompe na samej pompie ale ona jest w baku :diabel: i moze dlatego generalnie ta pompka lubi czasami się zepsuć? Moja coś czasami sobie pobuczy co mnie martwi( może mieli te syfki? ) chociaż generalnie nie jeżdże na rezerwie (nawet nie widziałem światełka żebraczka-pomijając przekręcenie kluczyka w stacyjce).

Pompka niestety tania nie jest ok. 900 zł Bosch bo w ASO ok 1600 :zly:

Dlatego właśnie "zainwestowałem" 40 zł w środek Prestona który niby czyści cały układ do A do Z niby smaruje też pompkę może się polepszy.

Swoją drogą dostęp do pompki jest dość łatwiutki - pod tylnimi fotelami i ostatnio o mały włos przy okazji odkurzania jej nie wyciągnąłem dla kontroli wizualnej ale utknąłem na takim sporym plastikowym dekielku który broni do niej dostępu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz czym szlifowales? recznie, czy wiertarka, czy polerka czy tez moze szlifierka oscylacyjna?

Jaki to srodek do polerowania Plastmal? Pamietasz dokladnie?

Ciesze sie ze to wszystko opisales bo zdecyduje sie na to w koncu po waszych pozytywnych opiniach tego polerowania.

szkoda ze nie zrobili tych lamp ze szkla.

 

Tolo, ja szlifowałem tym co miałem pod ręką, bo to co zakupiłem okazało się dobre tylko do ostatniego polerowania. Tobie radzę zaopatrzyć się w zieloną pastę polerską, którą stosowana jest do metali, ale doskonale szlifuje również twarde plastiki i pleksi. Taka pasta bywa w tubach, lub kostkach. Najpierw dookoła obklej sobie reflektor taśmą, stosowaną przy malowaniu okien. To uchroni lakier przed przypadkowym zmatowieniem, jak będziesz szlifował papierem ściernym (do metalu 600-1000). Następnie zeszlifuj papierem na mokro całe "szkło", aż zmatowi się równo cała powierzchnia. Umyj szkło mokrą szmatką, osusz suchą i sprawdź czy nie widać nierówności i plam. Jak jest OK, to zacznij polerować. Jak użyjesz zielonej pasty, to możesz to robić ręcznie, bo pasta ta szlifuje błyskawicznie. Jak przy polerowaniu zacznie wysychać, to możesz dodać trochę oleju wazelinowego (takiego do smarowania maszyn do szycia). Efekt będzie natychmiastowy, ale tym lepszy im dłużej będziesz szlifował. Na końcu możesz umyć ciepłą wodą z odrobiną szamponu reflektor i jeszcze raz polerować, ale tym razem białą pastą do zębów, która usunie pozostałe drobne ślady i ryski po paście zielonej. Ściągasz taśmę ochronną, myjesz auto i pijesz piwo, gdyż tak jesteś zadowolony ze swojej pracy - GRATULACJE :one:

Nie stosuj żadnych rozpuszczalników, nitro, benzyna itp! Jeżeli będziesz polerował filcem na wiertarce, to uważaj na obroty, aby nie przypalić "szkła". W strukturze mogą pozostać drobne ślady mikropęknięć, ale tego już nie da się usunąć, bo to jest kwestia naprężeń i starzenia się plastiku.

Nie żałuj, że masz te reflektory z plastiku, bo jak by były takie duże ze szkła, to daje głowę, że przy naszych warunkach drogowych, kamienie by je często tłukły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to miałem dwa razy. podobno jest jakaś wada fabryczna poduszki bocznej w siedzeniu kierowcy (nie łączy na kostce). Jesteś z Wa-wy, więc na Ostrobramskiej (tam na przeciwko salonu BMW) biorą 100 PLN za sprawdzenie i skasowanie blędu.

 

Dzięki,masz jakieś dokładniejsze namiary na tę firmę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge w to uwierzyc,

a gdyby wyżlopał całe paliwo ze zbiornika razem z syfem które jest na dnie?

sądzisz, że podczas jazdy, kiedy paliwo się przelewa w baku, to cały syf trzyma się dna jak przyklejony ? ;)

 

Nie sadze, ale to tym bardziej swiadczy o koniecznosci stosowania jakiegokolwiek filtra paliwa, jezeli nie ma go fabrycznie -to sam zamontowalbym jakis np fajne sa od poloneza albo Tico na rurke.

 

[ Dodano: Wto 09 Cze, 2009 08:35 ]

Tolo, ja szlifowałem tym co miałem pod ręką, bo to co zakupiłem okazało się dobre tylko do ostatniego polerowania. Tobie radzę zaopatrzyć się w zieloną pastę polerską, którą stosowana jest do metali, ale doskonale szlifuje również twarde plastiki i pleksi. Taka pasta bywa w tubach, lub kostkach. Najpierw dookoła obklej sobie reflektor taśmą, stosowaną przy malowaniu okien. To uchroni lakier przed przypadkowym zmatowieniem, jak będziesz szlifował papierem ściernym (do metalu 600-1000). Następnie zeszlifuj papierem na mokro całe "szkło", aż zmatowi się równo cała powierzchnia. Umyj szkło mokrą szmatką, osusz suchą i sprawdź czy nie widać nierówności i plam. Jak jest OK, to zacznij polerować. Jak użyjesz zielonej pasty, to możesz to robić ręcznie, bo pasta ta szlifuje błyskawicznie. Jak przy polerowaniu zacznie wysychać, to możesz dodać trochę oleju wazelinowego (takiego do smarowania maszyn do szycia). Efekt będzie natychmiastowy, ale tym lepszy im dłużej będziesz szlifował. Na końcu możesz umyć ciepłą wodą z odrobiną szamponu reflektor i jeszcze raz polerować, ale tym razem białą pastą do zębów, która usunie pozostałe drobne ślady i ryski po paście zielonej. Ściągasz taśmę ochronną, myjesz auto i pijesz piwo, gdyż tak jesteś zadowolony ze swojej pracy - GRATULACJE

Dzięki, choc w dalszym ciagu nie wiem jaka to paste i gdzie kupic bo nie znam sie na tym.

Myslalem ze podasz konkretne nazwy a ja pojde do sklepu i powiem co chce.

Mam papier scierny, rece, paste Tempo i paste do zebow tez moze jakas resztke znajde.

moze za wygodny jestem, ale nie chce czegos zepsuc.

Sprobuje najpierw jakims drobniutkim papierem sciernym zmatowic -pewnie 1000-ką na mokro i to recznie. Mam maszyny ale jakos nie dorobilem sie takich nakladek do polerowania (Chyba ze dostane 1000mm na rzep do malej szlifierki oscylacyjnej).

Zapytam tez w sklepie technicznym o ta zielona paste do metalu.

pisales cos o srodku Plastmal (myslalem ze powiesz co to za srodek do jakiego przeznaczenia).

Nie wiem kiedy zdecyduej sie na ta prace bo mam robote kolo domu a jutro czeka mnie wymina kolckow hamulcowych z przodu -chyba TRW-Lucasa dzis zamowie i wymiana plynu -Prestone -ale to w serwisie i potem przeglad techniczny.

 

Czy przy zmianie plynu chlodnicznego trzeba koniecznie odrecac dwie sruby (bok silnika i pod EGRem?

Jezeli nie odkrece -to nie zleje sie caly plyn?

 

[ Dodano: Wto 09 Cze, 2009 09:57 ]

W instrukcji serwisowej jest napisane zeby odlaczyc waz gumowy (nie wiadomo gdzie) i odkrecic tylko jedna srube odpowietrzajaca nazwana "Collant drain plug" znajdujaca sie pod termostatem -czyli z frontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tolo, Plastmal do polerowania lakieru był jako gratis do Plastmalu, który wlewałem jako dodatek do oleju silnikowego. Jest to mleczko, które zmatowiony stary lakier, doprowadza do połysku. Środek ten na pewno kupisz w sklepie z częściami, lub na stacji benzynowej. Ta pasta zielona, nazywa się "ZIELONA PASTA DO POLEROWANIA". Powinna być w sklepach technicznych, takich ze śrubami, tarczami do szlifowania i 100% jest na Allegro. Nie używaj żadnych podkładek, po to nie jest płaska powierzchnia. Złóż papier na cztery części i szlifuj na powierzchni dłoni. Nie bój się, że coś nie wyjdzie, bo ja to naprawdę robiłem. Tak Ci sprawę wyłożyłem, że lepiej nie można, a Ty swoje. Ja Ci nic nie każe tylko opisuje co sam zrobiłem, a Ty rób chłopie co uważasz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam duzy problem z parowaniem szyby przedniej czolowej oraz przednich bocznych kiedy zaczyna padac deszcz. W ciagu kilkudziesieciu sek. pokrywaja sie bialym mlekiem i nie pomaga skierowanie nawiewu wylacznie na szyby, zwiekszenie nadmuchu, uchylenie okien czy cokolwiek innego, szyby odparowuja wylacznie po wlaczeniu klimatyzacji :]

Szyby mam czyste, samochod wewnatrz jest suchusienski, filtr kabinowy nowy najlepszy jaki byl w sprzedazy.

 

Czy mam cos nie tak w samochodzie czy taka konstrukcja (tak ma byc), ze zawsze podczas deszczu musze wlaczac klimatyzacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam duzy problem z parowaniem szyby przedniej czolowej oraz przednich bocznych kiedy zaczyna padac deszcz. W ciagu kilkudziesieciu sek. pokrywaja sie bialym mlekiem i nie pomaga skierowanie nawiewu wylacznie na szyby, zwiekszenie nadmuchu, uchylenie okien czy cokolwiek innego, szyby odparowuja wylacznie po wlaczeniu klimatyzacji :]

Szyby mam czyste, samochod wewnatrz jest suchusienski, filtr kabinowy nowy najlepszy jaki byl w sprzedazy.

 

Czy mam cos nie tak w samochodzie czy taka konstrukcja (tak ma byc), ze zawsze podczas deszczu musze wlaczac klimatyzacje?

 

No niestety tak już jest, trzeba włączyć klimatyzację, ale jak już się jedzie to po kilku minutach można ją wyłączyć, pozostawiają tylko sam nawiew na szybę. Kumpel, który ma Merca, ma jeszcze gorzej, zero nawiewu wymuszonego i klima automatyczna - tragedia :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam duzy problem z parowaniem szyby przedniej czolowej oraz przednich bocznych kiedy zaczyna padac deszcz. W ciagu kilkudziesieciu sek. pokrywaja sie bialym mlekiem i nie pomaga skierowanie nawiewu wylacznie na szyby, zwiekszenie nadmuchu, uchylenie okien czy cokolwiek innego, szyby odparowuja wylacznie po wlaczeniu klimatyzacji :]

Szyby mam czyste, samochod wewnatrz jest suchusienski, filtr kabinowy nowy najlepszy jaki byl w sprzedazy.

 

Czy mam cos nie tak w samochodzie czy taka konstrukcja (tak ma byc), ze zawsze podczas deszczu musze wlaczac klimatyzacje?

 

Zgadza sie -"tak ma byc", ale jak jedzie sie w trasie i wlaczy nadmuch tylko na szybe przednia to po wyczyszczeniu irchą ze dwa razy szyby mozna juz jechac "w miare".

Ze dwa tyg temu bedac w korkach w Rzeszowie meczylem sie bo klime musialem wlaczyc z nadmuchem na 2-ke oraz podgrzewaniem auta wewnatrz na okolo polowe mocy bo bylo po prostu zimno.

 

Dzieki rob za te wskazowki -juz nie pytam wiecej o reflektory, nie bede ronil z siebie blondynki choc kto pyta nie bladzi.

 

Moze powiecie jeszze jak z wymiana plynu chlodniczego? Zmienial ktos sam? Trzeba odkrecac waz czy odkrecajac ta srube ktora jest na fotce jak podaje strona Rob'a?

Gdzie ta sruba jest mniej wiecej? ...po prawej stronie silnika, gdzies kolo sprzegla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Tolo dwa tygodnie temu zmieniałem płyn w chłodnicy,odkręciłem właśnie tą śrubkę co widać na zdjęciu kluczem nasadowym 13 lub 14 juz dokładnie nie pamiętam ale na 99% to 14, spusciłem płyn, tylko nie zapomnij przekręcić pokrętła wewnątrz samochodu na ciepło w ogrzewaniu, by z nagrzewnicy też ściekło.

MAM jeszcze prośbę do tych co blisko mają do serwisu nissana, chodzi o poduszkę skrzyni biegów, w jakiej cenie można kupić, podam numer katalogowy; 11320-BU001.Mój nissanik to benzyniak z 2001 roku. gdyby ktos był w serwisie niech popyta o tą częśc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to miałem dwa razy. podobno jest jakaś wada fabryczna poduszki bocznej w siedzeniu kierowcy (nie łączy na kostce). Jesteś z Wa-wy, więc na Ostrobramskiej (tam na przeciwko salonu BMW) biorą 100 PLN za sprawdzenie i skasowanie blędu.

 

Dzięki,masz jakieś dokładniejsze namiary na tę firmę?

 

ASO J.A. Grzegdala

ul. Ostrobramska 38a

tel. 22 6138356

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to miałem dwa razy. podobno jest jakaś wada fabryczna poduszki bocznej w siedzeniu kierowcy (nie łączy na kostce). Jesteś z Wa-wy, więc na Ostrobramskiej (tam na przeciwko salonu BMW) biorą 100 PLN za sprawdzenie i skasowanie blędu.

 

Dzięki,masz jakieś dokładniejsze namiary na tę firmę?

 

ASO J.A. Grzegdala

ul. Ostrobramska 38a

tel. 22 6138356

 

 

 

Wielkie dzięki.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomek8301

Mam problem

Nie działa mi spryskiwacz szyby tylnej ...

Z przodu działa bez zarzutu...

zastanawiam się czy jest gdzieś drugi zbiornik i czy jeżeli jest to zbiornik ten sam co z "przodu" to czy na tył jest osobny silniczek...?

 

czy ktoś miał podobny problem...?

 

prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam wszystkich na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie pomoge bo nie znam dokladnie Tino ale prawdopodobnie sa albo dwie pompki przy zbiorniku albo jedna pompka z dwoma zaworami. Tak zazwyczaj jest w autach.

 

Dzieki chlopaki za info o tym parowaniu szyb bo juz chcialem rozbierac w mak podszybie i caly dolot powietrza zeby sprawdzic czy cos jest nie tak. Szkoda, ze konstrukcja Tino jest niedopracowana w takim "szczegole" ale trudno :] Trzeba bedzie sie do tego przyzwyczaic.

 

W przyszlym tygodniu wymieniam lozyska bo przednie prawe ma juz ogromny luz i strach jezdzic autem. Wybor padl na lozyska Kanaco (221zl/szt). Czy macie w Warszawie lub okolicach Pruszkowa jakis zaklad, ktory je wymieni polecony?

 

Kupilem uchwyt staly President'a do anteny Ohio i bede montowal go w miejscu anteny radiowej wiec niebawem bede musial zdemontowac cala podsufitke. Macie jakies spotrzezenia w celu ulatwienia pracy? Nie wiem tez co zrobic z antena radiowa bo bede musial sie jej pozbyc. Sprobuje zamontowac ja w uchwycie anteny CB ale to moze byc dosc skomplikowane ew. bede robil kolejna dziure w dachu ... sam juz nie wiem. Co prawda radia uzywam sporadycznie no ale antena, wypadaloby zeby byla :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Nie wiem tez co zrobic z antena radiowa bo bede musial sie jej pozbyc.

 

Witam,ile byś chciał za antenkę,mi kiedyś podprowadzili orginał a przy tej co mam to przy prędkości 80km/h gwizda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...