Gość Gruzin87 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Tutaj znalazlem dane ze genius mb mozna stosowac do 160kW http://www.brc.it/public/TA01Z043I_P&D_EN.pdf . Wczoraj pojezdzilem ostro, ale niestety po miescie, kilkanascie spritnow, ostrych redukcji, ciagniecie do 6k obr. Czy przy takim za przeproszeniem palowaniu za slaby reduktor dalby o sobie znac? Nie przelaczylby na benzyne, check engine by sie nie zapalil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FioleK Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Jak to zrobi, będzie tragicznie... mi maximy nie udało się zmusić do wywalenia checku na ubogiej mieszance. Jak dla mnie to ogólnie bardzo oporny samchód, może palić i pracować jak czołg, ale pojedzie (chyba, że rzucił palenie). Na Alasce piszą, że 130-140KM, a daje rade do Civicka 1.3 75KM i od bólu do 1.5 90KM. KME Silver jest do 260KM, a bez przeróbek to do więcej niż 150-160 bym tego nie założył [po przeróbkach ciągnie nawet Accorda TypeR]. Podjedź do kogoś z kabelkiem do BRC i zobacz jak ciśnienie spada... Mi szalony jak zrobił reduktor w Accordzie 2.0 to było 1.05 -+ 0.05 bara. Nawet przy bucie w podłogę i gwałtownym puszczeniu gazu cisnienie nie wychodziło poza ten zakres. Wcześniej miałm jakieś g... ze standardowego kitu KME+Valteki+g... i ciśnienie latało między 1.5, a 0.5 bara. Edytowane 18 Stycznia 2010 przez FioleK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gruzin87 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Tzn instalka niedawno zostala zamontowana, byly na poczatku problemy z przerywaniem, przechodzeniem na benzyne, gaziarz jechal z podlaczonym lapkiem, i pozniej jak byly problemy powyzej 4000obr. to odkrecil cos w reduktorze (rozumiem, ze zwiekszyl cisnienie i pozniej ustawil czasy wtryskow idealnie tak samo jak na benzynie (pokazywal mi wykres) i auto zaczelo jezdzic dobrze, bez przerywania nawet jak cisne do konca (na ile automat pozwala). A o jakich przeróbkach mowisz, bo moze juz cos takiego mam ? Spalanie i osiagi mnie zadowalaja, tylko boje sie, ze bedzie sie cos przez ten reduktor dzialo z silnikiem a ja nawet o tym nie bede wiedzial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FioleK Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Nie, zdecydowanie nie. Jak przerobić KME Silver wiedzą tylko niektórzy gaziarze, a jak wiedzą to spokojnie możesz u nich robić samochód. Tak, podniósł cisnienie, bo reduktor nie wyrabia zapewne. Jakie masz spalanie?! Jaka jest różnica między spokojną jazdą, a butowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gruzin87 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jesli chodzi o miasto (w tym testy-sprinty, kilkanascie startow do odciny i ostrych redukcji, bylo tego z 40km) to spalanie jest 18l plus oczywiscie cos z benzyny na odpalanie. Szczerze mowiac to nawet na benzynie wiecej mi raczej palil, 18-20 w zaleznosci od wielkosci korkow. I tak jak mowie sama dynamika auta jest zadowalajca. A jak podniosl cisnienie, to mimo to moze on nie wyrabiac i robic kuk silnikowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FioleK Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Tak, a jeśli pali mniej niż benzyny to na pewno. Tego się nie przeskoczy... masz mieć 17-20% więcej, koledze ponoć na Landi udało się zejść na +12.5%, ale miał mapy na hamowni przerabiane specjalnie pod gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gruzin87 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wiesz co, z tym spalaniem to dopiero pierwszy taki pomiar, bo instalacja jest swiezo zalozona, a jazda jest na krotkich odcinkach po miescie i jednak czesc tych kilometrow to mysle ze robie na benzynie (benzyny nie sprawdzalem ile ubylo, ale po wskazniku widac). Troche tak pojezdze, zobacze jak sie auto bedzie sprawowac, jak bedzie cos nie tak, to bede meczyl gazownika i niech sobie radzi. Mam nadzieje jednak, ze bedzie dobrze, bo juz mnie to cale instalowanie, ustawianie itd zaczyna meczyc, a nawet irytowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FioleK Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Tak jest z gazem... Męczyć może brak zdoloności / wiedzy, głupota lub lenistwo zakładu. Instalacja jest całkiem OK. Nie założyli Ci przecież KME z valtekami i Alaską. Na razie się nie przejmuj tylko pojeździj i zobacz co i jak... Pomierz spalanie na pb i lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin1973/115 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Tak jest z gazem... Męczyć może brak zdoloności / wiedzy, głupota lub lenistwo zakładu. Instalacja jest całkiem OK. Nie założyli Ci przecież KME z valtekami i Alaską. Na razie się nie przejmuj tylko pojeździj i zobacz co i jak... Pomierz spalanie na pb i lpg. Nie wiem co masz do KME i Valteków? Przejechałem 20tyś na takim zestawie i wszystko działa dobrze... Może to kwestia warsztatu i "fachowców"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 O tak!!! Fachman to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gruzin87 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Mam prosbe, czy osoby, ktore maja u siebie zamontowany gaz moga wrzuceic fotki z montazem pod maska oraz napisanie jakie maja reduktory (bardzo mnie interesuja instalacje BRC, ale inne takze sa mile widziane). Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Mam prosbe, czy osoby, ktore maja u siebie zamontowany gaz moga wrzuceic fotki z montazem pod maska oraz napisanie jakie maja reduktory (bardzo mnie interesuja instalacje BRC, ale inne takze sa mile widziane). Z gory dzieki Coś nie dodaję się fotka. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gruzin87 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Sprobuj wrzucic przez stronke wwww.fotoo.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł_wawa Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam MAXYMALNYCH! wreszcie dotarłem do gazownika(polecił mi go mechanik, z którego usług korzystam), opowiedziałem mu co i jak: -zrobiłem na gazie już 65tyś, poprzedni właściciel, który zagazował auto zrobił ponad 30tyś więc instalacja ma już około 100tyś km, -wymieniłem za mojego użytkowania tylko filtry, -od jakiegoś czasu silnik potrafi zgasnąć na wolnych D + np włączenie wentylatora chłodnicy czyli na lekkim obciążeniu na wolnych obrotach, przy czym jak zdążę(przy początkowym spadku obrotów zanim zgaśnie) włączyć N i nacisnąć gaz to nie tak łatwo dochodzi do siebie, trząchnie nim mocno zanim wejdzie na obroty, -poza poza tym auto dobrze się zbiera, jest niewielka różnica w osiągach gaz/benzyna. Myślałem, że reduktor już pada, tzn nie daje odpowiedniego ciśnienia na wolnych, sam nie wiem, za duże czy też może zalewa ale fachowiec twierdzi, że trzeba wymienić/regenerować wtryski za odpowiednio 230/150zł listwa. Ponieważ kwota nie jest drobna a ja nie mam pewności, czy to napewno zużyte wtryski proszę o wypowiedź, radę zanim zacznę ten eksperyment. pzdr ps instalacja jest typu kme a listwy z tego co podsłuchałem u fachowca to Valteki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) ps instalacja jest typu kme a listwy z tego co podsłuchałem u fachowca to Valteki. Chyba nie jest to dobra instalacja. Czy masz Żółte czy czerwone wtryski? Edytowane 6 Lutego 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł_wawa Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Właśnie wracam do oryginalnych, platynowych świec więc podejżałem te wtryski, są czerwone, czy to źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Słyszałem, ze żółte są wydajniejsze ale nie znam się. Tak słyszałem od gaziarza, który chciał kupić instalacje ode mnie. Jak się mylę to przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł_wawa Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Też tak czuję, ale poczekajmy na opinię kogoś kto zna temat dokładnie. Dodam jeszcze, że powrót do platynowych świec nic nie zmienił, dalej auto mi gaśnie w korkach na gazie. pzdr Naprawione!!! Oczywiście pomóż sobie człowieku sam bo fachowcy... Problem tkwił w napięciu zasilającym instalację, słaby styk w gnieździe bezpiecznika. Silnik już nie gaśnie na gazie! Za to z tymi świecami platynowymi porażka, tzn jedno jest lepiej, ładnie zapala na benzynie, zero deptania w gaz przy odpalaniu na ciepłym. Niestety wyraźny spadek ciągu na gazie potwierdzony lekkimi szarpnięciami asb szczególnie z jedynki na dwójkę. Dziś dałem im ostatnią szansę, zmniejszyłem odstęp na elektrodach do 0,8mm, jak to nie pomoże wracam do świec zwykłych. Acha, moje valteki są czerwone i 3-omowe, jak się okazuje niekoniecznie są zużyte. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ejaskulska Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 (edytowane) Kolego, to nie świece platynowe są porażką, tylko masz niesprawne auto lub instalację gazową! Producent wyposażył Maximę w świece platynowe i zaleca, żeby na nich eksploatować samochód. Nie mogą się nie sprawdzać w sprawnym aucie z dobrze założoną i profesjonalnie serwisowaną instalacją gazową! Mam Maxi z gazem, świece platynowe wymieniane co 90.000 km i absolutnie żadnych problemów! Jeśli u Ciebie świece platynowe się nie sprawdzają, to masz coś nie tak z autem (albo z gazem). Edytowane 27 Lutego 2010 przez ejaskulska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł_wawa Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Hmm, a może moje platynówki są zużyte? ja sam zrobiłem tym autem 70tyś km a nie wiem ile wcześniej siedziały w nim, fakt, że jakiś czas, może z 20tyś km jeździłem na zwykłych. Dziś jak patrzyłem jak wyglądają jedne i drugie to ewidentnie widać, że spalanie lepiej przebiegało na zwykłych, zobaczę jak będą wyglądały te platynowe po jakiś dwóch tygodniach jazdy(po zmianie odstępu na alektrodach). pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Hmm, a może moje platynówki są zużyte? ja sam zrobiłem tym autem 70tyś km a nie wiem ile wcześniej siedziały w nim, fakt, że jakiś czas, może z 20tyś km jeździłem na zwykłych. Dziś jak patrzyłem jak wyglądają jedne i drugie to ewidentnie widać, że spalanie lepiej przebiegało na zwykłych, zobaczę jak będą wyglądały te platynowe po jakiś dwóch tygodniach jazdy(po zmianie odstępu na alektrodach). pzdr Zmień kolego świece na zalecane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytus2001 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 no i stało się - założyłem landi lpg do mojej delikatnej maximki. teraz jeździ topornie jak traktor, trzeba pamiętać o zmianie biegów (manual), wyje wspomaganie i generalnie przygnębiające wrażenie. Mam przeczucie, że to początek kłopotów tfu tfu. Jedyne pocieszenie znalazłem na stacji benzynowej podczas tankowania. Mam pytanie, czy można wskazania komputera dotyczące zużycia benzyny na 100 km przeżucić na gaz czy musze gapić się na beznadziejne diody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) Przy mojej instalacji Mistral Autronic można wskazania komputera, mniej więcej do prędkości 90-100 km, porównywać ze zużyciem jednostkowym gazu 5-10% różnicy, potem się wszystko rozjeżdża. Edytowane 26 Maja 2010 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość killer Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 witam czy moze ktos polecic dobrego gaziarza na terenie krakowa lub okolic??? do ogarniecia mam stara instalacje gazowa nie wiadomego pochodzenia... prawdopodobnie bedzie sie nadawala do wymiany... co moze byc nie tak jesli czasami zdarza sie ze obroty faluja i nagle silnik gasnie? zarowno na gazie jak i benz... zaznaczam ze dzieje sie tak tylko od czasu do czasu... silnik krokowy? dzieki z gory za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 witam czy moze ktos polecic dobrego gaziarza na terenie krakowa lub okolic??? do ogarniecia mam stara instalacje gazowa nie wiadomego pochodzenia... prawdopodobnie bedzie sie nadawala do wymiany... co moze byc nie tak jesli czasami zdarza sie ze obroty faluja i nagle silnik gasnie? zarowno na gazie jak i benz... zaznaczam ze dzieje sie tak tylko od czasu do czasu... silnik krokowy? dzieki z gory za odpowiedzi kraków Beskidzka 7 może sonda ,,, trudno wyczuć ,,,przepływka ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.