Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 W większości wypadków trzeba go oliwić przed monatrzem - zresztą z regóły ta informacja podana jest na opakowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woockush Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 jak kupiles stozek to oliwiles go za 1 razem jak montowales? czy oliwi sie po pierwszym czyszczeniu?? Sprzedawca twierdzil ze jego filtry sa fabrycznie nasaczane olejkiem i to przesądziło o kupnie tego a nie innego (jest to konstrukcja budzetowa!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egg Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Ja mam male pytanko w N16 przed FL fabryczny dolot zaczyna sie od czegos co przypomina "trabke" jeszcze przed puszka z filtrem problem polega na tym ze do tego czegos podpiety jest jakis czujnik - co to za czujnik i czy mozna go wywalic? pozdr egg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Ja mam male pytanko w N16 przed FL fabryczny dolot zaczyna sie od czegos co przypomina "trabke" jeszcze przed puszka z filtrem problem polega na tym ze do tego czegos podpiety jest jakis czujnik - co to za czujnik i czy mozna go wywalic? pozdr egg jak byś mógł zrobic tego czegoś fotkę........ ja pierwszy raz o czymś takim słysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 z tego co wiem to jest czujnik temperatury zewnętrznej - odepnij go i zobacz czy na komputerze pokladowaym będize ci wskazywalo temperature. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egg Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 thx sprawdze dzis czy to czujnik tem zewnetrznej a tu zdjecie dla zainteresowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Nawiązując do moich poprzednich wypowiedzi chciałbym powiedzić, że chyba nie bedę się bawił w tego typu mizerne modyfikacje zwane poprostu drutowaniem. Chcę założyć stożek + rurę. I tutaj moje pytanie: jakiej gługości ma być rura wychodząca z gaźnika i biegnąca do filtra :?: Silnik to GA16DS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 żeby nie było to drutowaniem, musisz najpierw wszystko wyliczyć - niestety nie wiem w jaki sposób (może tu znajdziesz jakieś ciekawe info www.grabowski.com.pl), następnie wykonać parę rodzajów dolotów, testować je na hamowni, wysuwać wnioski i udoskonalać aż w końcu otrzymasz produkt, który będzie spełniał twoje oczekiwania. Oczywiście także liczy się jakość wykonania, osobiście najbardziej podobają mi się układy dolotowe wykonane z Karbonu, np. takie coś: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Coobcio, tą stronke przeglądałem. Policzyłbym to wszystko ale nie wiem skąd wziąć takie magineczne informacje jakie do tego są potrzene. Np. promień zewnętrznej przylgni zaworowej w gnieździe ssącym w mm promień wewnętrznej przylgni zaworowej zaworu ssącego w mm maksymalny wznios zaworu w mm kąt między osiami krzywek ( mierzony na wale korbowym ) obroty początku działania falowego wydechu odbicie fali Skąd to wziąć :?: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Najlepiej by było dorwać głwoicę z wałkami z silnika takiego jaki posiadasz i to pomeirzyć. Niestety danymi zawartymi w serwisówkach nie można się sugerować przy obliczeniach - trzeba samemu dokonać pomiarów, choć takie wartości średnica zaworu jest akurat dobrze podana, co do wysokość krzywki można zmeirzyć po zdjęciu pokrywy zaworowej. Tak się składa że mam pod ręką oba walki z GA16DS: Wyskokość obydwu krzywek po 8mm, czasy otwarcia po 222* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Tak się składa że mam pod ręką oba walki z GA16DS: Wyskokość obydwu krzywek po 8mm, czasy otwarcia po 222* Już cos jest. Chciałbym to policzyć bez otwierania silnika bo samochodu używam na codzień w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 policzyć ? chodzi ci o zjawiska falowe i dynamiczne ? jeśli nie zmieniałeś wydechu to zapodaj stożek w miejsce seryjnego filtra z dolotem o większej średnicy niż seryjny i tyle ! będzie lepiej ciągnoł na wysokich obrotach , nawet nie napisałeś czy ma lepiej sprawować się na wysokich obrotach czy na niskich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SarS87 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 No a ja mam takie pytanko..jak to wyglada w zime? Czy powietrze nie bedzie wtedy..za zimne? I co z wilgocia i wogole woda ktora np podczas deszczu moze sie tam dostac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Czy powietrze nie bedzie wtedy..za zimne? ma byc "za zimne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 No a ja mam takie pytanko..jak to wyglada w zime? Czy powietrze nie bedzie wtedy..za zimne? I co z wilgocia i wogole woda ktora np podczas deszczu moze sie tam dostac? silnik sie cieszy jak jest zimno wiec nic sie nie boj a jak z glowa zrobisz dolot i nie bedziesz sie bawil w "water splash-e" to nie ma czego sie bac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SarS87 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Czy powietrze nie bedzie wtedy..za zimne? ma byc "za zimne" No wiem ze ma byc zimne bo na tym polega idea tego ukladu:d ale czy powietrze majace -15 stopni to nie bedzie przesada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 -15 stopni to nie bedzie przesada Co ja bym dał żeby do takiej temperatury schłodzić powietrze w mojej turbo instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SarS87 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 i wszystko jasne;) ma jednak jeszcze jedno pytanko;) (pewnie nie ostatnie;) ) a mianowicie na jakiej zasadzie dobrac filtr stozkowy? z tego co widze to jest strasznie duzo dlugosci filtrow i srednic(czy ma byc bardziej stozkowaty czy mniej)..czym tu sie kierowac? i jakiej firmy sa dobre filtry? Czy SIMOTA i AOMA to dobre firmy czy lepiej K&N? a moze calkiem cos innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Im większy tym mniej oporów, ważne, żeby się pod machą zmieścił [ Dodano: Czw 27 Lip, 2006 ] A bardziej niż na firmę patrz na prostotę filtra, niektórzy producenci udziwniają swoje filtry jakimiś wiatraczkami czy innymi pierdółkami mającymi poprawić przelot itd. co wcale nie pomaga. Najprostsze rozwiązania są najlepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 i wszystko jasne;) ma jednak jeszcze jedno pytanko;) (pewnie nie ostatnie;) ) a mianowicie na jakiej zasadzie dobrac filtr stozkowy? z tego co widze to jest strasznie duzo dlugosci filtrow i srednic(czy ma byc bardziej stozkowaty czy mniej)..czym tu sie kierowac? i jakiej firmy sa dobre filtry? Czy SIMOTA i AOMA to dobre firmy czy lepiej J&K? a moze calkiem cos innego? J&K to niby dobre? pierwszy raz slysze ale poszukam w googlach obiecuje! J&K Windykacja Należności - chyba nie o to chodzilo? BTW dobre sa K&N moim skromnym zdaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SarS87 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 dziexik;) rozumiem ze tez ma byc "jak najbardziej stozkowaty" zeby latwiej powietrze przechodzilo?(co w sumie byloby dosc logicze;) ) .. a tak jeszcze pytanko..znalazlem takie cus: http://www.toptuner.com/go/_info/?id=1090 czy ktos juz to sprawdzal i czy rzeczywiscie bedzie w tym jakas magia jak sie to zalozy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 smialo mozesz ladowac kazdy. filtry K&N sa to chyba najlepsze filtry na swiecie ale nie opieraja sie na jakiejs mega technologii wiec nie ma sie czym podniecac i smialo mozna pakowac innych firn np. simota. slyszalem o nich dobre opinie. wazne by czasem przeplukac i zaimpregnowac. [ Dodano: Czw 27 Lip, 06 00:48 ] dziexik;) rozumiem ze tez ma byc "jak najbardziej stozkowaty" zwykly ma by a nie wynalazek. tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 znalazlem takie cus: http://www.toptuner.com/go/_info/?id=1090 czy ktos juz to sprawdzal i czy rzeczywiscie bedzie w tym jakas magia jak sie to zalozy? było już to chyba kiedyś omawiane na forum.... z tego co pamiętam to taka zabawka dla tjunerów masta blasta dres polonezów innymi słowy, wygląda i nic nie daje. Zwracając uwagę na konstrukcję tego urządzenia sluży do tego aby się kręcić wykorzystując do tego przefiltrowane powietrze ze stożka (żeby chociaż prześroczyste było to by się dzieciom z boiska moznaby pochwalić jak się fajnie kręci ). Brak jakiejkolwiek skuteczności tego urządzenia można potwierdzić tym, że jeśli urządzenie znajdzie się za stożkiem a powietrze ma do pokonania jeszcze kawałek drogi to i tak zmieni ono swój "ruch cząsteczkowy" po drodze, a po drugie nikt nie stwierdził, że niby taki "uporządkowany" ruch wirowy jest lepszy od normalnego. Warto jeszcze wspomniej o tym, że powietrze natrafiając na to ustrojstwo zostanie zdławione z zależności od prędkości kręcenia się wiatraczka. Także najlepiej pozostać przy podstawowej konstrukcji CAI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SarS87 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 powiedzmy ze tak tezy myslalem ale wolalem sie upewnic;) dzieki wielkie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 jesli ktos chce taki wiatraczek to za 100 go oddam bo mam taka mozliwosc zakupu za takie pieniadze. Wiec jak cos to na PW ! Usiebie nie instalowalem ze wzgledu na brak miejsca gdzie mogłbym to wcisnąć w układ. Poniewaz stożek jest zaraz za kolankiem 90*. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.