Gość SarS87 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 a co powiedza Panowie o tym http://www.toptuner.com/go/_info/?id=2371 .. warto czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 ładne to to jest ale i cholernie drogie... Za to ma ten plus że jest banalne w monatrzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Haha tylko się nie śmiać :wink: Wreszcie założyłem stożek bo zimny dolot miałem zrobiony wcześniej Ponieważ nieudało mi się kupić obudowy filtra postanowiłem zrobić sam :wink: Nie miałem też nierdzewki tylko starą puszkę wielkości pasującej Co widać na zdjęciach Została wyczyszczona, pomalowana i oklejona ekranem z izolacja styropianową (do montażu za grzejnikami) w celu izolacji termicznej i akustycznej Nie jest tak piękna ale spełnia swoją role wyśmienicie :grin: Ponieważ mam mikser (jeszcze, bo niedługo blos) Musiałem zostawić na razie starą odbudowe filtra Wyjąłem z niej tylko stary filtr Rura zasilająca to alu z wentylacji f-80mm Jest dość delikatna więc częściowo okleiłem ją taśmą izolacyjną Jest poprowadzona do halogena w zderzaku Po montażu został mi zbiorniczek płynu w ręce :shock: Nigdzie nie chciał się zmieścić to go wywaliłem a na jego miejsce litrowa butelka :wink: Wrażenia? to odmulenie silnika zwłaszcza na wyższych obrotach Łatwo się teraz na nie wkręca A głos wytłumia obudowa co mi pasi bo nie jestem fanem ryku w aucie Na razie założyłem też jeden filterek na odmę bo drugi trzeba by zaślepić w kolektorze ssącym a nie mam koncepcji czym Zdjęcia z montażu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Zaestetycznie to nie wygląda ale pomysł godny naśladowania - chyba najtańszy sposób na zamknięcie stożka w obudowie. Brawo za pomysłowość - Wydeje to mozę się lepiej sprawdzić jak CAI bo filtra się tak nie syfi a zimne i tak zasysa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Dokładnie :!: zero estetyki ale po zamknięciu maski tego nie widać A ja efekt pod nogą odczuwam :grin: Budżet mały na mody to tylko drut mod :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość white-falcon Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 chce zamontować stożek. Co mam zrobić z rurką 1 i skrzynką 2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Jeśli chodzi o nr 1 to zakłada się taki filterek jak ja mam na zdjęciach Dwa posty wcześniej Nr 2 :?: niebardzo łapie co to :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 drut mod Jaki tam drut pomysł bardzo mi się podoba i mam nadzieje że nie będziesz miał nic na przeciwko jak wykorzystam ten patent Genialne rozwiązanie, moim zdaniem bije na łep te wszystkie kosztujące po 700zł małe carbonowe z d*py puszki CDA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Pewnie że nie nie mam nic przeciwko! Jak ma być zimne to trzeba się odizolować! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość white-falcon Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 jakby co ta czarna skrzynka jest połączona z dolotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Obrazek 1 tak jak pisal ktos wczesniej filterek kupujesz na odme i juz 2 to jest chyba "puszka rezonansowa" chyba tak to sie nazywa, spokojnie wyciagasz caly ten dolot tzn od puszki z filtrem do konca i wsadzasz cos grubszego, a najlepiej to i puszke zdemontowac i filtr stozkowy zamontowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 filtr K&N K57i do Almery N15 z tego co kiedys sie dowiadywalem powinien pasowac pod maske wsadzony bezposrednio na przepustnice. potem mozna dorzucic dolot powietrza i jakas puszke. znalazlem adekwatna fotke: model filtra to 57-0322 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 żeby coś takiego poprawnei funkcjonowało to musi być sporo tego zimnego pwoietrza - jak zrobisz tak jak na fotce to będzie się gotować w dolocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 facet potem jeszcze to przerobil - dal puszke dookola filtra i doprowadzil bezposrednio do niej zimne powietrze gruba rura znana z wyciagow i wentylacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 wg mnie to rozwiazanie jest tragicznie. jest tu wogole przeplywomierz? ja sie nie znam i wiekszosc informacji czerpie z netu ale taka modyfikacja chyba tylko moze pogorszyc osiagi. cieplejszego powietrza niz z nad silnika to chyba nie znajdziemy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 potem jeszcze to przerobil - dal puszke dookola filtra i doprowadzil bezposrednio do niej zimne powietrze gruba rura A to ciekawy patent, niby wtedy bedzie zimne powierze dochodziło a od filtra do silnika bardzo krótko, więc powinno to wpłynąc pozytywnie na parametry :roll: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egg Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 To i ja sie pochwale swoimi wypocinami Za jednym zamachem pozbylem sie EGR (bardzo ladnie pasowalo 20 ojrocentow a ma ta zalete ze jest z jednego kawalka metalu w przeciwienstwie do 2zl i jest grubsze ), zalozylem stozek i wywalilem wszystkie graty z dolotu, które byly za przeplywomierzem Przejsciowke do stozka zrobilem z uszkodzonego przeplywomierza, uchwyt z blaszki do mocowania radia safari dolot z nadkola - rura kominkowa fi80 (nawet wlozylem w nia oryginalny termometr) Obserwacje po montazu - sporo glosniej (ladniej glosniej) Czy mocy przybylo - niby troszke lepiej jedzie jednak 2 bieg to w dalszym ciagu tragedia do 2500 obrotow mam wrazenie ze szybciej bym szedl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 To pozostało jeszczw oddzielić od silnika i będzie git . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 To pozostało jeszczw oddzielić od silnika i będzie git . Dokładnie tylko tego brakuje w tym dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Oryginalny dolot w N16 to tragedia- puszek i zakamarków i jego dziwny kształt - doprawdy nie wiem czemu służy. Najbardziej mnie dziwi ten syfon przed puszką filtra. Syfon oczywiscie zakończony jest wlotem powietrza tuz za reflektorem - niby daleko od silnika - nieźle, tylko, że przed samym wlotem leci gruba wiązka kabli, która zasłania oczywiście z 1/3 dolotu. Oczywiscie przeróbka - nieuchronna moim zdaniem, najpierw jednak przegląd gwaranacyjny co powstzrymuje mnie przed modami. Natomiast - co sadzicie o fitrach "od Stara", czu Autosanu - takie duże walcowate - pytam dlatego, że kolega założył taki do BM-ki 529 i poprawił tym jej osiągi, twierdząc, ze opory takiego filtra są mniejsze niż stożków. Czy taki w w ogóle by tam sie zmieścił? W N16? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 1.6n13 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Czesc jestem tu nowy,zanim dolaczylem do nissanklubu czytalem forum podoba mi sie kilka rozwiazan sa proste a poprawiaja nieco jazde.Aha jeszcze jedno wydaje mi sie ze kiedys Coobcio mijal mnie ulica Grenadierow :oops: A ja tocyzlem sie moim podumierajacym zombie .Aha no i najwazniejsze nie znam sie na mechanice bo nie mialem nigdy samochodu n13 1.6 12v z monowtryskiem to moja pierwsza rakieta:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 1.6n13, witamy (choc to nie do konca do tego temat ), a o braki w wiedzy sie nie martw - czytaj forum to szybko zacznie Ci sie wszystko klarowac! pzdr! A w kwestii dolotowej to wreszcie moge pwoiedziec ze moj jest juz praktycznie skonczony. Tzn. jeszcze do wykonczenia (jeden nit do poprawki, dwie srubki do dodania, troche termoizolacji do doklejenia, nowa farba i co najwazniejszcze naklejka K&N [+25KM ]), ale chwilowo chce tak pojezdzic zeby zobaczyc zy nie ma zadnych "wad konstrukcyjnych". Stozek zamkniety juz w puszce, wszystko na duzej ilosci udzczelek (zeby nie skrzypialo i puszczalo jak najmniej powietrza od dmuchawy) i z dwoma dolotami powietrza (seryjny + za swiatlem spod zderzaka). bylo tak: jest tak: najwiekszy problem byl z ta "scianka dzialowa", zeby to dobrze dociac(!!!) i uszczelnic, wyszala ona TAK i TAK teraz chce zobaczyc jaki spadek temperatury uzyskalem w porownaniu z samym stozkiem, jak mi sie uda to dam znac pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Adams twój pomysł jest jeszcze ciekawszy od mojego kilka postów wcześniej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Adams Gratki za***iście ci to wyszło !! Czekamy aż pierdzielniesz wydech 2,5" przelotowy i osiagniesz 240KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Dzieki ale musze powiedziec ze bylo z tym o wiele wiecej roboty niz myslalem (zeby to zlozyc w taki sposob aby dobrze pasowalo) :roll: pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.