frezeer Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 a wywaliles seryjna puszke? i jak jest u Ciebie ze spalaniem bo ja sie troche zalalamalem zaswiecila sie rezerwa wlalem 7l i sprawdzilem ile przejade do nastepnej rezerwy z pedalem w podlodze wynik przerazajcy po 52km rezerwa znow swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Spalanie u mnie jest wyższe ale mi się przepływka kończy. Wyższe u ciebie może być ze względu na wrażenia dźwiękowe Seryjnej puszki u mnie nie ma. Trochę wcześniej w tym temacie były zdjęcia z moim CAI, ale się trochę zmieniło - zgrubsza jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 hmm odlaczenie tej odmy od dolotu cos mi da? takie rozwiazanie jak masz z rura w nadkolu mialem wczesniej z tym ze do seryjnej puszki szla przez sportowa wkladke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Odłączenie odmy daje tyle że nie leje oleju w turbinę i się nie syfi, za to przegrodę komory silnikowej mam zarzyganą - a wszystkie oilcatch'e jakie znalazłem zaczynają się od 300PLN w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mum666 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 A jaka jest średnica wyjścia odmy w GA14DE? Bo troche tych filtrów K&N robi: http://www.knfilters.com/vent.htm Ja sobie do civica brałem K&N 62-1330 on ma 1/2" na wejściu i było to troche za dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 wkoncu skonczylem dolot, stozek w nadkole, wiecej fotek w mojej prezentacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 u mnie wyszło inaczej, jest mniej zakrętów:) została seryjna guma, do tego adapter na przepływomierz, 2 odciniki rury fi 80mm: 10cm i 30cm jedno kolanko 120 i złączka, wszystko na 3 cale...... no i fujita którą myje sie letnią wodą z mydłem i nie nasącza wstretnym tłustym olejkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 prostuj dolot, więcej w Twojej prezentacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Obrazek wkoncu skonczylem dolot, stozek w nadkole, wiecej fotek w mojej prezentacji Montuj i dawaj foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 eszi, juz zamontowane i fotki wstawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 eszi, juz zamontowane i fotki wstawione Spoko widziałem, troche za bardzo poskręcany (kolanko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 dziwna sprawa ale u mnie ze zdjetej odmy nie wylatuje olej jak to sie dzieje u Ciebie theant... przejechalem tak ponad 50km i kropli oleju nie ma :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 A u mnie niestety paruje i się skrapla pod maską co daje ładny rzucik na przegrodzie i filtrze paliwa. 50km to mało - przejedziesz 500 to zobaczysz co będzie się działo pod maską. A jak zdejmowałeś oryginalny dolot między turbinką a przepływką to miałeś sucho po stronie turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 tak, dolot byl suchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 To możne sprawdź poziom oleju Albo ci się coś przytkało... Dziwne że nic olejem nie pluło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 olej nowiutki zalalem 3 dni temu wiec wszystko jest jak nalezy tez mnie dziwi fakt ze u mnie nie pluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HrrobRy- Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 a dlaczego niby ma pluc olejem z odmy.... jak bedziecie mieli rozsypane pierscienie (zużyte) to wtedy bedzie olej lecial a tak to tylko opary (znikome) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Bardziej chodziło o opary... Ale jak sie ic troche uzbiera to pod maską wygląda to tak jakby sie silnik obrzygał olejem... I żeby temu zapobiec potrzebny jest tzw. oilchatch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 No to wrzucam fotki z wczorajszych poprawek dolotu: http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/3,Fotk...373025,Fujita_1, http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/3,Fotk...373038,Fujita_2, http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/3,Fotk..._18/1373055,CAI, http://www.fotka.pl/albumy/eszi1980/3,Fotk...73077,Serduszko, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 eszi, dosc ryzykowne posuniecie biorac pod uwage obecna pogode, jak efekty???? Lepiej ciagnie z dołu???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 eszi, dosc ryzykowne posuniecie biorac pod uwage obecna pogode, jak efekty???? Lepiej ciagnie z dołu???? niedawno wróciłem z roboty, ale w drodze wydygany byłem :zly2: . W sobotę wsadzę go chyba pod maskę, bo mam w piwnicy ściankę z nierdzewki powleczoną karimata, która odgrodzi od silnika stożek.Jacky jakoś tam zdawał egzamin, ale boje się o fujitę :542: mam jeszcze jeden patent: obrobić otwór tak aby podstawa stożka(mocowanie)wchodziła do komory silnika, wtedy filtr będzie trochę wyżej mniejsze ryzyko. co do wrażeń jezdnych: odczuwalnie lepiej, duzo lepiej w porównaniu z jackassem :one: co z hamownia, załatwiałeś coś? zauważyłem takze, że w zderzaku gt jest fajny dodatkowy otwór pod halogenem z prawej strony ciekawe po co on jest, czyżby przewidywali użycie stożka w dolocie i dali dodatkowy otwór dla lepszego nadmuchu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Piękna robota eszi ale jak pisze ROKI ryzykowna. Na wiosne filtr będzie się nadawał do wyrzucenia a nie do mycia :/ W moim GA16DE też tak miałem ale teraz stożek jest za akumulatorem... na wiosnę znowu powędruje w nadkole Aha i u mnie nie trzeba demontować zderzaka, wystarczy skręcić kołami całkiem w prawo i odchylić nadkole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Piękna robota eszi ale jak pisze ROKI ryzykowna. Na wiosne filtr będzie się nadawał do wyrzucenia a nie do mycia :/ W moim GA16DE też tak miałem ale teraz stożek jest za akumulatorem... na wiosnę znowu powędruje w nadkole Aha i u mnie nie trzeba demontować zderzaka, wystarczy skręcić kołami całkiem w prawo i odchylić nadkole ja też mogę je odchylić, ale z czasem troche sie odkształca nadkole, poza tym ciężko mi upchać przez tą szparę fujite bo jest spora ,więc wole odkręcić zderzak, zajmuje mi to 10 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 dodatkowy otwór pod halogenem z prawej strony ciekawe po co on jest niestety powietrze tamtędy wpada poprzez rozszerzający się kołnież nie w zakole a chłodzi skrzynie biegów - po to on jest , przy okazji owszem dostarcza chłodne powietrze pod maskę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 eszi, auto niewpelni zrobione, ma byc jutro gotowe w 100% takze hamownia hhhhmmm w przyszlym??? Pytalem dzis Kuby i na Mineralnej jest nowy koles, za to bywa duzo czesciej niz Maciek Przedwonie i podpytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.