Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Układ Dolotowy, Filtry Stożkowe oraz CAI


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytania o podnoszeniu mocy nie w tym dziale, zresztą wszystko było już opisane na forum. Pytania o graty na PW (najszybsza droga)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Witam

 

Mam pytanko. Czy fi 75 układu dolotowego do silnika 1.5 to nie za duże bedzie??

za dużo 60-65.5 max. i oby był jak najkrótszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eszi, a jak bym zrobil tak jak ty masz za reflektor, to dobra bedzie dlugosc??

wasil jak możesz zamieść fotkę komory silnika, bo nie wiem jak to u Ciebie wygląda, nie wiadomo czy wszystko sie pomieści. Ciekawe jaka będzie odległość, całego układu od przepływki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img193.imageshack.us/img193/7731/20090310003.jpg

 

Tak to u mnie wyglada.

 

Odleglosc pewnie by zalezala od tego jak bym wszystko to poprowadzil

miejsca dużo, super! Postaraj się jak najbliżej lampy zamontować stożek, dałbym to na fi 60 i powinno być git.Jakiej średnicy masz rurkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie jeszcze nie mam. Chcialem sie najpierw skonsultowac co wybrac. Bo mam do wyboru 75, 70 i 60.

 

A fi 60 co mówisz to zeby wewnatrz rurki bylo??

do ciebie 60 cm, cholera nie wiem jak podają czy fi czy po zewnątrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie jeszcze nie mam. Chcialem sie najpierw skonsultowac co wybrac. Bo mam do wyboru 75, 70 i 60.

 

A fi 60 co mówisz to zeby wewnatrz rurki bylo??

 

zostaw seryjny dolot nc to nie da poza darciem japy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie jeszcze nie mam. Chcialem sie najpierw skonsultowac co wybrac. Bo mam do wyboru 75, 70 i 60.

 

A fi 60 co mówisz to zeby wewnatrz rurki bylo??

 

zostaw seryjny dolot nc to nie da poza darciem japy

o "mądrala", a może jemu o to chodzi? Ale PMW ma po części racje, poza zmianą dźwieku praktycznie nic się nie zmieni. Nie licz na jakieś kolosalne osiągi. Jeśli nie zakupiłeś jeszcze stożka, to zmodyfikuj seryjny dolot doprowadzając do niego rurę z halogenu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja rozumiem ze to nie da mi nie wiadomo ile mocy. Ale mi chodzi bardziej o to żeby troche odmulić ten silnik. Wiem ze 1.5 to nie silnik tylko podkaszarka ale na nic innego mnie nie stac i tak robię co moge.

Jeśli nie zakupiłeś jeszcze stożka, to zmodyfikuj seryjny dolot doprowadzając do niego rurę z halogenu.

Tak juz zrobilem :P Pare postów wyzej jest zamieszczone moje zdjecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis przy okazji wymiany rur plastikowych na kwas w moim CAI umylem stozek... pralem go ze 3tys km temu ale teraz sie wydawal brudny. To co zobaczylem po splukaniu mnie porazilo 1/6 10 litrowej miski zajmowal piach i inne syfy :029: ,postanowilem ze przeniose go nad dziure w nadkolu ,efekt ten sam a nie bedzie tak sie syfil. Na przykladzie mycia stozkow widac ze nawet papierowy filtr powinno sie zmieniac znacznie czesciej na tych polskich drogach :/

 

[ Dodano: Czw 18 Cze, 2009 12:25 ]

Ps. Moze ktos z forumowiczow wie gdzie mozna kupic kolanka gumowe ale srednicy 50mm? potrzebuje do IC wymienic a od Jacky to widzialem minimum 63,5mm :zly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od nich bralem wszystkie akcesoria. Poszukaj na Allegro ich aukcji bo mozna taniej kupic.

 

A swoja droga oto moje dzielo :)

 

20090619g.jpg

 

20090619001.jpg

 

Dzwiek sie naprawde zmienil. Brzmi naprawde rasowo :P

I mam takie wrazenie ze lepiej ciagnie auto. Roznice widze na wyzszych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

freezer Pamiętaj że w N/A ważna jest długość dolotu i właśnie dobrze zrobił tak jak widać wyżej. Gdyby dał na przepustnicy mógłby pogorszyć się moment obrotowy na niższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

freezer Pamiętaj że w N/A ważna jest długość dolotu i właśnie dobrze zrobił tak jak widać wyżej. Gdyby dał na przepustnicy mógłby pogorszyć się moment obrotowy na niższych obrotach.

theant odwrotnie - na krótkim dolocie dół jest mocniejszy. Taki dolot jak wyżej przesuwa max Nm w górne obroty - sprawdzałem to na hamowni. Jak coś to w mojej prezentacji w 1 poście jest obrazek z nałożonymi wykresami dla obu typów dolotu :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja praca zakończyła się takim efektem:

p1080105.th.jpg

 

Muszę jeszcze połączyć odmę z dolotem, tylko nie mam jak na razie takiego wężyka..

A drugi problem jest tutaj:

p1080102.th.jpg

nie wiem czy mam łączyć przewodem to wyrównanie ciśnienia (tak mi się wydaje że to jest to) czy mam to zostawić.. Jak sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odmy nie podłączaj do dolotu tylko załóż na nią filtr do odmy.

 

A po co te zwężenie? Nie miałeś ruru o odpowiedniej średnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, ale jak już mam z odejściem na odmę filtr, to połączę je razem ze sobą.. Czy to będzie mocno odbijać się na osiągach? Zresztą to jest najmniejszy problem :P Chodzi mi o ten mały shit który jest na drugim zdjęciu.. co z nim zrobić? Zaślepić tak jak jeden użytkownik mi napisał O.o ku mojemu zdziwieniu.. zaślepienie tego miejsca podobno obniży moment obrotowy.. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...