bobroy Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 To wiem, że coca-cola to najlepszy odrdzewiacz na świecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Coobcio, teraz trochę z innej beki. Pokrywa zaworów w Twoim aucie, sam ją tak zrobiłeś? Też bym ją zrobił na taki chrom/srebny, ale pewnie trzeba ją zdemontować z silnika, nie? A potem może jeszcze wymienić uszczelkę pod tą pokrywą, co by wszystko było ok? Da sie to zrobić bez jej demontażu? Moja wygląda bardzo marnie, trochę syfu olejowego, kolor starty żółto-srebrny. Wogóle obciach na maksa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Bobroy ja u siebie ostatnio wlasnie zdalem pokrywe i zdarlem druciana szczotka do zywego i psiknalem na srebrno a napisy na czerwono. Po czym uszczelke ulozylem jak byla dokrecilem i nie ma nieszczelnosci jak na razie nic sie zlego nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 założyłeś tę samą uszczelkę czy nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Proponuje zalozyc osobny temat jesli chodzi o pokrywe zaworow, a nie rozpisywac sie tutaj. Bo mnie tez malowanie pokrywy interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 racja, usunąć posty nie związane z usuwanie EGR-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 JA swoją poprostu przejechałem pastą lekko ścierną cały zabieg trwał nieco ponad 1,5 godzinki a efekt jak na foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Uszczelka ta sama pokrwa wyglada spoko (myslalem zeby ja psiknac jeszcze lakierem bezbarwnym ale nie moglem dostac takiegfo na wysokie temperatury) calosc jak zrobie foto to sie pokarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TatoTurbo Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 zatkalem egr ...narazie na mnie wrazenia to to nie zrobilo... przebieg 180kkm ...2.0 bede mial w przyszlym tygodniu gtech'a to zobacze jakie to ma osiagi bo narazie to wyglada na jakies 11s ...przez to lpg ps. ten "tuning" kosztowal mnie 3zł kolega za bardzo dokrecil ta srubke i z dwojki wypadł srodek i musielismy jeszcze zlotowe oszlifowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 a mnie to kosztował 0 zł, wyciąłem zaślepkę z blachy 1 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 zatkalem egr ...narazie na mnie wrazenia to to nie zrobilo...przebieg 180kkm ...2.0 bede mial w przyszlym tygodniu gtech'a to zobacze jakie to ma osiagi bo narazie to wyglada na jakies 11s ...przez to lpg ps. ten "tuning" kosztowal mnie 3zł kolega za bardzo dokrecil ta srubke i z dwojki wypadł srodek i musielismy jeszcze zlotowe oszlifowac 11 sek to jeszce nie taki zły wnik jak na gazownie jaka u CIebie gości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 a mnie to kosztował 0 zł, wyciąłem zaślepkę z blachy 1 mm jak zero a czas przeznaczony na wycięcie i dopasowanie, blacha, urzadzenie do wycinania to wszyhstko kosztuje, smiem nawet twierdzić, że w twoim przypadku wyszłon więcej niż pół erło ( czyt. dwa zyle) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 a mnie to kosztował 0 zł, wyciąłem zaślepkę z blachy 1 mm jak zero a czas przeznaczony na wycięcie i dopasowanie, blacha, urzadzenie do wycinania to wszyhstko kosztuje, smiem nawet twierdzić, że w twoim przypadku wyszłon więcej niż pół erło ( czyt. dwa zyle) urządzenia już są dawno zamortyzowane, blacha z recyclingu, czas.. no tak mogłem w tym czasie podłubać w nosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 tak ...nos to dobre miejsce na dłubanie ale ja znam lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Zrobiłem To!!!! kosztowała mnie ta impreza 2gr. niewiem czy dobrze wszytko zrobiłem. włożyłem 2gr, zakręciłęm nakrętke,ale niechiałem tej rurki wywlalać to włożyłem ją spowrotem w nakrętke, więc wyglada jakbym nic nie dłubał. jesli bym tą rurke wywalił to mam z drugiej strony tez zatkać? jesli chodzi o róznice w zachowaniu sie auta to cięzko powiedzeć. na pewno nie jest gorzej , a ze nawet bez modyfikacji czasmi wydaje mi sie ze moja almerka raz daje z siebie wyszko a znowu drugie dnia ma humory to jako tak ogromnej zmiany nie zauważyłem. no ale skoro wszyscy mówią ze jest lepiej tzn. że tak jest kolejny krok to usunięcie kata. no z tym już bedize większy problem bo sam chyba nie dam rady ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 u mnie zaś weszło 20 gr, i też rurki nie ciąłem i tak pisałem wcześniej widzę że się lepiej zbiera w niskim zakresie obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 dla tych ktorzy sie ciagle zastanawiaja polecam te publikacje http://www.vtuning.com/wydech.html .... a szczegolnie fragment: "Układ wydechowy zakończony może być końcówką z rezonatorem. Ma ona ułatwić spalinom wmieszanie się do otoczenia. Osobiście wątpię jednak w skuteczność tego rozwiązania. Dodatkowo w układzie wydechowym zamontowany może być tak zwany system EGR (Exhaust Gas Recirculation), mający na celu zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do otoczenia. Kanał EGR wychodzi z końca kolektora wydechowego i poprzez elektronicznie sterowany zawór trafia do kolektora dolotowego. Z uwagi na to iż dopływ spalin do kolektora dolotowego jest zamykany w przypadku wciśnięcia pedału gazu do dechy, odradzam jakiekolwiek modyfikacje" pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 że co? ze niby nie zatykać? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 że co?ze niby nie zatykać? :/ no właśnie , co :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 moim zdaniem ten artykul jest dwuznaczny tam nie jest napisane ze nie zatykac . przeciez nie jezdzimy caly czas z pedalem do dechy i jak sobie zatkamy to kozysci sa chyba oczywiste . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Ja jezdzilem i na zatkanym egr i teraz na odetkanym i w sumie ciezko powiedziec czy jest roznica. Moim zdaniem zawsze beda zwolennicy i przeciwnicy. Jak do tej pory auto dziala wiec chyba zatkanie egr nie wplynelo w jakis ujemny sposob na jego sprawnosc. Mozna sprawdzic na"wlasnej skorze" wtedy sami widzimy czy cos daje czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 zamiescilem go bo duzo bylo pytan odnosnie sensu i szkodliwosci dla naszych milusninskich. ja fabrycznie nie mam EGR-a wiec mnie problem nie dotyczy. chcialem tylko przedstawic fachowy ( :?: ) poglad na ten problem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 zamiescilem go bo duzo bylo pytan odnosnie sensu i szkodliwosci dla naszych milusninskich. ja fabrycznie nie mam EGR-a wiec mnie problem nie dotyczy. chcialem tylko przedstawic fachowy ( :?: ) poglad na ten problem. pozdrawiam przeczytałem artykuł i nie znalazłem jasnej odpowiedzi na temat szkodliwośći modernizacji EGR-a, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 odnosnie EGR bardzo duzo miejsca poswieca sie w instrukcji serwisowej , ale nie znam angielskiego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Moim zdaniem skoro nie ma EGR w silnikach 2.0 podciągniętych fabrycznie do 150 kucyków (wersja GT) i jakoś sobie dają radę to chyba w znacznie mniej wysilonych jednostkach można sobie to śmieszne urządzenie odpuścić. Napewno nie będzie to szkodliwe dla silnika, a co najwyżej GREEN PEACE (tak to się pisze?? ) może nam drogi zablokować. Choć bezpodstawnie- bo i tak nie przekroczymy żadnych norm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.