RAAAD Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 No tak szuka sie po necie i nie wiadomo gdzie w Polsce jak nasz kraj dlugi i szeroki a znajdzie sie częsc blisko komina i też tanio. Sam sie o tym przekonałem jak szukałem jednej czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grisno Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Właśnie popatrzyłem na allegro i ciekawie wyglądają wahacze SLR. Nie wiem co są warte - ale na zdjęciach sprzedający pokazuje że sa na łożyskach kulkowych. W sumie - sprawdzał ktoś? Witam, Też jestem przed wymianą wahacza/y (jestem zielony). Ale pytanie czy rozwiązanie typu zastosowanie łożysk ślizgowych i uszczelniacz simering (nadal jestem zielony) coś zmienia? czy kwieciste zachwalanie czegoś nowego? Ktoś może się wypowiedzieć będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Powinno zmieniać - wahacz powinien być sztywny - znaczy punkty mocowania powinny być jak najbardziej niezmienne (stała ich odległość) Można spotkać 3 typy wahaczy górnych. 1.Najgorsze - po prostu zalane gumą - szkoda kasy 2. Ułożyskowane łożyskami ślizgowymi (tulejka plastikowa a w srodek stożek metalowy - to chyba większość rozsądnych tak ma (555, lemforder, Yamato). 3. Łożyska maszynowe (kulkowe pewnie) - w najlepszych konstrukcjach (chyba tak mają tuningowe CUSCO) oraz właśnie SLR - z tym że w przypadku SLR'a nie wiadomo jaka jest jakość wykonania. Powinny być dobre ale chyba ich jeszcze nikt nie sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 A co myslicie o tych wachaczach - http://allegro.pl/nowy-przedni-wahacz-gorny-primera-p10-p11-lewy-i1326075529.html Pewnie nikt jeszcze ich nie prubował tych na łożyskach. Tutaj kolega w innym temacie pisał o tych wachacz że sa orginalne http://moto.allegro.pl/wahacz-gorny-prawy-nissan-primera-555-japonski-i1315553098.html bo jest jeszcze jedna firma 555 na allegro. sa jeszcze takie na allegro http://moto.allegro.pl/nissan-primera-p10-p11-febi-bilstein-nowe-wahacze-i1321519128.html chociaż ten wzmacniany za ta cene to dziwnie troche.by trzeba poczytać o tej firmie. http://moto.allegro.pl/wahacz-gorny-nissan-primera-p10-p11-wzmacniany-le-i1329415919.html http://moto.allegro.pl/wahacz-gorny-nissan-primera-555-made-in-japan-i1325923856.html Czy mógł ktoś opisać czy lepiej kupic zwykłe wachacze czy np te co sa w pierwszym linku na łożyskach. Z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Kupiłem 555 i wytrzymał 3 tygodnie!!! Maksymalny sheet!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Kupiłem 555 i wytrzymał 3 tygodnie!!! Maksymalny sheet!!! A nasmarowałeś - moje po 3 tyg też zaczęły stukać ale jak je nasmarowałem jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 No. W końcu temat może ruszy. Mam pytanko o wasze zdanie na temat wachaczy tych łożyskowych. Czy czasmi np samochód nie bedzie za lekko pływał czy nie bedzie bardziej miękki. Może ma jakieś zastosowanie to.napewno jest lepiej jesli chodzi góra dół .a nie wiadomo jak sie bedą zachowywać przód tył. A co do firm to chyba juz nie wiadomo co jest orginałem żeby po takim okresie skrzypiały. Pisano o tym że trzeba ustawic auto na podniesionym lewarku .Np jak koło zdjęte w takiej pozycji co samochód stoi. Pewnie mieliście tak zrobione .Jeśli nie to poczytajcie o zakładaniu wachacza górnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Właśnie muszę wymieniać.Ostatnio wymieniałem rok temu i szlak mnie trafia żeby co roku trzeba było wymieniać. Chciałem kupić 555 ale jak słyszę że po trzech miesiącach się odzywają to już sam nie wiem ,podobno jedne z lepszych łożyskowane a i cena nie mała 150 zeta za sztukę. Zastanawiam się że jak mam wymieniać co roku to lepiej kupić tańsze np. te po 99 pln z simeringiem. A w kolejce czeka jeszcze rozrząd 60 tys. i amory albo poduchy z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 polecam LEMFORDERA wahacze naprawde solidne 555 dużo podrabiają febi spoko najlepsze TRW . A w kolejce czeka jeszcze rozrząd 60 tys. i amory albo poduchy z tyłu.[/b] w p11 nie ma poduch z tyłu tylko górne mocowania polecam tylko używki w dobrym stanie zamienników nie montuj!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 polecam LEMFORDERA wahacze naprawde solidne 555 dużo podrabiają febi spoko najlepsze TRW w p11 nie ma poduch z tyłu tylko górne mocowania polecam tylko używki w dobrym stanie zamienników nie montuj!!!! OTYCH mówisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Kupiłem te http://allegro.pl/nowy-przedni-wahacz-gorny-primera-p10-p11-lewy-i1326075529.html Mam nadzieje ze pojeżdżę troche na nich i tym rozwiazaniu łożysk,bo to pewnie nowum na naszym rynku. Co moge powiedziec co zauważyłem. Że wygladaja jak na zdjęciu,może nie ma tej foli co widać na aukcji z allegro i nie ma żadnej nazwy firmy tylko napisy L i R. A tak wszystko jak na zdj.Może przed montażem dobiłem troche ten zemering bo nie równo był założony. A nawet fajnie pracowały na tych łożyskach ,trzymajac ich w reku.A wymiana to trwała godz i oba wymienione . I okaże sie czy to był dobry zakup za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Koniecznie daj znać jak sie sprawdzaja. Przedemną kolejna wymiana górnych - planuje stare lemfordery zregenerować - poprzez dorobienie nowej tulejki (zamiast ori plastikowej dać z twardego poliuretanu) Ale najpierw suwmiarkę musze kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 a mam pytanie bo rozumieme że są 2 łożyska czy między nimi jest tuleja bo jak dokręcasz to powinno pozostać na swoim miejscu ,, a mam pytanie bo rozumieme że są 2 łożyska czy między nimi jest tuleja bo jak dokręcasz to powinno pozostać na swoim miejscu ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kostek73 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Witam! To mój pierwszy post na tym portalu. Nie znam wahaczy Febi,ale co do tych 555 to powiem,że nie są godne polecenia.Kupiłem zamontowałem i po około pół roku i przejechaniu około 5-6 tyś. zaczęły mi stukać.Po zaaplikowaniu trochę smaru pod uszczelniacz,prawy ucichł,lewy niestety dalej grzechocze.Ale ważne że nie ma luzów i auto prowadzi się jak po szynach.Moim skromnym zdaniem,te na łożyskach kulowych powinny być wytrzymałe,pod warunkiem,że łożyska to nie jakaś lipna produkcja z chin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 podobno 555 też podrabiali,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Można pozniej jesli sie nie sprawdza te na łożyskach wstawić łożysko i zemering i dalej jezdzic.Może taniej wyjdzie kupujac łożyska chyba że kupi sie nowe. Bo z tego co zauważyłem to różnia sie te z tuleja a łożyskami .Tez łożyskami sa dłusze o tą tuleje. Okaże sie w praniu na tych łożyskach . Mam nadzieje że bedzie ok z nimi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Raport z trwałości górnych wahaczy LEMFORDER Po przebiegu około 28.000km prawy wahacz zaczął trzeszczeć i czuć już na obydwu luzy Edytowane 4 Czerwca 2011 przez hary7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus220 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Na górnych wachaczach 555 przejechałem ok 60kkm i wymieniłem na następne 555;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodi84 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam Muszę wymienić wahacze bo lewy zaczyna się już odzywać skrzypi niemiłosiernie a nie chce mi się go ciągle smarować aby mieć spokój. Przeczytałem cały ten post i zdecydowałem się, że kupie wahacze firmy SRLine na łożyskach i podzielę się z Wami jak będą się sprawować te wahacze. Na wahaczach niema żadnych oznaczeń tylko i wyłącznie L i R powierzchownie wyglądają solidnie tuleje ruszają się luźno i są zabezpieczone gumami przed piaskiem i brudem. Trzymając wahacz w ręku łożysk nie widać tylko przez całą szerokość wahacza idzie tuleja więc łożyska muszą być schowane za gumowymi uszczelniaczami. Koszt jednego wahacza w W-wie to 142 zł zobaczymy czy będą warte swojej ceny. Przyszykowałem już sobie klucz dynamometryczny i resztę potrzebnych narzędzi i jutro biorę się za wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 No firma w miare dobra na rynku tak myślę Srline. Ja płaciłem chyba 95zeta z allegro i też na łożyskach. I pewnie wejda bardziej na rynek niż tuleje gumowe. Łożyska lepiej pracuja niż gumy. Najlepiej okaże sie podczas eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość semico Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 lewa strona założone wahacze 555, prawa strona NK Po 16 000km NK do wymiany, 555 nic nie słychać narazie czy ktoś ma już doświadczenie z Srline?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.