slayer17 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Coopery są :one: :one: 2 lata temu jak jechałem nowym nabytkiem w okolicach Wysowy Zdrój nawet nie zwróciłem uwagi, że jechałem 60 km/h po 5 cm puchu śnieżnego, tak kleiły sie do podłoża. Już miałem okazje jechać w pełnym poślizgu na 4H Kierownica prosto i but Dało rade a zabawy co nie miara. Na 2H jeszcze lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK P Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 DZięki OFF-ROADER . No to mnie pocieszłeś ! (na tych oponach jest M+S )A ja jadę w góry po nowym roku. I co teraz ? Kupywać zimówki ,czy łańcuchy , bo w Polsce będę tylko 2 tygodnie. Czy może widziąłeś jakiś test tych opon ?Ja tylko wyczytałem, że to jakaś nowość ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Ktoś prosił o fotki tych cooperów na Navarze, proszę bardzo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 DZięki OFF-ROADER . No to mnie pocieszłeś ! (na tych oponach jest M+S )A ja jadę w góry po nowym roku. I co teraz ? Kupywać zimówki ,czy łańcuchy , bo w Polsce będę tylko 2 tygodnie. Czy może widziąłeś jakiś test tych opon ?Ja tylko wyczytałem, że to jakaś nowość ??? Generalnie w zimie stosuje się zimówki Jazda na łańcuchach to porażka Rozważ jeszcze zakup BFG AT ... dają kompromis Nadają się do terenu i w śniegu dobrze sobie radzą Ja na takich śmigam i jestem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTEK P Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 No tak.Masz rację .Ale kupywać opony na jeden wyjazd.W Belgii śnieg to przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szywal Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 No to kawałek mojej historii z kołami. Odebrałem w Krakowie w środę a że nie chciało mi się czekać w kolejce na zmianę to tylko wrzuciłem na pakę i pognałem do doomu. Tu zawiozłem do znajomego serwisu gdzie połączyli gumę z felgą w zgrabne komplety. I dziś te komplety powędrowały najpierw na tylną oś a potem... na pakę spowrotem. Na przód 16 mi nie weszły. Już doczytałem że była seria z większymi heblami i prawdopodobnie moja navka właśnie takie racingowe hamulce zaposiada. Sklepopon gdzie kupiłem przyjął sprawę na klatę i mają zdecydować czy zakładamy dystanse i 16 (tak się zmiesci) czy tylko gumy na 17. Generalnie kicha ale za to spotkałem nurkującego navarowicza w kolejce do gumiarza i czas minął miło. Jak rozwiązanie z dystansami przejdzie to podrzucę zdjecia i opis. Pozdrowienia Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dankris Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Co do opon seryjnych bridgeston dueler h/l 400 m+s: pojeździłem nimi tydzień na małych górkach po śniegu było trochę i po lodzie stwierdzam że nie są tragiczne ale w wyżej w góry bym się na nich nie wypuścił.Zamówilem zimówki Yokohamy,alusy blade 16" już są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 OFF-ROADER, widziałeś takie oponki? http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/index.php?prod_id=109 Chciałbym takie cuda kupić do Samuraja a potem Terrana. Może ci sie obiło o uszy jak się sprawują, bieżnik wiem, że świetny Nawet na 17-stki mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 To sa nalewki czyli opony bieżnikowane. Raczej do większych prędkości sie średnio nadaja bo strasznie cięzko może być z wyważeniem kł (oczywiście nie zawsze) Do Samuraja jak najbardziej ale do Tyrana... ja bym się zastanowił. Opowieśc Szywala zaskoczyła mnie mocno..... Co do opon na zimę to szczerze polecam Coopery. Praktycznie w każdym teście zbierają najlepsze oceny. Oczywiście jest to opona do wolniejszych SUVów. Nie nadaja się za bardzo np do X5. Cooper jest doskonałą oponana polskie warunki, gdzie śnieg często jest nawiewany na drogi i czasem bywa, że musimy w głębszym śniegu poganiać. I jeszcze uwaga co do szerokości gum. Do Navary optymalnie będzie założyć 235, szersze poza wzrostem oporów toczenia niewiele dają. Ja założyłem 245 i uważam że to było błędne rozwiązanie. Stalowych felg szukajcie " 17" www.wyprawa4x4.pl 16" www.opony.pl producentem tych felg jest Alcar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 OFF-ROADER, widziałeś takie oponki? To są nalewki Kopia BFG AT Nie znam nikogo kto śmiga na tych oponkach Sprawdź ceny BFG , może nie jest duża różnica Ja wolałbym oryginały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość znaki Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Ja nabyłem drogą kupna pirelki ice and snow w rozm 265, dopiero po zakupie usłyszałem, ze powinno sie stosowac węższe zimówki , człowiek uczy sie na własnych błędach, zna ktoś może z kolegów te gumy? Mogę prosić o opinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Pirelli Scorpion Ice&Snow zaczęły u mnie drugi sezon. mam 235/70/16. Bardzo dobrze się spisują w warunkach zimowych zarówno na drodze jak i w terenie. Nie dają rady w glinie i błocie - przy dodatnich temperaturach, jak większość zimówek. Na lodzie wczoraj spisały się na 5+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Coopery robią w glinie i błocie :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Jeszcze na trawie :diabel2: Sprawdzone, nie teoretyzuje tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 To co napisałem o Skorpionach i błocie dotyczyło podjazdu w górskich warunkach w glinie do połowy koła. Bez właczenia blokady nie chciał słuchać W głebokim śniegu bez zarzutu, chyba że powiesisz się na moście Wtedy żadne opony nie pomoga tylko szufla albo tirfor jak coś wystaje spod śniegu do czego można się przypiąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 W głębokim śniegu to nie sztuka jechać: FAJA !!!!! :diabel2: albo BUT !!!!!! Bajdełej, samurajem na Brigestone Dueler AT- tak się chyba nazywają, jechałem po zderzaki w błocie. I prawie dało rade, tylko mi światła błoto zalało i nieszczęsny pniak na środku drogi się napatoczył Gumiaki, Tirfor, pół godziny roboty i znowu jechało. Zawsze wożę taki zestaw w bagażniku. Jeszcze łopata i lina zwykła dochodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzesiek13 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 OFF-ROADER, widziałeś takie oponki? To są nalewki Kopia BFG AT Nie znam nikogo kto śmiga na tych oponkach Sprawdź ceny BFG , może nie jest duża różnica Ja wolałbym oryginały Róznica spora BFG 17 kosztuje ok. 850 zł, a nalewki 330 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Nalewki na białym dadzą radę. Boję się żeby przy większej prędkości na asfalcie nie odkleił się bieżnik. Zobacz do jakiej prędkości mogą śmigać te nalewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Takie złe to one chyba nie są, bo produkuje je sprawdzona firma - insa turbo, robią zarówno AT i MT nie jest to jakaś chałupnicza firma. rozmiar, indeks pr. 205/70R15 96S 235/75R15 105S 31/10,5R15 109Q 235/70R16 106S 235/85R16 120/116N 265/70R16 112S Takie coś znalazłem odnośnie rangera - tej kopii BFG AT Jak się ktoś zna to niech powie co te indeksy prędkości znaczą Aha, te oponki mają 2 lata gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkorek Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 N-140 km/h Q-160 km/h S-180 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Alien Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Witam Ja zamówiłem swoją Navarkę z terminem odbioru do 06 grudnia - taki prezent na Mikołaja :-) Model 2008 w wersji LE + Premium i takie tam dodatki (hak, wydmuszka na skrzynię, alarm) Kolor obowiązkowy: czarny. No, ale nadszedł i czas na opony zimowe - komplet na oryginalne felgi 255/17' - to cena 3.200 pln brutto zatem kupiłem nowe Alusy 16" + Oponki BFGoodrich Slalom 235/16" w cenie 3.700 pln brutto. Felgi ładne - model AEZ Gizeh - znajmy ma na blixniaczej Navarce jak bedzie moja i wygląda Gites. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loopa Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 a gdzie znalazłeś tak tanio, jeśli można no i czy spokojnie można wymienić na zimę? nie trzeba robić dodatkowych kombinacji ? Niestety nie znam się na mechanice za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 W "auto swiat 4x4" - taki nowy 2miesiecznik - jest m.inn. test opon zimowych do 4x4. Gazetka taka sobie, raczej nie ma co polecać. :< Może coś z niej będzie :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Alien Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 witam co do ceny za komplet alusów 16" + oponki BFGoodrich Slalom 235/16" w cenie 3.700 pln brutto - to jest cena promocyjna u dealera u którego kupuję auto. Pytałem jaka by była cena za taki komplet dla człowieka " z ulicy" to 4.200 pln brutto. Cena ta jest u dealera w Krakowie. W komplecie są: felgi, opony, kołpaczki do felg i nakrętki do mocowania kół. Z zamianą z 17" na 16" nie ma problemu - ważne jest tylko żeby obwód koła był taki jak w oryginale. Trzeba znależć odpowienik opon dostosowany do felgi. W którymś z tematów pojawil się problem, że w niektórych Navarach zaciski hamulcowe są powiększone i jak jest oryginalnie na felgach 17" to 16" nie pasują. Znajomy odebrał już Navarę model 2008 i zamienił 17" na 16" i jest OK. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 No tak tylko czy nie szkoda alusów? Dużo taniej wychodzą stalówki i z lepszymi oponami. Poza tym jak załaożysz łańsuch to nie ma stresu że się felgę uszkodzi. Jeszcze rozumiem alusa do offroadu ale Gizech??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.