Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

KLOCKI HAMULCOWE


MARTI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tarcze tył 64zł/szt, przód 150zł/szt

klocki tył 125zł, przód 120zł

aleś przepłacił. 37 i 90 zł za LUCAS. oraz 58 i 74 zł. :diabel2:

 

 

ale to DOBRY zestaw.

 

co do ATE... tylke te faktycznie droższe się nadają do uzytku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 i 90 zł za LUCAS. oraz 58 i 74 zł???

A może trochę wiecej info na ten temat???

Gdzie są po tyle? Jakiś link...

Sprawdzałem w kilku sklepach z tym że wybrałem drożej w Krakowie bo nie byłem pewien czy pasują a wtedy żaden problem z wymianą. Czekałbym chyba 2 miesiące na to. A raczej nikt nie bedzie jechał pół Polski za tarczami.

Będe wdzięczny za namiary będzie jak znalazł na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem klocki z przodu w mojej p11 i wsadziłem TRW lucas zakupione w CAR-DOM w Szczecinie na Twardowskiego 5. Płaciłem chyba ok 100zł. Jest to jednak klasa wyższa jeśli chodzi o producenta i polecam . Cisza i super efektywność .Jedyny mankament to brudzące się troche alofelgi od pyłu z okładziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

odświeżam, Moje Lucas'y po przejechaniu 5k poszły z dymem

mam ABS i hamuje zazwyczaj silnikiem, ostrych hamowań miałem góra 3

w końcu swojego żywota pyliły niesamowicie

dziś wycieczka po tarcze i kloce (zobaczymy co teraz kupię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DJSzmer, to miales chyba z odzysku/zlomu

na moich TRW zrobiłem dopiero ok. 21.000, a paliłem je na torze w poznaniu po jakichś 8.000kmn (normalnie dymiły jak z grilla). jak czysciłem je z pyłu ostatnio to ponad połowa grubości jest i starte równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szczerze polecam klocki OMP zarówno serie 971C jak i Road&Sport

Oczywiście 971C jako klocek sportowy bez homologacji na ulice jest skuteczniejszy od R&S ale oba w porównaniu do seryjnych klocków dają wyraźną poprawę hamowania zwłaszcza przy intensywnym używaniu hamulców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!! A czy ktos mial cos takiego jak klocki Ashika lub cos moze o nich powiedziec??Wczesniej mialem Kashijame i nie bylem z nich zadowolony, podobno to ta sama polka tylko niby Ashika jest lepsza od Kashi.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ashika raczej jest z półki Kashijamy. Jak chcesz japończyki to polecam Akebono.Producent klocków i całych układów hamulcowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do normalnej jazdy Akebono się nadają (mało pylą, nie piszczą, hamowanie ok) ale do szaleństw średnio. U mnie wyraźnie czuć, że auto przestaje hamować jak te klocki się ugrzeją ("awaryjne" hamowanie z powyżej 150km/h nie dla nich).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info wiec nastepnym razem akebono lub EB green stuff (o ile do 1.6 bez ABSu sa bo na allegro nie widzialem)

POZDRAWIAM!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem zadnych z tych klockow ale nastepnym razem mysle ze Green Stuff, moze bym zaryzykowal akebono ale zalezy jak kto rozumie spokojna jazde, w kazdym razie nie chce miec niespodzianki w trasie jak z kashi bo to tragedia a te ashike co wsadzilem zachwalal mi koles ze sklepu ze takie cudowne itd.. troche za pozno sprawdzilem na forum ale niestety gapowe sie placi :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o klockach ATE?

Jako że nikt sie nie wypowiada, opisze moje spostrzeżenia:

1)lipa jeżeli chodzi o hamowanie;

2)lipa bo po nagrzaniu i kilku ostrych hamowaniach piszczą i jest tylko gorzej jeżeli chodzi o stop.

Mam z przodu także tarcze tej firmy, zakupiłem nowe+klocki, zrobiłem na nich ok.1500 tyś. km i wydaje mi się że jest tylko coraz gorzej. Na tyle siedzą klocki ferodo premier takze nowe, ale co do tych to oczywiscie wiadomo rewelka.

Do P11 polecam tylko i wyłącznie FERODO PREMIER, na przód i tył.

Jeżeli ktoś jeździ jak emeryt od biedy wystarczą lukasy i inne wynalazki, ATE nie polecam nawet dla emerytów, bo po dłuższej jeździe, nawet spokojnej też piszczą.

NIE OCENIAM ATE POWER DISK, BO KUPIŁEM SERYJNE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a propo ATE dla mnie osobiscie lider,ferodo tak polecane na forum nawet nie moga sie rownac. I nie mam zamiaru sie z nikim klucic jezeli nie mam racji to ferodo,ATE do czego dają na pierwszy montaz?? oo i zapomnialem AKebono dobre fabryczne nissanowskie no i pagidy super tez japonskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ATE były seryjnie w starych mercedesach. Cały układ hamulcowy był tej firmy. To zdecydowanie dobra firma, ale klocków do nissanów nie ocenie bo nie używałem. Wiadomo że nawet u najlepszych są ciecia budzetowe, ograniczenia produkcji, i tansze materialy w koncu dochodzi do obnizenia jakosci niestety, w koncu mercedesowi aktualnie daleko do jego legendarnej niezawodnosci ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą niezawodnością to niesety kazda marka upadal teraz dzieki tanszym materialom mozna wiecej na sprzedazy zarobic a i koncerny bardziej stawiaja na przyszlosciowy zarobek serwisu i czesci, ate tez robi do BMW AUDI i reszty dobrych autek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W sobotę po roku użytkowania skończyły mi się klocki Ferrodo. Przejechały 15 kkm :( Wydaje mi się, że to tragiczny wynik, zwłaszcza, że dużo hamuję silnikiem. Dzisiaj kupiłem KASHIYAMy. Jutro je założę i zobaczymy jaki będzie efekt :) Przy okazji, te długie śruby od zacisków można gdzieś kupić? Mają jakiś uniwersalny rozmiar czy są dedykowane do poszczególnych samochodów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można kupic, w ASO, nie są jakos tragicznie drogie, ale tanie tez nie, nie pamietam, chyba 30zl komplet. Mozesz tez dobrac są w standardowym rozmiarze.

 

Kashiyamy - wspomnisz nasze słowa. Rzeczywiscie wytrzymają dłużej niż Ferodo. Hamowac za to będą słabiutko, tarcze zjadą mocno. Będziesz miał szczescie jak nie będą piszczec.

Twarde klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kashiyamy - wspomnisz nasze słowa. Rzeczywiscie wytrzymają dłużej niż Ferodo. Hamowac za to będą słabiutko, tarcze zjadą mocno. Będziesz miał szczescie jak nie będą piszczec.

Twarde klocki

 

chu....nia straszna - Amen (zrobiłem na nich około 5 tyś km i wywaliłem w cholerę i w pełni dopisuję się do tego co napisał lisek)

 

jak ktoś chce to mogę je oddać gratis hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo dobiera się klocki do tarcz i na odwrót. nie wiesz co masz, kup tańsze ale miększe - troche pojedzisz, bez niespodzianek. takie moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby z biedą udało się odkręcić i wkręcić z powrotem. Co do klocków to nie piszczą a auto hamuje tak samo jak na ferrodo. O tarcze się nie martwię bo przy następnej wymianie klocków i tak są do wymiany (mają przejechane 130 kkm i były już raz toczone)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie o tych klockach i piszecie i niewiele z tego wynika. Po pierwsze albo zużywają się tarcze albo klocki ( to do tych którym klocki zanadto pylą ) Po drugie ten kto pisze za na jednych klockach koła blokowały mu wcześniej niż na innych nie zna zasad fizyki

( blokowanie kół zależy tylko i wyłacznie od nacisku koła na jezdnię i wspł tarcia opony o jezdnię ) klocki nie mają z tym nic wspólnego. Po trzecie większość dostępnych w Polsce klocków to egzotyczne wynalazki dobre napewno są ATE i Bendixy( pod warunkiem że to oryginały )lukasy są bardzo twarde i niszczą szybko tarcze.

Co do piszczenia - prawdopodobieństwo piszczenia hamulców wzrasta bardzo wraz ze zużyciem tarcz, można je ograniczyć fazując klocki lub montując je na pastę miedziową, lub stosując klocki z wibroizolatorami ( takie blaszki czasem z pastą )

Toczenie tarcz to totalne nieporozumienie - jeśli już to tarcze się szlifuje ( bez demontażu przy użyciu specjalnej szlifierki ) ale i to jest wątpliwa metoda z racji zwiększonego nagrzewania się cieńszych tarcz i ich zmniejszonej sztywności ( piszczenie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...