Gość Whitie Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Ważne jest aby do tej skrzyni nalać jakie 0,5 do 0,8 litra oleju więcej niż napisano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 czemu uważasz że akurat o tyle więcej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Nie upieram się, ze akurat tyle. Po prostu więcej, bo konstrukcyjnie jest niedorobiona. Ja nalałem o właśnie tyle (mniej więcej) więcej i jest lepiej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Witam to ja sie tez podepne pod temat. Moje terano terkocze na wolnych obrotach. wcisne sprzeglo jest ok. olej w skrzyni wymienilem.jak jade na niskich obrotach czyli od 1000obr do 1800obr/min wyje metalicznie jest 2 tys wszystko ok. wydaje mi sie ze dzwiek dobiega z mostu. jak wcisnę sprzęgło podczas jazdy tez jest cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) obstawiam łożysko wałka sprzęgłowego jak u wszystkich, spuść olej zobacz czy nie ma tam przypadkiem koszyczka po łożysku jakby to był most to by nie było powiązane ze sprzęgłem i obrotami tylko z prędkością jazdy wrzuć reduktor na N wbij 5 i posłuchaj rechotania Edytowane 10 Listopada 2011 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 no własnie nie bylo nic czysty olej malo opilkow na korku bylo. a też macie takie dziwne wycie , dzwonienie przy niskich obrotach>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 to chyba nie należy do typowych objawów... mi za to w okolicach 2500rpm coś wpada w drgania jeszcze nie znalazłem co ale obstawiam osłonę kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Musze na podnośnik nim wjechac podniesc koła odpalic i bedzie wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 ja kiedyś myślałem ze mi się dyfer kończy z tyłu, szum był z tyłu i zależny od prędkości, w pewnym momencie walnęło i było słychać tylko tarcie metalu .. na szczęście ... okazała się to podpora wału która pozbyła się kulek, a nie obstawiałem bo wymieniłem kilka miesięcy wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cww Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Ważne jest aby do tej skrzyni nalać jakie 0,5 do 0,8 litra oleju więcej niż napisano. Ja wlałem litr więcej i nie pomogło...! Edytowane 10 Listopada 2011 przez cww Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prowokator Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ja wlałem litr więcej i nie pomogło...! Bo dolewanie ponad stan to profilaktyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 więcej oleju wspomaga smarowanie zwłaszcza gdy jest typowo rozbryzgowe, a nie likwiduje już istniejące usterki, poza tym jestem lekko sceptyczny odnośnie wlewania więcej oleju niż podał producent, z jakiegoś powodu miało być tyle a nie więcej, a jeszcze tak przy okazji mam takie zdanie że jak ci w warsztacie mówią "ten typ tak ma" to należy rozważyć zmianę warsztatu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Dokładnie. Mi panowie mechanicy u których do tej pory remontowałem 2gie auto na wyjące łożysko zalecili wyminę oleju w skrzyni i dodali " terenówki tak mają" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) ........... jestem lekko sceptyczny odnośnie wlewania więcej oleju niż podał producent, z jakiegoś powodu miało być tyle a nie więcej Z takiego powodu Kolego, że nawet najlepsi inżynierowie popełniają błędy i tutaj akurat się nie popisali. Dolewanie więcej oleju nie jest naszym wymysłem na forum jednym czy drugim ale wynika z doświadczeń zapewne setek użytkowników tych aut Ale się nie upieram, że wszyscy muszą tak robić Edytowane 13 Listopada 2011 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 kiedy przed kupnem zapytałem znajomego o tyrka doradził mi :"napier... w ramę młotkiem ,a skrzynię i tak będziesz miał do roboty"- prorok czy co?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Nie będę zakładał nowego tematu, więc napisze tutaj. W moim terrano lewarek zmiany biegów od momentu zakupu lata jak chce, biegi wchodzą normlanie ale jest za luźny. Ktoś miał taki problem? jak to naprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 rozumiem że chodzi o luzy na lewarku? jeśli tak to koszt naprawy chyba 12zł wyjmujesz lewarek ze skrzyni, albo odkręcając całą pokrywę albo zdejmujesz osłonę i wyjmujesz pierścień osadczy, na końcu w sensie na tym drugim oczywiście jest mała biała tulejka z tworzywa, i ją trzeba wymienić, mam nawet zdjęcia i nr części ale niestety nie przy sobie i będzie problem żebym w najbliższym czasie to pokazała. ale w nissanie będą wiedzieli o co chodzi, jeśli ci się spieszy. rozumiem że chodzi o luzy na lewarku? jeśli tak to koszt naprawy chyba 12zł wyjmujesz lewarek ze skrzyni, albo odkręcając całą pokrywę albo zdejmujesz osłonę i wyjmujesz pierścień osadczy, na końcu w sensie na tym drugim oczywiście jest mała biała tulejka z tworzywa, i ją trzeba wymienić, mam nawet zdjęcia i nr części ale niestety nie przy sobie i będzie problem żebym w najbliższym czasie to pokazała. ale w nissanie będą wiedzieli o co chodzi, jeśli ci się spieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 no jak by to nie był problem to poprosiłbym o numer tej części bo najbliższy serwis mam w Niemczech a to nie takie proste wytłumaczyć po polsku a co dopiero po niemiecku. A tak numer części i wszystko jasne. A ma ktoś wymiary łożysk ktore padają, bo moja skrzynia zaczyna szumieć. Chodzi mi o te łożyska na wałku głównym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 z moich zasobów, to pokaz im zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 ok super dzięki z takim zdjeciem nie powinno byc problemow;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawnik18 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 U mnie jest to samo od kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, zacznij sie martwic dopiero wtedy, jak objaw sie wyrażnie nasili, podobno ten typ tak ma...., i ponoć nie ma co sie tym przejmować. Pozdrawiam Witam. U mnie mechanik, jak dłużej posłuchał, to stwierdził, że jednak łożysko na wałku sprzęgłowym hałasuje.Ponoć nie ma paniki, ale trzeba będzie w przyszłości wymienić... Pzdr. P_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 ... paniki nigdy nie ma zwłaszcza jak możesz sobie pozwolić na to że w połowie jakiś wycieczki dzwonisz po lawetę ja też się nie przejmuje wieloma rzeczami np tym że mi podświetlanie radia czasem nie świeci albo miga w rytm silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Zwłaszcza jak się ma dobre asistance Niestety laweta nie wszędzie dojedzie i dlatego kiedyś pchałem 5 km a potem 15 km zjeżdżałem bez silnika na ręcznym, górską stokówką w rumuńskich górach - zanim dotoczyłem się do asfaltu i zadzwoniłem po lawete Ale to było inne auto - nissany tak nie robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 panowie, kiedyś natknąłem się na fotorelację z remontu skrzyni do VG30, zdaje się że po francusku to było, niestety nie mogę tego odszukać , nie mam pewności czy to na naszym forum; macie jakieś namiary ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 obstawiam łożysko wałka sprzęgłowego jak u wszystkich, spuść olej zobacz czy nie ma tam przypadkiem koszyczka po łożysku jakby to był most to by nie było powiązane ze sprzęgłem i obrotami tylko z prędkością jazdy wrzuć reduktor na N wbij 5 i posłuchaj rechotania co da wrzucenie na N i wbicie 5 ? czego po tym zabiegu będe pewny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.