Mavv Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Podejdzie do Almery N16 i do 200SX od 1988 do 1994. http://www.nissanklub.pl/?showtopic=6440 Dobra lektura polecam Zgodnie z tą tabelą te felgi (4x114) nie występują w offsecie 45 Są tylko do 43. Natomiast offset 45 znalazłem w książce obsługi do Primki - 15 cali, szerokość 6JJ i offset 45. Tyle podaje książka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilhsx Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam. Ja mam alusy 14' 114,3mm firmy hmm Centra i sprawa jest taka... Raz mi się odkręciło jedno koło i odleciało albo ktoś odkręcił Przez to trochę się wyrobił otwór na śruby itp. Pomijając fakt że chyba nie ma pierścieni centrujących w felgach coś mi się wydaje a otwór w feldze jest dużo większy niż piasty. Lepiej kupić drugie alusy czy tutaj kupić pierścienie mocno dokręcić i będzie okej ? Z góry dzięki za odp : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 ja mam felgi stalowe od accorda na zimę z tego co zauważyłem P12 ma 5 a nie 4 śruby tak wiec nie pasuje na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Co by nie robić nowego topica: jakie min. ET w feldze 15" (gumy 195/50 R15) wejdzie do P10, 96r.? Seria offset 45, poniżej 40 już się chyba nie da zejść bez mącenia?? np. 37-38? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Co by nie robić nowego topica: jakie min. ET w feldze 15" (gumy 195/50 R15) wejdzie do P10, 96r.? Seria offset 45, poniżej 40 już się chyba nie da zejść bez mącenia?? np. 37-38? pozdrawiam Chyba się da,bo zdaje się mam poniżej 40.Cos koło 37chyba.Dziś już nie zdążę ale jutro jakby co zrzucę koło i Ci powiem. Wygladowo jest ok a kolo zdaje się juz prawie po samym rancie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Czyli mogę przyjąć, że absolutne min. do Primy P10tki = ET 35? bez kombinacji i problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob620922 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Mam pytanie i bym poprosił o odp. Zakupiłem Primerę z 2003 r. na kołach aluminiowych 17 Chciałbym kupić stalowe 16 z oponami na zimę Mam do kupienia ale od Primery z 2005 r. i nie wiem czy będą pasowały Proszę o odp. ps.na kole zapasowym na stalowej feldze nie mogę znależć oznaczeń rozstawu śrub ani otworu środkowego pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarek1000 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Oznaczenie felgi 16 według instrukcji obsługi Nissana 2003 r. Stalowa - rozmiar 6,5JJx16 offset - 40 Aluminiowa 6,5JJx16, offset 40 lub 7JJx17 offset 45 Myślę że z Nissana z 2005 powinna pasować, bo tego na pewno nie zmieniali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob620922 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 mam oznaczenie 16 x 6,5 JJ CH X 40 J.DOT na kole zapasowym Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarek1000 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Ja letnie mam na aluminiowych 17-tkach a zimówki na aluminiowych 16-tkach. Myślę, że używane 16 aluminiowe mozna dostać za nieduże pieniadze. Zawsze lepiej się prezentują jak stalowe, poza tym do stalowych potrzebne są kołpaki. Oryginalne nie są tanie i kuszą drobnych złodziejaszków. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob620922 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 i jescze jedna sprawa dotycząca felg stalowych Czy do przykręcenia kół na felgach stalowych używa się innych śrub niż do felg aluminiowych pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarek1000 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Tutaj nie używasz śrub tylko nakrętek, ponieważ koło nakładasz na śruby. Ale czy to są inne nakretki to nie wiem. Mozliwe że są to inne nakrętki ponieważ Ja mam 2 komplety, koła zimowe mam na 16-stkach, letnie na 17-stkach. Nie zwróciłem uwagi czy te nakretki różnią się między sobą i nie chcę cię wprowadzać w błąd. zadzwoń do ASO to na pewno Ci powiedzą czy jest różnica. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalS Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Tutaj nie używasz śrub tylko nakrętek, ponieważ koło nakładasz na śruby. Ale czy to są inne nakretki to nie wiem. Mozliwe że są to inne nakrętki ponieważ Ja mam 2 komplety, koła zimowe mam na 16-stkach, letnie na 17-stkach. Nie zwróciłem uwagi czy te nakretki różnią się między sobą i nie chcę cię wprowadzać w błąd. zadzwoń do ASO to na pewno Ci powiedzą czy jest różnica. Pozdrawiam Czesc. Do felg stalowych i aluminiowych powinny w P12 byc rozne nakretki. To dlatego ze w aluminiowych otwor jest "stozkowy" i nakretka dodatkowo stabilizuje felge dodatkowa powierzchnia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob620922 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Dziękuje bardzo ps. kupiłem własnie kpl.opon zimowych na felgach stalowych 16" i sprzedający obiecał mi że dołoży także nakrętki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 (edytowane) ja natomiast trochę nie kumam skoro kola nakładacie na śruby czy są to 16 czy 17 to logiczne jest ze nakrętki od wewnątrz tj gwint musi byc taki sam a z zewnatrz to juz moze byc cokolwiek, poniewaz wazny jest skok sruby i gwint który na niego nakręcicie mam racje?? przy stalowych felgach będziesz mógł pewnie użyć nakrętek od alusów ale w 2 stronę moze byc ciężej ze względu na to ze ważny możne być kształt nakrętek tak by pasował do otworów w feldze... jesli wolno zapytac ile dales za komplet opon na stalkach?? Edytowane 2 Września 2009 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 no tak jak u mnie. Teraz coś stukać mocno zaczął, ale ani na szarpakach, ani u mechanika z łomem nic nie znaleźli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 U mnie po wymianie opon i ich wyważeniu oraz ustawieniu zbieżności wszelkie drgania zniknęły i w końcu poczułem, że to ja prowadzę auto a nie auto mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 A może to wina półosi lub przegubu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Krzywe felgi mogą powodować drgania kierownicy i to pomimo, że na wyważarce pokazuje ideał. Wyważarka sprawdza drgania tylko w jednej płaszczyźnie, podczas gdy krzywa felga może dawać bicia w drugiej (wzdłuż toru jazdy). Miałem taki przypadek w motocyklu. Koło wyważone ideał a kierownicę chciał z rąk wyrywać. Po naprostowaniu felgi jest ok. Teraz ten sam problem będę przerabiał w aucie...niestety w Łodzi to masakra...rok pojeździsz i felgi powybijane. Dopiero jak będziesz pewien kół to szukałbym dalej - tarcze, luzy w zawieszeniu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 tez mam 17" na lato a na zime spokojnie weszly 15" - kiedys pisalem o tym na forum.... kupilem zimowki 195/65/R15 - duzo taniej niz 16" i wszystko gra - za stalowki 15" placilem 350 pln wszystko zalezy za ile mozesz kupic 16" .... 15" do 2.2 DI wchodza bez problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob620922 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Przepraszam że tak długo nie byłem ale jestem kierowcą zawodowym TIR i byłem w Rosji ps.za kpl.kół zimowych z nakrętkami i kołpakami zapłaciłem 500 zł. w bardzo ładnym stanie przynajmniej na 2 - 3 sezony pozdrawiam i dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 no to Ci sie udało, fajna cena tez bym wział pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sztef99 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Witam Obecnie mam 205/60/16 na aulufelgach i zastanawiam się nad kupnem felg 15'' i założenie opon zimowych 195/65/15. Czy to ma sens? Z tego co wyczytałem licznik będzie pokazywał błąd w granicach 1% więc w normie. Ale czy są jakieś inne przeciwskazania? Uprzedzając pytania po co, odpowiadam - ekonomia. Za cenę jednej opony 16'' mam felgę i oponę 15''. pozdrawiam i proszę o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 A felga 15 wejdzie ci ... tarcza i zacisk od hamulca nie będzie obcierał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Jak masz autocasco to sprawdz co na to mowi OWU, czy czasem przy dzwonie nie beda sie wypierac ze niefabryczny rozmiar opon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.