Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czerwona P10GT/VE 205,4 KM/214 Nm/275 km/h-rolki


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

widze ze autko czekaja nastepne mody ale nie lepiej bylo odrazu wsadzic DET i niz ve plus T koszty nizsze i mysle ze efekt tez lepszy??

 

oczywiście jeśli szukać jakichś mega przyrostów... to DET moze wydać spokojnie 500 koni przy odpowiednich gratach, niestety reakcja na gaz przy tak mocnym turbo nie jest fajna... długo długo nic a potem jeb jak ślimak zabangli :kosci: brak trakcji na wszystkich biegach nie w fwd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VE jest dużo bardziej rozwojowy jak SR20DET - jeśli chodzi o turbo, raz że wałki ciekawsze a dwa że głowica z owiele wiekszymi kanałami, śmiem twierdzić że takie VE na na seryjnej turbinie z DET zrobi o jakieś 30% więcej mocy...

Co do wytrzymałości to korbowody są słabsze w VE no ale za to tłoki maj grubsze półki między pierścieniami...

 

Jak xTomek jest zainteresowany to z chęcią sprawdzę do czego zdolny jest ten silnik z doładowankiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

kurde mi by taki VE w budzie n15 pewnei styknal hehe ale zobaczymy bo jescze jest inna opcja z inna marka.

 

Coobcio nie smiem podwazac twojego zdania ale skoro to jest oska to i tak bez szpery takiej mocy nie przekaze , wiec lepiej/taniej wsadzic odrazu sr20det niz ve i potem go zaturbiac, skoro moc 250 KM w FWD bez szpery to juz problemy beda pewnie.

Chodzi o to ze pewnei masz racje i ve z turbo lepsze niz det bo ma zmienne fazy i wiem jak dziala takie combo w hondach wiec tutaj podobnie :diabel2: ale taka moc w fwd nei jest potrzebna no chyba ze tylko n cwiare.

mam nadzieje ze kumacie o co mi chodzi :?:

 

a wracajac do tematu to zazdroszcze autka jak holera i mam nadzieje ze moja almera odzyje do wakacji na podobnym setupie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trakcja w FWD Turbo to głownie kwestja dobrego boost kontrolera i odpowiednich rozmiarów wastegata... Tam gdzie trakcji nie ma redukuje się moc i doładowanie...

No i porzadne opony to podstawa - nie ma to jak sprawdzone i w pełni uliczne R888 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest

No to chyba coś sprawdzimy, jak się trochę ociepli. Przed sezonem warto zdążyć !!! i trochę podkręcić grata ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz przeszperam forum i znajdę wszystkie fragmenty jak to Tomek nie chce turbo :kosci:

 

a tak na przykładzie tego tematu można książkę napisać jak ta zabawa wciąga :P

 

 

moje zdanie jest takie że albo od razu DET albo zostać przy N/A jeśli auto ma być na co dzień... ale może jakiś sofcik hehehe :one:

:one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA tam bym grzebał N/A dalej...

Tłoki, wałki, tależyki i sprężynki - hehe wyjdzie tyle co SR20VE ze swapem no ale czego się nie robi dla micia rekordu i wykrzestaniu dodatkowych hmmm 25-30KM w N/A moc przekłada się bardziej na osiagi jak w turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA tam bym grzebał N/A dalej...

Tłoki, wałki, tależyki i sprężynki - hehe wyjdzie tyle co SR20VE ze swapem no ale czego się nie robi dla micia rekordu i wykrzestaniu dodatkowych hmmm 25-30KM w N/A moc przekłada się bardziej na osiagi jak w turbo :D

 

naisbest8zlcopyms4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i prawidlowo , grzeb dalej VE i bedzie bosko. ja jade na grochow ogladac p10 z SR20 :-) w niedziele wiec jest duza szansa ze wroce do nissana ;-) ale jak juz to bede grzebal ten silnik :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Welcome back :D Rossi, wracaj brachu, a Twój były schab dostaje od czerwonej - chyba???, bo nie sprawdzaliśmy :D . Cieszę się, trochę rodzimej konkurencji przybywa, i o to chodzi :one: Power...Team forward 2009 :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylko ja bede grzebal SR20DE , niestety nie moge sobie pozwolic na VE :-(. Na dodatek ta prima ma zalozony w miare dobry gaz sekwencyjny i moze by sie udalo cos pogrzebac zostawiajac ten gaz mimo wszystko ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz radę, jeszcze tylko Junioora brak do dobrej zabawy :D Hamujemy 16-go :D Poza tym, najmocniejsze wcale nie jest najszybsze :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się załamię, znowu podpucha ;) , tylko macieqq będzie się ze mnie śmiał. :) Coobcia rozszarpię przy pierwszej okazji. Spać spokojnie nie można. ;) Podmieniłem zdjątka na aktualne w podpisie i awatarze. Stare za długo były i motor nie mój :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się załamię, znowu podpucha ;) , tylko macieqq będzie się ze mnie śmiał. :) Coobcia rozszarpię przy pierwszej okazji. Spać spokojnie nie można. ;) Podmieniłem zdjątka na aktualne w podpisie i awatarze. Stare za długo były i motor nie mój :P

a to podpuszczają no :diabel: obiecuje że się nie będę śmiał jak się tymi już 300 kucami przejadę, o nie :diabel2: ja to bym już zaczął o szperunku myśleć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw na wiosnę:

195/50R15 na tył TOYO T1R a na przód R888 choć T1R też bardzo dorbze trzymają.../coobcio/

 

Potem:

wałki SR16 V1, raz kozie śmierć bez turbo :one: Będzie szosowy wariat.

 

A jescze potem.....

może coś od wujka.....

 

Każda dobra rada mile widziana :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda dobra rada mile widziana :) :) :)
195/50R15 na tył TOYO T1R

 

nie kupuj tego

 

R888

pozatym kupuje sie 4 takie same sztuki

 

świetna guma ale wystarcza na 300km upalania na torze Poznań

pomyśl o yoko, bridgestone, albo falkenach... na każdej z nich zrobisz dużo wiecej km

 

i bedziesz mógł jeżdzić po mokrym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, zaraz zwariuję, opony mam na skraju i coś muszę kupić na lato i na wyścigi.

Mają być 15-ki, podaj model, a nie tylko firme. jazda na 1/4 i na torze też.

A może jakies wąskie na tył? na ćwiartkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, zaraz zwariuję, opony mam na skraju i coś muszę kupić na lato i na wyścigi.

 

ile bedziesz rocznie robił km na torze, a jaki przebieg robisz po ulicy ... pomyśl pod tym kątem...

 

r888 to mega guma ale znika w oczach dosłownie

 

coś muszę kupić na lato i na wyścigi.

 

tak to tylko w Erze :P

 

Kup Bridgestone Potenza Re050A na 4 koła i obiecuje Ci nie poznasz samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :one:

o curwa, ne ma 15 chyba, jak szybko spojrzałem. Jak jeszcze fele, to zbankrutuję w tym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o curwa, ne ma 15 chyba, jak szybko spojrzałem. Jak jeszcze fele, to zbankrutuję w tym roku.

są...

 

albo parade... to juz chyba jedna z najlepszych ulicznych opon

 

http://www.r1concept.com/component/page,sh...id,49/vmcchk,1/

tania i dobra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...