Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Jak jeszcze fele, to zbankrutuję w tym roku. Felgi masz bardzo ładne ale ciężkie a jak wiadomo lekkie koła to najtansze dodadawanie przyspieszeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 A które moje są cięższe: letnie, czy zimowe, fele oczywiście? Bo z przodu po Lublinie jeżdzą letnie, a z tyłu, te co Ci sie tak podobają, oldschoolowe zimaki. Ewentualnie, co lekkiego i taniego w 15-kach byś radził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ATS DTC, takie jak moje, waga 5.6kg sztuka. ewentualnie coś z oferty dragwheels. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 te co Ci sie tak podobają, oldschoolowe zimaki. widzę kolejnego amatora tych felg. Mi też się one podobają. Świetnie pasują do wozu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ATS DTC, takie jak moje, waga 5.6kg sztuka. To jest moje marzenie, ale cena niestety zabija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Będzie chyba jednak PARADA, czekam na opinie. Autko nie tylko na wyścigi. YOKOHAMA PARADA Spec-2: http://www.r1concept.com/component/page,sh...id,49/vmcchk,1/ cena atrakcyjna i wezmę 4 sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Po weekendzie być może będę miał ciekawą ofertę na Paradę od znajomego, nówki sztuki cenie hurtowej także proponuję się wstrzymać do poniedziałku bo może weźmiemy to hurtem. Ja chcę komplet, Bodek, do czerwonej komplet i może jeszcze ktoś się zdecyduje. Jak będę znał cenę to od razu dam znać. Pozdro [ Dodano: Czw 22 Sty, 2009 18:32 ] A co do kółek to TE ważą tylko 6,8 kg sztuka. Je również mam na liście zakupów. [ Dodano: Czw 22 Sty, 2009 18:51 ] A i zapytam jaka cena by była za rozmiar dla PMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 No, no, to brzmi ciekawie - ja chcę szerokie 15 - ki i może-nie wiem, nie znam rozmiarów- coś węższego odrobinę na tył. Może to jest kiepski pomysł, ale na 1/4 też mi zależy. 0,8 co najmniej do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nie wiem czy jest sens coś węższego na tył zakładać, chyba rozsądniej dobić więcej ciśnienia niż schodzić 1-2 cm z szerokości. A na zakrętach na wąskim kółku nie będziesz zamiatał tyłem za bardzo? Jeśli nadal na 15" to 205 powinny Ci styknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Chyba masz rację, bo już PMW gadał o jednakowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Primera P10 modyfikowana przez AUTECHA miała 205/50R15 - troszkę skracają się biegi wzgledem serii no i jest ładnie, szeroko i sztywno na boki... Teraz opiekuje się Juniora P10 z VE i on lata na 195/50R15 - najtańsze i chyba najlepsze rozwiazanie w naszych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Co tam ciekawego słychować u Czerwonej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Przymiara do wałków i opon. Drożyzna do bólu. Ale jak sie chce jeździć ............. Co by se wstydu na C nie zrobić Może jakieś drobne planowanie głowicy i czyszczenie stożka JR. Zobaczymy. Pewnie i tremostat do wymiany, bo motor za zimny cały czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 wymien wkoncu ten termostat bo raz ci pali wiecej, a dwa ciagle na niedogrzanym silniku jezdzisz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 W środę będzie kasa i walimy do Coobcia, bo on ma pomysł na ten termostat. I nie tylko No dojdzie jeszcze: xTomku ze wzgledu że twoje auto w głównej mierze lata na codzień to sugerowałbym wrzucenie wałków z SR16VE - nie trzeba wymienić sprężynek, zmniejszy się spalanie, znacznie poprawi niuton w zakresie 900-1700obr.min i dojdzie ok 12-15KM na zmiennej fazie. A na tym mi najbardziej zależy :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Czytam coraz bardziej niecierpliwy końca kolejnych prac i przejażdżki czerwoną, na grubo się szykuje nowy sezon w wykonaniu xtomka i jego strzały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 No wałeczki są, bardziej w stronę użytecności podziemy, w stosunkowo lekkiej P10 sedan jakieś 210-213KM myślę że zaskoczy nie jednego Odpocznę parę dni o wozów u mojej samiczki to wchodzimy z dodawaniem mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Coobcio, jeden telefon wystarczy, w tym tygodniu mam czas do 13 codziennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wichlun Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 ATS DTC, takie jak moje, waga 5.6kg sztuka. To jest moje marzenie, ale cena niestety zabija. Drag Wheels DR9 wazy tylko 5,7kg.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Wgiąłem felge na rondzie. Gdzie, za rozsądne pieniądza, naprawić w Wawie p.s ta oldschoolowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 xtomek, na Instalatorów są dobrzy fachowcy ale nie pamiętam jaki numer dokładnie (6a?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Dzięki, skorzystam, bo na sezon chcę oldschoole wyprowadzić na błysk i Parady Spec 2 założyć. Tylko uważać na mokrym. 8-czki będą na stalówkach tylko na 1/4. Wbrew temu co mówi Coobcio musi być 13-ka w tym sezonie.Primerą !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 I jak tam Tomek Twoje oponki ? Kupiłeś już ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ułęż 25-go No to czerwona dostała na Wielkanoc na przód TOYO PXT1R 195/45 R15, a na tył TOYO PXT1R 195/50 R15. Może jeszcze uda się z Coobciem wałki z SR16VE dogadać.No i oliwa będzie nowa i czyściutki stożek JR. Będą jutro zdjątka, jak teraz siedzi :diabel2: xkarol wymienił, wygląda drapieżnie :diabel2: :diabel2: :diabel2: Bardzo twardo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 195/45 R15? dlaczego taki mały profil? Ani to dobre do jazdy ani T1R nie jest jakąś super gumą do startów. Przy mniejszej średnicy będzie jeszcze trudniej ruszyć. Jak by to był jakiś slick to jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi