Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czerwona P10GT/VE 205,4 KM/214 Nm/275 km/h-rolki


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

xkarol wybierał, może 888 zdązę kupić na wariactwo :one: A jeździdło wygląda bardzo dobrze dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka fotek tak na szybko ...

Na zawody moze sie dokupi jakies 888 a do jazdy na codzien wybralismy T1R, z przodu taki profil ze wzgledu na cene opony ( po prostu byla dobra okazja ) i trzeba bylo sie decydowac. No i bedzie stabilniej na zakretach. Wrazenia i walory estetyczne bardzo na plus :)

 

dsc00174jxd.th.jpg

dsc00175ufh.th.jpg

dsc00176hta.th.jpg

dsc00177vtm.th.jpg

:diabel2: :diabel2: :diabel2: :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w podpisie, jeszcze dojdą wałki SR16ve i będzie git. Znowu policzę...220KM/220Nm.

Sprawdzimy na hamowni, ale teraz 14,ka w Ułęży do pobicia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adama Sunny z SR20VE robi setkę w ok 6 sek i ćwiartkę w 1,9 a więc xTomku by pobić 14'kę trzeba jeszcze przejść kurację odchudzającą :P

Tak czy siak czasy z pewnością się poprawią :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje oponek :) Ja mysle co do siebie kupic..... bo jak zostana te felgi co mam to w gre wchodza tylko 16-tki. Wiec moze jakies Yokohamy S-drivy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adama Sunny z SR20VE robi setkę w ok 6 sek i ćwiartkę w 1,9 a więc xTomku by pobić 14'kę trzeba jeszcze przejść kurację odchudzającą :P

Tak czy siak czasy z pewnością się poprawią :D

Może się mylę, ale czerwonej chyba się trafił najmocniejszy VE z tej partii. Powtarzalny wynik momentu na obu hamowniach chyba o tym świadczy: Mineralna 215 Nm , Promotor 214Nm. Może jakieś sugestyje odnośnie odchudzania ;). Jak dojdą wałki, to pomierzymy na Mineralnej raz jeszcze ;) Dojdą jeszcze drobne modyfikacje aerodynamiczne. Coobcio już to trenował z chrupkiem swego czasu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, mialobyc 13.9

Takiego czasu nie zrobił nawet doładowany prawie 400Konny 350Z, o seryjnym juz nie wspominając hehe :P

SR20VE ciągnie fenomenalnie nawet w budzie P10 ale już nie przesadzajmy :D

 

Co do odelżania to najistotniesza jest masa kół w waszym przypadku a potem brałbym się za budę, jakiś leciutkich alumków 15" szukać z wagą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze nie tyle, ale pociągniemy ;) Tym razem pojedziemy po Niutonie, a nie do odcinki :D A lekkie alumki jakie proponujesz :?: W tym roku znowu można wyjąć siedzonka i bagażnik. Tylko gaśnica zostaje. Boczki i podsufitka obowiązkowe. Mam nadzieję, że tym razem pogodowo pojedziemy na sucho :diabel2: Ten asfaltobetan w Ułęży jest zabójczy dla opon, ale pozwala jechać :one: No i wreszcie NA jest oddzielnie :D wst.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roki, spoko :D Czerwona pokaże kły :diabel2: zwłaszcza że PROFI N/A wreszcie wydzielone :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adama 13,9 :D :D :D

Czerwona ma zmienione przełożenie dzięki przednim oponom 195/45R15... Myślę że to korzystnie wpłynie na czasy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adama 13,9 :D :D :D

Czerwona ma zmienione przełożenie dzięki przednim oponom 195/45R15... Myślę że to korzystnie wpłynie na czasy :)

 

Zmiana średnicy tylko o 10 tak wpływa na performance? Nad tym nigdy nie myślałem...

Na szczęście u mnie na razie jest pełno miejsca na upgrady, więc o oponach myśleć nie muszę, ale fajnie nauczyć się czegoś nowego. :D

 

Piotrek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adama 13,9 :D :D :D

Czerwona ma zmienione przełożenie dzięki przednim oponom 195/45R15... Myślę że to korzystnie wpłynie na czasy :)

Hi, a gdzie mierzył? Komóry, czy g-tech :?: Jak zwykle 100 oktanów czerwonej podlejemy. Bardziej mi zależy na ET niż na ET+RT. ;) Sam jestem ciekaw, jak to wyjdzie :one: A z wyścigów po prostej, proszę się nie śmiać. Tu chodzi głównie o osiągi auta, chociaż kierownik, też ma coś do powiedzenia. W zakrętach będzie jeździł xkarol, bo jest zdecydowanie lepszy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz się dopatrzyłem na fotkach - brak nadkoli, pasowało by to uzupełnić bo aerodynamika będzie kuleć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet aerodynamiczny F 1 w przyszłym tygodniu. :D Nie zapomniałem. ;) No jeszcze muszę Cię namówić na......

Poza tym prawy wahacz i geometria. Muszę zdążyć !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet aerodynamiczny F 1 w przyszłym tygodniu

 

Podwójny dyfuzor ? :D

 

Skrzydło z PITstopu Kubicy podprowadził jak mu zmieniali :P W domu pokleił... wypolerował... i montuje do Nismo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hebli to w miarę budżetową i dobrą opcją są Ferodo Premier które sam upalam :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hebli to w miarę budżetową i dobrą opcją są Ferodo Premier które sam upalam :diabel2:

 

Ja mając mały budżet na heble zamontowałem za namową AutoR EBC Green, żeby poprawić hamowanie i jestem bardzo zamontowany, bo zaciski są fabryczne, a autko i tak ładnie hamuje. :)

 

W planach montaż Brembo z 350Z :)

 

Piotrek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady, szkoda że Coobciowy zestaw bez dystansów się nie zmieścił. Próbowaliśmy kiedyś. Zostało parę dni, może ze wszystkim zdążymy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...