Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A czy w 370z w automacie w trybie ręcznej zmiany biegów lopatkami mozna zakręcić silnikiem do końca i zrobić tzw. łutututut,czy komputer samodzielnie zmieni bieg na wyższy?

 

p.s. to normalne że jest samodzielna redukcja biegów co by chronić silnik przed zdławieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, wiecie coś więcej na temat wydechu Ark Grip? jak z dostępnością tego i ceną u nas? Nie ukrywam, że wizualnie i dźwiękowo podoba mi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w 370z w automacie w trybie ręcznej zmiany biegów lopatkami mozna zakręcić silnikiem do końca i zrobić tzw. łutututut,czy komputer samodzielnie zmieni bieg na wyższy?

 

p.s. to normalne że jest samodzielna redukcja biegów co by chronić silnik przed zdławieniem.

Możesz krecić cały czas, jak dasz na tryb manualny to Ci nie zmieni na wyższy nigdy, tj napisałeś redukuje sam żeby chronić przed zdławieniem i tyle

Edytowane przez milordess
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem wczoraj 350z jednego z forumowiczów. Blue lagoon 2003 ameryka automat, po ratowaniu u Coobcia.

Samochód ma szperę, skórę, navi, podgrzewane fotele i xenony… i gaz. Nie ma brembo i chłodnicy oleju.

Bardzo mi się podoba praca skrzyni biegów, szczególnie ruszanie. Samochód nie ma żadnego muła przy startowaniu jedynie zmiany biegów choć szybkie to w trybie manualnym wykonywane są z zauważalnym opóźnieniem. (w trybie automatycznym problemu nie ma, bo sam sobie zmienia)

Podpowiedzcie na co zwrócić uwagę przy egzemplarzu z 2004 roku?

PS. Jakie są bolączki starych amerykańców i różnice między nowszymi egzeplarzami, bo jeśli revup ma tylko 20 koni więcej to nie robi to jakiejś ogromnej różnicy..

Edytowane przez elczupakadra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jeśli revup ma tylko 20 koni więcej to nie robi to jakiejś ogromnej różnicy..

Kazdy sobie to tak na poczatku tlumaczy ale pozniej i tak jest zazdrosny o te kilkanacie/-dziesiat koni wiecej! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W revupie doszła do zmiennych faz rozrządu kontrola nad wałkiem wydechowym, silnik jest wyczuwalnie bardziej elastyczny niż DE, kręci wyżej niż DE, przy modyfikacjach zyskuje także lepsze przyrosty niż DE ale są to nieduże różnice. Większe różnice w konstrukcji i osiągach są w HR i to najlepszy motor jaki można wybrać (większe spalanie PB  jednak tu występuje ale mniejsze oleju). Jeśli masz możliwość to bierz rev-upa jeśli nie to DE po poprawieniu mapy nie będzie dużo odstawał (ale to nie mały koszt).
Z różnic poza silnikowych to w nowszych modelach mało co się zmieniało, dopóki torowo nie jeździsz to nie zauważysz różnicy, HR manualną skrzynie dostał już lekko zmodyfikowaną ale z tego co wiem to zmiany w niej na minus (jeśli chodzi o serwis), podobnie z inną pompą sprzęgła czy hamulcową. W revupie jest inny komp od sterowania ABSem, o ile lepszy od poprzednika i czy wyczuwalna w ogóle różnica to nie wiem. Nie wiem też jak z automatem i czy były jakieś zmiany w poliftach, ale to i tak dopiero w 370z jest sensowna skrzynka - 7 biegów i łopatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nienaturalnie d*pę ma uniesioną poza tym ok ale wstawienie używki motoru to 10tyś, kapitalny remont tego co tam jest z 14tyś więc trzeba by zbić z ceny jeszcze żeby to się opłacało no chyba że masz jakiegoś dawce albo swój warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdej seryjnej zetce pieje d*pa. Myslalem ze moze ktos ogladal na zywo i powie cos wiecej. Stoi dlugo juz i mam nadzieje ze jeszcze postoi, to akurat sprzedam fure :D. Ze zdjec co widac to dzwoniona w lewy tyl i w przod tez cos bylo. Z remontem silnika zmieszce sie w 6-7tys. Pewnie korbe bokiem wyjebalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały lewy tył był naprawiany ( na podłodze w tym miejscu tez coś podobno widać ), zderzak przedni zmieniany z malowaniem i widać jakieś naprawy blacharskie pod maską w okolicach lewego amora. Motor padł na autostradzie prawdopodobnie z braku oleju. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czyli tak jak myslalem. Cwiara z tylu wstawiona, brak naklejki na slupku plus jeszcze szpachla czyli dwa razy dzwoniony w to miejsce albo blotnik ze szpachla kupili. Chyba ze dostal tak, ze az slupek wyciagali. Troche lipa, bo auto nie jezdzi wiec nie wiadomo czy to w ogole jedzie prosto. Moga byc jakies problemy z ustawieniem geometri z tej strony, zreszta lewe kolo jest chyba bardziej na pozytyw niz prawe, albo mi sie wydaje. Mogli tak dac zeby kolo nie bylo rozbiezne. No ale ogolnie za ta kase warte rozwazenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wypowiedzi.

Jakbyście mogli mi jeszcze powiedzieć ile waszym zdaniem powinna kosztować 350z europejska bezwypadkowa (albo w dobrym stanie) revup/hr? 

Musze się zastanowić na czym tak naprawdę mi zależy, a informacja o kosztach pozwoli to $$$;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2msc temu stał ładny HR z biała skorą w środku po dobrym przetarciu z lewej i prawej strony wraz z lekko uszkodzonym tylnym kołem z lewej strony w cenie tego z uszkodzonym silnikiem. :) 

Na tego z zajechanym motorem nastawiałem się właśnie, lecz mimo tej ceny jest duże ryzyko władowania się na minę. Tak naprawdę niczego nie możesz ocenić - jedynie tyle co widzisz z zewnątrz i jak właściciel pozwoli to wrzucić auto na lawetę i jechać gdzieś na podnośnik. Z tym właścicielem też jest dziwna sprawa, aukcja grzecznościowa na rzecz kolegi, a kontaktu z tym kolegą niestety nie ma, osoba z którą rozmawiałem twierdził że zakupił to auto z uszkodzonym silnikiem ( czyli jest właścicielem ) i miał robić ale jednak sie rozmyślił, osoba która zatarła silnik posiadała go około 8msc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem nowy na forum i jestem dość młodym kierowca choć w moim mniemaniu i kilku bardziej doświadczonych osób jak to mówią (dobrze czuje auto).

Przymierzam się do kupna swojego 3 samochodu i od kad Pamiętam marzyłem o 350z i właśnie tego modelu szukam.

Mam kilka pytań :

-Która wersja (US czy Eu) była by lepsza? Czy może nie ma to znaczenia?

-Na co w szczególności zwrócić uwagę kupując ten samochód?

-Jakieś porady odnośnie obchodzenia się z nim i prowadzenia?

 

Do dyspozycji mam jakieś 15 tys euro lecz nie ukrywam że chciałbym znaleźć auto.za około 10 a 5 zostawić na ewentualne poprawki i delikatny tuning wizualny.

 

W przyszłości jak już będę wiedział jak się z tym autem obchodzić myślałem nad podkręcaniem go. Wyczytałem że chip,wydech i dolot i ewentualnie nitro w zupełności wystarczy.

Auto planuje kupić w Niemczech lub Holandii po pracy podrzucę kilka linków.

 

I jeszcze pytanko odnośnie body kitu nad kołami. Mianowicie jeśli wstawię szerokie felgi i gumy to będzie to wystawach za obrys auta i czy jeśli dodam body kit nad koła to będzie to prawnie ok czy prawo odnosi się do standardowego obrys samochodu?

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o wybór modelu to szukaj wersji EU z kontrolą trakcji, a nie tańszych amerykańców (które posiadają gorsze hamulce, brak szpery zazwyczaj i brak kontroli trakcji). Nie żeby kontrola trakcji była niezbędna ale jak to Twoja pierwsza przygoda z autem o tylnym napędzie to przez pierwsze kilka miesięcy może być zbawienna. Kontrola jest w pełni wyłączalna więc jak będzie miejsce i czas to powoli poduczysz się panować nad autem bez niej. (Żeby nie było to i z włączoną kontrolą jak przegniesz to auto na drodze nie utrzyma się samo ;)
Co do wersji i liftów to zależy od zasobności portfela, masz wersje DE(2003-04), Rev-up(05-06), HR(07-08) im wyższa tym znacząco lepsza ale też i cena ;)
Co do tuningu silnika to wpierw ogarnij auto i zorientuj się co i jak, wydech, dolot i remap to koszt ok 7 tyś zł i nie mówię tu o wysokiej półce komponentów a przyrost rzędu 30 koni max.
Co do body kitu to koło nie może wystawać poza obrys auta, zmienisz obrys i możesz wypchnąć koła, jest od tego kit rocket bunny ale zakup, instalacja i malowanie to kolejne 8 tyś zł minimum + felgi do takiego rozmiaru kitu to minimum 4 tyś zł + opony.. no i bez gwintu do takiego kitu nie podejdziesz więc + 4tyś zł

 

Zatem nie dziw się że przyjęto Twój pierwszy post tak, a nie inaczej, to nie są sensowne pytania odnośnie zakupu, skup się na tym żeby wpierw kupić zdrową sztukę w podanym już wcześniej wątku.

A na co zwrócić uwagę przy kupnie? Jak przy każdym aucie, czy buda nie prostowana na ramie i nie składana z dwóch, czy nie ma tony szpachli na sobie, czy serducho zdrowe (remont silnika w pro warsztacie to 10-14tyś zł), czy skrzynia trybi jak należy (dwumas, sprzęgło, łożysko główne skrzyni, synchronizatory - naprawa każdego z tych elementów to również niemałe koszta) i standardowo elementy zawiechy, hebli, magiel i wydech w jakim stanie.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pisz na niemieckim forum moze, bo my nie wiemy ile tam kosztuja rozne wersje. Tzn. moze ktos sie tu orientuje ale to bedzie raczej wyjatek. Jesli ceny sa podobne jak w Polsce, to na HR z 2007-2008 ci wystarczy a to bylaby najlepsza opcja i baza do modow.

Najlepiej Europa, bo ze Stanow to raczej powypadkowy lub popowodziowy bedzie. Wyposazenie maja tez gorsze amerykance.

 

To na co zwracac uwage bedzie zalezalo od tego jaka wersje wybierzesz, wiec zdecyduj to najpierw.

Moim zdaniem lepiej wydac to wszystko teraz na jak najlepsza baze a pozniej sobie robic mody z odkladanej na biezaco kaski. HR juz w serii ci sprawi duzo przyjemnosci i spokojnie na ponad rok wystarczy bez potrzeby modzenia!

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niemczech HRki zaczynaja sie od 60 tys +clo.Niektore siegaja nawet 80_90 tys Czasem sie trafiaja za 45 do poprawek po niby malych kolizjach. Ale z ogloszenia nie wiadomo co w samochodzie siedzi. Do tego malo ktory niemiec zanizy cene na papierze.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To myślicie że lepiej by było szukać czegoś w Polsce? W sumie to nie zrobi różnicy skąd on będzie oby był w dobrym stanie. I w dobrej cenie jak będzie trzeba to i na południe się pojedzie.

A zna ktoś może jakieś strony ogólno Europejskie? Jak narazie znalazłem tylko stronę scout24.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz zamiar go rejestrować w Polsce to lepiej szukać tu, inaczej masz sporą akcyzę (od nowego roku chyba się zmieniła). Jak wykrzesz trochę cierpliwości to możesz trafić na polską salonówkę. W Polsce szukaj przede wszystkim dobrej budy, to znaczy auto proste, bez większych przygód, mechanikę sobie ogarniesz. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja HR-a kupiłem własnie na autoscout24 w Belgii. Lekko uszkodzonego za mniej niż Eur 5000 ale chyba miałem farta, do dziś nie mogę w to uwierzyć! Zachodu z tym sporo później, jeśli ma być w PL rejestrowany. Tylko dla wytrwałych!

Wygląda na to ze najlepiej będzie ci kupic HR tu w Polsce zatem. Masz 3 tygodnie, czas START! ....no pressure ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...