Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-bezwypadkowy-serwisowany-nawigacja-xenony-skory-szpera-ID6yQ63H.html

 

opis interesujący,. z salonu w rozliczeniu, serwisowany itd. ale auto od handlarza, ktory jeszcze na tym musi zarobić... podejrzane?

 

Sam oceń po foto ;] Cała prawa strona malowana, chociaż jeżeli nie było poważniej niż na tym zdjęciu to nie było poważnie. Natomiast uważam, że to co się dzieje w nadkolach i to co panowie uskrobali czarnego na ziemie z tego auta to już troche słabo..

post-102949-0-91620700-1491254314_thumb.jpg

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też mi coś świta że ta na blachach LU to stała cały poprzedni rok wystawiona i coś z nią było nie tak, oprócz widocznego wywalonego kokpitu, proponuje prześledzić ten wątek jak ktoś jest zainteresowany bo była o niej mowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest dobrze zrobione i zabezpieczone to bajka, u mnie nadkola też zaczynają gnić i będę robił całość + malowanie prawie całego auta i konserwacja spodu. Idealna 350'ka to mrzonka, a jeśli się już trafi to ktoś ją wcześniej zrobił i na pewno nie pójdzie za 40k tylko więcej. Ważne żeby prosta była i miała zdrowe serce, bo na niebitą to małe szanse

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna HRka z Hiszpanii na zdjęciach z allegro rejestracja LU rocznik 2007

 

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-ID6yQgZ5.html

http://prntscr.com/esfoes

 

Rozgrzany silnik, wskazówka ciśnienia oleju na 15: http://prnt.sc/esab3p

Drobne mankamenty jak wgniecenie na prawym tylnym nadkolu czy pękający lakier na zderzaku, wgniecenie dachu.

Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ciśnienia sprawdziłbym również wartości przy 2 tyś oraz 6tyś zgodnie z zaleceniami serwisówki.

Aczkolwiek ciśnienie faktycznie trochę niskawe, mam dwukrotnie większy przebieg u siebie i dwukrotnie większe ciśnienie więc albo dostawała trochę po tyłku na zimnym albo przebieg wątpliwy przy czym koszt naprawy magistrali olejowej nie jest aż tak duży, pewnie szłoby utargować z ceny na to. :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelki do roboty, ale jak od niedawna to silnikowi nic wielkiego się nie stało, wgniecenia to nic strasznego, jak auto proste i bez szpachal to powinien być dobry zakup, utarguj 2k na uszczelki i tysiaka na poprawki lakiernicze

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym odradzał zdecydowanie tego HR'a niskie ciśnienie mogło dobić panewki, kupowanie kota w worku. Jeśli to jeden wadliwy oring który najczęściej pada w HR'ach to naprawa nie będzie taka tragiczna, ale jeśli się okaże że to coś więcej to cały motor do rozbiórki. Zakładam że to 15 PSI to Ci pokazało nie było po upalaniu a po spokojnej krótkiej przejażdżce więc jak go pociśniesz to spadnie niżej, pytanie do ilu, 5? To auto stało wystawione rok temu, cena spadała, nikt się nie połasił, ktoś to oglądał i opisywał w tym wątku, na pewno odradzał ale nie pamiętam dlaczego, nie wiem czy nie było mowy o nadmiarze szpachli, powertuj ten wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do tego > https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-sprzedam-lub-zamienie-na-dostawczy-ID6yzSc7.html no to cóż, amerykaniec, brak szpery, hamulców brembo i kontroli trakcji, a buda jakaś przygodę na pewno przeżyła skoro trafiła ze stanów do PL, zderzak tylny z wersji europejskiej (nie mówię o dokładce), przeciwmgielny z wersji angielskiej no ale to szczegóły. Pytanie co się stało z poprzednim motorem i dlaczego padł, pytanie czy ten jest w dobrym stanie na pewno. Skoro przy okazji wymieniane wahacze, poduszki i przeguby to znaczy że nie było to robione na bieżąco... zatem brzmi trochę jakby auto było zakatowane i przywrócone do sprawności. Jak nie robione po kosztach to ok. Osobiście do mnie to auto nie przemawia. Właściciel chwali się folią za 4 tyś a na przednim i tylnym zderzaku jakieś wybrzuszenia i bąble są na niej jakby to ktoś sam oklejał na podwórku. Wydech to nie podniósł mocy w tym aucie.. strojenie mogło podnieść o ile było wykonane w ogóle na tym silniku, (a nie poprzednim) i na pewno nie do 306 koni.. podejrzewam że 280 by nie wypluł nawet w rzeczywistości

stoi juz 2 lata

 

a ja bym odradzał zdecydowanie tego HR'a niskie ciśnienie mogło dobić panewki, kupowanie kota w worku. Jeśli to jeden wadliwy oring który najczęściej pada w HR'ach to naprawa nie będzie taka tragiczna, ale jeśli się okaże że to coś więcej to cały motor do rozbiórki. Zakładam że to 15 PSI to Ci pokazało nie było po upalaniu a po spokojnej krótkiej przejażdżce więc jak go pociśniesz to spadnie niżej, pytanie do ilu, 5? To auto stało wystawione rok temu, cena spadała, nikt się nie połasił, ktoś to oglądał i opisywał w tym wątku, na pewno odradzał ale nie pamiętam dlaczego, nie wiem czy nie było mowy o nadmiarze szpachli, powertuj ten wątek

1 bar to nie jest niskie cisnienie, napewno za niskie dla tego auta ale raczej z panewkami nic nie zrobilo. Mialem auto ktore mialo 0.2-0.3 bara na 10w60, lekko nie mialo i prawdopodobnie jezdzi jeszcze do dzisiaj. Pozatym zdjecie jest robione ze zlego konta i cisnienie moze wydawac sie mniejsze niz jest w rzeczywistosci, tzw. blad paralaksy :P

Edytowane przez xpl1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, jestem nowy na forum. Ze zmianą samochodu walczę od pół roku i padło na 350z.
Miało paść na HR z Hiszpanii bo pesel w miarę młody no i auto dobrze się prezentuje. Pytanie nr 1. Serio uważacie, że to taki kot w worku i ile kosztowała by ewentualna naprawa oringa? Szukam jakiegoś EU- naczytałem się już o wersjach i wydaje mi się, że jak wypier... hajs to lepiej kupić coś lepszego. Samochód interesuje mnie w jak najlepszym stanie... chce żeby to był samochód na lata (będzie 2 samochodem w rodzinie). Nie mam jakoś ambicji żeby go upalać czy zbytnio katować- chcę żeby służyło. Macie może jakieś propozycje, ewentualnie może ktoś z Was sprzedaje- zawsze lepiej kupić od pasjonaty który dba.
 

jak na razie obserwuje:
https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-ID6ylOT9.html#8295b911e9
https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-ID6yQgZ5.html#8295b911e9
https://www.olx.pl/oferta/nissan-350z-2008-rok-vq35hr-313-km-zamiana-na-wieksze-CID5-IDitdTT.html#6dd5502924;promoted

Pisałem, że chcę eu a 2/3 US XD

Powiedzcie mi jeszcze jak wyglądają ceny nissanów (jak spadają w ciągu lat)- wcześniej się tym nie interesowałem bo zwyczajnie mnie nie było stać ani na takie auto ani na jego utrzymanie. Warto to wiedzieć kupując auto nie młode ale jednak z takiego segmentu, że ceny nie będa lecieć na łeb na szyję... dobrze mi się wydaje?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresuj się poważnie tym z Hiszpanii, jak sam się nie znasz to sprawdź go w jakimś serwisie (najlepiej u Coobcia), obadaj czy auto proste i bez przygód, bo w Hiszpanii to tanie samochody nie są. Jak kupisz dobrą sztukę to dużo nie stracisz, ja za swój dałem podobne pieniądze, a minęły już ponad 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy link, rok temu dzwoniłem, to handlarzyk ściągnął ją z USA i chyba już wtedy mówił że ma ją rok lub dwa lata u siebie i się cyklicznie pojawia na allegro, golas amerykaniec. Ale jakoś po rozmowie mnie nie zachęcił by jechać ją oglądać i wyposażenie mi nie odpowiadało.  

 

p.s Uwierz mi że polubisz ten motor bo daje wiele frajdy  :icecream:

Edytowane przez Asesino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresuj się poważnie tym z Hiszpanii, jak sam się nie znasz to sprawdź go w jakimś serwisie (najlepiej u Coobcia), obadaj czy auto proste i bez przygód, bo w Hiszpanii to tanie samochody nie są. Jak kupisz dobrą sztukę to dużo nie stracisz, ja za swój dałem podobne pieniądze, a minęły już ponad 2 lata.

Problem jest taki, że to 2 koniec polski (jestem z Wrocławia) i jak jechać to już z konkretami. Coocicia ma warsztat w Rzeszowie? Zastanawiam się jeszcze co Shachi na to powie, bo jako jedyny sceptycznie o tej bestii wyraża :D

 

Pierwszy link, rok temu dzwoniłem, to handlarzyk ściągnął ją z USA i chyba już wtedy mówił że ma ją rok lub dwa lata u siebie i się cyklicznie pojawia na allegro, golas amerykaniec. Ale jakoś po rozmowie mnie nie zachęcił by jechać ją oglądać i wyposażenie mi nie odpowiadało.  

 

p.s Uwierz mi że polubisz ten motor bo daje wiele frajdy  :icecream:

Nie no, chyba USA jakoś mi nie leży... chociaż wyczytałem, że różnice są nikłe...

 

Coś mi się wydaje, że nie polubię ten motor ale pokocham! Wczoraj miałem okazje się przejechać Z i powiem tak: OGIEŃ!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ciśnienia sprawdziłbym również wartości przy 2 tyś oraz 6tyś zgodnie z zaleceniami serwisówki.

Aczkolwiek ciśnienie faktycznie trochę niskawe, mam dwukrotnie większy przebieg u siebie i dwukrotnie większe ciśnienie więc albo dostawała trochę po tyłku na zimnym albo przebieg wątpliwy przy czym koszt naprawy magistrali olejowej nie jest aż tak duży, pewnie szłoby utargować z ceny na to. :)

 U mnie 200 tyś przelotu i też ciśnienie wyższe :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet Ja na piz***oleju 10/40 mam wyższe :D

 

 

 

Nie no, chyba USA jakoś mi nie leży... chociaż wyczytałem, że różnice są nikłe...
 

 

Nikłe ?? < OMG >

Edytowane przez Rolandinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym odradzał zdecydowanie tego HR'a niskie ciśnienie mogło dobić panewki, kupowanie kota w worku. Jeśli to jeden wadliwy oring który najczęściej pada w HR'ach to naprawa nie będzie taka tragiczna, ale jeśli się okaże że to coś więcej to cały motor do rozbiórki. Zakładam że to 15 PSI to Ci pokazało nie było po upalaniu a po spokojnej krótkiej przejażdżce więc jak go pociśniesz to spadnie niżej, pytanie do ilu, 5? To auto stało wystawione rok temu, cena spadała, nikt się nie połasił, ktoś to oglądał i opisywał w tym wątku, na pewno odradzał ale nie pamiętam dlaczego, nie wiem czy nie było mowy o nadmiarze szpachli, powertuj ten wątek

 

O jakim dokładnie O-ringu ty piszesz?

 

PS. Wolne obroty i15psi na rozgrzanym 5w40 (amerykańskim 5w30) oraz 43psi przy 2000 rpm to normalne - w każdym razie jeszcze bezpieczne - ciśnienie! Nie róbcie wody z mózgu ludziom lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest w wątku obok filmik coobcia z ciśnieniem > http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/106752-350z-cisnienie-oleju/page-4, normalne ciśnienie dla HR'a to ~30 psi, 15 to już dojebany motor i będzie spadać niżej, owszem to jeszcze bezpieczna granica ale DOLNA.. pytanie czy jak przyciśniesz ten motor to wynik nie jest znacznie niższy a jeśli tak to o panewki bym się martwił... także osobiście nie kupowałbym takiego egzemplarza

http://www.nisformance.com/EPS-Tuning-Oil-Gallery-Gasket-Hardware-Kit-p/oilgallerykitrwdhr.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie cisnienie ma HR juz po wymanie uszczelek na zupelnie inne, ktore sa wzmocnione i po podwyzszeniu obrotow na 800 i byc moze pare innychh sztuczek. Ale te papierowe jak trzymaja minimum 15 psi to jest wszystko ok.

Silnik zatarty to moze byc jak jest jakis inny powod a nie same uszczelki ktore dalej trzymaja 15 psi. Malo tego, moze byc mniej niz te 15 psi nawet a silnik bedzie ok ale to juz wtedy jest niewiadoma na przyszlosc, bo nie wiadomo jak dlugo jezdzilo auto na takim niskim cisnieniu, np. 5 psi.

 

W przypadku tego Hiszpanskiego trzeba sie tylko dowiedziec jaki tam olej zalany i jak 5w50 lub 5w40 i trzyma 15psi to bedzie ok - zakladajac oczywiscie ze nie ma innych ukrytych wad.

 

Juz nie wspomne o tym ze samo cisnienie na wolnych gowno i tak mowi a do tego nie daje precyzyjnego pomiaru ten czujnik.

 

No i dalej nie powiedziales ktory to niby Oring za to odpowiada?!

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-ID6ylOT9.html#8295b911e9 - mam bardzo blisko do tego samochodu, jeżeli ktoś jest zainteresowany - mogę podskoczyć i wnikliwe go przejrzeć. :)

Tem gosc sprowadza rozwalone auta ze Stanow i je naprawia w tej szopie! Bajkopisarz niezly. Bylem u niego ogladac kiedys jedna sztuke - jak sie przejechalem to nawet 200 kuni to nie mialo lol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Juz nie wspomne o tym ze samo cisnienie na wolnych gowno i tak mowi a do tego nie daje precyzyjnego pomiaru ten czujnik.

 

+1!

Na jałowca nie ma co patrzeć, sprawdzajcie przy 2/6 tyś, bo na jałowym każdy z nas może mieć nieco inne obroty...

 

 

Tem gosc sprowadza rozwalone auta ze Stanow i je naprawia w tej szopie! Bajkopisarz niezly. Bylem u niego ogladac kiedys jedna sztuke - jak sie przejechalem to nawet 200 kuni to nie mialo lol

Chyba i tak się przejadę, będę miał przynajmniej punkt odniesienia w stosunku do swojej furki. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...