Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda ze nie mieszkam w wawie bo ciekawy jestem konfrontacji malego i mocnego sunny z ciezka i tez nie slaba maxima

 

no jakiś czas temu objechała mnie nowa Maxi 3,5 SE. Powyżej 130 poległem :)

 

ja byłem podczas całej roboty... nawet pomagałem trochę:D

 

propozycję przyjęli z radością? :D

 

[ Dodano: Sob 18 Kwi, 2009 11:46 ]

No ja mam zamiar to zrobić. Powiedziałem mu, że jestem niezadowolony i mam po powrocie do Warszawy pojechac

 

Podjedź do Kuby albo jeżeli masz żabę to sam wejdź pod auto, luknij na łączenie wydechu z kolektorem czy jest w osi i na pozostałe łączenia czy nie ma zwężek (pewnie masz na obejmach).

 

[ Dodano: Sob 18 Kwi, 2009 11:48 ]

Z rzeczy nowych, wskoczyły nowy palec i kopułka, świeczki czekają na założenie przed strojeniem. Po wymianie chyba polepszyła się praca silnika w dolnym zakresie obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie chyba polepszyła się praca silnika w dolnym zakresie obrotów.

 

Hehe typowa reakcja podświadomości :D Kiedy jedziesz poprawiać wydech bo nie wiem na kiedy szykować wóz na konfrontacje?

 

Jak tam się T1R na mokrym dziś spisuje?

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bodek_n14 napisał/a:

Po wymianie chyba polepszyła się praca silnika w dolnym zakresie obrotów.

 

 

Hehe typowa reakcja podświadomości :D

 

zobaczymy co będzie po wymianie świec :kosci: a tak na poważnie to stare graty, jeszcze ori Nissan były mocno wypalone i naprawdę jest lekka poprawa (nie w mocy ale w płynności).

Naszła mnie dziś chęć na przetestowanie T1R w deszczu. Wyprzedziłeś moje plany :)

A wydech pewnie w okolicach 10.05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

heh, maksymalnie rozwierciłem fasolki w aparacie zapłonowym i rzeczywiście jest różnica.

Po wczorajszym spocie znowu zastanawiam się czy nie wrócić do seryjnej puszki. Testy na C20 utwierdzają mnie, że stożek/CAI to pic na wodę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Keneta to nie było wykonane najlepiej. Różne średnice w dolocie, redukcje z taśmy izolacyjnej. Taka przymiarka na szybko mogła nie być w pełni miarodajna. Znacząco zmieniła się objętość całego układu. Jak by zrobić to z głową to może by było lepiej. No cóż, może kiedyś będzie więcej czasu to się sprawdzi.

 

heh, maksymalnie rozwierciłem fasolki w aparacie zapłonowym i rzeczywiście jest różnica.

Po wczorajszym spocie znowu zastanawiam się czy nie wrócić do seryjnej puszki.

Walcz jeszcze z odgrodzeniem stożka od silnika :!!: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej masz przykład u Szopena co dał stożek + przepływka fi 70mm:

 

No u mnie nie jest tak różowo a od czasu założenia stożka i szerokiej przepływki auto się zmuliło. Mogą potwierdzić to Kenet i Jemioł bo na bieżąco sprawdzaliśmy się na kresce. Będzie trzeba ogarnąć wszystko na tip top ale po poprawce wydechu.

Obecnie po dowaleniu zapłonu wóz chodzi tak jak na tomalowym wydechu z jednym tłumikiem, bez strojenia i na wkładce w dolocie... Wszystkie mody które weszły później, nic nie dały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem jego wykresem bo wszystkie mody badaliśmy na drodze :diabel2: A u mnie od zimy nic nie robione.

 

[ Dodano: Czw 30 Kwi, 2009 22:36 ]

Walcz jeszcze z odgrodzeniem stożka od silnika

 

Bodek może tak:

36129472.th.jpg

 

Mam akurat takiego pustego heinekena w domu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodek może tak:

 

tyyyyy, mam taka puchę w domu i fujita się zmieści. Obok srytytek będzie wyglądało jak ulał :diabel: Może coś z tym zrobię.

 

A co do mocy to jeżeli ja mam ~165KM tak jak mniej więcej wychodzi po tych modach i z ledwością odjeżdżam seryjnej GSI, która ma okolice 152-155KM to w przeciągu miesiąca przesiadam się na europejski wóz ;)

 

Trzeba działać, sprawdzać, poprawiać, stroić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sie co sugerowac wykresami, bo nie zawsze to co jest na papierze przeklada sie na kola ;)

co do przyspieszania zaplonu to porownalbym czy faktycznie sa jakies przyrosty na hamowni, bo u mnie np przy aparacie max do przodu osiagi spadaja nieznacznie..

a walki jakie masz? ecumaster juz ogarniety? :)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj bodek dawaj z dolotem bo licho nie śpi:

 

No przetestujemy na najbliższym spocie. U mnie to rozwiązanie spisywało się dużo lepiej niż stożek :)

 

co do przyspieszania zaplonu to porownalbym czy faktycznie sa jakies przyrosty na hamowni, bo u mnie np przy aparacie max do przodu osiagi spadaja nieznacznie..

a walki jakie masz? ecumaster juz ogarniety? :)

 

W każdym egzemplarzu granica przyspieszania zapłonu jest gdzie indziej. Wynika to chociażby rozciągnięcia łańcucha rozrządu.

A co do mojego motoru to seria z przyspieszonym kołem wałka ssącego. Ecu master jest ale wypadało by dostroić.

 

Majówkę zaliczyłem. Teraz trzeba ogarnąć wóz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przetestujemy na najbliższym spocie.

 

Czyli jutro :diabel2: W piątek jadę do domu i wracam na T1R także w niedziele już na równych warunkach staniemy :D Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a limiter masz seryjnie przy 7400? mysle, ze dostroic ecu majstrem mozna, ale ogolnie to trzeba myslec nad jakimis lepszymi walkami i wtedy kombinowac, bo seryjne c20xe lubia jezdzic bardzo dobrze, ale sr20de z ~165KM powinno robic wiekszy przeciag ;) i sprawdz czy nie masz zabardzo przyspieszonych zaplonow :)

a co do puszek to u mnie od zawsze stozek byl nieosloniety i jedyna roznice jaka poczulem to po wymianie z brudnego stozka Jacky na nowy Apexi :P

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Tak więc mówię, się ogarnie będzie jechać. Obecnie robi jakieś 6,9-7,0 do licznikowej 100 więc na pewno nie jest to 6,2-6,5 jak robią to 165-170 konne Sunny. Wałki oczywiście były i są w planach ale nie wiem czy dotrwam (co jakiś czas nachodzi mnie myśl na zmianę auta ;) ) Limiter jest seryjnie na 7500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no co chcesz zmienic jak juz nachodza Cie takie straszne mysli? :D

zrob jakies pomiary gtechem przed i po strojeniu jak masz mozliwosc i wtedy bedzie wiadomo co daly modyfikacje ;)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary g-techem to loteria. Ja sprawdzam mody z kumpla Astrą. Najlepszy wykładnik. Oczywiście po poprawce wydechu również staniemy na kresce jak i po dostrojeniu.

Ostatnio po rozwierceniu aparatu zapłonowego uciekam Astrze na ~1,5dł licząc od tylnego zderzaka. Wcześniej szliśmy zderzak w zderzak.

 

[ Dodano: Wto 05 Maj, 2009 22:56 ]

A co do zmiany wozu to ostatnio robiłem trasę Corollą matki. Prędkości 120-140, pełne załadowanie, spalanie 7l :one: Nissankiem musiał bym liczyć 9-10. Poza tym, cisza, klima, wygoda ;) Jakiś dupowóz w gazie mi się myśli i oszczędzanie na RWD lub AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiał bym liczyć 9-10.

 

bzdura... coś masz nie tak z autem w pełni załadowana primera z dziećmi, żoną, wózkiem i bagażami primera na 215/40/17 robiła trasę 140-170 ze spalaniem poniżej 8 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VE na trasie ~150km/h spala 7 litrow ... mniej niz moja stara primera gt ( mialem problemy z zaciskami wtedy, moze u ciebie tez cos lekko obciera ? ) jak masz dobrze wystrojony woz to nie powinien tyle palic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem.. jak sprawdzasz sie z kumplem, a on np wolniej zmieni bieg to wyjdzie, ze auto masz szybsze :P za duzo zmiennych zeby takie badanie bylo optymalne.. ja mierze gtechem w tym samym miejscu i jest chyba troszke pewniej ;) tez czasami nie mam zdrowia do sunniacza, ale jakos tak mam, ze za kilka dni znow mnie ochota przychodzi zeby cos posmigac :D

 

moj jest bardzo dobrze wystrojony i pali 11,5l w trasie przy v= 120-130km/h, a spokojna jazda po miescie = 13l minimum iiiiiii ? :D

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem.. jak sprawdzasz sie z kumplem, a on np wolniej zmieni bieg to wyjdzie, ze auto masz szybsze

 

My już tyle prób mamy za sobą, ż jest to miarodajne :D Ale wiadomo, gtech by się przydał, a niedługo i tak hamownia prawde powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW, od razu bzdura... A gdzie ja napisałem, że z autem jest wszystko ok? ;) W zeszłym roku na wojażach palił ~9-9,5l/100 przy w miarę szybkiej jeździe. Obecnie jest dolany przy 0,5 do maks wciśniętego pedału więc spalił by odpowiednio więcej. Poza tym auto zawsze sporo paliło chyba przez wysypaną sondę. Obecnie jej nie ma ale jest dolany.

A co do startów to sprawdzaliśmy się już tyle razy i zawsze po 2-3 starty, że błąd praktycznie można wykluczyć. A nawet jak się wkradnie to od razu go widać i robi się korektę. Drugie to, że nie mam g-techa na co dzień ale i tak jestem jego zwolennikiem.

 

[ Dodano: Sro 06 Maj, 2009 19:09 ]

widzę, że mnie uprzedziłeś podczas pisania posta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...