bodek_n14 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Szkoda ze nie mieszkam w wawie bo ciekawy jestem konfrontacji malego i mocnego sunny z ciezka i tez nie slaba maxima no jakiś czas temu objechała mnie nowa Maxi 3,5 SE. Powyżej 130 poległem ja byłem podczas całej roboty... nawet pomagałem trochę propozycję przyjęli z radością? [ Dodano: Sob 18 Kwi, 2009 11:46 ] No ja mam zamiar to zrobić. Powiedziałem mu, że jestem niezadowolony i mam po powrocie do Warszawy pojechac Podjedź do Kuby albo jeżeli masz żabę to sam wejdź pod auto, luknij na łączenie wydechu z kolektorem czy jest w osi i na pozostałe łączenia czy nie ma zwężek (pewnie masz na obejmach). [ Dodano: Sob 18 Kwi, 2009 11:48 ] Z rzeczy nowych, wskoczyły nowy palec i kopułka, świeczki czekają na założenie przed strojeniem. Po wymianie chyba polepszyła się praca silnika w dolnym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Po wymianie chyba polepszyła się praca silnika w dolnym zakresie obrotów. Hehe typowa reakcja podświadomości Kiedy jedziesz poprawiać wydech bo nie wiem na kiedy szykować wóz na konfrontacje? Jak tam się T1R na mokrym dziś spisuje? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 bodek_n14 napisał/a: Po wymianie chyba polepszyła się praca silnika w dolnym zakresie obrotów. Hehe typowa reakcja podświadomości zobaczymy co będzie po wymianie świec :kosci: a tak na poważnie to stare graty, jeszcze ori Nissan były mocno wypalone i naprawdę jest lekka poprawa (nie w mocy ale w płynności). Naszła mnie dziś chęć na przetestowanie T1R w deszczu. Wyprzedziłeś moje plany A wydech pewnie w okolicach 10.05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Zakładam letnie i szykuj się na rolki, musimy zbadać Twój przyrost. Wreszcie widać rezultat i dobrze to wróży przed końcowym strojeniem. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 heh, maksymalnie rozwierciłem fasolki w aparacie zapłonowym i rzeczywiście jest różnica. Po wczorajszym spocie znowu zastanawiam się czy nie wrócić do seryjnej puszki. Testy na C20 utwierdzają mnie, że stożek/CAI to pic na wodę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Poniżej masz przykład u Szopena co dał stożek + przepływka fi 70mm: Było: Po modzie i dostrojeniu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jemiol7 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 U Keneta to nie było wykonane najlepiej. Różne średnice w dolocie, redukcje z taśmy izolacyjnej. Taka przymiarka na szybko mogła nie być w pełni miarodajna. Znacząco zmieniła się objętość całego układu. Jak by zrobić to z głową to może by było lepiej. No cóż, może kiedyś będzie więcej czasu to się sprawdzi. heh, maksymalnie rozwierciłem fasolki w aparacie zapłonowym i rzeczywiście jest różnica.Po wczorajszym spocie znowu zastanawiam się czy nie wrócić do seryjnej puszki. Walcz jeszcze z odgrodzeniem stożka od silnika :!!: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Poniżej masz przykład u Szopena co dał stożek + przepływka fi 70mm: No u mnie nie jest tak różowo a od czasu założenia stożka i szerokiej przepływki auto się zmuliło. Mogą potwierdzić to Kenet i Jemioł bo na bieżąco sprawdzaliśmy się na kresce. Będzie trzeba ogarnąć wszystko na tip top ale po poprawce wydechu. Obecnie po dowaleniu zapłonu wóz chodzi tak jak na tomalowym wydechu z jednym tłumikiem, bez strojenia i na wkładce w dolocie... Wszystkie mody które weszły później, nic nie dały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Wszystkie mody które weszły później, nic nie dały... Pokaż wykresy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ja jestem jego wykresem bo wszystkie mody badaliśmy na drodze :diabel2: A u mnie od zimy nic nie robione. [ Dodano: Czw 30 Kwi, 2009 22:36 ] Walcz jeszcze z odgrodzeniem stożka od silnika Bodek może tak: Mam akurat takiego pustego heinekena w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Bodek może tak: tyyyyy, mam taka puchę w domu i fujita się zmieści. Obok srytytek będzie wyglądało jak ulał :diabel: Może coś z tym zrobię. A co do mocy to jeżeli ja mam ~165KM tak jak mniej więcej wychodzi po tych modach i z ledwością odjeżdżam seryjnej GSI, która ma okolice 152-155KM to w przeciągu miesiąca przesiadam się na europejski wóz Trzeba działać, sprawdzać, poprawiać, stroić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 nie ma sie co sugerowac wykresami, bo nie zawsze to co jest na papierze przeklada sie na kola co do przyspieszania zaplonu to porownalbym czy faktycznie sa jakies przyrosty na hamowni, bo u mnie np przy aparacie max do przodu osiagi spadaja nieznacznie.. a walki jakie masz? ecumaster juz ogarniety? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Dawaj bodek dawaj z dolotem bo licho nie śpi: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Dawaj bodek dawaj z dolotem bo licho nie śpi: No przetestujemy na najbliższym spocie. U mnie to rozwiązanie spisywało się dużo lepiej niż stożek co do przyspieszania zaplonu to porownalbym czy faktycznie sa jakies przyrosty na hamowni, bo u mnie np przy aparacie max do przodu osiagi spadaja nieznacznie..a walki jakie masz? ecumaster juz ogarniety? W każdym egzemplarzu granica przyspieszania zapłonu jest gdzie indziej. Wynika to chociażby rozciągnięcia łańcucha rozrządu. A co do mojego motoru to seria z przyspieszonym kołem wałka ssącego. Ecu master jest ale wypadało by dostroić. Majówkę zaliczyłem. Teraz trzeba ogarnąć wóz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 No przetestujemy na najbliższym spocie. Czyli jutro :diabel2: W piątek jadę do domu i wracam na T1R także w niedziele już na równych warunkach staniemy Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Może być jutro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 a limiter masz seryjnie przy 7400? mysle, ze dostroic ecu majstrem mozna, ale ogolnie to trzeba myslec nad jakimis lepszymi walkami i wtedy kombinowac, bo seryjne c20xe lubia jezdzic bardzo dobrze, ale sr20de z ~165KM powinno robic wiekszy przeciag i sprawdz czy nie masz zabardzo przyspieszonych zaplonow a co do puszek to u mnie od zawsze stozek byl nieosloniety i jedyna roznice jaka poczulem to po wymianie z brudnego stozka Jacky na nowy Apexi Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Spoko. Tak więc mówię, się ogarnie będzie jechać. Obecnie robi jakieś 6,9-7,0 do licznikowej 100 więc na pewno nie jest to 6,2-6,5 jak robią to 165-170 konne Sunny. Wałki oczywiście były i są w planach ale nie wiem czy dotrwam (co jakiś czas nachodzi mnie myśl na zmianę auta ) Limiter jest seryjnie na 7500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 a no co chcesz zmienic jak juz nachodza Cie takie straszne mysli? zrob jakies pomiary gtechem przed i po strojeniu jak masz mozliwosc i wtedy bedzie wiadomo co daly modyfikacje Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Pomiary g-techem to loteria. Ja sprawdzam mody z kumpla Astrą. Najlepszy wykładnik. Oczywiście po poprawce wydechu również staniemy na kresce jak i po dostrojeniu. Ostatnio po rozwierceniu aparatu zapłonowego uciekam Astrze na ~1,5dł licząc od tylnego zderzaka. Wcześniej szliśmy zderzak w zderzak. [ Dodano: Wto 05 Maj, 2009 22:56 ] A co do zmiany wozu to ostatnio robiłem trasę Corollą matki. Prędkości 120-140, pełne załadowanie, spalanie 7l :one: Nissankiem musiał bym liczyć 9-10. Poza tym, cisza, klima, wygoda Jakiś dupowóz w gazie mi się myśli i oszczędzanie na RWD lub AWD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 musiał bym liczyć 9-10. bzdura... coś masz nie tak z autem w pełni załadowana primera z dziećmi, żoną, wózkiem i bagażami primera na 215/40/17 robiła trasę 140-170 ze spalaniem poniżej 8 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 VE na trasie ~150km/h spala 7 litrow ... mniej niz moja stara primera gt ( mialem problemy z zaciskami wtedy, moze u ciebie tez cos lekko obciera ? ) jak masz dobrze wystrojony woz to nie powinien tyle palic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 czy ja wiem.. jak sprawdzasz sie z kumplem, a on np wolniej zmieni bieg to wyjdzie, ze auto masz szybsze za duzo zmiennych zeby takie badanie bylo optymalne.. ja mierze gtechem w tym samym miejscu i jest chyba troszke pewniej tez czasami nie mam zdrowia do sunniacza, ale jakos tak mam, ze za kilka dni znow mnie ochota przychodzi zeby cos posmigac moj jest bardzo dobrze wystrojony i pali 11,5l w trasie przy v= 120-130km/h, a spokojna jazda po miescie = 13l minimum iiiiiii ? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 czy ja wiem.. jak sprawdzasz sie z kumplem, a on np wolniej zmieni bieg to wyjdzie, ze auto masz szybsze My już tyle prób mamy za sobą, ż jest to miarodajne Ale wiadomo, gtech by się przydał, a niedługo i tak hamownia prawde powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 PMW, od razu bzdura... A gdzie ja napisałem, że z autem jest wszystko ok? W zeszłym roku na wojażach palił ~9-9,5l/100 przy w miarę szybkiej jeździe. Obecnie jest dolany przy 0,5 do maks wciśniętego pedału więc spalił by odpowiednio więcej. Poza tym auto zawsze sporo paliło chyba przez wysypaną sondę. Obecnie jej nie ma ale jest dolany. A co do startów to sprawdzaliśmy się już tyle razy i zawsze po 2-3 starty, że błąd praktycznie można wykluczyć. A nawet jak się wkradnie to od razu go widać i robi się korektę. Drugie to, że nie mam g-techa na co dzień ale i tak jestem jego zwolennikiem. [ Dodano: Sro 06 Maj, 2009 19:09 ] widzę, że mnie uprzedziłeś podczas pisania posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.