xtomek Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 VE na trasie ~150km/h spala 7 litrow ... mniej niz moja stara primera gt ( mialem problemy z zaciskami wtedy, moze u ciebie tez cos lekko obciera ? ) jak masz dobrze wystrojony woz to nie powinien tyle palic. Coobcio twierdzi, że po wałkach może być nawet lepiej + lepszy dół Ciekaw jestem opinii innych posiadaczy VE. Pytanko, czy dalej jest tylko 5 VE, czy więcej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Coobcio twierdzi, że po wałkach może być nawet lepiej + lepszy dół Ciekaw jestem opinii innych posiadaczy VE. Pytanko, czy dalej jest tylko 5 VE, czy więcej??? biorąc pod uwagę że ostatnia buda do której warto VVL włożyć to p11 GT z 1999 roku to zdroworozsądkowo myśląc bedzie ich coraz mniej... niestety lepiej kupić młodsze auto niż wkładać nowy silnik do starej budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Dla zabawy po prostej P11-ka jes ociupinkę za cięzka. P10 też do ułomków nie należy. Ale w zakrętach nie wiadomo, która wersja sprawdzi się lepiej. Po wałkach i wahaczu podejmiemy rekawicę, my, bo xkarol jest dużo chudszy niż ja ... p.s. Mamy w planach full renowację czerwonej staruchy :diabel2: Oprócz jednego nadkola buda i podwózko jest O.K. Nie ma sensu nowa inwestycja w cięższą zabawkę :one: Sorry za OT w temacie Bodka. Odpowiedziałem na pytanko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Coobcio twierdzi, że po wałkach może być nawet lepiej + lepszy dół Ciekaw jestem opinii innych posiadaczy VE. Pytanko, czy dalej jest tylko 5 VE, czy więcej??? biorąc pod uwagę że ostatnia buda do której warto VVL włożyć to p11 GT z 1999 roku to zdroworozsądkowo myśląc bedzie ich coraz mniej... niestety lepiej kupić młodsze auto niż wkładać nowy silnik do starej budy OT: buda do swapa jest tym lepsza im jest lżejsza chyba bo robi się go w pewnym celu a jak chcecie żeby wam auto mało paliło to sobie kupcie diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 bodek_n14, a to chyba, ze tak - myslalem, ze masz dostep do gtecha jakis, a poprostu nie lubisz korzystac wynik z hamowni pozwoli zobaczyc czy modyfikacje ida w dobra strone, wiec czekam niecierpliwie u mnie sonda tez jest odpieta i fakt wplywa to na spalanie, bo lyka dosc, ale tez jezdzi ok wiec nie ma co narzekac a jak chcecie żeby wam auto mało paliło to sobie kupcie diesla haha dokladnie :one: a co do VE to coz - ja jakos nie mam przekonania Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 OT: buda do swapa jest tym lepsza im jest lżejsza chyba bo robi się go w pewnym celu a jak chcecie żeby wam auto mało paliło to sobie kupcie diesla nie kupiłem diesla żeby mało palił... skusił mnie dzwięk V6, oraz moment... 370nm ... po programie będzie 220km/430nm... primera była bardzo szybka... ale dopiero w Audi czuć gniecenie w plecy aż do 200km/h a komfort, cisza i przyjemność z jazdy znacznie większa... spalanie 6,5l ropy w trasie i 9 w mieście przy dynamicznej jeżdzie to tylko efekt uboczny jeśli zaś chodzi o budę.... to posiadacze nissanów sprzed 1997r... obejrzyjcie swoje auta pod spodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 jeśli zaś chodzi o budę.... to posiadacze nissanów sprzed 1997r... obejrzyjcie swoje auta pod spodem Obrazek obejrzalem w moim i coz... zaloze sie ze jest zdrowsza niz w wiekszosci nowych aut :] a co do sunniacza - lepiej wrzucic VE do sunnego niz primy bo to krowa i za ciezka moim zdaniem, a swoja droga w VE wychodzi jakos duzo koni strasznie a osiagami to jednak nie powala w stosunku do DE ciekawe co w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Panowie po pierwsze albo się jeździ szybko i zwinnie albo turla fele z rodzinką. No kurcze nie da się połączyć komfortu, przestrzenności i super sportowego trzymania i przyspieszenia. Część zaraz się wypowie że da się, no fakt 400KM pod maską 300tyś zł i jakaś M5 będzie śmigać, lecz po pierwsze utrzymanie, spalanie i co to za frajda jak każdy wie że jedziesz super szybką fajną bryką. Właśnie element zaskoczenia że oo sunny mnie objechało, to jest to Ja wychodzę z założenia że jeden samochód do wszystkiego nadaje się do niczego. Lepiej odłożyć i kupić jakiegoś wymiatacza na weekendowe objazdy i jakiegoś oszczędnego diesla taniego w utrzymaniu A4 czy coś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 primera była bardzo szybka... ale dopiero w Audi czuć gniecenie w plecy aż do 200km/h Musiala byc niesamowicie szybka w koncu miala 160 hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Ja wychodzę z założenia że jeden samochód do wszystkiego nadaje się do niczego. bardzo trafna uwaga... tak bylo w przypadku primery... wystarczyło wyjąć wnętrze i wstawić klatkę... auto kompletnie nie nadawało się do jazdy po ulicy... co dopiero do wożenia rodziny Musiala byc niesamowicie szybka w koncu miala 160 hp 169/193nm wierz mi była - miała świetne przełożenie mocy i momentu na koła zaledwie 30 km strat w piku na 215/40/17 (mniejsza średnica koła i większa przyczepność (strzał z 5000 obr.) niż seryjna 15 cal)... dostałem 2 długośći od 200 konnej Integry... Primera robiła niskie 15 niestety jeździła tylko 5100-7300 rpm... nie rozumiem tylko jednej rzeczy kwestii stosunku mocy do masy Primera miala 7,4 kg/km Audi ma 9,1 kg/km i jest wolniejsze 0-100km/h od primery ale od prędkości 40-50 km/h jest nieporównywalnie szybsze może to jednak nm odgrywają ważniejszą rolę niż kucyki... 370nm dostępne już od 1500 obr./min to już dobra ciężarówka :kosci: jest o wiele wiele szybsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 spalanie 6,5l ropy w trasie i 9 w mieście przy dynamicznej jeżdzie to tylko efekt uboczny Spalanie przyjemne, jak to Diesel, jak to Audi, tylko nie wiem czy wiesz jak drogi w serwisie jest 2.5 V6 Tdi od Audi Poza tym to najmniej udana jednostka dieslowska, jaką Audi wypuściło. Nie wiem jaki masz przbieg, ale już powyżej 200k km może robić, się nie ciekawie (ale to nie tutaj na ten temat) Zawsze odradzałem znajomym ten sinlik i będę odradzał!! Szerokości i bezawaryjności...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 no offtop koncertowy:) ale to mi sie baardzo podoba akurat w klekotach ten moment jak V12TDI ma jałowym biegu bodajże 800Nm. skończmy to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 13 postów licząc od tego do usunięcia - moderator będzie miał trochę pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 a swoja droga w VE wychodzi jakos duzo koni strasznie a osiagami to jednak nie powala w stosunku do DE :one: Primera robiła niskie 15 Niskie 15 =/= szybka, no offence nom wszystko fajnie - wygodnie, oszczednie, jest dostep do mocy, ale masa i tak zabija te samochody i osiagi sa umiarkowane.. Koniec OT Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 no to koniec off topa, który i tak mi nie przeszkadzał :one: Dalsze dywagacje tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=54252 [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 20:01 ] moderator może przenieść posty co by rozpocząć batalię w nowym topicu. Pewnie będzie się ta coś działo :diabel2: [ Dodano: Sob 09 Maj, 2009 10:45 ] Wczoraj podstroiłem trochę wóz. Pomyślałem, że po kręceniu zapłonem luknę na wykresy. Pomocnikiem i laptopowym był maciejwra, któremu z góry dzięki. Ogólnie uzyskaliśmy powtarzalne 4Nm wzrostu :kosci: i lekką poprawę charakterystyki momentu Strojenie było niewielkie co by było bezpiecznie bo nie mam sondy. Raczej nie zdejmowaliśmy wachy. Oto wyniki: na próbę wgrana uboga mapa: wykres startowy: po lekkim cofnięciu zapłonu: dostrojenie zapłonu: końcowe dostrojenie: Spróbuje jeszcze pobawić się zakresem ~7000obr bo dołek jest i to było by na tyle. Finalne dostrojenie zrobi pewnie Coobcio na rolkach i po poprawce wydechu i wymianie świeczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 no to zapłon masz już ogarnięty Dostrojenie może jak dopiero jak splanujesz łep co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Planowanie łba to będzie następny etap. Obecnie chcę doprowadzić auto do wyników porównywalnych z Szopenem/Yarkoo/PMW/ROKIm. Wczoraj przez podciągnięte korektory, wykonałem piękny balet na ulicy... Leciałem z jakimś nowym Fiatem Bravo, ok. 140-150 a tu pomarańczowe Brawo przeleciał a ja postanowiłem, że jednak się zatrzymam Hebel, bok, odpuszczenie, kontra, hebel, bok, odpuszczenie, kontra itd... Stanąłem przed światłami, lekko bokiem i nawet udało mi się nie przekroczyć pasa ruchu ale chwilę refleksji miałem później długą :!!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 gora troszke slabnie - od 5500 moment idzie w dol, a moc plasko. to chyba czas zeby zmienic walki z planowaniem uwazaj, bo potem bedziesz mial takie problemy ze spalaniem stukowym jak ja Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 z planowaniem uwazaj, bo potem bedziesz mial takie problemy ze spalaniem stukowym jak ja 1,5mm sprawdzone - nic nie dolega a lepiej w całym zakresie jest... Jakieś 4-5KM i 10Nm do ugrania tylko planowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 gora troszke slabnie - od 5500 moment idzie w dol, a moc plasko no i właśnie tu jest problem bo do tych obrotów krzywe są prawidłowe. Teraz i tak jest lepiej bo wcześniej powyżej 5200 miałem całkowicie płaską moc i moment leciał mocno w dół. Może po ogarnięciu 2,5" będzie ok. Zobaczymy. Obecnie przyjmując straty na napędzie takie jak u Szopena (na którymś jego wykresie były pokazane) mam okolice 158-160KM/190Nm. Trochę słabo jak na to co siedzi już w aucie... Planowanie głowy jest w planie od dawna tylko nie było jeszcze potrzeby ściągać łba. Pewnie zrobię to przy okazji wymiany uszczelniaczy a może od razu jakiś wałek wskoczy. Wszystko to plany. [ Dodano: Nie 10 Maj, 2009 12:29 ] ammaimon, to ja proponuję wsadzić do twojego wozu dziewiczą, splanowaną o 1,5mm głowę z P10 (low port). Coobcio zrobi ci obróbkę kanałów, skróci prowadnice zaworowe i będziesz miał pyszną głowę i większy niuton. Czerwona P10 low port miała 220Nm. [ Dodano: Pon 11 Maj, 2009 20:55 ] Jutro poprawka wydechu. Tym razem zaszczycę ich swoją obecnością przy robocie BTW, dzisiaj wykonałem swój pierwszy wydech z kwasa. Dedykacja do Mistu Pajero Dakar/RMPST klasa T2 Działając migomaten z drutem do kwasa wyszło całkiem ok. Tylko spawy grubsze niż przy TIGu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wydech już ogarnięty słyszałem, oglądałeś na bieżąco jak praca szła? Dzisiaj ok. 21ej tam gdzie zawsze sie widzimy. PS. To kiedy u mnie wydech spawamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 No ba, tym razem instrukcja szła na bieżąco. Widać, że nie było im to na rękę ale reklamacje przyjęli z godnością Obecnie żadnych zwężek wewnątrz nie znajdziesz Co do przyrostów to raczej nie czuję a jeżeli są to sporadyczne. Teraz wymiana świeczek i dostrajanie! Kenet napisał/a: PS. To kiedy u mnie wydech spawamy? Gdybym tylko miał zaplecze techniczne to już dziś byśmy spawali. W robocie mam wszystko, w domu brak spawarki :zly: [ Dodano: Wto 12 Maj, 2009 19:15 ] Acha no i muszę się pobawić dolotem. Zrobić na grubszej rurze z przepływką z P11 i stożkiem lub wsadzić całą seryjną puchę z P11 i doprowadzić cold air .................................................... Szykują się kolejne grube mody Zakupiłem komplet dolotowy czyli szeroką przepływke z P11, kilka kolanek, redukcję na przepustnicę oraz rurę alu fi80/2mm. W tygodniu montaż, później rura do Coobcia, który ciągle jest nieosiągalny (obraziłeś się na mnie? ) i dostrojenie. Do tego przesiadam się z powrotem na seryjną puchę z P11 i zwykły papierowy filtr. I to będzie koniec modowania osiągów. Następnymi etapami musi być coś co sprawi, że auto zacznie jeździć w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Wygląda na majstersztyk. Trzymam kciuki :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Elegancko, czas wskrzesić moc Trzymam kciuki. Co do zakrętów to ja kupiłem rozpórki przód i tył. Masz jeszcze czas zapisać się ze mną na 11.07 na zlot SR, będzie próba zręcznościowa :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Ja sobie wyspawam rozpórki przód/tył. Nie takie badziewie za 25$ tylko jebitne ze stali. Marzą mi się wręcz jakieś dobre amory... Jak tylko auto zacznie skręcać to wypad na tor murowany (nie jeden zresztą). Na początku czerwca coś u Wróbla na rozecie się szykuje. Szczegóły do ugadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.