Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na VE to już nie ma jak odpowiedzieć. Zrobiłem kompletny wydech na dobrym angielskim kolektorze i ze 148/189 dowaliło na 165/205. Zapłon w c20xe wyprzedza się przełączając taką wtyczkę na paliwo 98. Tyle offtopicu.

Ale liczę, że w przyszłym sezonie nasze auta spotkają się na pojeżdżawkach w Kielcach i Lublinie. Na zakrętach aż tak mi nie doklepiecie jak na prostej.

 

Bodek dzięki za tą piankę, zrobiłem sobie elegancko zabudowę :P

 

Piątek, sobota, niedziela - można się ustawić. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Asterka przyrost otrzymała ładny ale sprawdzaliśmy robotę na streecie i nadal górą jestem :P Trzeba się jeszcze raz sprawdzić po tym zapłonie.

 

Moja głowa już opłacona, i na dniach powinna być wysłana. W głowicy będę miał zamontowane sprężynki BC i tytanowe talerzyki więc może do 9000 zakręcimy? :D Kupuje niskoprzebiegowy silnik z P11 (tylko które miały płaskie tłoki?). Może pobawię się w polerkę kanałów.. Może splanuję tą głowę trochę.. Się zobaczy jak wszystko przyjdzie.

 

Polatam trochę na tym, odkuje się finansowo i pomyślę nad wałeczkami minimum N1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Asterka przyrost otrzymała ładny ale sprawdzaliśmy robotę na streecie i nadal górą jestem :P Trzeba się jeszcze raz sprawdzić po tym zapłonie.

 

Moja głowa już opłacona, i na dniach powinna być wysłana. W głowicy będę miał zamontowane sprężynki BC i tytanowe talerzyki więc może do 9000 zakręcimy? :D Kupuje niskoprzebiegowy silnik z P11 (tylko które miały płaskie tłoki?). Może pobawię się w polerkę kanałów.. Może splanuję tą głowę trochę.. Się zobaczy jak wszystko przyjdzie.

 

Polatam trochę na tym, odkuje się finansowo i pomyślę nad wałeczkami minimum N1.

 

 

uuuuuuu grubo masz zamiar pojsc :) i prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w NOS Team'ie albo grubo albo wcale :D

 

Trzymam kciuki żeby głowa jak najszybciej dotarła. Szykuje się prawdziwy killer.

 

Ja zawsze chętny żeby stanąć na kresce, więc kontak w weekend.

 

 

No tobie zostanie doładowac lub swap na C20LET :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 tysi niet, u kiviego do 8500 kręciliśmy i to już był hardkore :D

SR20VE wyżej jak do 8500 też nie ma co kręcić... no chyba że wałki się da jeszcze bardziej agresywne jak N1 to może.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem - u mnie na setupie tytanowe talerzyki bc + sprezynki tomei type a, znosi 8200 dzielnie, ale wyzej krecic to juz sensu nie ma.. poza tym na hydraulice by to nie poszlo, kiedys na nissantechu byla taka dyskusja, poza tym wszystkie wysokoobrotowe DET`y z walkami o wysokim lifcie przechodza na mechanike :)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9000 to oczywiście, że z wałkami N1. Z łagodniejszymi nie ma najmniejszego sensu. Ludzie z SR20forum piszą, że na seryjnych sprężynkach w seryjnym SR20VE bezpieczną granicą jest 8000obr. SR20VE z wałkami N1, twardymi sprężynkami i talerzykami kręcą do 9000obr na hydraulice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mozliwe, ja myslalem o DE i pisalem tez o DET`owych driftowozach :) jak ma mechanike to git, aczkolwiek mysle, ze walki N1 moga nie dac jakichs super przyrostow przy 9k rpm, bo wysokie obroty to nie wszystko. poza tym mysle, ze wypada wywazyc wtedy dokladniej caly uklad korby-tloki tak na wszelki wypadek, bo granica tolerancji seryjnych elementow nie jest juz przewidziana do tak drastycznych obrotow, takie moje zdanie ;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ciekawostki powiem, że kolega u mnie z klubu będzie w przyszłym sezonie kręcił c20xe do 9tys. obr./min. także musi być wysoko. A poważnie, to zakręci się ile bedzie trzeba, ja już widzę jak mnie to będzie łomotać :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem to ogłoszenie ale to nie ta. Czy przypadkiem to nie jakiś Coobcia grat jest? Też chciał puszczać swoją VVL za 3800...

Edytowane przez bodek_n14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, miło mi :)

Do końca trójki trochę odjeżdżam ale na czwórce powoli odzyskujesz stratę. Albo GSI ma lepszą czwórkę albo ja musiał bym popracować nad aerodynamiką czyli usadzić tył bardziej na glebie i np. wywalić wycieraczki reflektorów. W zasadzie to moje auto nigdy jakoś szałowo nie szło powyżej ~160-170.

No i ciekawe jest, że 165/205 nie kopie dupska 163/192. Masy te same a nawet Twoja GSI ciut lżejsza była wadze. Może przed swapem, dla zajawki jeszcze raz na rolki skoczę... Może z Coobciem spróbować wykrzesać jeszcze ze 2-3KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to tylko w naszych głowach siedzi. W jakimś programie na discovery mówili, że ludzki mózg w sytuacjach np. zagrożenia, gdy wydzielana jest duża dawka adrenaliny subiektywnie oszukuje czas. Zaczyna pracować na maksymalnej szybkości, przetwarza potworą ilość danych na raz co skutkuje wrażeniem spowolnienia czasu. Ale to taki mały off top :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to tylko w naszych głowach siedzi. W jakimś programie na discovery mówili, że ludzki mózg w sytuacjach np. zagrożenia, gdy wydzielana jest duża dawka adrenaliny subiektywnie oszukuje czas. Zaczyna pracować na maksymalnej szybkości, przetwarza potworą ilość danych na raz co skutkuje wrażeniem spowolnienia czasu. Ale to taki mały off top :D

 

 

heheh niezle zes biologicznie zapodał ;-) napewno jakies ziarno prawdy jest ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zostało udowodnione naukowo :) Jak oglądam filmy seryjnych gti, które ida do 200km/h+ to mam wrażenie, że mój mimo, iż odmulony to napędza się gorzej. Ale to tylko wrażenie oszukania czasu B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oglądam filmy seryjnych gti, które ida do 200km/h+ to mam wrażenie, że mój mimo, iż odmulony to napędza się gorzej

 

Moj tez :) trzeba dopiero na zywo zobaczyc i wtedy wychodza roznice :P

 

Nie na darmo adrenalina nazywana jest hormonem walki i ucieczki :D

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...