Gość Kenet Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Co do rozpórek to ja coś takiego nabyłem: Dzięki za polerke. Pozdr. EDIT: jeździ się lepiej - sztywniej, można szybciej wpadać w zakręt, albo po prostu bardziej odwazny się zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 No i to są konkretne rozpórki, przynajmniej przednia! Podobne sobie stworzę tyle, że ze śrubami rzymskimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Kenet fajny kawal zelastwa, jak zamontujesz zdaj relacji z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Dzisiaj wóz zawitał w Coobciowym garażu. Podłączona została szeroka przepływka, wszystko wystrojone i wóz nie do poznania! Zaciąg ma w całym zakresie. Wcześniej w środowym było nie za bardzo, teraz podaje równiutko. Najlepsze jest to, że ja męczyłem się nad tym parę ładnych godzin a Coobcio ogarnął temat w pół godziny. Lata praktyki i łeb robią swoje Strojenie na ulicy wykonane bardzo szczegółowo i i efektem tego jest brak dziur w przyspieszeniu. Na Ecumasterowej hamowni wychodziło 137KM i 164Nm na kołach więc do wyników można dodać ok. 30KM/30Nm. Przy poprzednich pomiarach wychodziło mi 132KM/160-162Nm. W praktyce na rolkach powinny być okolice 162-165KM i 190Nm. Teraz wymiana przewodów WN bo ja zostałem skopany wczoraj a Coobcio dzisiaj i na rolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 No i Pieknie co do przewodów to BOSCH albo NGK... polecam no i Hamuj maszynę z takich podstaw to masz już wszystko w motorowni zrobione i albo wchodzisz z nią na głębszą wodę albo zajmujesz się zawiasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Miałem dziś okazję przetestować T1R w pełnym deszczu. Nie powiem, że są stworzone do jazdy po wodzie. W łukach występuje duża podsterowność. Na wilgotnym asfalcie jest ok, na warstewce wody jest słabo. [ Dodano: Pon 01 Cze, 2009 23:19 ] Motoru na razie nie będę ruszał bo nie ma już co budżetowego robić. Wejście w zawias niestety też uderzy po kieszeni ale co tam. Po to ma się Sunny GTI, żeby go pieścić Na allegro nie znajduje fury, na którą chciał bym zamienić wóz więc pewnie auto jeszcze długo u mnie pociągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 To rozumiem, że jutro mam co robić wieczorem Dobrze, że auto lepiej jedzie, wreszcie są efekty. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 No są efekty. Przy wciskaniu gazu banan na twarzy. Tak płynny i posłuszny na pedał to nigdy nie był. Nie wiem czy góra się poprawiła ale zakres średnich obrotów to na moje oko ~10Nm+ do tego co było jeszcze kilka dni temu. Wrażenie jest takie jak bym sobie od nowa zapodał przyspieszony rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jeszcze troszkę :diabel: i pojawisz się.... na torze. Nie hamownia i g-tech, ale jazdaaaaa. pozdro brachu :one: p.s. jak będziesz miał ochotę, to zrobisz rundkę czerwoną dla porównania :diabel: Coobciowi sie podobała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 No są efekty. Przy wciskaniu gazu banan na twarzy. Tak płynny i posłuszny na pedał to nigdy nie był. Nie wiem czy góra się poprawiła ale zakres średnich obrotów to na moje oko ~10Nm+ do tego co było jeszcze kilka dni temu. Wrażenie jest takie jak bym sobie od nowa zapodał przyspieszony rozrząd i dolot nie na stożku , hamuj wóz bodek bo wszyscy czekamy na wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Stary, ja tor mam wszędzie :one: Ujeżdżam go codziennie i nie ma dnia żebym bokiem jakiegoś zakrętu nie przeleciał :027: Oczywiście staram się przy tym nie być zagrożeniem dla innych. A co do wypadziku to w końcu coś trzeba będzie ogarnąć. [ Dodano: Wto 02 Cze, 2009 20:35 ] dolot mam na stożku i grubej rurze ale dopiero teraz czuję, że ten wynalazek nie zmulił auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Na niektórych torach lepiej objeżdżać W Lublinie bokami zrobisz widok, a nie wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Na niektórych torach lepiej objeżdżać W Lublinie bokami zrobisz widok, a nie wynik Tomku chodzi mi o przebieg tego wyniku głównie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jeździć na kubicę to każdy głupek potrafi (nie mówię o tobie oczywiście), gorzej jak w zakręcie złapie boka. Nie każdy potrafi wyprowadzić auto dlatego od czasu do czasu warto polatać i nauczyć się własnego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Tylko uważaj, bo ja po naszym ostatnim spotkaniu byłem jeszcze na chwilę na c. Fajnie mi się jechało i testowałem rozpórki. Pogoniłem za astrą gsi, ale na zatoczce Ceed już stał to zawinąłem spowrotem na wiadukt. Poszedłem wiadukt ~100 km/h , na prostej ogień, do końca 3ki, hamowanko, wbiłem 4ry puściłem gaz i zobaczyłem czerwony lizak jak mnie zatrzymuje na zatoczce autobusowej 3 światła od wiaduktu w stron poleczki. 200zł i 6 pkt. także miej oczy szeroko otwarte. Widzimy się jutro. PS. A jak start? Nie muli go tak jak ostatnio? Jednak Fujita siedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Z przodem wolny nawrót jest szybszy niż poslizg. Spytaj Coobcia, bo mocne czterolapy padają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 To czy padają, zależy od wielu czynników ale fakt faktem, że na asfalcie szybciej jest na kubicę! Koniec dywagacji. [ Dodano: Nie 07 Cze, 2009 16:18 ] Wskoczyły nowe przewody zapłonowe NGK. Auto pracuje tak samo jak na starych więc jak by ktoś chciał dobre jeszcze przewody zapłonowe to poprzednie mam na zbyciu. Wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów, przy okazji luknąłem na wałki. Wydawało mi się, że są w gorszym stanie a one prawie nie liźnięte. Zadowolony jestem Natomiast nie jestem zadowolony z uszczelki. Niby Elring powinna być dobra a po jednym dniu widzę, że się poci. Nie polecam... Przystąpiłem też do mycia silnika. Kumpel pożyczył mi preparatu Norauto. Lipa straszna, nie polecam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 hehe a ja tylko na erlingu składam - i jest to zdecydowanie najlepsza uszczlna na rynku... Ps. Gratuluje 163KM i 192Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Gratulacje wyniku, tyle ile obstawiałeś Co ciekawe przebiegi identyczne jak te na ecumasterze. A teraz tak jak Coobcio radził, planuj głowice i pęknie 170. Będzie można kończyć dłubanie N/A. PS. No to teraz miał spokój wewnętrzny po kolejnych przegranych Szkoda, że wczoraj nie pojechaliśmy bo by było porównanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Jestem zadowolony z wyniku. 160KM przełamane. Cieszy mnie też inna rzecz, że na pełnym ogniu auto nie dymiło prawie w ogóle. A co do uszczelki to może trzeba podokręcać trzpienie w głowicy. [ Dodano: Sob 13 Cze, 2009 18:03 ] Po wszystkich modyfikacjach jest przyrost 20KM/20Nm ponad serię co jest równe ~15% do przodu. W sumie w moc grubo z hajsem nie było wchodzone więc całkiem opłacalne są SR20. Łepek przydało by się ściągnąć, coś pomajstrować i wymienić uszczelniacze ale na razie jestem w kropce finansowej... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Gratuluję wyniku, przy tej masie autko za***rdala jak szalone. Juz kiedyś sprawdziłem ... no i Warcy, Rycy, Ceści..... WRCjak się masz. Żartuję oczywiście, ze łzami w oczach, ale te dźwięki z hamowni mnie podtrzymują na duchu. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Dzięki Tomek za pokrywę BTW prawdopodobnie odnotowałem mały przyrost. Cofnąłem o ok. 1-2st wałek ssący (wcześniej już przyspieszony) i chyba poprawił się górny zakres. Sprawdzone ze stałym sparingpartnerem i ok. 1-2 długości do przodu. Czas ruszyć wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Teraz tak zapiernicza, że się przez chwile zastanawiałem czy mi się coś w wozie nie wysrało. 2-3 długości dostaje lekko. Kto wie czy Sunny na 1sze miejsce w NOSie nie wyszedł. Ale i to niedługo sprawdzimy. Dobrze, że w końcu widać efekty i na wykresie i na drodze. :one: Może się jednak namyślisz na ten 11 lipca? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Teraz tak zapiernicza, że się przez chwile zastanawiałem czy mi się coś w wozie nie wysrało Też się nad tym zastanawiałem Trzeba będzie pomodzić jeszcze coś tam i znowu na rolki co by mieć pewność, że to nie przypadek. A do 11 jeszcze trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Widzę że zmieniasz nieco charakterystykę z diselowej w benzynową Do zapiepszania lepsza do dupowożenia po mieście gorszy dół, no jak kto woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.