lukas Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 A mógł bym się sprawdzić z Lukasem (dla zabicia czasu oczywiście ). Z chęcią porównał bym też Tomka P10VE do N14DE. Przed wałkami mogło by być ciekawie, teraz pewnie były by bęcki. bardzo chętnie poddam się takiej próbie-choć uważam że twój sunny jest szybszy-jednak 150kg chyba róznicy,no i właściwie nie wiem teraz co z tą mocą bedzie-troszeczkę zmian porobiłem,i jeszcze wydech inny bedzie-wtedy na hamownie i na kreskę się ustawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Zdarzyło Ci się zamknąć budzik? za mało mocy ale licznikowe 220 cisnął na wydechu Tomali. Obecnie raczej już tego nie sprawdzę. [ Dodano: Nie 21 Cze, 2009 22:19 ] ku przestrodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A niech mnie. masz większy warsztat i większy tooling niż Coobcio Niewiarygodne :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Pieknie, widac ze jestes dumny z siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Tym oto precyzyjnym młotkiem przestawię każdy zapłon. Może Roki chętny na regulację? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Tym oto precyzyjnym młotkiem przestawię każdy zapłon. Może Roki chętny na regulację? :027: Podobnym sprzetem kiedysk prostowano mi felge "komputerowo" Czyli urzadzenie wielozadaniowe, narazie dzieki za regulacje, chyba jak raz przestawisz ten zaplon to potem nie ma odwrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 dorwałem dziś z pracy G-techa Pro RR i zrobiłem kilka pomiarów. Średnio 15,1-15,2s na 1/4 i 7,1-7-3 do 100km/h (ten g-tech pokazuje do 100km/h). Najlepszy czas przy optymalnym starcie wyszedł 14,94s na 1/4 i 6,99s do 100. Zabawka jest dość mocno rozbudowana. Jest hamownia i parę innych bajerów. Sama kalibracja przeciążeń zajmuje ok. 2 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 bodek_n14, taki?? http://www.youtube.com/watch?v=2uLB5LCgILw jesli dobrze skalibrowany to tylko pozazdroscic osiagow :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Taki sam wyniki wydaja się realne. Na starym g-techu, w zimę dało się kręcić czasy rzędu 6,5s do 100 co było mocno podejrzane [ Dodano: Czw 09 Lip, 2009 23:28 ] Pewien bajer to możliwość podłączenia do kompa i robienia logów. Inny to zczytywanie obrotów przez gniazdo zapalniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 A jutro albo w sobotę tym dysponujesz? Bo ja lece na ćwiare, to może byśmy wcześniej pomierzyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Dysponuję, bardzo dobry pomysł! W kontakcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 (edytowane) Ucywilniłem trochę auto. Spowrotem wskoczyła kanapa, tylna półka itp., założyłem silencer i na nowo pokochałem ten wóz Jeździ się malinowo. Cicho, wygodnie, muza lepiej się roznosi. Chyba zainwestuję w sprzęt grający Co ciekawe, mimo dodania masy mam wrażenie, że auto lepiej się zbiera. Chyba ma w tym swój udział przytkanie wydechu. Edytowane 24 Lipca 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ucywilniłem trochę auto. Spowrotem wskoczyła kanapa, tylna półka itp., założyłem silencer i na nowo pokochałem ten wóz Jeździ się malinowo. Cicho, wygodnie, muza lepiej się roznosi. Chyba zainwestuję w sprzęt grający Co ciekawe, mimo dodania masy mam wrażenie, że auto lepiej się zbiera. Chyba ma w tym swój udział przytkanie wydechu. z silencerem lepiej zbiera się z dołu... czyli w sam raz do dupowożenia... niestety zatyczka trochę obcina górę i jest to odczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Teoretycznie masz rację, w praktyce ponoć różnie bywa. Ale nawet jak ciutkę ucięło górę czego nie odczuwam to jeździ się zdecydowanie przyjemniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 I ja miałem takie wrażenie po zmianie tłumika końcowego z przelotowego na komorowy. To teraz możemy bez obaw o dowody na C wjechać. Czas na jakiś sparing, bo NOS Team coś się zastał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Kumpel z nissanklublodz wspominał ostatnio mi ze jego V-max jest wiekszy bez silencer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 I ja miałem takie wrażenie po zmianie tłumika końcowego z przelotowego na komorowy. To teraz możemy bez obaw o dowody na C wjechać. Czas na jakiś sparing, bo NOS Team coś się zastał. może w niedzielę potestujemy? tel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Jakby co, to podjedź do mnie, daleko nie masz. 695663720 Pozdro brachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Dla sprostowania, spota nie było więc nie podjeżdżałem W projekcie mała cisza. Wozik śmiga aż miło ale plany są... Skarbonka już zakupiona a cel to SR20VE. Może w przeciągu 3 miesięcy będzie już w moich rękach. Przekładkę motoru ogarnę sam, w zmiennych fazach pewnie pomoże mi Coobcio. Wóz jest praktycznie przygotowany do swapa. 180Nm/2000obr, ~200KM/7600obr to jest to! W NOS teamie będzie Ibiza ABF+T, Sunny VE i powoli dopieszczana Astra GSI. btw mój obecny silnik jest na sprzedaż. Cena umowna podana w giełdzie ale jest do dogadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 to tylko ja zostaje wierny DE z tego co widze szkoda, szkoda.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 to tylko ja zostaje wierny DE z tego co widze szkoda, szkoda.. no czas na DET-y chyba jak w stanach, najpierw wszyscy w VE a potem nagonka na turbiny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 a mi po głowie chodzi zaturbienie VE taki sofcik na maks 0,5 bara i myślę że 300Konia jak nic by było 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Hehe, no właśnie. Trzeba przejść całą drogę. Zaczynając od DE przez VE do VE+T. Kto wie, jak nie sprzedam starego silnika to może powolutku będę go dłubał pod jakieś większe turbo. A może powstanie z niego jakiś zeswapowany ciekawy projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 A co do DE to nie bardzo się opłaca ładować w to pieniądze. W miarę mocny DE, po remoncie wychodzi cenowo tak samo jak przesiadka na VE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 tez mysle, ze koszty swapa i dlubania DE sa podobne, tu sie zgadzam, ale osiagi to juz inna bajka Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.