Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A mógł bym się sprawdzić z Lukasem :) (dla zabicia czasu oczywiście :D). Z chęcią porównał bym też Tomka P10VE do N14DE. Przed wałkami mogło by być ciekawie, teraz pewnie były by bęcki.

 

bardzo chętnie poddam się takiej próbie-choć uważam że twój sunny jest szybszy-jednak 150kg chyba róznicy,no i właściwie nie wiem teraz co z tą mocą bedzie-troszeczkę zmian porobiłem,i jeszcze wydech inny bedzie-wtedy na hamownie i na kreskę się ustawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzyło Ci się zamknąć budzik?

 

za mało mocy ale licznikowe 220 cisnął na wydechu Tomali. Obecnie raczej już tego nie sprawdzę.

 

[ Dodano: Nie 21 Cze, 2009 22:19 ]

ku przestrodze :D

zdj100v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym oto precyzyjnym młotkiem przestawię każdy zapłon. Może Roki chętny na regulację? :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym oto precyzyjnym młotkiem przestawię każdy zapłon. Może Roki chętny na regulację? :027:

 

 

Podobnym sprzetem kiedysk prostowano mi felge "komputerowo" :D

Czyli urzadzenie wielozadaniowe, narazie dzieki za regulacje, chyba jak raz przestawisz ten zaplon to potem nie ma odwrotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

dorwałem dziś z pracy G-techa Pro RR i zrobiłem kilka pomiarów. Średnio 15,1-15,2s na 1/4 i 7,1-7-3 do 100km/h (ten g-tech pokazuje do 100km/h). Najlepszy czas przy optymalnym starcie wyszedł 14,94s na 1/4 i 6,99s do 100.

Zabawka jest dość mocno rozbudowana. Jest hamownia i parę innych bajerów. Sama kalibracja przeciążeń zajmuje ok. 2 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki sam :) wyniki wydaja się realne. Na starym g-techu, w zimę dało się kręcić czasy rzędu 6,5s do 100 co było mocno podejrzane :P

 

[ Dodano: Czw 09 Lip, 2009 23:28 ]

Pewien bajer to możliwość podłączenia do kompa i robienia logów. Inny to zczytywanie obrotów przez gniazdo zapalniczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ucywilniłem trochę auto. Spowrotem wskoczyła kanapa, tylna półka itp., założyłem silencer i na nowo pokochałem ten wóz ;) Jeździ się malinowo. Cicho, wygodnie, muza lepiej się roznosi. Chyba zainwestuję w sprzęt grający :D Co ciekawe, mimo dodania masy mam wrażenie, że auto lepiej się zbiera. Chyba ma w tym swój udział przytkanie wydechu.

Edytowane przez bodek_n14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucywilniłem trochę auto. Spowrotem wskoczyła kanapa, tylna półka itp., założyłem silencer i na nowo pokochałem ten wóz ;) Jeździ się malinowo. Cicho, wygodnie, muza lepiej się roznosi. Chyba zainwestuję w sprzęt grający :D Co ciekawe, mimo dodania masy mam wrażenie, że auto lepiej się zbiera. Chyba ma w tym swój udział przytkanie wydechu.

 

z silencerem lepiej zbiera się z dołu... czyli w sam raz do dupowożenia... niestety zatyczka trochę obcina górę i jest to odczuwalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie masz rację, w praktyce ponoć różnie bywa. Ale nawet jak ciutkę ucięło górę czego nie odczuwam to jeździ się zdecydowanie przyjemniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja miałem takie wrażenie po zmianie tłumika końcowego z przelotowego na komorowy. To teraz możemy bez obaw o dowody na C wjechać. Czas na jakiś sparing, bo NOS Team coś się zastał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja miałem takie wrażenie po zmianie tłumika końcowego z przelotowego na komorowy. To teraz możemy bez obaw o dowody na C wjechać. Czas na jakiś sparing, bo NOS Team coś się zastał.

 

może w niedzielę potestujemy? tel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dla sprostowania, spota nie było więc nie podjeżdżałem

 

W projekcie mała cisza. Wozik śmiga aż miło ale plany są... Skarbonka już zakupiona a cel to SR20VE. Może w przeciągu 3 miesięcy będzie już w moich rękach. Przekładkę motoru ogarnę sam, w zmiennych fazach pewnie pomoże mi Coobcio. Wóz jest praktycznie przygotowany do swapa. 180Nm/2000obr, ~200KM/7600obr to jest to! W NOS teamie będzie Ibiza ABF+T, Sunny VE i powoli dopieszczana Astra GSI.

 

btw mój obecny silnik jest na sprzedaż. Cena umowna podana w giełdzie ale jest do dogadania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, no właśnie. Trzeba przejść całą drogę. Zaczynając od DE przez VE do VE+T. Kto wie, jak nie sprzedam starego silnika to może powolutku będę go dłubał pod jakieś większe turbo. A może powstanie z niego jakiś zeswapowany ciekawy projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do DE to nie bardzo się opłaca ładować w to pieniądze. W miarę mocny DE, po remoncie wychodzi cenowo tak samo jak przesiadka na VE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...