Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj odebrałem pakę z głowicą. Sprężynki i talerzyki BC są, oil line kit jest i mały bonusik w postaci portingu kanałów dolotowych w kolektorze i głowicy zastałem :) Kanały w porównaniu do tych w DE są sporo większe.

Coobcia doświadczenia pokazały, że jednak płaskie tłoki nie podchodzą bez freza więc temat się trochę przeciągnie ale nie ma tego złego... przy okazji wymienię pierścienie i może panewki. Honowanie widać jeszcze bardzo dobrze więc silnik powinien polatać.

 

cały czas jest do sprzedania góra z P11.144. Wałki takie same jak w GT. Stan głowy bardzo dobry.

post-9405-1259277708,9361_thumb.jpg

post-9405-1259277722,0818_thumb.jpg

post-9405-1259277734,457_thumb.jpg

post-9405-1259277744,8338_thumb.jpg

post-9405-1259277754,3041_thumb.jpg

Edytowane przez bodek_n14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wóz cały czas jeździ i jest gotowy, żeby skopać dupska większości Asterek gsi :D A silnik będę składał sukcesywnie i zależnie od stanu w portfelu. Może wpadniecie z Maćkiem do mnie któregoś dnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He He prze piękny widok :)

W głowie tej jakie siedzą wałki :) ??

Kurde ale się po ziomie zrobi wysyp szybkich Nissanów :)

Ale Ci się bajera trafiła, odrazu z zestawem pod zwykły dół...

Ps. koniecznie daj tłoki do przefrezowania jak chcesz to na wzór mogę CI udostępnić seryjny tłok z VE, poza podcięciami pod zawory nie musisz robić nic więcej bowiem dół masz z DE a on nie ma natrysku oleju na denko tłoka...

Działaj !!

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście skorzystam z wypożyczenia tłoczka (thx)i oczywiście przefrezuję obecne. Wałki są seryjne ale wszystko da się ogarnąć. N1 można wyrwać za 400-500$.

 

Kenet, profilaktycznie napisałem większość bo z twoją idziemy już zderzak w zderzak. Ciekawe jaki efekt przyniesie wymiana kolektora ale jakiegoś mega przyrostu bym się nie spodziewał. Stestujemy na kresce. Może przeportuj go zanim włożysz do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma bardzo co portować, głowica może dopiero na wiosnę to i wtedy rozwiert kolektora, a teraz ładnie pasuje do głowicy.

26112009063.th.jpg

Ja też nie liczę na przyrosty, ale za 60 zł mogę się pobawić. W niedziele wieczór może być ciekawie na jakimś spociku. Pozdr.

Edytowane przez Kenet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Poniedziałek wieczorem jestem to się spotkamy i te tłoki ci dam... zabierz także ze sobą te wałki co masz przemierzymy je i porownamy z moimi co mam w 100% z SR20VE 187Konnego black top...

Ps. wałki N1 sprawdzone że dodają 20KM i 20Nm w zakresie od 2000-5000obr.min i 10Nm w zakresie od 5000-8000 względem serii SR20VE...

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki na 100% seria bo takie kupowałem. Wątpię, żeby sprzedający się aż tak pomylił ;) Ale luz. wezmę to się porówna.

 

Nagrałem filmik ostatniego setupu na starym silniku. Standardowo 0-160.

http://www.youtube.com/user/n14dzitiajjjj#p/a/u/0/isfYOMDl34Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie miałem czasu sprawdzić tej głowicy ale chyba wszystko jest na swoim miejscu. Mówisz o podkładkach regulacyjnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czy ona taka piękna jest? ;) Pchełek oddzielnie nie dostałem więc pewnie siedzą na zaworach.

 

W między czasie dorwałem od Coobcia wzorcowy tłok z SR20VE. W przyszłym tygodniu zawiozę swoje pod frez. Po większych oględzinach głowicy znalazłem mały szczegół. Jeden z talerzyków zaworowych jest ukruszony. Ponoć właścicielowi wypadła pchełka jak trzymał wóz na VVL i jałowych obrotach. Na szczęście panowie z BC mają takie talerzyki na sztuki a koszt to 10$ + wysyłka :) Jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm jestem ciekaw jaki wynik na rolkach będzie jak już złożysz silnik z głową VE :) Tylko składaj to szybko :D Hehe Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie płyną tłoki z SR16VE n1... tak więc może się wstrzymaj i przejmiesz moje w idealnym stanie i z pierścieniami o przelocie niespełna 2000km...

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od $ ;) Tłoki mam swoje, potrzebuję obróbki i nowych pierścieni. Niestety w projekcie muszę kalkulować co wyjdzie taniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 500zł bym chciał za set w idealnym stanie, czyściutki i gotowy do wsadu...

 

Ale niech wpierw przyjdzie mi takie coś do domu:

DSCF2528.jpg

Edytowane przez Coobcio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja jest ok. Zastanowię się. Tylko pytanie czy nie lepiej zostawić tłoki, które pracowały od nowości z moimi tulejami... A to co kupujesz to co to jest? Ori z VE 20v? Widać, że doprężające ale czy lepsze niż te z SR16?

 

Jeszcze jedno, czy kupować panwie ACL, jakieś zamienniki czy ori nissanowskie? ACL Race korbowodowe to chyba ~200zł.

Edytowane przez bodek_n14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś zamotka mnie ogarnęła ;) Jak na razie ktoś mi proponował oryginalne panwie za 450zł ale nie robiłem jeszcze rozeznania w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...