bodek_n14 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 200KM z VE musi lepiej ciągnąć niż 180-190KM z DE. Fizyki się nie oszuka. Więcej mocy i momentu (osiąganych w podobnym zakresie obrotowym) w takich samych autach jedzie szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 200KM z VE musi lepiej ciągnąć niż 180-190KM z DE. racje przyznam dopiero wtedy jak w pojedynku z takim polegne duzo KM i super przebiegi krzywych maja tez chądy dzieki zmiennym fazom, a nie jest tajemnica, ze trzeba wsadzic duzo $$$ zeby te konie byly na drodze, a nie na papierze Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 (edytowane) VE no to będzie Grubo dobrze że wydechu jednak na 2,25 nie zrobiłeś Edytowane 3 Września 2009 przez MRC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 200KM VE maja okolice 210Nm tak samo jak i 200KM DE. Co do pojedynku to pewnie, że dłubane DE grubo idzie. Filmik ammamoina oglądam raz na jakiś czas i nie nudzi mi się Byłe Sunny VE Rossiego ponoć robi 13,8 na 1/4 Plan był właściwie na rozbudowę DE ale po kalkulacji wygrał młodszy silnik. Dzisiaj przyszły idealne, czarne stalówki od Opla. 6,5Jx15 ET35. Waga 6,5kg/szt. Powinno to trochę pomóc zakręcić kołem. Myślę też nad wytoczeniem z aluminium wszystkich kół pasowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Filmik ammamoina oglądam raz na jakiś czas i nie nudzi mi się http://www.youtube.c...h?v=2vkxDzBCbH0 :D dziekuje, milo mi ostatnio przymierzalem sie do nakrecenia aktualnego filmiku, ale jak nagrzalem silnik to wyszly te jaja z zapchanym wtryskiem i wrocilem do domu na 3 cylindrach.. kola pasowe duzo daja, ale trzeba je zrobic zgodnie ze sztuka - te ktore dostalem oprocz tego, ze sa lzejsze o 80% to jeszcze sa mniejsze co pozwala zredukowac wage to raz, a 2 przy wysokich obrotach bardziej oszczedzaja podzespoly.. no i musza byc idealnie wywazone zeby nie mialo to zgubnego wplywu np na panewki Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Dzisiaj przyszły idealne, czarne stalówki od Opla. 6,5Jx15 ET35. Waga 6,5kg/szt. Powinno to trochę pomóc zakręcić kołem. Myślę też nad wytoczeniem z aluminium wszystkich kół pasowych. Bodek przemyśl tę decyzję, zostaw stal na jakieś zawody. Więcej jak 0,2 s na ćwiartkę nie zyskasz a wizerunek auta pójdzie ostro w dół. Na obecnych kołach jest kozak. VE i tak sobie będzie radzić na aluminiwych. STAL TYLKO NA ZAWODY! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 (edytowane) ammaimon - zmień wreszcie te cholerne świece... I powiem ci że nie ma czegoś takiego jak zapchane wtrsyki, to się w ogóle nie zdarza chyba że bez filtra paliwa jeździsz... Prędzej to coś nie tak z wiązką. Ps. jakoś niedlugo we wrześniu jest ćwiartka w Ułężu może by tak spotkac się naszymi sunnymi i sprawdzić je w boju - oba Ve też wyciągne Edytowane 4 Września 2009 przez Coobcio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Co do kółek to są dwie opcje: zrobić kopię oryginału lub zrobić własny projekt. Projekt jest lepszy bo można zrobić dowolną średnicę. Istotne wymiary są normowane i posiadam takie normy więc np. paska nie utnie. Obrabiane było by to z puca aluminium, którego gęstość jest identyczna w każdym punkcie więc wyważenie można by pominąć. W pracy stosowaliśmy takie koła i nic nie biło. A co do felg to i tak na zimę wskoczą razem ze stalówkami. Myślę, że Keneta Astra będzie na nich wyglądała równie dobrze co Sunny :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Trochę się pokomplikowały moje plany bo uświadomiłem sobie, że będę musiał doliczyć vat do wszystkiego. Wychodzi ~6kpln za silnik... Tak więc plan jest nadal na VE ale hybrydę SR20DE z P11GT z głową VE. Od razu będę miał płaskie tłoki, może głowę się splanuje przed założeniem? Powinno być okolice 205KM i 210-220Nm ale na razie nie gdybam. Jak by ktoś coś znalazł na necie (forum sr20 itp.) o sprzedaży samej głowicy z SR20/16VE to dajcie znać! Nie jest łatwo coś takiego ogarnąć ale od czasu do czasu ktoś sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 jeśli chodzi o osiągi to słynny Jarkowóz z VVL w rękach nowego właściciela zniszczył EVO9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Się może spotkamy wszyscy od męskich Sunnych GTi a ja załatwię sesję foto i zorganizuję pomiary na V-boxie np. na torze poznań ?? do czasów i przeciążeń na torze dodamy jeszcze osiągi 0-100, 1/4 mili i może próby elastyczności... ?? Tak w ogóle to nowy temat o tym napisze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Napisano dziś, 08:08jeśli chodzi o osiągi to słynny Jarkowóz z VVL w rękach nowego właściciela zniszczył EVO9 jesli chodzi o osiagi to taki malo znany czarny Sunny z DE zniszczyl EVO9 rowniez, tak jak i EVOX Coobcio mam nadzieje, ze spotkamy sie na Wyrazowie jak cos w sunniaczach, albo w Wyszkowie jak zdaze zrobic auto do tego czasu Poznan za daleko jak dla mnie Pozdr P.S. robi sie nowy temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Masa nieresorowana uległa małej zmianie alu z oponą letnią waży 16,2kg, stal z opona zimową waży 14,1kg. Różnica 2,1kg na jednym kole mówi sama za siebie Po przestawieniu wałka wydechowego dowaliłem jeszcze bardziej zapłon i w połączeniu z lekkim kółkiem czuć poprawę ciągu w dolnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Najlepszy sprawdzian to będzie z OSĄ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Musiał bym się z nim sprawdzać regularnie a miałem tylko 2 okazje do objechania go Wyznacznikiem jest GSI Keneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Musiał bym się z nim sprawdzać regularnie a miałem tylko 2 okazje do objechania go Wyznacznikiem jest GSI Keneta. hmm a to już czas na zimowe gumy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Założyłem na próbę i na dniach wracam do letnich. Ale mit potwierdzony, że najtańszy tuning to m.in. redukcja mas wirujących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Założyłem na próbę i na dniach wracam do letnich. Ale mit potwierdzony, że najtańszy tuning to m.in. redukcja mas wirujących. no widziałem jak ok południa na C testowałeś, stąd sms Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 zmieniłem numer tel. więc sms nie trafiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 No to daj znajomym, bo sie może przydać !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 tajne/poufne ale sms poszedł koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Dziś albo jutro możemy dokonać pomiaru, w czartek robie wydech i powinno być lepiej. To też będziemy musieli sprawdzić. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Na stalówkach wygląda bardziej rajdowo, jest nieźle. Puławska nasza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 hehe, Cargo obstawione to streety przenosimy na Puławską Astra doczekała się kolektora 4-2-1 i kwasa fi 60/1,5mm. Poprawa jest znaczna. Obecnie 165KM i 205Nm a było 149KM i 188Nm. Fakt, że mierzone na różnych rolkach ale 16KM przyrostu nie może być błędem To tyle co u mnie dał Tomalowy wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 No no, Bodek póki co jeszcze ma konkurencję: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.