Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

200KM z VE musi lepiej ciągnąć niż 180-190KM z DE. Fizyki się nie oszuka. Więcej mocy i momentu (osiąganych w podobnym zakresie obrotowym) w takich samych autach jedzie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200KM z VE musi lepiej ciągnąć niż 180-190KM z DE.

 

racje przyznam dopiero wtedy jak w pojedynku z takim polegne :D

duzo KM i super przebiegi krzywych maja tez chądy dzieki zmiennym fazom, a nie jest tajemnica, ze trzeba wsadzic duzo $$$ zeby te konie byly na drodze, a nie na papierze ;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200KM VE maja okolice 210Nm tak samo jak i 200KM DE. Co do pojedynku to pewnie, że dłubane DE grubo idzie. Filmik ammamoina oglądam raz na jakiś czas i nie nudzi mi się :)

Byłe Sunny VE Rossiego ponoć robi 13,8 na 1/4

Plan był właściwie na rozbudowę DE ale po kalkulacji wygrał młodszy silnik.

 

Dzisiaj przyszły idealne, czarne stalówki od Opla. 6,5Jx15 ET35. Waga 6,5kg/szt. Powinno to trochę pomóc zakręcić kołem. Myślę też nad wytoczeniem z aluminium wszystkich kół pasowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik ammamoina oglądam raz na jakiś czas i nie nudzi mi się :)

http://www.youtube.c...h?v=2vkxDzBCbH0

 

:D :D

 

dziekuje, milo mi ;) ostatnio przymierzalem sie do nakrecenia aktualnego filmiku, ale jak nagrzalem silnik to wyszly te jaja z zapchanym wtryskiem i wrocilem do domu na 3 cylindrach..

 

kola pasowe duzo daja, ale trzeba je zrobic zgodnie ze sztuka - te ktore dostalem oprocz tego, ze sa lzejsze o 80% to jeszcze sa mniejsze co pozwala zredukowac wage to raz, a 2 przy wysokich obrotach bardziej oszczedzaja podzespoly.. no i musza byc idealnie wywazone zeby nie mialo to zgubnego wplywu np na panewki :P

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszły idealne, czarne stalówki od Opla. 6,5Jx15 ET35. Waga 6,5kg/szt. Powinno to trochę pomóc zakręcić kołem. Myślę też nad wytoczeniem z aluminium wszystkich kół pasowych.

 

Bodek przemyśl tę decyzję, zostaw stal na jakieś zawody. Więcej jak 0,2 s na ćwiartkę nie zyskasz a wizerunek auta pójdzie ostro w dół. Na obecnych kołach jest kozak. VE i tak sobie będzie radzić na aluminiwych. STAL TYLKO NA ZAWODY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ammaimon - zmień wreszcie te cholerne świece... I powiem ci że nie ma czegoś takiego jak zapchane wtrsyki, to się w ogóle nie zdarza chyba że bez filtra paliwa jeździsz... Prędzej to coś nie tak z wiązką.

 

Ps. jakoś niedlugo we wrześniu jest ćwiartka w Ułężu może by tak spotkac się naszymi sunnymi i sprawdzić je w boju - oba Ve też wyciągne :P

Edytowane przez Coobcio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kółek to są dwie opcje: zrobić kopię oryginału lub zrobić własny projekt. Projekt jest lepszy bo można zrobić dowolną średnicę. Istotne wymiary są normowane i posiadam takie normy więc np. paska nie utnie. Obrabiane było by to z puca aluminium, którego gęstość jest identyczna w każdym punkcie więc wyważenie można by pominąć. W pracy stosowaliśmy takie koła i nic nie biło.

A co do felg to i tak na zimę wskoczą razem ze stalówkami. Myślę, że Keneta Astra będzie na nich wyglądała równie dobrze co Sunny :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się pokomplikowały moje plany bo uświadomiłem sobie, że będę musiał doliczyć vat do wszystkiego. Wychodzi ~6kpln za silnik... Tak więc plan jest nadal na VE ale hybrydę SR20DE z P11GT z głową VE. Od razu będę miał płaskie tłoki, może głowę się splanuje przed założeniem? Powinno być okolice 205KM i 210-220Nm ale na razie nie gdybam.

 

Jak by ktoś coś znalazł na necie (forum sr20 itp.) o sprzedaży samej głowicy z SR20/16VE to dajcie znać! Nie jest łatwo coś takiego ogarnąć ale od czasu do czasu ktoś sprzedaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się może spotkamy wszyscy od męskich Sunnych GTi a ja załatwię sesję foto i zorganizuję pomiary na V-boxie np. na torze poznań :)?? do czasów i przeciążeń na torze dodamy jeszcze osiągi 0-100, 1/4 mili i może próby elastyczności... ??

Tak w ogóle to nowy temat o tym napisze :P

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano dziś, 08:08

jeśli chodzi o osiągi to słynny Jarkowóz z VVL w rękach nowego właściciela zniszczył EVO9 :devil:

 

:D jesli chodzi o osiagi to taki malo znany czarny Sunny z DE zniszczyl EVO9 rowniez, tak jak i EVOX ;)

 

Coobcio mam nadzieje, ze spotkamy sie na Wyrazowie jak cos w sunniaczach, albo w Wyszkowie jak zdaze zrobic auto do tego czasu :) Poznan za daleko jak dla mnie :)

 

Pozdr

 

P.S. robi sie nowy temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Masa nieresorowana uległa małej zmianie :)

 

staln.jpg

 

alu z oponą letnią waży 16,2kg, stal z opona zimową waży 14,1kg. Różnica 2,1kg na jednym kole mówi sama za siebie :)

 

Po przestawieniu wałka wydechowego dowaliłem jeszcze bardziej zapłon i w połączeniu z lekkim kółkiem czuć poprawę ciągu w dolnym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiał bym się z nim sprawdzać regularnie a miałem tylko 2 okazje do objechania go :P:D Wyznacznikiem jest GSI Keneta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiał bym się z nim sprawdzać regularnie a miałem tylko 2 okazje do objechania go :P:D Wyznacznikiem jest GSI Keneta.

hmm a to już czas na zimowe gumy? :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem na próbę i na dniach wracam do letnich. Ale mit potwierdzony, że najtańszy tuning to m.in. redukcja mas wirujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, Cargo obstawione to streety przenosimy na Puławską :D

 

Astra doczekała się kolektora 4-2-1 i kwasa fi 60/1,5mm. Poprawa jest znaczna. Obecnie 165KM i 205Nm a było 149KM i 188Nm. Fakt, że mierzone na różnych rolkach ale 16KM przyrostu nie może być błędem :) To tyle co u mnie dał Tomalowy wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...