Coobcio Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Ojoj Ale ordynarnie, to co masz tylko zrobiony wydech i już 165KM i 205NM :D ?? Niech to będzie motowacją dla Bodka by z czapą od VE wejść 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Na VE to już nie ma jak odpowiedzieć. Zrobiłem kompletny wydech na dobrym angielskim kolektorze i ze 148/189 dowaliło na 165/205. Zapłon w c20xe wyprzedza się przełączając taką wtyczkę na paliwo 98. Tyle offtopicu. Ale liczę, że w przyszłym sezonie nasze auta spotkają się na pojeżdżawkach w Kielcach i Lublinie. Na zakrętach aż tak mi nie doklepiecie jak na prostej. Bodek dzięki za tą piankę, zrobiłem sobie elegancko zabudowę Piątek, sobota, niedziela - można się ustawić. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 No Asterka przyrost otrzymała ładny ale sprawdzaliśmy robotę na streecie i nadal górą jestem Trzeba się jeszcze raz sprawdzić po tym zapłonie. Moja głowa już opłacona, i na dniach powinna być wysłana. W głowicy będę miał zamontowane sprężynki BC i tytanowe talerzyki więc może do 9000 zakręcimy? Kupuje niskoprzebiegowy silnik z P11 (tylko które miały płaskie tłoki?). Może pobawię się w polerkę kanałów.. Może splanuję tą głowę trochę.. Się zobaczy jak wszystko przyjdzie. Polatam trochę na tym, odkuje się finansowo i pomyślę nad wałeczkami minimum N1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 No Asterka przyrost otrzymała ładny ale sprawdzaliśmy robotę na streecie i nadal górą jestem Trzeba się jeszcze raz sprawdzić po tym zapłonie. Moja głowa już opłacona, i na dniach powinna być wysłana. W głowicy będę miał zamontowane sprężynki BC i tytanowe talerzyki więc może do 9000 zakręcimy? Kupuje niskoprzebiegowy silnik z P11 (tylko które miały płaskie tłoki?). Może pobawię się w polerkę kanałów.. Może splanuję tą głowę trochę.. Się zobaczy jak wszystko przyjdzie. Polatam trochę na tym, odkuje się finansowo i pomyślę nad wałeczkami minimum N1. uuuuuuu grubo masz zamiar pojsc i prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 pewnie, że prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 U nas w NOS Team'ie albo grubo albo wcale Trzymam kciuki żeby głowa jak najszybciej dotarła. Szykuje się prawdziwy killer. Ja zawsze chętny żeby stanąć na kresce, więc kontak w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 U nas w NOS Team'ie albo grubo albo wcale Trzymam kciuki żeby głowa jak najszybciej dotarła. Szykuje się prawdziwy killer. Ja zawsze chętny żeby stanąć na kresce, więc kontak w weekend. No tobie zostanie doładowac lub swap na C20LET :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 9k rpm na hydropopychaczach i bez dokladnego wywazenia calego ukladu? no way :P Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 9 tysi niet, u kiviego do 8500 kręciliśmy i to już był hardkore SR20VE wyżej jak do 8500 też nie ma co kręcić... no chyba że wałki się da jeszcze bardziej agresywne jak N1 to może. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 wiem - u mnie na setupie tytanowe talerzyki bc + sprezynki tomei type a, znosi 8200 dzielnie, ale wyzej krecic to juz sensu nie ma.. poza tym na hydraulice by to nie poszlo, kiedys na nissantechu byla taka dyskusja, poza tym wszystkie wysokoobrotowe DET`y z walkami o wysokim lifcie przechodza na mechanike Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 9000 to oczywiście, że z wałkami N1. Z łagodniejszymi nie ma najmniejszego sensu. Ludzie z SR20forum piszą, że na seryjnych sprężynkach w seryjnym SR20VE bezpieczną granicą jest 8000obr. SR20VE z wałkami N1, twardymi sprężynkami i talerzykami kręcą do 9000obr na hydraulice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Ale od kiedy to VE ma hydraulikę - toż to czysta mechanika przecież 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Bardzo mozliwe, ja myslalem o DE i pisalem tez o DET`owych driftowozach jak ma mechanike to git, aczkolwiek mysle, ze walki N1 moga nie dac jakichs super przyrostow przy 9k rpm, bo wysokie obroty to nie wszystko. poza tym mysle, ze wypada wywazyc wtedy dokladniej caly uklad korby-tloki tak na wszelki wypadek, bo granica tolerancji seryjnych elementow nie jest juz przewidziana do tak drastycznych obrotow, takie moje zdanie Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Heh, no to elegancko, że nie ma hydrauliki. Nie wiedziałem o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Dla ciekawostki powiem, że kolega u mnie z klubu będzie w przyszłym sezonie kręcił c20xe do 9tys. obr./min. także musi być wysoko. A poważnie, to zakręci się ile bedzie trzeba, ja już widzę jak mnie to będzie łomotać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 http://www.racingforum.pl/sprzedam-gowice-sr20ve-t69827.html bodek_n14 to stad bedziesz mial glowice? mozna zakrecic nawet do 10k rpm byle z glowa Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) Widziałem to ogłoszenie ale to nie ta. Czy przypadkiem to nie jakiś Coobcia grat jest? Też chciał puszczać swoją VVL za 3800... Edytowane 2 Października 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Co bym nie zrobił to nie moge Cie zdymać I czuje, że już to nie nastąpi nigdy. Dobrze sunniacz lata, preczentuje się też elegancko, wszyscy chwalili dziś jak odjeżdżałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Hehe, miło mi Do końca trójki trochę odjeżdżam ale na czwórce powoli odzyskujesz stratę. Albo GSI ma lepszą czwórkę albo ja musiał bym popracować nad aerodynamiką czyli usadzić tył bardziej na glebie i np. wywalić wycieraczki reflektorów. W zasadzie to moje auto nigdy jakoś szałowo nie szło powyżej ~160-170. No i ciekawe jest, że 165/205 nie kopie dupska 163/192. Masy te same a nawet Twoja GSI ciut lżejsza była wadze. Może przed swapem, dla zajawki jeszcze raz na rolki skoczę... Może z Coobciem spróbować wykrzesać jeszcze ze 2-3KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 W zasadzie to moje auto nigdy jakoś szałowo nie szło powyżej ~160-170. Moje ma podobnie tylko do ~200. nie wiem jak to jest, ale po przekorczeniu magicznej granicy dostaje zamulke Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 A może to tylko w naszych głowach siedzi. W jakimś programie na discovery mówili, że ludzki mózg w sytuacjach np. zagrożenia, gdy wydzielana jest duża dawka adrenaliny subiektywnie oszukuje czas. Zaczyna pracować na maksymalnej szybkości, przetwarza potworą ilość danych na raz co skutkuje wrażeniem spowolnienia czasu. Ale to taki mały off top Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 A może to tylko w naszych głowach siedzi. W jakimś programie na discovery mówili, że ludzki mózg w sytuacjach np. zagrożenia, gdy wydzielana jest duża dawka adrenaliny subiektywnie oszukuje czas. Zaczyna pracować na maksymalnej szybkości, przetwarza potworą ilość danych na raz co skutkuje wrażeniem spowolnienia czasu. Ale to taki mały off top heheh niezle zes biologicznie zapodał ;-) napewno jakies ziarno prawdy jest ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 To zostało udowodnione naukowo Jak oglądam filmy seryjnych gti, które ida do 200km/h+ to mam wrażenie, że mój mimo, iż odmulony to napędza się gorzej. Ale to tylko wrażenie oszukania czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Jak oglądam filmy seryjnych gti, które ida do 200km/h+ to mam wrażenie, że mój mimo, iż odmulony to napędza się gorzej Moj tez trzeba dopiero na zywo zobaczyc i wtedy wychodza roznice Nie na darmo adrenalina nazywana jest hormonem walki i ucieczki Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Hehe a jak siadziesz z boku w czyims aucie to tez masz wrazenie ze odpycha sie 2x lepiej nie swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.