xtomek Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 To prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 hehe, Tomek kiedyś wysiadł ze swojego VE a następnie przewiozłem go moim DE i widziałem, że był zaskoczony jak to idzie -> udowadniamy tezę koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Bodek a dasz rade założyć alu jeszcze na jedną próbę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Co do IV biegu to tak to jest nissany na IV wzwyż nie ciągną - to samo jest w moim przeszło 220Konnym sunny, 1...2...3... i d*pa brak ciągu i Hondy się oddalają raz że aerodynamika a dwa że mają czwórkę sporo krótszą, u mnie idalnie i do ściganka i do codziennej jazdy by było jakby IV była do ok 195km/h a teraz mam 210... może kiedyś zamówię wymarzone trybiki i zmienię ją 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Ziomek od dawna ściga się na przełożeniu głównym dorabianym chyba u kogoś z Ryk i nic się nie sypie. Jest krótsze i na zębach prostych. Trochę o tym myślałem. Co do alu to już zdjęte opony i przygotowane do handlu są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 MArciniaka z Ryk to już parę ładnych lat znam ale on tylko głowne przełożenia jest w stanie dorabiać... Dogadam się z nim może samą 4 i 5 by zrobił bo pierwsze trzy biegi są jak najbardziej ok 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Pierwsze 3 biegi są ok a poza tym na 4 i 5 nie ma już takiego obciążenia dla kół zębatych więc można by pomyśleć o dorabianiu. Acha, nie widziałem wnętrza tej skrzyni biegów i nie wiem czy jest tam w ogóle miejsce na większe koła. Do ogarnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Nie wiem jak w skrzyni GT kręci do 8200 VE, ale wchodzi na IV-kę około 180 i nieźle ciągnie dalej. Może tylko przez charakterystykę skrzyni Hondziawki są szybsze. No masa też swoje robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 mały update hehe Mody poczynione to umycie stożka i czyszczenie przepływomierza bo jakiś zaczadziały był (Fujita jednak puszcza trochę pyłu. Nie za dobrze to dla silnika ale cóż). Efekt -> zdziwko. Zdecydowanie polepszyła się reakcja na pedał gazu i ten dźwięk. Ryczy jak stara honda... Takie pierdółki się z nudów robi. W okolicach świąt powinienem mieć w rękach głowicę a w miedzy czasie będę rozglądał się za silnikiem. P11.144 2.0 potrzebuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) MArciniaka z Ryk to już parę ładnych lat znam ale on tylko głowne przełożenia jest w stanie dorabiać... Dogadam się z nim może samą 4 i 5 by zrobił bo pierwsze trzy biegi są jak najbardziej ok Pierwsze 3 biegi są ok a poza tym na 4 i 5 nie ma już takiego obciążenia dla kół zębatych więc można by pomyśleć o dorabianiu. Acha, nie widziałem wnętrza tej skrzyni biegów i nie wiem czy jest tam w ogóle miejsce na większe koła. Do ogarnięcia. Jesli ktos tu chce miec plug n play kolko do skrzyni SR, to zapraszam do kontaktu Zrobimy maly engineering na skrzyni i dobierzemy Wam przelozenia jakie chcecie. Cena jak zawsze będzie zależeć od ilości i nie potrafię powiedzieć teraz ile by to kosztowało. Jest to wykonalne w detalu na profi sprzecie do ktorego posrednio mam dostep. Kilka screenow zeby nie bylo ze jakis drut czy co... zdjęcia przedstawiają operacje technologiczne a nie gotowe wyroby. EDIT: dzwonilem do firmy i potwierdzam gotowosc do modow na skrzyni. Potrzebna bedzie skrzynia demo i przelozenie jakie chcecie uzyskac na 4 i 5... Jesli ktos jest chetny poprowadze caly temat od zera do finalnego wyrobu. Edytowane 15 Października 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Fotki profi i mam nadzieje że nie z googli Po powrocie do PL piszę się na krótszą 4 i 5 Skrzynie już wygrzebałem z czerwonego tak więc... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Nie Coobciu nie z googli. Z Wyszkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 No widzę, że ogarniasz sporo dobrych tematów. Obróbkę cieplną tych kółek również robicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Powiem Ci tylko tyle ziom: firma do której ma dostęp należy do mojego kuzyna, a cała linia technologiczna skrzyń biegów została odkupiona od Daewoo-FSO Znakiem tego spodziewam się że jest ta obróbka gdyż oni mają możliwości produkcji centralnie masowej Może w końcu zrobimy coś Polskiego zamiast motać się po eBayu? Kto jest ze mną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Jak zrobisz do c20xe to ja jestem Bodek lecimy na pierwszy możliwy lap race w 2010, od razu Ci zapowiadam PS. Ogarnąłem dziś sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 No ja też pojadę z wami - jakiś REAL RACE I dwa sunniaki na zmiennych faziorach no chyba ze poproszę jeszcze dawne Yarko wozidło oraz Adama to 4 x sunny z SR20VE on board 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 No widze Coobcio ze ciekawy przyszly sezon zmiennych faz sie zapowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) Zakupiłem silnik z P11.144, z którego będę brał dół. Reszta jest na sprzedaż. Graty mają 140kkm przebiegu. Info w moim podpisie Edytowane 8 Listopada 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 złożysz sobie nowe serducho w garażu a wóz cały czas będzie mobilny. Super, a później tylko podmianka i podłączenie kabelków. trzymam kciuki, jakby coś trzeba było pomóc to dzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jemiol7 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 (edytowane) No ciekaw jestem jak będzie latać z VE pod machą. Myśle że w połączeniu z ultra nowoczesnym uchwytem na szybę będzie robić niezły szał Edytowane 9 Listopada 2009 przez jemiol7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 No mam nadzieje, że ten uchwyt wytrzyma zakładane 8g przyspieszenia Rozrząd zostaje a przepustnica płynie razem z głowicą. Napinacz jak jest dobry to nie sensu go zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A kiedy głowica przybija do portu? Bo kupiłem nowy kolektor ssący i muszę sprawdzić czy coś da jak już założe? Kurde na wiosnę nie będę miał z kim latać w NOS Teamie, trzeba coś pomyśleć w tej sprawie. Nasze uchwyty wszystko wytrzymają, a jak nie to dostaniesz drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 (edytowane) No, no....s może jeszcze jakieś inne, rude, lżejsze VE dołączy do Sunniaczków. Edytowane 9 Listopada 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Jeden już wymieniłem. Poprzedni dawał radę tylko do 6G i puszczał a głowica powinna być w przeciągu 3 tygodni. Wziąłem się dzisiaj za przygotowanie nowego silnika. Osprzęt spadł i luknąłem w końcu pod pokrywę. W środku jest złociutki Głowica ma być w magazynie w Wawie 22 listopada :] Ciekawe ile opłat mi naliczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Zajebiaszczy stojak, dobrze będzie składać A jakbyś potrzebował dupowóz to tu masz moją propozycję, za 5tys. do kupienia: http://www.racingforum.pl/Fiat-Cinquecento-20-16V-t71405.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.