bodek_n14 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Żeby chociaż miał Webasto to bym się zastanowił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 ...motorownia w tym CNQ fajna tylko co z tego jak brak trakcji, zawias nie trzyma drogi, a heble nie hamują. To czysta sztuka dla sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 brak trakcji, zawias nie trzyma drogi, a heble nie hamują. a co chcieć więcej za takie pieniądze? wg mnie to i tak po kosztach - ważne, że jest baza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) Dzisiaj odebrałem pakę z głowicą. Sprężynki i talerzyki BC są, oil line kit jest i mały bonusik w postaci portingu kanałów dolotowych w kolektorze i głowicy zastałem Kanały w porównaniu do tych w DE są sporo większe. Coobcia doświadczenia pokazały, że jednak płaskie tłoki nie podchodzą bez freza więc temat się trochę przeciągnie ale nie ma tego złego... przy okazji wymienię pierścienie i może panewki. Honowanie widać jeszcze bardzo dobrze więc silnik powinien polatać. cały czas jest do sprzedania góra z P11.144. Wałki takie same jak w GT. Stan głowy bardzo dobry. Edytowane 26 Listopada 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Nareszcie, kiedy planujesz wyjazd wozu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Wóz cały czas jeździ i jest gotowy, żeby skopać dupska większości Asterek gsi A silnik będę składał sukcesywnie i zależnie od stanu w portfelu. Może wpadniecie z Maćkiem do mnie któregoś dnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 He He prze piękny widok W głowie tej jakie siedzą wałki ?? Kurde ale się po ziomie zrobi wysyp szybkich Nissanów Ale Ci się bajera trafiła, odrazu z zestawem pod zwykły dół... Ps. koniecznie daj tłoki do przefrezowania jak chcesz to na wzór mogę CI udostępnić seryjny tłok z VE, poza podcięciami pod zawory nie musisz robić nic więcej bowiem dół masz z DE a on nie ma natrysku oleju na denko tłoka... Działaj !! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Zmienie dolot i przyjadę Cie objechać w poniedziałek Kurde ale będzie biały rzeźnik na czarnej stali, szybki przyszły sezon się zapowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Oczywiście skorzystam z wypożyczenia tłoczka (thx)i oczywiście przefrezuję obecne. Wałki są seryjne ale wszystko da się ogarnąć. N1 można wyrwać za 400-500$. Kenet, profilaktycznie napisałem większość bo z twoją idziemy już zderzak w zderzak. Ciekawe jaki efekt przyniesie wymiana kolektora ale jakiegoś mega przyrostu bym się nie spodziewał. Stestujemy na kresce. Może przeportuj go zanim włożysz do auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 (edytowane) Nie ma bardzo co portować, głowica może dopiero na wiosnę to i wtedy rozwiert kolektora, a teraz ładnie pasuje do głowicy. Ja też nie liczę na przyrosty, ale za 60 zł mogę się pobawić. W niedziele wieczór może być ciekawie na jakimś spociku. Pozdr. Edytowane 27 Listopada 2009 przez Kenet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 W Poniedziałek wieczorem jestem to się spotkamy i te tłoki ci dam... zabierz także ze sobą te wałki co masz przemierzymy je i porownamy z moimi co mam w 100% z SR20VE 187Konnego black top... Ps. wałki N1 sprawdzone że dodają 20KM i 20Nm w zakresie od 2000-5000obr.min i 10Nm w zakresie od 5000-8000 względem serii SR20VE... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Wałki na 100% seria bo takie kupowałem. Wątpię, żeby sprzedający się aż tak pomylił Ale luz. wezmę to się porówna. Nagrałem filmik ostatniego setupu na starym silniku. Standardowo 0-160. http://www.youtube.com/user/n14dzitiajjjj#p/a/u/0/isfYOMDl34Q Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Oj będzie dużo szybciej Ps. pchełki do głowicy dostałeś osobno czy siedziały na swoich miejscach... ?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Jeszcze nie miałem czasu sprawdzić tej głowicy ale chyba wszystko jest na swoim miejscu. Mówisz o podkładkach regulacyjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Ale ładna ta głowica VE No dokladnie Kubie chodzi o podkladki regulacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ja wiem czy ona taka piękna jest? Pchełek oddzielnie nie dostałem więc pewnie siedzą na zaworach. W między czasie dorwałem od Coobcia wzorcowy tłok z SR20VE. W przyszłym tygodniu zawiozę swoje pod frez. Po większych oględzinach głowicy znalazłem mały szczegół. Jeden z talerzyków zaworowych jest ukruszony. Ponoć właścicielowi wypadła pchełka jak trzymał wóz na VVL i jałowych obrotach. Na szczęście panowie z BC mają takie talerzyki na sztuki a koszt to 10$ + wysyłka Jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Hmmm jestem ciekaw jaki wynik na rolkach będzie jak już złożysz silnik z głową VE Tylko składaj to szybko Hehe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Do mnie płyną tłoki z SR16VE n1... tak więc może się wstrzymaj i przejmiesz moje w idealnym stanie i z pierścieniami o przelocie niespełna 2000km... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Wszystko zależy od $ Tłoki mam swoje, potrzebuję obróbki i nowych pierścieni. Niestety w projekcie muszę kalkulować co wyjdzie taniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) z 500zł bym chciał za set w idealnym stanie, czyściutki i gotowy do wsadu... Ale niech wpierw przyjdzie mi takie coś do domu: Edytowane 5 Grudnia 2009 przez Coobcio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 No będzie grubo Coobcio co nie mówiłeś ze takie ładne tłoczki zamówiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 (edytowane) Propozycja jest ok. Zastanowię się. Tylko pytanie czy nie lepiej zostawić tłoki, które pracowały od nowości z moimi tulejami... A to co kupujesz to co to jest? Ori z VE 20v? Widać, że doprężające ale czy lepsze niż te z SR16? Jeszcze jedno, czy kupować panwie ACL, jakieś zamienniki czy ori nissanowskie? ACL Race korbowodowe to chyba ~200zł. Edytowane 6 Grudnia 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Tłoki to tak jak Coobcio napisał wyżej z sr16ve n1 Bodek a jaki koszt jest ori nissanowskich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jakaś zamotka mnie ogarnęła Jak na razie ktoś mi proponował oryginalne panwie za 450zł ale nie robiłem jeszcze rozeznania w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ja bym chyba szedł w kierunku acl race Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.