Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić, sprzedać Terrano - najpierw go poznaj !!!


Gość picia277
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj miałem kupić ramę do swojego T1 od zezłomowanego T1 . Od dołu wszystko wyglądało fajnie, a ciekawie się zrobiło jak zdjęli budę. Okazało się że rama jest od T2 całkiem nieźle przespawana (zabieg dotyczy środkowej i ostatniej łapy mocującej) .
Niestety "fachmany" demontując auto wykręcili śruby razem z gwintem od mocowania górnego wahacza, czego nie mogli odkręcić odcięli fleksem trochę kiereszując ramę i przy okazji połamali budę.

"- T1 i T2 mają różne tylne wahacze"

 Nie to tylko Lemmy ma inne tylne  wahacze :) u mnie są takie same jak w T2 :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwójka ma inaczej mocowaną budę...

 

tzn że jeśli masz ramę z dwójki a budę z jedynki to coś tam musi być porzeźbione...

 

Był tu przecież jakiś czas temu kolega co mu sąsiad przerzucił ramę, ustalając ją wg mocowań budy i kiszka z tego była.

 

ale jeśli to jest konkurs na spostrzegawczość to:

 

- Toledo ma w zapasie więcej regulacji na drążkach

- Toledo ma kawałek wydechu z ferozy

- Lemmy ma solidne progi

- Lemmy ma osłonę reduktora

- Lemy jeździ więcej w błocie

- T1 i T2 mają różne tylne wahacze

- i widzę jeszcze jakiś przewód idąćy bo belce drążków którego nie ma Toledo

- no i dodatkowa poprzeczka :)

 

 

co wygrałem? 

 

osłona reduktora i ta belka to chyba standart ...a przewód to odpowietrzenie reduktora

dziwi mnie brak tej belki w T2, gdyby ukręcił wał to fiknie koziołka do przodu...brrrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Może od razu przyznam się do tego, że jestem kobietą :) i za dużo o samochodach nie wiem, ale właśnie zastanawiam się nad zakupem Nissana Terrano II z 2002 roku w automacie http://allegro.pl/show_item.php?item=3581624315 Samochodzik miałby służyć jako "ciągnik" do bukmanki dwukonnej DMC 2000 kg. Zastanawiam się czy lepszy do tych celów będzie automat czy manual, czy ktoś z was podpina do swojego Terrano przyczepę o podobnej DMC. Dodam, że trasy z bukmanką góra 4 razy w miesiącu max 130 Km w jedną stronę. Proszę doradźcie bo nie wiem co robić :(, czy Terrano nadaje się do takich celów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również na automat jeden głos proszę zanotować  :wave:

taki niewinny on i dopieszczony, dochuchany, na wiosnę się zacznie...lift, MT-ki, pierwsze rysy, no fajnie będzie  :jeep:

witaj w klubie Chimero  :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 litrówka napędza ciężkiego patrola a znam relacje że przewlokła jeszcze przez góry Rumunii padnięte dociążone, wyprawowe disco więc i z Twoją przyczepką z pewnością da radę. W dodatku w automacie to już wymażona opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak mówią na mieście że mocne jednostki napędowe zwykle współpracują z autometem (inny sposób przeniesieni momentu niż tradycyjne sprzęgło cierne ale zabij mnie wiem jak to się odbywa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie coś świta że to może mieć związek z temperaturą oleju w takiej skrzyni... to w końcu dwie tony na haku...

 

ale liczyłem że to mądrzejsi wyjaśnią czemu wszędzie mówią że automat i ciężka przyczepa to dramat

 

nawet w "instrukcjach kupowania terenówki" zazwyczaj stoi że jak automat to sprawdzić czy nie ciągał przyczep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu nie jestem za automatem bo nie lubię. Lecz podobno to dobra rzecz ;-) i tak jak pisałem mocne jednostki zwykle są sprzężone z automatem m.in. żeby wyeliminować problemy ze spalonym sprzęgłem. A jak się ma przyczepa do żywotności automatu to już się nie wypowiem.  Przy manualu jeżeli była ciągana ciężka przyczepa to też nie rokuje pozytywnie na skrzynię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chimero!  :nissan2:

 

w tym ogłoszeniu Orzeszek widzi 2 głupoty.
Automat i przyczepa - bezsens...

 

silnik 3.0 bezsens.

Szukaj 2.7 z manualem, albo patrola tez z manualem.

 

Pozdrawiam
Orzeszek

:nissan2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z jakością skrzyni w nissanie, ale automat to bardzo wygodna rzecz :) szczególnie w terenie. Miałem w XJ razem z silnikiem 4.0 i byłem bardziej niż zadowolony, a zdażało mi się ciągać przyczepę z 1,5T. Jeździłem tym autem 2 lata i sprawdziłem w każdych warunkach i powiem automat+. Jak dla mnie jedynym minusem skrzyni automatycznej jest większe spalanie auta. Wiem, że są różne opinie ale z własnego doświadczenia wiem, że w większości przypadków swoje opinie wygłaszają osoby, które nawet nie siedziały w aucie z automatem, a udają wielkich znawców. Trzeba się samemu przekonać i pojeździć. Nie wiem jak w terrano wygląda awaryjność skrzyni automatycznej i jaką ma charaktersytykę jazdy i myślę, że na tym trzeba by się skupić. Mało jest tyranów z automatem i co za tym idzie mało opini :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrola? 

 

2,8 do przyczepy? bez sensu rada

3,0 do przyczepy? bez sensu rada

4,2 do przyczepy? za***ista rada ale auto nie do kupienia...

 

3,0 w terrano to nie to samo co 3,0 w patrolu... 3,0 w terrano jest fajne, dużo nowocześniejsze i przez to droższe w serwisie ale robi, koników sporo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qubuś ale miałeś jeepa i najlepszy automat w wydaniu jeepa w tych latach czyli aw4 bodajże :) jeep to jeep. Ale do przyczepy to najlepiej mieć diesla, manuala i wypowiedziałbym się że niekoniecznie terenówe, a dużego busa (duza masa wlasna) i tyle :)

 

 

No wlasnie wiem i dlatego pisze, ze nie wiem co w terrano siedzi;) i nie moge sie wypowiadac, jednak sama idea mega fajna moim zdaniem. Mam kumpla co ciaga auta z niemec i smiga terrano 2.4 z gazem (no promlemo). Smigalem osobiscie terrano 2.4 z gazem z  duza motorowka(ratowniczy RIB), smigalem 130 wiec tez daje rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z jakością skrzyni w nissanie, ale automat to bardzo wygodna rzecz :) szczególnie w terenie. Miałem w XJ razem z silnikiem 4.0 i byłem bardziej niż zadowolony, a zdażało mi się ciągać przyczepę z 1,5T. Jeździłem tym autem 2 lata i sprawdziłem w każdych warunkach i powiem automat+. Jak dla mnie jedynym minusem skrzyni automatycznej jest większe spalanie auta. Wiem, że są różne opinie ale z własnego doświadczenia wiem, że w większości przypadków swoje opinie wygłaszają osoby, które nawet nie siedziały w aucie z automatem, a udają wielkich znawców. Trzeba się samemu przekonać i pojeździć. Nie wiem jak w terrano wygląda awaryjność skrzyni automatycznej i jaką ma charaktersytykę jazdy i myślę, że na tym trzeba by się skupić. Mało jest tyranów z automatem i co za tym idzie mało opini :)

 

 

no właśnie skrzynia manualna jest piętą achillesową terrano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikołaju, Mikołaju!jeśli zaglądasz czasem na to forum i próbujesz wydedukować co niektórzy chcieliby znaleźć pod choinką ....to śpieszę z podpowiedzią iż najbardziej zadowoliłyby mnie ( i pewnie nie tylko mnie....prawda Hugh?) takie "lego technics" dla starszych chłopców:

 

http://allegro.pl/nissan-terrano-i-w-trakcie-odbudowy-i3613773825.html

 

ps: aha, i pamiętaj o tych niebieskich tabletkach, no wiesz tych co zawsze....(tylko chłopakom z forum się nie wygadaj, bo ...   :lol:  :lol:  :lol:  :lol: )

... a na kolanach i tak ci nie usiądę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...