DanielZ Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Dzisiaj miałem kupić ramę do swojego T1 od zezłomowanego T1 . Od dołu wszystko wyglądało fajnie, a ciekawie się zrobiło jak zdjęli budę. Okazało się że rama jest od T2 całkiem nieźle przespawana (zabieg dotyczy środkowej i ostatniej łapy mocującej) .Niestety "fachmany" demontując auto wykręcili śruby razem z gwintem od mocowania górnego wahacza, czego nie mogli odkręcić odcięli fleksem trochę kiereszując ramę i przy okazji połamali budę."- T1 i T2 mają różne tylne wahacze" Nie to tylko Lemmy ma inne tylne wahacze u mnie są takie same jak w T2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 dwójka ma inaczej mocowaną budę... tzn że jeśli masz ramę z dwójki a budę z jedynki to coś tam musi być porzeźbione... Był tu przecież jakiś czas temu kolega co mu sąsiad przerzucił ramę, ustalając ją wg mocowań budy i kiszka z tego była. ale jeśli to jest konkurs na spostrzegawczość to: - Toledo ma w zapasie więcej regulacji na drążkach - Toledo ma kawałek wydechu z ferozy - Lemmy ma solidne progi - Lemmy ma osłonę reduktora - Lemy jeździ więcej w błocie - T1 i T2 mają różne tylne wahacze - i widzę jeszcze jakiś przewód idąćy bo belce drążków którego nie ma Toledo - no i dodatkowa poprzeczka co wygrałem? osłona reduktora i ta belka to chyba standart ...a przewód to odpowietrzenie reduktora dziwi mnie brak tej belki w T2, gdyby ukręcił wał to fiknie koziołka do przodu...brrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 pogromcy mitów to sprawdzali... busted Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Ja mam T2 i belka pod wałem jest tylko wykonana z giętej rury. Może mu ugniła albo ktoś wycioł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 hurtownia allegro twierdzi że w t2 są i z belką i bez belki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 nie było śladów "ingerencji" ... czyli to ta wersja bez belki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chimera Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Witam Może od razu przyznam się do tego, że jestem kobietą i za dużo o samochodach nie wiem, ale właśnie zastanawiam się nad zakupem Nissana Terrano II z 2002 roku w automacie http://allegro.pl/show_item.php?item=3581624315 Samochodzik miałby służyć jako "ciągnik" do bukmanki dwukonnej DMC 2000 kg. Zastanawiam się czy lepszy do tych celów będzie automat czy manual, czy ktoś z was podpina do swojego Terrano przyczepę o podobnej DMC. Dodam, że trasy z bukmanką góra 4 razy w miesiącu max 130 Km w jedną stronę. Proszę doradźcie bo nie wiem co robić , czy Terrano nadaje się do takich celów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chimera Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 dzięki za informację przyznam, że też rozglądałam się za Pajero dlatego jestem w kropce co kupić żeby jeździło i w miarę było nieawaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 również na automat jeden głos proszę zanotować taki niewinny on i dopieszczony, dochuchany, na wiosnę się zacznie...lift, MT-ki, pierwsze rysy, no fajnie będzie witaj w klubie Chimero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 3 litrówka napędza ciężkiego patrola a znam relacje że przewlokła jeszcze przez góry Rumunii padnięte dociążone, wyprawowe disco więc i z Twoją przyczepką z pewnością da radę. W dodatku w automacie to już wymażona opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chimera Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) a czy automaty w Terrano mają jakieś chłodzenie, a jeżeli tak to czy wystarcza czy trzeba coś dołożyć Edytowane 7 Października 2013 przez chimera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 a mądrość ludowa mówi żeby nie kupować automata do przyczepy... czemu mądrość ludowa tak mówi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Duży motor, ciężka przyczepa, aż się prosi żeby sprzęgło zamęczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chimera Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 no czemu ???? bo nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Bo tak mówią na mieście że mocne jednostki napędowe zwykle współpracują z autometem (inny sposób przeniesieni momentu niż tradycyjne sprzęgło cierne ale zabij mnie wiem jak to się odbywa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chimera Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 no czemu ???? bo nie wiem to pytanie było do Thespian, a Ty Dżem rozumiem że jesteś za automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 mnie coś świta że to może mieć związek z temperaturą oleju w takiej skrzyni... to w końcu dwie tony na haku... ale liczyłem że to mądrzejsi wyjaśnią czemu wszędzie mówią że automat i ciężka przyczepa to dramat nawet w "instrukcjach kupowania terenówki" zazwyczaj stoi że jak automat to sprawdzić czy nie ciągał przyczep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 W życiu nie jestem za automatem bo nie lubię. Lecz podobno to dobra rzecz ;-) i tak jak pisałem mocne jednostki zwykle są sprzężone z automatem m.in. żeby wyeliminować problemy ze spalonym sprzęgłem. A jak się ma przyczepa do żywotności automatu to już się nie wypowiem. Przy manualu jeżeli była ciągana ciężka przyczepa to też nie rokuje pozytywnie na skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Chimero! w tym ogłoszeniu Orzeszek widzi 2 głupoty.Automat i przyczepa - bezsens... silnik 3.0 bezsens. Szukaj 2.7 z manualem, albo patrola tez z manualem. PozdrawiamOrzeszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 nie wiem jak z jakością skrzyni w nissanie, ale automat to bardzo wygodna rzecz szczególnie w terenie. Miałem w XJ razem z silnikiem 4.0 i byłem bardziej niż zadowolony, a zdażało mi się ciągać przyczepę z 1,5T. Jeździłem tym autem 2 lata i sprawdziłem w każdych warunkach i powiem automat+. Jak dla mnie jedynym minusem skrzyni automatycznej jest większe spalanie auta. Wiem, że są różne opinie ale z własnego doświadczenia wiem, że w większości przypadków swoje opinie wygłaszają osoby, które nawet nie siedziały w aucie z automatem, a udają wielkich znawców. Trzeba się samemu przekonać i pojeździć. Nie wiem jak w terrano wygląda awaryjność skrzyni automatycznej i jaką ma charaktersytykę jazdy i myślę, że na tym trzeba by się skupić. Mało jest tyranów z automatem i co za tym idzie mało opini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Patrola? 2,8 do przyczepy? bez sensu rada 3,0 do przyczepy? bez sensu rada 4,2 do przyczepy? za***ista rada ale auto nie do kupienia... 3,0 w terrano to nie to samo co 3,0 w patrolu... 3,0 w terrano jest fajne, dużo nowocześniejsze i przez to droższe w serwisie ale robi, koników sporo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Qubuś ale miałeś jeepa i najlepszy automat w wydaniu jeepa w tych latach czyli aw4 bodajże jeep to jeep. Ale do przyczepy to najlepiej mieć diesla, manuala i wypowiedziałbym się że niekoniecznie terenówe, a dużego busa (duza masa wlasna) i tyle No wlasnie wiem i dlatego pisze, ze nie wiem co w terrano siedzi;) i nie moge sie wypowiadac, jednak sama idea mega fajna moim zdaniem. Mam kumpla co ciaga auta z niemec i smiga terrano 2.4 z gazem (no promlemo). Smigalem osobiscie terrano 2.4 z gazem z duza motorowka(ratowniczy RIB), smigalem 130 wiec tez daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 nie wiem jak z jakością skrzyni w nissanie, ale automat to bardzo wygodna rzecz szczególnie w terenie. Miałem w XJ razem z silnikiem 4.0 i byłem bardziej niż zadowolony, a zdażało mi się ciągać przyczepę z 1,5T. Jeździłem tym autem 2 lata i sprawdziłem w każdych warunkach i powiem automat+. Jak dla mnie jedynym minusem skrzyni automatycznej jest większe spalanie auta. Wiem, że są różne opinie ale z własnego doświadczenia wiem, że w większości przypadków swoje opinie wygłaszają osoby, które nawet nie siedziały w aucie z automatem, a udają wielkich znawców. Trzeba się samemu przekonać i pojeździć. Nie wiem jak w terrano wygląda awaryjność skrzyni automatycznej i jaką ma charaktersytykę jazdy i myślę, że na tym trzeba by się skupić. Mało jest tyranów z automatem i co za tym idzie mało opini no właśnie skrzynia manualna jest piętą achillesową terrano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Mikołaju, Mikołaju!jeśli zaglądasz czasem na to forum i próbujesz wydedukować co niektórzy chcieliby znaleźć pod choinką ....to śpieszę z podpowiedzią iż najbardziej zadowoliłyby mnie ( i pewnie nie tylko mnie....prawda Hugh?) takie "lego technics" dla starszych chłopców: http://allegro.pl/nissan-terrano-i-w-trakcie-odbudowy-i3613773825.html ps: aha, i pamiętaj o tych niebieskich tabletkach, no wiesz tych co zawsze....(tylko chłopakom z forum się nie wygadaj, bo ... ) ... a na kolanach i tak ci nie usiądę ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 bez sensu, mógł się chłop zdecydować czy robi oryginał na żółte tablice czy robi auto w teren... kompromisy się nie sprawdzają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.