Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić, sprzedać Terrano - najpierw go poznaj !!!


Gość picia277
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam gdyby ktoś coś potrzebował jakieś części od terrano  z 98r to mam dawce silnik 2,7 tdi przebieg 240tyś


koledzy mam pytanie

jak rozróżnić pompy w terrano bo mam jednego z 97r i tam znalazłem naklejke i jest zaxa a teraz kupiłem terrano z 98r i ni cholere nie mogę znaleźć żadnego oznaczenia a tak w sumie to kupiłem tego drugiego na części bo ramy to on w zasadzie niema. i teraz tak czy jak mam zaxa a tu okazało by się że jest bosch to czy jest możliwość zamiany tych pomp? czy też lepiej dać sobie spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Obecnie posiadam Opla Frontera Sport 2.8 td i mówiąc szczerze, gdyby rodzina mi się nie powiększyła, to dalej bym smigał Frotką.

 

No i do rzeczy. W mojej okolicy pojawił się Ford Maverick 2.7 Tdi 1997r., którego mógłbym teoretycznie zamienić na Fronterke. Byłem oglądać i mam kilka pytań, bo co do budy nie mam większych zastrzeżeń to o resztę muszę dopytać.

 

1) Czy zbiorniczek płynu spryskiwaczy zawsze jest w jakimś foliopodobnym opakowaniu, zamiast tradycyjnego pojemnika ? Był na nim napis Ford, ale wyglądał jak np. pojemniki na krew przy przetlaczaniu :)

 

2) Reduktor. We Frocie mam sprzegielka manualne, więc sprawa jest prosta, a tutaj jest tak 4l, Neutral,4h, 2h.

No i pytanie - Neutral rozlacza wszystkie napady - kontrolka napędu gaśnie i auto nie jedzie. Tak powinno być? Po co to w ogóle? Jak wrzucę 2h to to rozumiem, że napęd jest tylko na tył, ale pali się kontrolka napędów. Tak ma być? Bo strasznie to mylące. We Fronterach jest tak, że jak tylko tył działa to napędy się nie świecą.

 

3) Świeci się kontrolka check engine. Wiem, że bez kompa ciężko diagnozowac, ale przeszukujac Google bardzo mało jest tematów, gdzie ktoś miał z tym problem. Więc czy ten silnik pomimo, że ma opinie trwałego może być zajechany?

 

4) Podczas jazdy próbnej silnik jakby przerywał i szarpal na 3 biegu - może to jest związane z tym check engine ?

 

5) Czy mieszek skrzyni biegów powinien mieć takie krótkie przełożenia? Sprzęgło, lekko mieszek do przodu i już jest opór. Bieg wchodzi, ale sprzęgło moim zdaniem do zrobienia.

 

6) Jak podczas ruszania z jedynki zgasł mi, nie dał się odpalić. Trzeba było kluczyk wyjąć i jeszcze raz kręcić - wtedy odpalił. Immobilizer?

 

7) Czy Maverick, Terrano są tak nisko zawieszone ? Względem Froty to koła 16 cali wyglądały wizualnie na mniejsze, bo praktycznie były przy nadkolach. Gość twierdził, że zawieszenie robił i faktycznie nie było czuć jakiegoś dyskomforu jazdy, luzow, czy pukania.

 

8) Jak wygląda naprawa recznego, bo we Frocie to kosmos, więc do tej pory nie mam, a tutaj widziałem, że chyba były bębny?

 

9) Nie działa predkosciomierz - we Frocie naprawa banalna, a tutaj jak z tym jest ?

 

To by było chyba na tyle :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) Reduktor. We Frocie mam sprzegielka manualne, więc sprawa jest prosta, a tutaj jest tak 4l, Neutral,4h, 2h.

No i pytanie - Neutral rozlacza wszystkie napady - kontrolka napędu gaśnie i auto nie jedzie. Tak powinno być? Po co to w ogóle? Jak wrzucę 2h to to rozumiem, że napęd jest tylko na tył, ale pali się kontrolka napędów. Tak ma być? Bo strasznie to mylące. We Fronterach jest tak, że jak tylko tył działa to napędy się nie świecą.

 

 

Neutral rozłącza wszystkie napędy, tak powinno być.

Z tą kontrolką jest jednak coś nie tak. jak masz na 2h to kontrolka nie powinna się świecić

 

3) Świeci się kontrolka check engine. Wiem, że bez kompa ciężko diagnozowac, ale przeszukujac Google bardzo mało jest tematów, gdzie ktoś miał z tym problem. Więc czy ten silnik pomimo, że ma opinie trwałego może być zajechany?

 

4) Podczas jazdy próbnej silnik jakby przerywał i szarpal na 3 biegu - może to jest związane z tym check engine ?

 

Może to być np. sonda lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dziękuję, czyli generalnie za dużo ma minusów, względem plusów ten konkretny model. Będę szukał chyba terrano 2.7 td do 96r. Albo najlepiej terrano 1, bo wygląda lepiej moim zdaniem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8) Jak wygląda naprawa recznego, bo we Frocie to kosmos, więc do tej pory nie mam, a tutaj widziałem, że chyba były bębny?

9) Nie działa predkosciomierz - we Frocie naprawa banalna, a tutaj jak z tym jest ?

 

 

ad.8 Z tyłu są bębny, czyli konstrukcja prosta.

ad.9 Napęd licznika chyba jeszcze na linkę, więc możliwe że wypięta/pęknięta.

 

A co do TI to mimo, że sam nim jeżdżę to uważam że na samochód rodzinny ma za mały bagażnik (TII 5cio drzwiowy bije go o głowę) i wąskie tylne drzwi - przy wkładaniu fotelika zawsze "upiękniłem się" o poszerzenia poszerzenia gumowe błotnika.

O ile pierwszy zarzut w mojej ocenie to fakt, to drugi może wynikać z rozpuszczenia (w innym samochodzie mam duże przesuwane tylne drzwi).

Edytowane przez Mariah
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) check engine - świeci się od momentu zmiany filtra paliwa (przyznaje wymienialiśmy go na parkingu) i teraz tak jak się rozłącza/podłącza czujnik wody w paliwie to to cudo zapala się i gaśnie, jest możliwość wymiany tego czy może być sam jakiś bezpiecznik? 

2) ciężko odpala, trzeba ze 3 - 4 razy rozgrzać świece zanim odpali, co z tym robić? świece czy coś innego ? 

3) to co ktoś wcześniej tylko że u mnie w ogóle nie świeci się kontrolka jaki napęd mam załączony i pytanie jest co mogło paść? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad3 - Zobacz czy nie urwał Ci się kabelek przy reduktorze lub prozaicznie żaróweczka 

Edytowane przez saydack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żaróweczki ostatnio zmieniałem w innych miejscach i pytanie tam jest każda osobna do kontrolki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jedną kontrolkę bez zróżnicowania 4H czu 4LO. Też obstawiam ułamany kabelek na skrzyni pod fotelem pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam kolegów , rozważam sprzedaż swojego terrano 2.7 rok 2004 , lift 2.5 cala , snorkel , defa warmup , nowe coopery 265/70/r16  po przebiegu około 1500km, drążki skrętne heavy duty, klina ,samochód posiadam od 4 lat  ,zrobiłem nm 80 tys km w około komina + wyjazdy turystyka , sprowadziłem go ze szwecji  jak miał 195 tys km , rama + buda w dobrym stanie , rame konserwowałem po kupnie , ale teraz trzeba powtórzyć , nie robię tego bo powiedzą że zapaćkana do sprzedaży , ma też parę minusów  , ale to opowiem zainteresowanym

post-64359-0-24058400-1459594493_thumb.jpg


pora na coś większego i dłuższego - patrol długi lub hdj 100

Edytowane przez siara74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem nowy na forum, czym mam się kierować kupując Terrano, wiele dobrego słyszałem na temat silników 2,7 natomiast wiele niepochlebnych opinii o 3,0. Chciałbym kupić rocznik 2005, ale w poj 2,7 jest ich bardzo mało i zastanawiam się nad poj 3,0(czy to dobry wybór).

Może ktoś wie więcej na ten temat i rozwiał by moje wątpliwości dotyczące terrano poj. 3,0.

Z góry dziękuje pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 3.0 _mogą_ wystąpić te same problemy ze strzelającą głowicą co w patrolowskim 3.0.

2.7 jest nie do zajechania, aczkolwiek ma mniejszą kulturę pracy i mniej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. To są inne silniki, w naszym jeśli dobrze kojarzę korby wychodziły bokiem, czy coś takiego? ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak głosi legenda w Patrolu 2,8 jest strzelająca głowica (jeżdżę 2,8 od ponad 10 lat i nigdy nie miałem z tym problemu)

w silniku 3,0 w Patrolu wypala się tłok, lub korba wychodzi bokiem, albo jedno i drugie  :laie_67:  :laie_67:  

ten sam silnik 3,0, jest w Terrano i nie psuje się tak często jak w Patrolu, prawdopodobnie z powodu mniejszej wagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała prośba.Piszcie czy diesel czy benzyna.Bo wiadomo że jak 2.7 to diesel a 3.0 to może komuś chodzić o benzynowy silnik a on nie ma wad........takich jak pękające coś tam albo wychodzące bokiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Terrano 3.0Diesel*Alu*Klima*4X4*Full*PL*Igła

http://olx.pl/oferta/nissan-terrano-3-0dieselaluklima4x4fullpligla-CID5-IDaYEdt.html witam zna może ktoś ten samochód i jak to naprawdę jest z tymi silnikami 3.0 jedni chwała drudzy narzekają i czy terrano sprawdza się jako auto rodzinne 2+3 obecnie mam galaxy zawsze podobały mi się takie nissanay jakieś jazdy ekstremalnej w terenie nie przewiduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam czyzero 2003 ,kupowałem w tamtym roku na jesieni z mniej więcej podobnym przebiegiem,obecnie 244 i nie żałuje. Wcześniej miałem 2.7td niebo a ziemia pod względem dynamiki i spalania, prędkość 130 mu nie straszna a jechałem nim dużo więcej. Posprawdzaj pod kątem korozję nadwozia i ramy tak jak wszystkie ,wycieki z silnika i napędów,motor powinien zaskoczyć z pół obrotu wałem czy to zimny czy ciepły. Nie jeździmy 4x4 po asfalcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Terrano 3.0Diesel*Alu*Klima*4X4*Full*PL*Igła

http://olx.pl/oferta/nissan-terrano-3-0dieselaluklima4x4fullpligla-CID5-IDaYEdt.html witam zna może ktoś ten samochód i jak to naprawdę jest z tymi silnikami 3.0 jedni chwała drudzy narzekają i czy terrano sprawdza się jako auto rodzinne 2+3 obecnie mam galaxy zawsze podobały mi się takie nissanay jakieś jazdy ekstremalnej w terenie nie przewiduje

 

sam jestem obecnie na etapie poszukiwań terrano i mogę Ci powiedzieć, że ten egzemplarz wisi na olx już dobre 3 miesiące, nie wiem czy jest to spowodowane ceną czy stanem technicznym ale ciągle nie ma chętnych, dodatkowo na drzwiach bagażnika na plastiku jest "2.7td intercooler", więc trochę to zastanawiające jak na "igłę". Być może to tylko szczegół ale zawsze trzeba to dokładnie obejrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylna klapa wygląda na wymieniają,nawet jest różnica między blędą a lampami stopu. No i szczególnie czy nie ma świeżej konserwacji maskującej rudzielca w akcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że jest coś z nim nie tak cena dość wysoką a w komisach wszystkie samochody są igła stam.może lepiej poczekać na coś innego

Może lepiej odpuścić dobę tyrana na ogłoszeniach nie ma nic co wartalo by większej uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...